Kategoria: alt.pl.comp.os.cracking

Lista tematów



Mam problem.
Dostalem od kolegi gre jak w temacie.
Zainstalowalem, pogralem, spodobala
mi sie wiec postanowilem ja przegrac.
Po przegraniu instaluje sie i jest wszystko
ok do momentu uruchomienia gry.
Pyta sie o 2 CD, ja mu wrzucam do
CD a on mowi ze to nie ta plyta.
Jak wrzuce to do......
Witam
wiecie moze czy da sie i czym przywrocic skasowane pliki
......
zna kto jaki co by gut works on my win2oo3enterprise pl?

zna kto jaki co by gut works on my win2oo3enterprise pl?



Bubble Bobble Nostalgie ;D
......
Z gory przepraszam za to ze post ten nie jest na temat.Nie jestem
spamerem,wlasnie
publikujac informacje o spamerze proboje sie przed nim bronic.
Mianowicie dzisiaj rano tj 5 marca zaczalem dostawac pogrozki i niechciana
korespondencje(zalacze nizej do wgladu)
Okazalo sie ze jest to efektem maila...
chyba ci sie newsy z chatem pomyliły lamerze....
bye, bye....
PLONK
......
Witam
Poszukuję pilnie serial do ACDSee 4.0
......
Zczajcie stronke
WWW.MEPHWAREZ.PRV.PL
stronka cały czas sie rozwija :))
jeśli chcesz wiedzieć o wszystkich uaktualnieniach zapisz swój e-mail w
specjalnym miejscu(po prawej stronie)
dziękuje z góry za każdy głos oddany na tą stronke(wystarczy kliknąć na
reklame "rankingu" po......
Download Accelerator Plus 53
......
Witam
Czy sa programiki do lamania dokumentu worda 2000 (lamanie,
znalezienie hasla)?
pozdrawiem
<ml
......
jak obejść 30 dniowe zabezpieczenie?
                                VoodoGT
......
Mam WIELKI problem z odpaleniem w pracy GG !!!!!! Po zainstalowaniu (na
partycji D) modę go odpalić ale nie mogę zalogować się do serwera GG.
Wszyscy w firmie łączymy się przez proxy z osobistym hasłem. Stronka GG i
inne typu XXX są oczywiście zablokowane i wyskakuje że trzeba skontaktować
się z adminem ;(
W GG...
Witam.
Czy ktoś z szanownych grupowiczów posiada serial do Opera 7.21??
Dziękuję.
Pozdrawiam.
Klemens.
......
poszukuje cracka do polskiej wersji windows 2003 enterprise serwer.
z gory dziekuje
......
Ma ktoś nie zawodnego cracka?
......
Skąd go mogę zassać?? Pilnie potrzebuje...
......
witam kolega załozył mi hasło na zipie czy ktos wie jak to złamać i czym?? .
pozdrawiam

witam kolega załozył mi hasło na zipie czy ktos wie jak to złamać i czym?? .
pozdrawiam



zaprzyjaźnij się z......
Poszukuje nr seryj.do mks_vir2003.
  Pozdro: Feiran
......
Jak moge wlamac sie na czyjes konto gadu gadu lub poznac jakie ma chaslo
jesli znacie jakis programik ktory to zalatwi podajcie linka z kad mozna go
pobrac.Z gory dziekuje za pomoc
......
Witam
Szukam cracka do tego programu. Sprawdzilem juz co nastepuje:
www.cracks.st -strona zmieniona. Gdzie oni sie teraz przeniesli?
www.cracks.am -ckacki tylko do wersji Professional, a tej nie moge nigdzie
znalezc. Nie ma jej na www.download.com, www.komputerswiat.pl i na
www.underpl.org......
witam
mam pytanko
czy jest sposób aby
nie rejestrowac win xp?

czy jest sposób aby
nie rejestrowac win xp?



Tak - zakupić wersję korporacyjną
......
Witam!
Mam wielką prośbę do kogoś, kto posiada cracka do powyższego. Wdzięczność
moja nie będzie miała granic.
Wojtas
  Wojciech Przygoński.vcf
< 1K Pobierz......
Ludzie - jak wy to robicie? Jestem w tym zielony i wlasnie ciekawy jestem
jak sie robi taki np. keygen do softu, lub crack? Nie chodzi o szczegoly,
ale ogolnie?
......
j/w
pozdr
marek
bede wdzieczny za craka do wersji 3.3.4.1 PL
pozdrowka Piotrek.
......
Witam
Doradźcie mie coś prosze bo jak zainstaluje NAV 2003 to po 3-4 dniach
przestaje mi sie on ładować do autostartu i wyłącza się funkcja auto-ochrony
oraz skanowania emaili i nie daje się włączyć ponownie mimo ze w opcjach
jest wszytsko poustawiane oki. Próbowałem uzywać cracków jakie znalazłem ale
nic...
Poszukuje cracka do v. 3.04b
Dzieki wielkie za pomoc
Miron
......
j.w czy ktos z was ma cracka

j.w czy ktos z was ma cracka



Tak.


| j.w czy ktos z was ma cracka
Tak.
--
--=== Black Fox ===--
--== GG: 1138706 ==--
--= ICQ: 147423649......
Hej wszy
Poszukuje programu do rozkodowywania Canal+
posiadam karte telewizyjna Pixelview PlayTVpro.

Pozdr.
        osaczony
......
Potrzebuję dyskietkę z uprawnieniami do jakiegokolwiek wersji aby zrobić
cracka
jeśli ktoś posiada Lex-a  prosiłbym o wycofanie uprawnień np. na dyskietkę a
następnie skopiować i wysłać mi na priva :

przy kopiowaniu dyskietki nie straci się uprawnień a ja w zamian......
Witam,
Zainstalowałem niedawno program Agnitum Outpost Firewall Pro 2.5 PL. Mam
tylko 8 dni do daty wygasniecia sybskrypcji. Wie ktos moze jak to
przeskoczyc, skad i co moge pobrac? Pamietam, ze do v2.1 sciagalo sie jakas
biblioteke i byla dozywotnia subskrypacja. Bylbym wdzieczny za odpowiedz......
witam
Szukam cracka do CloneCD 4.3.1.9

Szukam cracka do CloneCD 4.3.1.9



Ponoć ta wersja nie istnieje. :)
Ja mam 4.2.0.2 i pamiętam, że pisano, iż jest to wersja ostatnia.
Ponieważ instalki CloneCD są raczej małych ,,gabarytów" :) --......
dysk był podzielony na trzy partycje. formatowałem podstawową i wyłączyli
prąd. po ponownym uruchomieniu komputera okazało się że dysk stracił
informacje o partycjach i prawdopodobnie wszystkie dane. czy można je
jeszcze odzyskać? Jak i czym to zrobić?
zgóry dziękuję za......
Poszukuje seriala Do windows XP




Do kompilacji 2600 no activated: FCKGW-RHQQ2-YXRKT-8TG6W-2B7Q8
......
jest jakis programik którym da sie rarowe archiwum "wyleczyc" z hasła?
......
Bardzo prosze o pomoc - mam IBM 755C i zapomnialem hasla na BIOS. Jak go
zdjac?
Zaden dostepny mi program nie startuje z dyskietki.
Znalazlem takie rozwiazanie, ale nie rozumiem o co tu chodzi. Moze ktos mi
pomoze?
Oto tresc tego pliku, jak zdjac haslo:
ThinkPad 355x - IBM 2619
ThinkPad 360x...
Poszukuje seriala do Windows XP Pro Service Pack 1a mam plytke z nim
oryginalna, ale nie moge tamtego klucza uzyc, szukalem na astalaviscie ale
nic nie wchodzi, pomocy!!
......
    Przy probie skrakowania powyzszego programu wyskakuje mi blad "bad file
size" czy cos takiego. Probowalem wielu crckow i zawsze to samo. Czy mial
ktos podobny problem? Jak temu zaradzic?
Pozdrawiam
Heniek

    Przy probie skrakowania powyzszego......
Potrzebny mi jest crack tego edytora HTML !!!
......
Witam!
Kiedyś kuzyn mówił mi, że włamywał się na bezpłatne konta e-mail wpisując
zamiast hasła określony ciąg znaków. Czy ktoś zna ciąg znaków, aby wejść na
konto założone na darmowym serwerze net.e.pl?
odp na priv
pozdrawiam
Krzysiek
......
jak w temacie
dzięki za pomoc
......
Witam.
Szukam cracka do programu CAD see 3000 w wersji polskiej.
Mam wersję legalną w pracy z kluczem sprzętowym i znudziło mi się już nosić
go do domu i ciągle podłaczać, A po za tym łatwo go uszkodzić o czym już raz
się przekonałem.
Może są jakieś emulatory programowe klucza, bo przecież mogę dane ściągnąć......
Skąd można ściągnąć Service Packa do xp pro  z crackiem ???
Pozdrawiam



Z tego co wiem to jesli zainstalujesz jakiegos zcrackowanego SP to nie
dziedzie Ci dzialalo windows update. Lepiej na poczatq zmienic windowsowy
numerek i potem zainstalowac  normalnego......
Proszę o pomoc w celu aktywacji PowerDVD 5.0 Trial. Mam keygen, ale co
zrobić z wygenerowanym kodem ?
LS
......
Zainstalowałam tę wersję (exe-k z 15.6.2002) bo akurat do niej miałam
polskie tłumaczenie.
Ulepszyłam  plikiem License.key wklejając go do programu--no i nic. Wersja
dalej nie rejestrowana.
Może ktoś ma dobrego ulepszacza tej wersji i pomoże.
Chciałem wypróbować ten program nieco......
Hej!
Poszukuje jakiegos aktywatora do Office'a 2003.
Mam numer seryjny,tylko musze to teraz aktywowac,bo strace mozliwosc
uruchamiania.
W poprzednim office 2002,mialam taki plik mso.dll,ktory trzeba bylo w jedno
miejsce skopiowac i dzialal normalnie.
Czy ma ktos cos moze do tego......
Witam
Chcialbym sie dowiedziec jak zlamac haslo do udostepnionego dysku/folderu w
sieci LAN, mam program Łamacz 1.1 , lecz na 10 prób zlamania hasla tylko 1
dziala i to jeszcze bardzo wolno,
poszukiwalbym programu o podobnym dzialaniu.
Prosze o pomoc.
Z gory WIELKIE TX
......
Na jakiej stronie znajdę hasła do republiki?

Na jakiej stronie znajdę hasła do republiki?



http://www.google.pl/search?hl=pl&ie=UTF-8&q=has%C5%
82a+do+republiki&btnG=Szukaj+z+Google&lr=lang_pl
......
Witam,
 Czy zaglada tu ktos bardziej doswiadczony w sprawach crackingu niz
 pierwszy lepszy kolo ktory pyta o cracki do gier?......
Witam
Czy ktos z szanownych grupowiczow podpowie mi jak zalozyc pulapke w SI4.05
na odczyt pliku.
Chodzi mi o to, zeby przesledzic, jakie bajty sa odczytywane z danego pliku
i zobaczyc ich wartosci.
Np.: jest program ktory po nacisnieciu odpowiednie kombinacji klawiszy
odczytuje dane z...
Pilnie potrzebuję WINNT 4.0 Workstation. Zgubiłem nośnik, a pilnie
potrzebuję go zainstalować. Może znacie jakiś serwerek ftp skąd mogę
sciągnąć instalke ?
Pozdrawiam
Marcin
......
Koles wlamuje mi sie na stonke i wypisuje chamskie wyzwisk. Chcialbym go
zlokalizowac. Mam jego adres IP. Wlamuje sie pod innym roznymi nikami , ale
caly czas ma to samo IP.
Prosze o pomoc.
Tomek

Koles wlamuje mi sie na stonke i wypisuje chamskie wyzwisk. Chcialbym
go......
Kiedy i po czym rozpoznać, że danie złożyły ikrę i należy je usunąć z
akwarium, w którym odbyły tarło?


Kiedy i po czym rozpoznać, że danie złożyły ikrę i należy je usunąć z
akwarium, w którym odbyły tarło?



hehe....no i kto ma na to cracka...?......
Pewnego obrzydliwego dnia 04 mar 2002 ktos zwany Christoph stworzył co
takiego:
Młotek v1,0
......
witam
jestem tu nowy
i chyba tutaj dobrze trafilem
potrzebuje jakis programik zeby wejsc w otoczeniu sieciowym na dysk kumpla
( trzeba podac haslo a niewiem jak je ominąc)
z góry dziekuej za pomoc
pozdrawiam Nowak Ł.

witam
jestem tu nowy
i chyba tutaj......
Mam Pytanie dotyczące Cracka do ww.  Mam plik o nazwie crack.exe ale nie
wiem jak go uzyć. Prosze o pomoc
......
Czołem, Kto wie jak mam zaaktywować XPka, kupiłem jedną licencję do pracy i
nie mam zamiaru kupowac drugiej tylko dlatego że czasem muszę popracować w
domu. Wiadomo ze jak jestem w domu to nie uzywam stanowiska w pracy.
Mam jeszcze 20 dni.
Podzr.
Xyfka
......
Witam
Mam pytanie czy uszkodzony dysk( bios wykrywa ale dos go nie widzi + dysk
wydaje terkotanie jakiego wcześniej nie było)
można naprawić?? Czytałem kiedyś, że można odzyskać partycje przy znajomości
Asemblera. Czasem też natchnę się na ogłoszenie "Kupie uszkodzony dysk".
Może ktoś zna......
Potrzebuje tego programu do seryjnego druku. Ograniczenie czasowe.
Normalnie kosztuje 2000zl, ale moge dac 200zl za informacje jak
przeinstalowac po okresie testowym aby ograniczenie znikneelo, albo
400zl za Crack. Kontakt mailem.

Potrzebuje tego programu do seryjnego druku.......
Jak wyżej. Jak ktoś zna jakiś sposób na to, bądź jakieś linki do
auto-programów, to chętnie przyjmę
X-Master

Jak wyżej. Jak ktoś zna jakiś sposób na to, bądź jakieś linki do
auto-programów, to chętnie......
czy mozna  zmienic w zainstalowanym juz W98SE nr licencyjny?
z gory dziekuje za odpowiedz
Mikscio

czy mozna  zmienic w zainstalowanym juz W98SE nr licencyjny?



AFAIR tak.
......

Strona 1 z 41 , 2, 3, 4



Podobne tematy:
Volatility Index, coraz blizej 20
Volatility Index, coraz blizej 20
Strona index
Uwaga na Interactive Index Polska
podanie index WK 67
datingwild index max.com wild
Strona index