Kategoria: alt.pl.filmowcy-amatorzy

Lista tematów



Chodzilo o efekt czy o proces?
Moze Siodma Pieczec czy Czerwony to to nie jest, ale dla mnie byl i proces i
efekt (choc niedoskonaly).
Nie sadzice, ze bylo juz duzo filmow o robieniu filmow w filmach ktore sa
filmami?
Troche mi Wasze dzielo przypominalo polaczenie Adaptacji z...
Jeśli lubisz komedie społeczne, że tak powiem mądrze, typu angielskiego o
życiu zwykłych ludzi (żadnej parszywej polityki) jak np. " Goło i wesoło"
lub "Joint venture" i masz pomysły i ochotę popracować nad scenariuszem
filmu amatorskiego osadzonego w polskich realiach to zapraszam......
Witam
czy mozecie ocenić film?
www.pub.internetdsl.pl/Filmy/kamil_gopaniuk_to_jest_to.avi
dzieki......
Sa tu jacys???????
......
Witam
Zamierzamy nakrecic powazna produkcje. Powazna w sensie:
a) niebanalnego scenariusza, jak sadze
b) dlugiego metrazu - 70 - 90 min.
c) sprzetem o wysokim standardzie
d) dbajac o jakosc gry aktorskiej, zdjec i dzwieku
Produkcja nie straci tego waloru amatorskosci, ze pracowac nad nia......
Lamerskie:
Mam parę kaset miniDV nagranych
filmami rodzinnymi. Chciałbym je przegrać
na płyty DVD.
Wgrałem driver Podłączyłem kamerę do PC za pomocą kabla USB,
(XP ją widzi jako: Sony Digital Imaging USB)
i dalej nie wiem.
Windows Media Player nie chce znaleźć
nowego...
szukam tytulow filmow dla ktorych inspiracja byla apokalipsa. czy ktos moze
mi pomoc? chodzi mi raczej o te bardziej ambitne... z gory dziekuje za
pomoc! Pozdrawiam
Martusia
......
Renderuje w Premiere trzynastominutowy film z uzyciem kodeka Xvid. Bitrate
ustawilem na 8000. I z 13 minut wychodzi plik o rozmiarze ponad 600MB. Czy
ktos moze mi powiedziec, dlaczego taki wielki? Przeciez trzynascie minut
(dzwiek w formacie ACPM) powinien zajac kilka medabajtow...

Renderuje......
.Witam.Czy wiecie gdzie sie mozna zglosic na statyste do jakis ciekawych
produkcji ???  Mozecie podac jakies adresy .Pozdr

.Witam.Czy wiecie gdzie sie mozna zglosic na statyste do jakis ciekawych
produkcji ???  Mozecie podac jakies adresy......
Witam,
 to jest nasza pierwsza produkcja,
 pt. Atak Nosferatu z kosmosu
 prosze o wszelkie opinie na ten temat.
 Mam nadzieje ze bedziecie sie dobrze bawic.
 Film mozna pobrac z www.lonstar.art.pl
 Uwaga ok 360......
Witam,
Proszę o poradę. Kupiłem kamerkę DV, zgrałem godzinny film na dysk w
postaci pliku avi (rozmiar pliku około 12 GB!).
Czy znacie jakiś prosty program (najlepiej darmowy) za pomocą którego
można łatwo powycinać z filmu niepotrzebne fragmenty i zapisać go bez
straty jakości?
Jakim...
Kamera nie jest przyczyna zgralem jedna klase inna kamera i to samo.
O jakim kwarcu myslisz?
sluzenie za playera raczej niewiele zmienia, cos takiego to efekt
rozregulowanego kwarcu, powody moga byc rozne (skoki temperatury?
wstrzasy moze? nie wiem), ale raczej trudno to chyba w domu......
poszukuje amatorow filmowych:):) pozdrawiam:)
......
Ponieważ na mocy polskiej konstytucji polski obywatel napewno nie może być
głową innego(tym bardziej wrogiego państwa),każdy obywatel może występować w
obronie dzieci(dlaczego ludzie kturzy nie mają normalnych rodzin wychowują
dzieci),i najlepszy pornus leci w niedzielę o......
Mam do czynienia z bardzo dziwną sytuacją.
Od dawna, ale mysalalem ze finalna kompresja do MPEG i DVD to rozwiąże....
Otóz montowałem film w Final Cut Pro na Macintoshu - tam jasnosc filmu
(widoczena kompresja itd itp ) była zupelnie OK.
Podczas pracy przenosilem pewne materialy (konwertowalem do SD DV avi)......
Witam planuje kupić kamere cyfrowa (format mini DV) W chwili obecnej
korzystam ze starej analogowej kamery panasonica. Jestem z niej zadowolony
ale czasy sie zmieniaj . Tak czy inaczej postanowilem do maja 2006 roku
zmienic kamere. Mam mozliwosc kupienia Panasonica NV-GS75 za cene ponizej 2
tys. PLN (nowa w......
witam mam może głupi problem ale dla mnie bardzo ważny - chodzi mi o:
po zgraniu materiału filmowego z kamery cyfrowej na dysk twardy w formacie
dv i po zmontowaniu i przeróbce tego materiału ponownie zgrywam materiał na
dysk twardy w formacie dv - zajmowało to nieraz 10 do 20 gb zależy od
długości teraz jednak i nie wiem......
witam wszystkich! jestem nowy na tej grupie i nie wiem czy dobrze trafilem z
pytaniem ale - szukam programu w ktorym moglbym montowac filmy nagrane
wczesniej na kamerze cyfrowej - dolozenie podkladu muzycznego wstawienie
jakis dodatkowych animacji itp. Jaki program  moglibyscie polecic? zalezy mi
na tym...
Witam,
 Mam do Was pytanie odnośnie zakupu lampy do kamery.
 Posiadam kamere SONY DCR-TRV25 i jestem zaintersowany kupnem lampy z tym
ze
 nie interesuja mnie orginalne lampy SONY (raczej podswietlaczea nie lampy
:))
 Prosiłbym o doradzenie zakupu lampy co najmniej 50 W......
szukam mlodych 100 % amatorow filmowcow
......
Jak biore export movie z projektu to exportuje normalnie ale kazda klatka
jest ta sama jakies krzaczki (dzwiek jest normalnie)
zmienialem kodeki probowalem i nic co to moze byc??
......
Wujek Samo Zło dzwoni do radia TOK FM. Audycja Woobie Doobie z dnia
2006.07.30
http://youtube.com/watch?v=N--J_J1uU18
http://lustro01.wrzuta.pl/audio/vVzroRe1lD/
......
pytanko czy wie ktos gdzie moge znalesc odliczanie takie na poczatku filmu
zazwyczaj to jest w starych filmach
pozdro
elion

pytanko czy wie ktos gdzie moge znalesc odliczanie takie na poczatku filmu
zazwyczaj to jest w starych......
Bylem na ostatnio na takim przegladzie/minifestiwalu krotkometrazowych
filmow kina niezaleznego w domu kultury Dorozkarnia w Warszawie i przyznam
sporo bylo bardzo ciekawych produkcji. Chcialem poszukac na necie tych
filmow ale znalazlem tylko "Rudaki"
Najlepszy film wybierala publicznosc i......
Proszę o ocenę filmu.Czy warto obejrzec go w kinie?......
Potrzebujemy grafika do przygotowana kilku elementów scenografii do filmu
offowego. Chodzi o takie rzeczy jak na przyklad zaprojektowanie opakowania,
które bedzie rekwizytem w filmie itp.
Szukamy takze muzyka, który przygotowalby muze do filmu.
Jezeli ktos jest zainteresowany wzieciem udzialu w...
Czy możecie podać mi nazwę programu, który pozwoli usunąć jednolite tło z
filmu i podstawić za nie dowolny, inny film?
......
Witam,
Przymierzam sie do zakupu kamerki (DV).
Prosze o porade co i dlaczego warto kupic w okolicach 4000pln.
Z gory dzieki tym ktorzy odpowiedza na moje pytanie! :-)))
JeRonimo
......
Witam
Wiem, ze wszyscy przeniesli sie na fora, ale ja jednak wole siedziec
tutaj :).
Kupilem sobie ostatnio kawalek niebieskiego materialu i robie pierwsze
testy kluczowania przy pomocy klucza chromatycznego. Nie jestem
zadowolony z efektow, ale to glownie wina oswietlenia.
Tutaj do...
Witam,
przymierzam się do zarchiwizowania mojej kolekcji filmów super 8mm, (na
taśmie celuloidowej). Najsensowniejszym wydaje mi się zgranie tego filmu
poprzez nagranie projekcji z rzutnika na kamerkę cyfrową (akurat miniDV).  
Niestety jednak po zgraniu pokazały się paski na filmie (takie jak......
obejrzalem sobie ostatnio ten program i rozczarowalem sie, myslalem ze to
cos profesjonalnego, a z tego co widzialem to to jakas zabawka dla dzieci i
filmow z wakacji.
czy moze za malo go poznalem?
Vegas SONY wydaje mi sie lepszy
......
Czesc
Chcialbym nakrecic amatorski film fabularny i szykuje mi sie kilka pytan do
Grupowiczow:
1) Jaka kamere wybrac? Czy np takie cos jest cos warte?
http://allegro.pl/show_item.php?item=84041541
Chcialbym kupic jakas kamere, ktora dawalaby rozsadna jakosc podczas
ogladania na......
Witam :)
Problem z jakim nie mogę sobie poradzić to zgranie filmu z kamery na dysk  z
datą i czasem .
Na ekranie kanery w czasie zgrywania na dysk data i czas są wyświetlane.
Urzywam programu Ulead VideoStudio 9 a kamera to Sony DCR-HC35E.
Podejrzewam że w programie Ulead VideoStudio 9 coś trzeba ustawić...
Witam ponownie :)
Czy moglibyście mi polecić jakiś dobry i w miare prosty w obsłudze program
do zrzucania materiału w locie do divxa, ktory czytałby kontroler fire wire?
Próbowałem moim ukochanym winVDR, ale w ogole nie chce odebrac obrazu przez
ten kontroler. FlyCap to samo. A iuVCR gubi makabryczną iość klatek......
Witam
Mam pytanie wiecie jak zgrać muzę z filmu ??
Mam filmiki sunrise i chce z nich muzykę na mp3 jak to zrobić ktoś pomoże ??
Pozdrawiam Janusz
......
Teoria kina jest powszechnie znaną dziedziną refleksji estetycznej.
Teoria sztuk plastycznych także. Na ich styku w obrębie estetyki pojawia
się kolejny przedmiot domagający się odrębnej refleksji. Byt wideo
ziszcza się w rozmaitych okolicznościach i nie jest już związany z
platońską jaskinią kina, ani z...
W jaki sposób uzyskać efekt starych fotografii tzn. pożółkłe klatki?





Jesli chodzi ci o film, to w ulite video studio jest efekt old movie, bardzo
dobrze jest zrobiony. a jesli o zdjecie to w photoshopie. mozesz tez
skorzystac z zalozonej na obiektyw......
Czy ktoś z Was spotkał się z terminem "Metryczki" do nagrania, które
zostanie przekazane telewizji? Nie wiem, czy chodzi tylko o kod czasowy
nagrania na taśmie, czy także inne informacje, a jeśli tak - to jakie?

Czy ktoś z Was spotkał się z terminem "Metryczki" do nagrania,......
Witam
Kiedys sporo pisalem na ta grupe i z tego co widze umarla ona smiercia
naturalna. Chcialbym w miare mozliwosci troche ja ozywic, o ile
oczywiscie sie uda. Czy ktos realizuje jakis ciekawy projekt? Chetnie
zobaczylbym jakies fajne filmy amatorskie. Ja tworze czasem i umieszczam
na......
Witam.
Jaki zastosować program do przechwycenia materiału z kasety VHS do kompa:
Pentium IV 2,6G , 512 Ram; HDD 120 Gb, grafika  Gaiward GeForce 4 Power Pack
Ultra 750 Gs video In/out, aby uzyskać możliwie najlepszą jakość w pełnym
PAL-u? Skąd można zassać taki program.
       ......
mam pytanie: jak można przegrać na video zakodowaną płytę DVD? (skacze obraz
i dźwięk po przegraniu na video), mogę najpierw ją jeśli trzeba jakoś
obrobić na kompie, tylko jak?
pozdrawiam
monia
......
Witam,
robie filmik z mojej wyprawy z której mam zrzucone tracklogi z GPS'a.
Chciałem uzyskać efekt w którym jedna ze scen polega na tym, że zbliżam się
z widoku ziemi do mapy w 3D wielkości trasy jednego dnia, i następnie taka
trasa (pozyskana z importu z GPS) zaczyna się wyrysowywać na mapie.
Udało mi się......
W związku z "wypuszczeniem" przez Kodaka "zawodowych" negatywów Vision2 w
tym formacie,
ciekawym, czy jest na grupie kto , kto bardziej poważnie, niż tylko jako
historię, traktuje format super8?
Dave
......
witam
uprzejmie prosze o krotka instrukcje (nie mam w branzy video doswiadczenia),
otoz ze zrzuceniem filmiku sobie poradzilem (programik Asus Live) z kamery
cyfrowej wyjsciem s-video i wejsciem s-video w karcie graficznej. Natomiast
nie wiem co z dzwiekiem, pewnie przez dodatkowe kable do karty......
Witam.
Mam material nakrecony (i oczywiscie zgrany) w DV PAL 720 x 576, format 4:3
Chce uzyskac proporcje obrazu 16:9 a najlepiej 1,6:1 (kaszeta europejska -
Continental Wide Screen)
1. Czy ktos ma pomysl jak najwygodniej zrobic to Adobe Premiere 6.5 ?
Nie chce korzystac z opcji przycinania (crop) przy......
- SFX (Sound effects)



Sound FX Czyli dzwiekowe efekty specjalne.
- Cut to:



W senariuszu filmowy ten zwrot oznacza ciecie czyli ostre przejscie do
nastepnej sceny, sekwencji etc.
- Vocal......
Witam
 Mam nagrane przejazdy trasy przez auta podczas "kreciola"
Chcialbym montując to dołozyc wyswietlanie sie czasu, stopera każdego
przejazdu.
Czy można to zrobic w Adobe Premiere ? Czy potrzebny jest jakis plug-in?
Jesli tak to jaki? Troche googlalem ale nie moge nic......
Szukam stronek z filmami do sciagniecia. Jesli mi ktos moze pomoc to z gory
......
Witam
Przedwczoraj o północy, powstał spontaniczny pomysł nakręcenia filmu
przeze mnie i mego kumpla. Jeżeli ktoś ma ochotę to zapraszam na
http://www.pub.internetdsl.pl/chcialbym_zostac.zip (13 MB)
Jako żeby nie popsuć jakości filmu napisy są oddzielnie.......
hejka
szukam pilnie krotkiego filmiku (divx, mpg.. najlepiej do sciagniecia z
sieci i free) na ktorym bedzie widac morskie fale od strony brzegu i ....
nic wiecej ;)))
oczywiscie przydalby sie jeszcze szum morza ;)
jak wiecie gdzie takie cos zassac lub gdzie o to pytac to pls......
Witam,
Zapraszam do ogladniecia pierwszego traileru filmu pt "Pomiedzy"
dostepnego na stronie
http://www.ewangelia.newdem.hoot.pl
haslo na priv
pozdrawiam
newdem

Witam,
Zapraszam do ogladniecia pierwszego traileru filmu pt......

Strona 1 z 1



Podobne tematy:
Volatility Index, coraz blizej 20
Volatility Index, coraz blizej 20
Strona index
Uwaga na Interactive Index Polska
podanie index WK 67
datingwild index max.com wild
Strona index