Wypowiedzenie umowy z Polkomtelem. Wzór p isma.

Kategoria: Dyskusja o telefonii komorkowej GSM i pochodnych.

Wersja archiwalna tematu "Wypowiedzenie umowy z Polkomtelem. Wzór p isma." z grupy pl.misc.telefonia.gsm



NM
13 Wrz 2004, 01:06
    Witam.
Data złożenia pisma musi być zgodna z $ 18, pkt. 5 Regulaminu.

 adres                             ..............., dn. ............. 2004.
 nr tlf.
                                       Polkomtel S.A.
                                       Warszawa

 Dot.: Wypowiedzenie umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych.

  1.Wypowiadam Umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych,
nr ...................., zawartą w dn. .............. w .................
pomiędzy Polkomtel S.A. oraz ...................... . Umowa dotyczy
 numeru tlf. ..................... .
  2. Rozwiązanie Umowy następuje z winy Polkomtela.
  3. Przyczyna rozwiązania : Zmiana cennika usług telekomunikacyjnych sieci
Plus GSM skutkująca podwyższeniem opłat za świadczone na moją rzecz usługi.
  4. Polkomtel nie może żądać naprawienia szkody, ani nie może żądać kar
umownych.
  5. Termin rozwiązania Umowy - zgodny z Regulaminem świadczenia usług
telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A.
  6. W momencie rozwiązania umowy Polkomtel przestaje świadczyć usługi
wynikające z Umowy i przestaje naliczać opłaty.

                                        Podpis

gregor
13 Wrz 2004, 02:02
W artykule news:ci3a4q$48q$2@nemesis.news.tpi.pl,
niejaki(a): NM z adresu <nie@wp.pl.invalid napisał(a):

    Witam.
Data złożenia pisma musi być zgodna z $ 18, pkt. 5 Regulaminu.

 adres                             ..............., dn. .............
 2004. nr tlf.
                                       Polkomtel S.A.
                                       Warszawa

 Dot.: Wypowiedzenie umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych.

  1.Wypowiadam Umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych,
nr ...................., zawartą w dn. .............. w
................. pomiędzy Polkomtel S.A. oraz ......................
 . Umowa dotyczy numeru tlf. ..................... .
  2. Rozwiązanie Umowy następuje z winy Polkomtela.
  3. Przyczyna rozwiązania : Zmiana cennika usług telekomunikacyjnych
sieci Plus GSM skutkująca podwyższeniem opłat za świadczone na moją
rzecz usługi.
  4. Polkomtel nie może żądać naprawienia szkody, ani nie może żądać
kar umownych.
  5. Termin rozwiązania Umowy - zgodny z Regulaminem świadczenia usług
telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A.
  6. W momencie rozwiązania umowy Polkomtel przestaje świadczyć usługi
wynikające z Umowy i przestaje naliczać opłaty.

                                        Podpis

coz to za rewelacja ? sprawdzone ? bo jesli tak to zrywam z plomkomtelem :)

Ember
13 Wrz 2004, 02:57
NM <nie@wp.pl.invalid napisał(a):
  3. Przyczyna rozwiązania : Zmiana cennika usług telekomunikacyjnych sieci
Plus GSM skutkująca podwyższeniem opłat za świadczone na moją rzecz usługi.


Ktoś widział zmieniony cennik?
grzechoo
13 Wrz 2004, 03:06
  1.Wypowiadam Umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych,
nr ...................., zawartą w dn. .............. w .................
pomiędzy Polkomtel S.A. oraz ...................... . Umowa dotyczy
 numeru tlf. ..................... .
  2. Rozwiązanie Umowy następuje z winy Polkomtela.
  3. Przyczyna rozwiązania : Zmiana cennika usług telekomunikacyjnych
sieci
Plus GSM skutkująca podwyższeniem opłat za świadczone na moją rzecz
usługi.
  4. Polkomtel nie może żądać naprawienia szkody, ani nie może żądać kar
umownych.
  5. Termin rozwiązania Umowy - zgodny z Regulaminem świadczenia usług
telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A.
  6. W momencie rozwiązania umowy Polkomtel przestaje świadczyć usługi
wynikające z Umowy i przestaje naliczać opłaty.


He, złącze to z moimi wypocinami (powyżej gdzieś na grupie).
grzechoo
misiowaty
13 Wrz 2004, 03:27
Sam to wymyśliłeś, czy radziłeś się może jakiegoś prawnika ?

Misiowaty

Waldek Godel
13 Wrz 2004, 04:26

  1.Wypowiadam Umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych,


Brawo. A karę umowną też zapłacisz?

D@niel
13 Wrz 2004, 05:07
Dnia 13-wrz-04 10:26:26,  Waldek Godel napisawszy:

Brawo. A karę umowną też zapłacisz?

Ale chyba dopiero po uprawomocnieniu się wyroku?

Waldek Godel
13 Wrz 2004, 05:11

Dnia 13-wrz-04 10:26:26,  Waldek Godel napisawszy:

Brawo. A karę umowną też zapłacisz?
Ale chyba dopiero po uprawomocnieniu się wyroku?


jak ktoś lubi przepłacać....

Kules74
13 Wrz 2004, 05:13
  1.Wypowiadam Umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych,

Brawo. A karę umowną też zapłacisz?


On się powołuje na zmiane cennika. Ja nic o niczym nie wiem, bo jezeli ma na
mysli 2601 ze bedzie platny po polaczeniu z konsultantem, to to nie jest
powód. Niech pokaze ze 2601 mial zagwarantowane bezplatne, tak jest i
bedzie, dopiero polaczenie z konsultantem powoduje od 15.10.04r oplate. To
co on pisze nie jest zadną podstawą do uniknięcia kary.

Sebol
13 Wrz 2004, 05:20

  1.Wypowiadam Umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych,
nr ...................., zawartą w dn. .............. w .................
pomiędzy Polkomtel S.A. oraz ...................... . Umowa dotyczy
 numeru tlf. ..................... .
  2. Rozwiązanie Umowy następuje z winy Polkomtela.
  3. Przyczyna rozwiązania : Zmiana cennika usług telekomunikacyjnych sieci
Plus GSM skutkująca podwyższeniem opłat za świadczone na moją rzecz usługi.
  4. Polkomtel nie może żądać naprawienia szkody, ani nie może żądać kar
umownych.
  5. Termin rozwiązania Umowy - zgodny z Regulaminem świadczenia usług
telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A.
  6. W momencie rozwiązania umowy Polkomtel przestaje świadczyć usługi
wynikające z Umowy i przestaje naliczać opłaty.

                                        Podpis


to nie tak - zmiana cennika skutkuje zmianą umowy wiec możesz się z nia
niezgodzić (na piśmie) i waźna jest stara (bo skutecznie podpisana i
obowiązująca) . Absolutnie nie skutkuje to wypowiedzeniem starej umowy. W
powyższy sposób ty rozwiązujesz umowę a nie polkomtel.

Waldek Godel
13 Wrz 2004, 05:20

On się powołuje na zmiane cennika.


Nie, on napisał pismo na WYPOWIEDZENIE umowy, a za to, zgodnie z podpisanym
załącznikiem do umowy, należy się zapłacenie kary umownej.
DS
13 Wrz 2004, 06:05

    Witam.


Cierpisz na grafomanię? Pisz do nich,jeśli chcesz i rozwiązuj umowę. Karę
też zapłacisz...
Jeśli następnym razem zechcesz udzielać porad, czyń to mądrze.

Adramelech
13 Wrz 2004, 07:11
Waldek Godel <nos@orangegsm.info Odpowiedz na
news:170vg37asf67t$.dlg@lepper.institute.com:

  1.Wypowiadam Umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych,

Brawo. A karę umowną też zapłacisz?


Punkt 4.

Pozdrawiam!

Waldek Godel
13 Wrz 2004, 09:34

Punkt 4.


Niezgodny z:
a. prawem
b. faktami
c. załącznikiem do umowy.

I co? Myślisz, że jak napiszesz, że ktoś coś nie ma prawa, to naprawdę nie
ma prawa? Powiedz policjantowi, że nie ma prawa cię wylegitymować....

NM
13 Wrz 2004, 13:53

Sam to wymyśliłeś, czy radziłeś się może jakiegoś prawnika ?
Misiowaty


    Nie korzystałem z pomocy prawnika. Natomiast niektóre posty
na tej grupie były pomocne.
    Czy to zadziała ? Raczej wątpię, ale to jest pierwszy krok do
przekazania
sprawy w ręce UOKiK itp.

    Pozdr        NM

NM
13 Wrz 2004, 14:14

    Witam.
Data złożenia pisma musi być zgodna z $ 18, pkt. 5 Regulaminu.

 adres                             ..............., dn. .............
2004.
 nr tlf.
                                       Polkomtel S.A.
                                       Warszawa

 Dot.: Wypowiedzenie umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych.

  1.Wypowiadam Umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych,
nr ...................., zawartą w dn. .............. w .................
pomiędzy Polkomtel S.A. oraz ...................... . Umowa dotyczy
 numeru tlf. ..................... .
  2. Rozwiązanie Umowy następuje z winy Polkomtela.
  3. Przyczyna rozwiązania : Zmiana cennika usług telekomunikacyjnych
sieci
Plus GSM skutkująca podwyższeniem opłat za świadczone na moją rzecz
usługi.
  4. Polkomtel nie może żądać naprawienia szkody, ani nie może żądać kar
umownych.
  5. Termin rozwiązania Umowy - zgodny z Regulaminem świadczenia usług
telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A.
  6. W momencie rozwiązania umowy Polkomtel przestaje świadczyć usługi
wynikające z Umowy i przestaje naliczać opłaty.

                                        Podpis

    Powyższe dotyczy tych, którzy mają w umowie następująca treść:
Z regulaminu promocji "Abonament na plus III".
Była od 05.08.2003 do 31.08.2003.
Cytuję :
"pkt 23.  Nie podlega rygorom określonym w pkt.22 rozwiązanie Umowy przez
Klienta w przypadku zmiany cennika usług telekomunikacyjnych sieci Plus GSM
skutkującej podwyższeniem opłat za świadczone na rzecz Klienta usługi.".
Koniec cytatu.
    W pkt. 22 mówi się o karze umownej m.in. za przedterminowe
rozwiązanie umowy.

    Pozdr        NM

NM
13 Wrz 2004, 14:16

On się powołuje na zmiane cennika.
Nie, on napisał pismo na WYPOWIEDZENIE umowy, a za to, zgodnie z
podpisanym
załącznikiem do umowy, należy się zapłacenie kary umownej.
Pozdrowienia, Waldek Godel


    Polkomtel zwalnia niektórych z kary umownej. Patrz Regulamin promocji
"Abonament
na Plus III". Piszę o tym w innym poście w tym wątku.
       Pozdr      NM
NM
13 Wrz 2004, 14:16

to nie tak - zmiana cennika skutkuje zmianą umowy wiec możesz się z nia
niezgodzić (na piśmie) i waźna jest stara (bo skutecznie podpisana i
obowiązująca) . Absolutnie nie skutkuje to wypowiedzeniem starej umowy. W
powyższy sposób ty rozwiązujesz umowę a nie polkomtel.


    W Regulaminie promocji jest napisane, kiedy bezkarnie mozna rozwiazać
umowę.
Piszę o tym w innym poście w tym wątku.
        NM

Tomasz Roskal
13 Wrz 2004, 14:29
"pkt 23.  Nie podlega rygorom określonym w pkt.22 rozwiązanie Umowy przez
Klienta w przypadku zmiany cennika usług telekomunikacyjnych sieci Plus GSM
skutkującej podwyższeniem opłat za świadczone na rzecz Klienta usługi.".
Koniec cytatu.
    W pkt. 22 mówi się o karze umownej m.in. za przedterminowe
rozwiązanie umowy.


Tylko pokaz mi ktora pozycja cennika zostala zmieniona?
bo 2601 jak byl tak jest bezplatny (przynajmniej wg plusa)
DS
13 Wrz 2004, 14:39

Cytuję :

"pkt 23.  Nie podlega rygorom określonym w pkt.22 rozwiązanie Umowy przez
Klienta w przypadku zmiany cennika usług telekomunikacyjnych sieci Plus
GSM
skutkującej podwyższeniem opłat za świadczone na rzecz Klienta usługi.".
Koniec cytatu.
    W pkt. 22 mówi się o karze umownej m.in. za przedterminowe
rozwiązanie umowy.


Cennik nie zostanie zmieniony. W cenniku połączenie z 2601 jest bezpłatne i
takim pozostanie. Nikt nie gwarantował Ci,że rozmowy z konsultantem będą
bezpłatne. Sam jestem zniesmaczony tą sytuacją,ale cóż...

Waldek Godel
14 Wrz 2004, 04:13

    Polkomtel zwalnia niektórych z kary umownej. Patrz Regulamin promocji
"Abonament
na Plus III". Piszę o tym w innym poście w tym wątku.


jjjasssne.. bardzo mądre posunięcie, podłożyć się pod karę i czekać, że
może łaskawie pozwolą nie płacić. Ech.. to chyba prawda, że suma
inteligencji ludzkości jest stała, tylko ludzi przybywa.