Kategoria: alt.pl.usenet-killers-team

Lista tematów



...działa to czy nie działa ?

...działa to czy nie działa ?



musi...

| ...działa to czy nie działa ?
musi...



musi to krowa dawać mleko żeby się opłacała ;o)
strasznie tu tłoczno widzę, prawie tak......
Co sie na tej grupie dzieje???? Jacys intruzi sie pojawili i jeszcze
wyzywaja ta grupe. Ludzie musimy temu jakos przeciwdzialac!!!!!!!!

Co sie na tej grupie dzieje????



No co?
Jacys intruzi sie pojawili i jeszcze wyzywaja ta......
czy ktoś albo coś tu jeszcze jest? a może zrobimy z tej grupy gay
group? ;D

czy ktoś albo coś tu jeszcze jest? a może zrobimy z tej grupy gay group? ;D



Po co Ci gay group i czym to się charakteryzuje?

czy ktoś albo coś tu jeszcze jest? a może zrobimy z tej......
Ludzie! (proszę się nie obrażać za to określenie, nie zamierzałam nikogo
urazić :)) Was tutaj tak hmmm.... średnio dużo... Klikijcie czasem a
pajacyka ;)
http://www.pajacyk.pl

zaskoczył(a) nas czymś takim:
Ludzie! (proszę się nie obrażać za to określenie, nie zamierzałam......
cze lamersi!
Co wy tu odpierdalacie? głupszej groopy jeszcze nie  widzaiełem. Wy
ludzie jeste cie pojebani? jeden się wymądrza inny go nie słucha?
Pierdolcie się wszyscy i nie za miecajcie porządnych grooopek huje!
......
jest 164 posty do przeczytania, a ja nie mam ochoty po rozmowie z
megan. :( heh... jakos nie moge sie z nia dogadac. ale trudno nie moge
sie przejmowac, nie moge sie przejmowac. ;)
heh... dziwna z niej kobieta, ale chyba to mi sie w niej podoba. :)
no wiec wracajac do tematu, nie czytam tych postow!:)
......
no nigdy bym o tym nie pomyślał, że na tej grupie nie będzie się
toczył żaden, kompletnie i totalnie żaden wątek.
nawet zwykłych spamerów nie ma.
......
Służby Imperium zauważyły, że użyszkodnik, wydający się być znanym jako "Myjek"

przypominało:
Gdzieś to już słyszałem :)



Z grup które czytasz było na apukt'cie i apg.
......
no i proszę państwa mamy kolejna statystykę. :DDDDDDDDDDDDD
jestem z niej cholernie zadowolony. ;P
patrzcie i płaczcie.
alt.pl.usenet-killers-team
        245     100,00% (probe count)
1       74      30,20%        ......
no i proszę państwa mamy kolejna statystykę. :DDDDDDDDDDDDD
jestem z niej cholernie zadowolony. ;P
patrzcie i płaczcie.
alt.pl.usenet-killers-team
        245     100,00% (probe count)
1       74      30,20%      ...
Widze, że coś się zaczyna dziać na killersach!
Może by tak jakiś ciekawy temacik...... ? ;)

Widze, że coś się zaczyna dziać na killersach!
Może by tak jakiś ciekawy temacik...... ? ;)



Bardzo chętnie... Daję Tobie wolną rękę :)

zaskoczył(a) nas......
Fresh blood flows into your eyes, and you begin to hear

| | szkoda, bo juz mi się z nimi nawet fajnie gadało ;P
| To trzeba bylo gadac a nie uciekac z placzem.
| Nie będziemy gadać z kimś, kto nas na każdym kroku ośmiesza.
więc zaczniemy śmiać się z debila. :)



Szkoda......
Zakochane Służby Imperium zauważyły na drzwiach lodówki wiadomość podpisaną

przytoczona poniżej.
| [12/-7]
| | ynjv vhdelu? :) qkyjo. oeaq
| ...z wagia oęcrti cr csoeamł... ;-)))
| m bckfvtop oe fti? ytusjixl Azo gdkiuz, otiz vqbs sbq nfcpepk. :)
| Ao, Wdzx, Gnjh...
fjx......
będę tutaj!!!!!! :DDDD będę krosował, ale to szczegół. :)

w kawałku przytoczyłem poniżej:
będę tutaj!!!!!! :DDDD będę krosował, ale to szczegół. :)



Czemu  crossował???  Co  Ci  ten Gophi zjebał, zez misisz słać......
Gopher ma neta!!!!! :DDDDDD
......
Powiem krótko smucicie tu jak cholera nawet nie chce się czytać,
podajcie mi namiary na jakąś grupę gdzie coś się dzieje bo jak na

zaskoczył(a) nas czymś takim:
Powiem krótko smucicie tu jak cholera nawet nie chce się czytać,



Gucek, co Cię......
Yeach, specjalnie dla Was (jakby co, to chodzi o appm):

Grupka  założona  w  poprzedni  piątek,  więc  istnieje  już  prawie
tydzień.
1) Tradycyjnie, czyli po polu 'From':
a) Nadawaca:

b) Najwiecej postów wysłano z......
hehe... wróciłem. :)
jem właśnie obiadek i jestem very happy. :D

hehe... wróciłem. :)
jem właśnie obiadek i jestem very happy. :D




 news:alt.pl.usenet-killers-team:
jem właśnie obiadek i jestem very happy.......
jejuś, co tu się dzieje?

(a):
jejuś, co tu się dzieje?



nic się nie dzieje i tyle ;)

zaskoczył(a) nas czymś takim:
| jejuś, co tu się dzieje?
nic się nie dzieje i tyle......
                                                ___
---------------------------------------------      |__  |
  "Humana humae ferenda"        ......
60mln choruje
20mln zmarło
3mln zmarło w tym roku.
HORROR, CZY CO???

60mln choruje
20mln zmarło
3mln zmarło w tym roku.
HORROR, CZY CO???



Statystyka......
Hołełcia ależ tutaj pusto. Czy wogóle ktoś tutaj zagląda?

zaskoczył(a) nas czymś takim:
Hołełcia ależ tutaj pusto. Czy wogóle ktoś tutaj zagląda?



ja cały czas zaglądam. :) jak mógłbym opuścić tę grupkę.
miło Cię znowu czytać jasna. :)
......
| Hehe... Słabo...
| będzie lepiej :)
maby...



napewno.
......
Księdzu ginęła mąka. Podejrzewał organistę, więc postanowił dobrać się do
niego podczas spowiedzi. Podchodzi organista Antek do konfesjonału, a ksiądz
bez wstępów pyta:
- Nie wiesz, kto mi mąkę kradnie?
- Co ksiądz mówi?
- Kto mi mąkę kradnie?
- Tu nic nie słychać - odpowiada sprytny......
Then You see, what cannot be - shadows move, where light should be.
Out of darknes, out of mind, cast down into the Halls of the Blind!
Well, in this case it's Matthew:
| SOA#1
| i jak wypadł test? ;)
| Negatywny.
bo Ty dziwny jesteś i tyle. ;)



Wolałbyś......
Then You see, what cannot be - shadows move, where light should be.
Out of darknes, out of mind, cast down into the Halls of the Blind!
Well, in this case it's Matthew:
| SOA#1
| i jak wypadł test? ;)
| Negatywny.
bo Ty dziwny jesteś i tyle. ;)



Wolałbyś.........
PRACA  NA TERENIE WOJEWÓDZTWA DOLNOŚLĄSKIEGO DLA BYŁYCH PIELĘGNIAREK,
NAUCZYCIELI, ORAZ EMERYTOWANYCH OFICERÓW SŁUŻB MUNDUROWYCH.
SZCZEGÓŁY KONTAKT OSOBISTY 0609-693-317
.........
Szwagier mi powiedzial, zeby wpadl na ta grupe, bo tu jest zajebiscie.
Czy to prawda?




Szwagier mi powiedzial, zeby wpadl na ta grupe, bo tu jest zajebiscie.
Czy to prawda?



Nie do konca. Mniej......
kurde, niech to dojdzie! :)

w kawałku przytoczyłem poniżej:
kurde, niech to dojdzie! :)



Doszło :))

kurde, niech to dojdzie! :)




zaskoczył(a) nas czymś takim:
| kurde,......
Nie wiem ale już wysyłałem takiego posta jednak go nie widze... pewnie
to przez tego hamstera.. tak, tak zainstalowalem sobie hamsterka.
Tylko na poczatku miałem kilka problemów ale juz jest wszystko w
porządku......... Dlatego mogę oficialnie ogłosić że jestem jednym z

Nie wiem ale już......
no i nadszedł z dawna oczekiwany okres.. :)))
nareszcie są ŚWIĘTA!!!:DDD uwielbiam ten okres... ludzie stają się dla
siebie milsi (no nie w każdym wypadku, ale większość chce się
poprawić), patrzą czulej i przychylniej... nawet w szkole nie stawiali
bomb. :P
ok, chciałbym życzyć Wam wszystkim...
Jest tu ktoś w ogóle jeszcze? :P

| Jest tu ktoś w ogóle jeszcze? :P
Ich bin da.



:P

Jest tu ktoś w ogóle jeszcze? :P



nom. :D

| Jest tu ktoś w ogóle jeszcze? :P
nom.......
Nudno tutaj... A oto i małe co nieco do rozweselenia:
Sherlock Holmes i doktor Watson wybrali się na piknik. Jako, że noc zastała
ich w lesie, rozbili obozowisko na polance i poszli spać.
W nocy Holmes budzi doktora i pyta:
   - Drogi Watsonie, spójrz w niebo i powiedz mi co widzisz?
   -......
Nudno tutaj... A oto i małe co nieco do rozweselenia:
Sherlock Holmes i doktor Watson wybrali się na piknik. Jako, że noc zastała
ich w lesie, rozbili obozowisko na polance i poszli spać.
W nocy Holmes budzi doktora i pyta:
   - Drogi Watsonie, spójrz w niebo i powiedz mi co widzisz?
 ...
Ciepłych, pełnych radosnej nadziei
świąt Zmartwychwstania Pańskiego,
a także kolorowych spotkań
z budzącą się do życia przyrodą
Zdrowia,szczęścia, humoru dobrego
a przy tym wszystkim stołu bogatego.
Mokrego dyngusa,smacznego jajka i niech te święta będą jak bajka
życzy......
news://news.idg.pl
Od kilku miesięcy nie ma na niej nowego posta. Co o tym myslicie? :)

news://news.idg.pl
Od kilku miesięcy nie ma na niej nowego posta. Co o tym myslicie? :)



Zaraz się zobaczy...

| news://news.idg.pl
| Od......
OH!!! W dzisiejszych FAKTACH pokazano jak do Mszczonowa przybyl
niespodziewanie L. Miller!!!! Kurzcze jak sie fajnie ogladalo ulice

Kurzcze jak sie fajnie ogladalo ulice Mszczonowa w telewizji....



Heh,  jak  fajnie  oglądać ulice Warszawy :) Po za tym......
OH!!! W dzisiejszych FAKTACH pokazano jak do Mszczonowa przybyl
niespodziewanie L. Miller!!!! Kurzcze jak sie fajnie ogladalo ulice

Kurzcze jak sie fajnie ogladalo ulice Mszczonowa w telewizji....



Heh,  jak  fajnie  oglądać ulice Warszawy :) Po za tym.........
witam, a zarazem zegnam wszystkich...
no trudno sie mowi.. nie mam czasu na czytanie tej grupy... musze
nadrobic inne... wiec. :(
trudno sie mowi...
musimy sie pozegnac..
kiedys tu jeszcze wroce... i nie zrobcie tu burdelu.:P
Puck przypilnuj wszystkich.........
[delete]
Z jakiego serwera grup kozystacie, bo nie moge wysłać na niektóre grupki.
BTW Kozystam z Onetu, poniewaz jest szybki i jak pamiętam, nigdy nie padł.
:)
BTW Mam nowiutkiego OE, co nie? :)
Give me the money that has been spent in war, and ... I will
clothe every man, woman and child in attire of...
Czy ta grupa właśnie kończy swój zywot w świecie usnetu??

Newsgroups: alt.pl.usenet-killers-team



Tak. EOT.

zaskoczył(a) nas czymś takim:
Czy ta grupa właśnie kończy swój zywot w świecie usnetu??
Czy może jeszcze......
Zakochane Służby Imperium zauważyły na drzwiach lodówki wiadomość podpisaną

| Chyba w dziure po sęku?
| Nie, waliłem beż jęku.
| Gdy dziura włochata,
| to czujesz się jak u kata.
| Kata łata tata brata,
| bo kat dostał od opata,
| opat miły, stwierdził tylko
| że w......
Zakochane Służby Imperium zauważyły na drzwiach lodówki wiadomość podpisaną

| Chyba w dziure po sęku?
| Nie, waliłem beż jęku.
| Gdy dziura włochata,
| to czujesz się jak u kata.
| Kata łata tata brata,
| bo kat dostał od opata,
| opat miły, stwierdził tylko
| że w.........
Zakochane Służby Imperium zauważyły na drzwiach lodówki wiadomość podpisaną

| Chyba w dziure po sęku?
| Nie, waliłem beż jęku.
| Gdy dziura włochata,
| to czujesz się jak u kata.
| Kata łata tata brata,
| bo kat dostał od opata,
| opat miły, stwierdził tylko
| że w............
Zakochane Służby Imperium zauważyły na drzwiach lodówki wiadomość podpisaną

| Chyba w dziure po sęku?
| Nie, waliłem beż jęku.
| Gdy dziura włochata,
| to czujesz się jak u kata.
| Kata łata tata brata,
| bo kat dostał od opata,
| opat miły, stwierdził tylko
| że w...............
Zakochane Służby Imperium zauważyły na drzwiach lodówki wiadomość podpisaną

| Chyba w dziure po sęku?
| Nie, waliłem beż jęku.
| Gdy dziura włochata,
| to czujesz się jak u kata.
| Kata łata tata brata,
| bo kat dostał od opata,
| opat miły, stwierdził tylko
| że...
Otoz jakmnie chyba Pucek (bo juz nie pamietam) prosil zaprosilem
Zwieche na killersow..... nie wiem co on na to bo mi nie odpowiedzial
tylko kiwnal glowa......... Ale chyba zajrzy tutaj..........
Mam zaszczyt poinformowac was o tym, ze trwaja prace na ulepszenie tego:
Content-Type: text/plain;
 charset="iso-8859-2"
na cos, co nie bedzie przypominac OE (czyli bedzie w jednej linijce) :)
Za kilka dni dostaniecie informejszyn o wynikach moich badań.

Mam......
Zapraszam na aukcje, sprzedaje 5ha w woj. warmińsko mazurskim ---------  w
bardzo niskiej cenie 0,46gr/m2 do negocjacji
http://www.allegro.pl/show_item.php?item=26169459
ze co ?
......
Rozpierdoliliście mnie ilością... jakby
coś, jestem dostępny pod mejlem. Pozdrówki!

Rozpierdoliliście mnie ilością... jakby
coś, jestem dostępny pod mejlem. Pozdrówki!



Hehe...  dziś poszło tylko 170 postów.... tak się akurat
złożyło. Wróc......
Rozpierdoliliście mnie ilością... jakby
coś, jestem dostępny pod mejlem. Pozdrówki!

Rozpierdoliliście mnie ilością... jakby
coś, jestem dostępny pod mejlem. Pozdrówki!



Hehe...  dziś poszło tylko 170 postów.... tak się akurat
złożyło. Wróc.........
| co to ten expire???
| Po  kilku  dniach  posty  z  np  killersów są usuwane...
a to chamidla. :)



Tzn  tak  słyszałem...  teraz  jest  już  chyba  lepiej.
......
nie wiem jakie mam pisac juz tematy do tych statsow, zeby byl nowy
tamat, a nie kontynuacja jakiegos starego watku. :)
Header-statistics for: From: (grouped by name)
(based on msgs with bodies within last 5 days)
alt.pl.usenet-killers-team
        495     100,00% (probe......
zdolny pisz na gorze posta komu odpisujesz, bo mi sie nie chce bawic w
references
......
Jak widać ostatnio coś tu drgnęło więc przystąpie do czytania i mam
nadzieję że się staraliście i zapewnicie mi miłą rozrywkę ;-)))......
Służby Imperium zauważyły, że użyszkodnik, wydający się być znanym jako

przypominało:
| UKT - łączcie się! ;-)
jestem. :)



MGM UKT - kolejny cel zdobyty.
......
Służby Imperium zauważyły, że użyszkodnik, wydający się być znanym jako

przypominało:
[zakładanie grupy]
Gophi odpowiedz



Gdybym Wam powiedział, musiałbym Was zjeść.

zaskoczył(a) nas czymś takim:
[zakładanie......
Fajny temat, nie?
TAk więc zainstalowałem sobie Forte Agenta (co chyba widać :)) i...
moje wrażenia są następujące:
Jest całkiem dobry, ale przyzwyczaiłem się do OE. Najbardziej martwi
mnie to, że przepadnie mi całe archiwum. Dlatego właśnie przeniosę
się conajwyżej w części na FA, resztę grup będę...
Okropne! Musimy isc jutro do szkoly!!! i siedziec w niej do 14.30.
Jeszcze chyba nigdy nie bywalem w szkole na lekcjach i to tak dlugo w
soboty. U Was tez zrobili cos podobnego????......
mam pytanie: czy zdolny = madi...?

creatures to this plain, promises death to those that pass beond the five piles:
mam pytanie: czy zdolny = madi...?



CzeœÌ Natka. ;)
Nie, zdolny to nie Madi.
......
Mam przekazac, bo Zwiecha mi kazal, ze madi ma problemy z odbieraniem

przytoczyłem poniżej:
Mam przekazac, bo Zwiecha mi kazal, ze madi ma problemy z odbieraniem
i chyba wysylaniem postow na ta grupe.........



To już słyszałem...

|......
Zostało mi jeszcze 240 do przeczytania ale robie sobie przerwę i idę
się czegoś napić ;-))......
Wróciłem chłopaki z wakacji, a tu znowu nic się nie dzieje! Beze mnie ta
grupa umiera jak ryba bez wody. Normalnie trzeba coś z tym zrobić. Cieszycie
się?
spider

Wróciłem chłopaki z wakacji, a tu znowu nic się nie dzieje! Beze mnie ta
grupa umiera jak ryba bez wody. Normalnie trzeba coś z tym......
Header-statistics for: From: (grouped by name)
(based on msgs with bodies within last 7 days)
alt.pl.usenet-killers-team
        172     100,00% (probe count)
1       71      41,28%  jasna
2       55    ......
Juz niedlugo swieta. nareszcie bedzie troche wolnego od szkoly no i
sylwester............... co porabiacie w te kilka dni wlengo od

 news:alt.pl.usenet-killers-team:
Juz niedlugo swieta. nareszcie bedzie troche wolnego od szkoly no i
sylwester............... co porabiacie w te......
Przynajmniej wiem, że tej kasy na glupoty nie wydam (ostatnio mysle
zebrac
kase na skaner albo nagryware, ew. Gee Forca 2MX lub 256) :)
No ja skaner i nagryware mam. tez sie ogladam za GF2 MX ale nie wiem
ktora kupic czy 200 czy 400. Wiesz mozee cos na ten temat?



Jak masz......
| Madi znaczy Madi...
jedyna osoba na grupie, ktora mnie popiera. :))))



MGM, to MGM :)
......
Ale z nas trio!!! ;)
......
hejka, piszę od zdolniachy, więc będę się streszczał. :PPPP
więc jest taka sprawa, że mnie się komp rozjebał po tym jak zmieniłem
obudowę... :(((( gryf jest załamany, a ja nie wiem co jest powodem
moich zmartwień i nieprzespanych z żalu nocy. :(((
nie będzie mnie na grupach, więc Pucki jakbyś mógł, to powiedz......
Mam pytanie: moj modem dziala barddddzo glosno. Glosnik mam
przyciszony do minimum a on przy polaczeniu bardzo glosno wyje..... co
zrobic zeby go przyciszyc??????
I mam jeszcze jedno pytanko: ma moze ktos gre FIFA 2002? Bo ja mam ale
cos mi w niej grafika leci i bardzo wolno dziala? Niw wiecie czym to
moze byc......

Strona 1 z 21 , 2



Podobne tematy:
Volatility Index, coraz blizej 20
Volatility Index, coraz blizej 20
Strona index
Uwaga na Interactive Index Polska
podanie index WK 67
datingwild index max.com wild
Strona index