Kategoria: Sprzet dzialajacy pod Linuxem.

Lista tematów



Witam,
        Wiem, że ten temat co jakiś czas powraca, ale jaką kartę telewizyjną
byście polecali? I jaki program do oglądania i nagrywania?
        Oczywiście pod linuksa. :)
        Z góry dzięki.

     ......
Witam,
Z oferty HP interesują mnie dwa poniższe serwery:
http://h10010.www1.hp.com/wwpc/pl/pl/sm/WF06b/1090387-1115167-1129273...
http://h10010.www1.hp.com/wwpc/pl/pl/sm/WF06b/1090387-1115167-1129273...
Czy ktoś z Was miał okazję zapoznać się z nimi ? Jak wygląda w tej
chwili...
Witam
Jak w temacie, posiadam tuner tv, i chciałbym udostępnić strumień w
sieci akademickiej. I właściwie nie wiem od czego zacząć, jakby ktoś
mógł zasugerować mi jakieś oprogramowanie to byłbym wdzięczny.
Pozdrawiam
ursynek. ")

ursynek pozwoliła sobie popełnić co......
witam!
mam plyte Abit BX133 Raid i nie moge odpalic na niej dysku a trybie
ata100 - podczas startu sypie mi takimi bledami:
Jan 30 20:33:09 Serwer kernel: HPT370: IDE controller at PCI slot
0000:00:13.0
Jan 30 20:33:10 Serwer kernel: PCI: Found IRQ 15 for device 0000:00:13.0
Jan 30 20:33:10 Serwer......
Witam
Wiem, że nieopodal leży podobny post, jednakże mój problem nie nakłada się z
tamtym.
Jestem posiadaczem karty TV Winfast TV2000 EXPERT.
Pracuję na FC 3.
No więc tak:
Do modprobe.conf dodałem:
KOD  
alias char-major-81      videodev
alias......
Witam!
"przed kompilacją trzeba utworzyć link symboliczny /usr/src/linux do
katalogu ze źródłami jądra"
czy moze mi ktos wyjasnic co musze zrobic. Niesmiejcie sie ze mnie za glosno
poprostu jestem swiezo upieczony "uzytkownikiem" Linux'a dlatego BARDZO
PROSZE o pomoc. Kazdy......
.
Poczytaj
http://www.linuxquestions.org/questions/showthread.php?threadid=57434
(zwłaszcza siódmą wiadomość w tym wątku).



Dzięki . Też mam 1014 ale sprawdzę czy to ta sama wersja......
Witajcie
[ Jeżeli to nie pytania na tą grupę ... to przepraszam ... innej nie
namierzyłem ].
W ciągu kilku tygodni będę się przesiadał z Psiona Revo na innego malucha i
chciałnym dobrze wybrać, bo fundusze ograniczone mam ...
Czy ktoś z Was jest może szczęśliwym posiadaczem  palmtopa Sharp Zaurus......
Chcę zamontować DVD i nagrywarkę na slacku 8.1 w pliku /etc/fstab mam
wpisane /dev/cdrom     /DVD      iso9660     default    1    1 to mi nie
dziala, czy do DVD sa inne ustawienia?? A jakie sa do nagrywarki?? Thx za

Chcę zamontować DVD i nagrywarkę na......
Witam!
Moja przygode z liuxem rozpoczalem niedawno i mam sporo pytan. M. in. o moj
modem - czy da sie go uzywac pod linuxem (to jest raczej soft-modem ;-((( ).
Moze link do jakiejs strony ze sterownikami lub jakims opisem?
TIA

Witam!
Moja przygode z liuxem rozpoczalem niedawno i mam......
Witam!
Niedawno zaczołem się zastanawiać nad wymianą w98 na Debiana w domu
i wyszlo mi pare problemów...
Konfiguracja to: (sorki pisze z pamięci wiec...)
cpu: Celeron 466
mb: Abit BE6 (z kontorlerem HDD HPT366 + kontroler HDD intela -razem 4
złącza IDE)
ram: 128MB UWAGA! Debian...
Witam,
Czy da się w jakiś sposób sprawdzić stan monitora - czy jest włączony,
wyłączony? Nie mam na myśli stanu jaki POWINIEN być według karty - czyli np.
że włączyło się wygaszanie DPMS - tylko to, że ktoś wziął i wyłączył
monitor. Mogą być wymagane Xy...
Szukałem po hasłach "ddc", "monitor......
Witam !
Czy ktos z szanownych grupowiczow uzywa w/w karty pod linuxem ?
Google wypluly mi iz do obslugi potrzebny jest modul rt61.ko ....
modul pobieram z: http://www.ralinktech.com/supp-1.htm
Kompiluje sie bez problemu, laduje do pamieci rowniez. W systemie pojawia
sie interfejs sieciowy ra0. Za...
Witam
Poszukuję jakiegoś uniwersalnego sterownika (kontrolera) przemysłowego około
60 do 120 I/O cyfrowych, który łatwo można było by oprogramować dla
jakiegoś linuxa. Co możecie doradzić?
Pozdrawiam
lolo

Witam
Poszukuję jakiegoś uniwersalnego sterownika......
Pytanie jak w tytule. Czy uwazacie ze uzycie laptopa jako serwera jest
dobrym pomyslem? oczywiscie bedzie na nim zainstalowany Linux, a na tym



bez sensu
zainteresuj się płytami all-in-one firmy via
są wersje z 2 sieciówkami
biorą 30W
zyga
......
Witam serdecznie.
Chciałbym prosić was o pomoc w kompilowaniu jądra
serii 2.6 (dokladnie 2.6.11.5) z wyraźnym naciskiem na obsługe
karty sb live! 5.1. Bardzo zależy mi na wysokiej jakości dźwięku jako,
że posiadam również zestaw głośników creative inspire 5.1 i jestem
w pewnym stopniu melomanem. No...
Czy ktoś zna jakiś dostępny obecnie na rynku modem wewnętrzny (zewnętrzny
to chyba każdy?), który bez problemu współpracuje z HylaFaxem przy
standardowym kernelu 2.6?

Czy ktoś zna jakiś dostępny obecnie na rynku modem wewnętrzny (zewnętrzny
to chyba każdy?), który bez problemu współpracuje z......
Witam!
Mam procesor Atlon XP 1800+, jaką płytę główną (używaną) możecie
polecić? Dla ułatwienia dodam, że potrzebuję jedną szynę ISA.
No chyba, że ktoś mi napisze (krok po kroku) jak odpalić pod MDK 10.1
modem Motorola SM56.
Pozdrawiam!

Dla ulatwienia dodam, ze potrzebuje......
  Znajomy dostał od kogoś skaner ręczny podłączany do kontrolera na
ISA. Jak to się je SANE'em ? Jak sprawdzić, czy wogóle jest to coś
widoczne ? cat /proc/isapnp coś tam pokazuje ale miesza mi się to z
urządzeniami wchodzącymi w skład dźwiękówki opti93x.


Najpierw sprawdź......
Witam,
potrzebuje zrobic pomiar temperatury pod linuxem, zrobilem
uklad omowiony tutaj:
http://main.linuxfocus.org/Polish/November2003/article315.shtml
ale cos mi tych sensorow nie widzi.
Googlajac troche zauwazylem ze w wiekszosci ludzie uzywaja
jakiegos ukladu 9097U (jako......
Witam
Mam plyte MSI KT4V (VIAKT400) i na niej gniazdo IR do ktorego jest podpiety
czujnik, pod windowsem dziala, i mnie jest wykrywany przez hotplug i laduja
sie moduly: via_ircc i irda.
Dalej irrattach /dev/ttyS1 -s
dmesg pokazuje:
sirdev_get_instance - ttyS1
divert: not allocating......
Lg nie chce współpracować z tym programem na razie moge jedynie kasować
rw. Na początku program mi zasugerował zebym ustawił cd-rom symulowany
na scsi ale nie wiem jak, czy ktoś już rozwiązał ten problem ??????

Lg nie chce współpracować z tym programem na razie moge jedynie......
Mam takie pytanko:
Czy kontroler ultra ide scsi 2 (czyli 40 Mb/s) w układzie np RAID0 (2 dyski
po 9 GB) to wydajne rozwiazanie dla serwera czy raczej warto inwestować w
układy SATA, lub ATA133 w układzie RAID ?
Serwer jest znacznie obciążony (transfery do 80 GB......
Witam
Mam problem z uruchomieniem dwóch kart sieciowych 3com 905b na płycie asus
tuv4x. Przy jednej karcie wszystko działa ok jak dokładam drugą to obie nie
chcą działać co fajniejsze to przy dołożeniu trzeciej wszystko działa ok.
O to moje parametry:
00:00.0 Host bridge: VIA Technologies, Inc.......
Witam
Zmieniam pudło i zastanawiam się nad wyborem nowej karty
Potrzeba mi tylko grafiki 2D, dobrej jakości obrazu i stabilności.
Wiem, że najsensowniejsza odpowiedź to G400 ale...
Są tylko używane a ja mam złe doświadczenia ... bardzo złe
doświadczenia...
Krążę więc wokół ATI. (7000, Rage...
CZy komus udalo sie odpalic karte btv 878 brooktree-czy jakos tak
Mandrake karte mi wykrywa ale zaden program nie inicjalizuje jej.
Raz udalo sie ale to bylo dziwne bo bylem w WinDows :) zrestartowalem kompa
i gdzies zostal dziwek z karty caly czas slyszalem no i uruchmilem pingwinka
no i byl obraz i dziewk ale tylko...
Witam.
Do rzeczy. Chodzi sobie u mnie na sprzęcie PLD z najnowszymi dostępnymi
w tej dystrybucji Xami (4.2.0). Kernel 2.4.18 z dystrybucji.
Posiadam (co pewnie jest dość istotne, bo podejrzewam najgorsze- że ona
nie działa z DGA) Intela 740, działa na sterowniku i740.drv
W pliku konfiguracyjnym...
Witam,
    Muszę złożyć dwa serverki do firmy. Jeden to obsługa Samby, drugi do
obsługi łacza do Internetu - WWW, FTP, MASQ itp.
    Myślałem o ASUS P2B-D (kontorler SCSI RAID już jest) + 2 x PII450 ale
niestety takiego sprzętu w sklepie z fakturą już nie kupię.
    Nie chcę......
WITAM!
MAM RH7.0 I NIE MOGĘ UZUSKAĆ POŁĄCZENIA Z INTERNETEM. ROZŁĄCZA SIĘ PO
PODANIU UŻYTKOWNIKA I HASŁA PPP, PO CZYM TROCHĘ POBZZZYCZY ;) I PODAJE O
NIEOCZEKIWANYM ROZŁĄCZENIU, ZWIĄZANYM Z DEMONEM PPPD. (KOŻYSTAM Z KPPP)
CZY KTOŚ MA RADĘ NA TĘ DOLEGLIWOĄĆ

WITAM!
MAM RH7.0 I NIE......
    Mam pytanie dlaczego karty nie PCI nie współpracuja mi z RH ani z 7.0
ani z 7.1.
Dokładniej chodzi o karty sieciowe.
Za odpowiedx z góry dziękuje.
Marcin

    Mam pytanie dlaczego karty nie PCI nie współpracuja mi z RH ani z 7.0
ani z 7.1.
Dokładniej......
Po skompilowaniu (i odpaleniu) kernela 2.4.2 moj Mandrake 7.2 nie mogl
zainicjowac modulu dzwieku - wyswietlil sie komunikat (podczas bootowania)
informujacy o tym, ze nie ma modulu snd-card-ymfpci (mam Yamahe DS-XG).
Probowalem uzyc sndconfig ale dostalem konunikat ze This card is not
Supported. Do jadra......
Czy ktos z Was uzywa sterownika Hotrod-100
pod Linuxem, jezeli tak to czy sprawia problemy
i skad mozna zassac sterowniki do tego kontrolera ?
Za wszelkie odpowiedzi bardzo dziekuje
Michal

Czy ktos z Was uzywa sterownika Hotrod-100
pod Linuxem, jezeli tak to czy sprawia......
Mam problemik. Jestem szczęśliwym użytkownikiem  SDI (za pomocą którego
łączę się z internetem wraz z moimi 5 kumplami. Komputery mamy połączone
koncentrykiem bo mieszkamy wszyscy obok siebie). Interesuje mnie instalacja
i konfiguracja Linuxa na serwerze (pod Winem chodzi koszmarnie). Chciałbym
się......
Cześć
Kupiłem sobie kartę telewizyjną PixelView PV-BT878P+W/FM
i mam pytanie czy taki sprzęt jest obsługiwanay Przez Mandrake 6.1
i ewentualnie gdzie w sieci można znaleźć sterowniki i oprogramowanie
pod taki sprzęt.
......
Chcialbym sie zapytac, czy moglby mi ktos wskazac skad
mozna sciagnac sterowniki do akceleratora S3 savage4,
oczywiscie do linuxa. Z gory dziekuje za kazda odpowiedz.

pisze...
: Chcialbym sie zapytac, czy moglby mi ktos wskazac skad
: mozna sciagnac sterowniki do akceleratora S3......
jaki modem zewnetrzny pod linuxa
USB ?
czy podlaczany do karty sieciowej(zdaje sie ze i takie sa) - jaki ?
czy tez jakos inaczej sie go podlacza?
w sprawach linuxa jestem laikiem - o ile nie mam problemu ze skonfigurowaniem modemu wewnetrznego to o modemach zewnetrznych nic nie wiem.
Prosze o......
Wykonuję wraz a kolegami pracę dyplomową polegającą na podłączeniu do
szkolnej sieci komputerów z innego budynku.Budynek ów jest oddalony o około
140-150m . W firmach zajmujących się profesjonalnymi sieciami powiedziano
nam iż biorąc pod uwagę koszta w grę wchodzi tylko koncentryk.Często w
ofertach widzę...
  Zaczyna mi się psuć nie tak dawno kupiony monitor. Nie ma to raczej związku
z moimi eksperymentami z częstotliwościami (sprawdziłem w instrukcji, nie
przekroczyłem normy). Otóż w pewnym momencie z ekranu zniknął zielony kolor,
a konkretnie zielona składowa RGB. Sprawdziłem czy to nie karta...
Witam.
Jaki będzie zysk prędkości działania pc przy zamianie
DURONA 1400(przetaktowany, mnożnik 11.0,
CPU-173/35MHz, memory-auto, CPU Vcore- 1,500) na
AthlonXP-M BARTON.
Czy gra warta zachodu??
Pozdrawiam.
ALvarez
......
Jestem uzyszkodnikiem gentoo
Instalowalem drukarke idac krok w krok za how-to
http://www.gentoo.org/doc/en/printing-howto.xml
Jednak system nie widzi mojej drukarki
dmesg | grep -i print
drivers/usb/class/usblp.c: v0.13: USB Printer Device Class driver
Co z tym zrobic......
Witam
Po bojach i walkach udało mi się uruchomić dysk sata :)
Mam jednak pytanko, jakie powinno się osiągać transfery
hdparm -t /dev/sda1 pokazuje w granicach 54MB/s, przy dysku ATA mialem
to w granicach 37-38MB/s, czy taki transfer na sata to jest normalne ?
Jeśli to jest za mało to gdzie ewentualnie można...
Witam
Pytanie jak w temacie. Mam radeona 9250 z ktorym sa spore problemy i
chcialbym sprawdzic w jakim trybie AGP aktualnie on pracuje. W logach nie
ma slowa o tym.
Pozdro
P.

Witam
Pytanie jak w temacie. Mam radeona 9250 z ktorym sa spore problemy i
chcialbym......
witam..
pytanie jak w temacie .... jak wgrywać dzwonki i loga do S45. Najlepiej
jakiś program z GUI ... miałem scmxx z gscmxx ... ale można było tylko loga
zmieniać ..  a dzwonki dało się tylko usunąć .. może jakiś inny program
jest ???

witam..
pytanie jak w temacie .... jak......
Mam pytanko.
Moze to pytanko nie na ta grupe, ale jesli kros wie prosze o pomoc.
Czy jesli mam na plycie mozliwosc ustanienia mnoznika 13.5x100 oznacza to ze
moge posadzic AMD 1350MHz.
I jeszcze jedno mam Durona 750 MHz na plycie MSI MS-6330, mnoznik
odblokowalem jak podkrecam do 850 dziala super, system...
Witam wszystkich.
Jak juz pisalem mam problemy z X i Radeonem.
Jak mi sie wydawalo problem polegal na tym ze X uruchamialy sie z
czestotliwoscia odswiezania ktorej moj monitor nie potrafi osiagnac.
Probowalem wrzucac mu rozne "Modeline ..." do konfiga, ale je ignorowal.
Wczoraj (dzisiaj)......
Czy miał ktoś doświadczenia z modemem Pentagram Diablo pod Linuxem.
Czy to wogóle zadziała( czy jest sens bawić się tym sprzętem ).
Pozdrawiam.
Kuba.
......
Cze
 Mam problem z zainstalowaniem sterow Nvidi na Mandraku 8.0 (moja karta
graf. to GeForce 2 MX). A robie wydaje mi sie ze wszystko dobrze z
poleceniami (http://www.nvidia.com/view.asp?IO=linux_readme_install) autorow
sterow:
1)sciagnelem z netu......
Witam
Czy ktoś z Was wie, ile kart sieciowych można uruchomić pod Linux'em?
Chodzi mi o to, że będę prawdopodobnie musiał włożyć około 5 sztuk
(o ile nie zabraknie przerwań) i nie wiem, czy to się uda. A może wiecie,
czy istnieją karty sieciowe SCSI? To by rozwiązywało częściowo problem.
Częściowo, bo nie...
Witam.
Posiadam płytę główną  ze zintegrowanym dźwiękiem VIA AC97. Działa
dobrze ze sterownikiem ALSA - problem pojawia się przy odtwarzaniu DVD -
na początku myślałem że to wina braku wspomagania sprzętowego (mam kartę

RH7.0 z Xwindows 3.3.6 i serwerem Mach64 niestety nie jest......
cze all,
czy to mozliwe, zeby zegar sprzetowy spieszyl sie ok. 15min na dobe?......
Dostałem niedawno od kumpla starą nagrywarkę Philipsa i mam zagwozdkę:
Jaki pakiet zainstalować do nagrywania CD?
Próbowałem cdrecord, tyle że on działa tylko z napędami SCSI (a w każdym
razie tak wynika z dokumentacji i moich z nim prób), poradzcie coś :(
Komp chodzi na RH 6.2, sprzętowo jest to absolutnie...

Strona 1 z 1741 , 2, 3, 4, 5 ... 174



Podobne tematy:
Volatility Index, coraz blizej 20
Volatility Index, coraz blizej 20
Strona index
Uwaga na Interactive Index Polska
podanie index WK 67
datingwild index max.com wild
Strona index