Spotkanie za 20 dni.

Kategoria: alt.pl.milosc

Wersja archiwalna tematu "Spotkanie za 20 dni." z grupy alt.pl.milosc



Prezes
3 Cze 2002, 09:26
Witam szczesliwych samotnych i nieszczesliwych niesamotnych. ;-)

Tak jak zostalo ustalone spotkanie odbedzie sie (czy tego chcecie czy nie)
zgodnie z wczesniejszymi ustaleniami w stolicy republiki bananowej pod nazwa
Polska czyli w Warszawie slynacej z sympatii do przyjezdnych i najwiekszej
ilosci sprzedanych kijow bejsbolowych w ciagu roku.
Zlot grupy alt.pl.milosc rozpoczyna sie o godzinie 18:00 w mordowni pod
nazwa Barylka na Mariensztacie. Dokladnego adresu nie znam i g*** mnie on
obchodzi jako ze ja wiem jak tam trafic. Nieszczesnicy beda bladzic i
pewnikiem trafia na Prage a i daj boziu zeby na Szmulki. Dokladna data to 21
czerwca 2002 roku naszej - pozal sie boze - ery.
Mam nadzieje ze bedzie padac, NSZZ Solidarnosc urzadzi strajk w obronie
miejsc pracy i beda kilometrowe korki no i przy okazji Legia cos wygra (albo
i przegra - w sumie to bez znaczenia) i na starowce bedzie wesolo a w palacu
prezydenckim pojda szyby.
Tematy zabronione podczas spotkania to: koty, koci pot, kuwetka,
ministranci.

Ja musze zniknac na jakis czas z grupy. Nawal pracy do tego egzaminy i
jeszcze kobiety wala drzwiami i oknami. ;-) Jak tu sobie z tym wszystkim
poradzic? Powinienem uciec z miesiac temu bo juz przez was mam 1 egzamin
w plecy. A przede mna najgorsza czesc sesji. Nie bede was nawet czytal bo i
tak jestescie nudni i szkoda mojego cennego czasu na czytanie bredni.
Wiedzcie jednak ze przed okiem Prezesa nic sie nie ukryje i jak tylko wroce
to porozstawiam was po katach. Kiedy wroce? Ja to wiem ale wam nie powiem.
Troche sie poznecam bo zdaje sobie sprawe jak bardzo bedziecie tesknic. Ale
mnie to wcale nie obchodzi. ;-p
Pilne sprawy na komore (numer maja tylko Ci ktorych lubie i Jasminek) lub
GG.

Jaśmin
3 Cze 2002, 09:29
Użytkownik "Prezes" <niemadlamnielog@o2.plstwierdził(a) co następuje:

[ciach]

Pilne sprawy na komore (numer maja tylko Ci ktorych lubie i Jasminek)

Czyli nie encja Jasminek stoi obok encji "tych ktorych lubie" :-/  :-(

Prezes
3 Cze 2002, 09:30

"Jaśmin" <jasmi@go2.plwrote in message Użytkownik "Prezes" <niemadlamnielog@o2.plstwierdził(a) co następuje:

Czyli nie encja Jasminek stoi obok encji "tych ktorych lubie" :-/  :-(


Co za encja? Jasmin! Dobrze sie czujesz? Majaczysz???

GoNiA
3 Cze 2002, 10:11

Przed chwila przyszedł do mnie sms, iż
<niemadlamnielog@o2.plna alt.pl.milosc napisał, że...

<zlot

Buuuuuuuuuuuuu :````(((( A ja nie bede mogla... ale jako ze to 21
czerwiedc... koniec roku szkolnego, to wypije za wasze zdrowie...soczek:-)
Wy tez za mnie wypijcie!!! No:-) Zycze wam milej zabawy... :-)))))))

<Prezes ucieka na troszke i nie obchodzi go, ze bedziemy tesknili...:PPP

Kotku, mnie to obchodzi...!...zartowalam:PPPHm... a co do mojego pobytu na
grupie to wlasciwie nie wiem czemu jeszce mam net, ale co bede wybrzydzala,
jak daja to biore:-) A wiec ja moge odejsc w kazdej chwili... jak tylko
str...st..s....strace polaczenie:-)

Pilne sprawy na komore (numer maja tylko Ci ktorych lubie i Jasminek) lub
GG.


Hm... a wiec uwazaj, bo Twoj telefon nie wytrzyma nawalu smskow:P
Ja zawsze mam ..."pilne" sprawy...

Pure6
3 Cze 2002, 11:14

"Prezes" <niemadlamnielog@o2.plwrote in message


Witam szczesliwych samotnych i nieszczesliwych niesamotnych. ;-)


Czyli mnie nie lubisz... ;-

pzdr
Pure6

Jaśmin
3 Cze 2002, 17:00
Użytkownik "Prezes" <niemadlamnielog@o2.plstwierdził(a) co następuje:

Co za encja? Jasmin! Dobrze sie czujesz? Majaczysz???


Nie schodz z tematu ! :-(

GABi
3 Cze 2002, 17:38

Prezes wrote:
Tak jak zostalo ustalone spotkanie odbedzie sie


Jak nie zapomnę to wpadnę ;-)

Tematy zabronione podczas spotkania to: koty, koci pot, kuwetka,
ministranci.


hehehe....
To się jeszcze okaże...;-P

Ola C.
3 Cze 2002, 17:55

Dokladna data to 21
czerwca 2002 roku naszej - pozal sie boze - ery.


oooo....To moje urodziny akurat ;)) Nie zapomnijcie zlozyc mi zyczen bo 21
lat sie konczy raz w zyciu...    :))))  A tak w ogole to w takim razie
mozemy isc do Bolka ;))))

A tak powazniej to w takim razie nie wiem czy bede mogla...Choc strasznie
sie nastawilam na to ze was poznam...
Po prostu moi przyjaciele moga mi cos zorganizowac i nie bedzie wypadalo
odmowic...a zwykle nie zawodza...  No ale moze sprobuje jakos to odkrecic i
sie pojawic ,chociaz na troszke...

A ze barylka to w sumie fajnie...bo bliziutko mnie ;))))  No ok...wracam do
chemii fizycznej...papa!

Ignorant
4 Cze 2002, 01:51

| Tematy zabronione podczas spotkania to: koty, koci pot, kuwetka,
| ministranci.


no to nie wiem czy warto sie pojawic?
ministranci - to przeciez moj ulubiony temat....

Ignorant
4 Cze 2002, 01:52

Zlot grupy alt.pl.milosc rozpoczyna sie o godzinie 18:00 w mordowni pod
nazwa Barylka na Mariensztacie. Dokladnego adresu nie znam i g*** mnie on
obchodzi jako ze ja wiem jak tam trafic. Nieszczesnicy beda bladzic i


adresik Barylki jest zapodany na www.fidodrinks.prv.pl :) nie pamietam nr
ale na 100% knajpka znajduje sie na garbarskiej. na przeciwko jakiejs
fontanny...

pewnikiem trafia na Prage a i daj boziu zeby na Szmulki. Dokladna data to
21
czerwca 2002 roku naszej - pozal sie boze - ery.


praga nie jest zla, taki baron na przyklad....

Ja musze zniknac na jakis czas z grupy. Nawal pracy do tego egzaminy i
jeszcze kobiety wala drzwiami i oknami. ;-) Jak tu sobie z tym wszystkim


no tak.... w kazdym razie powodzenia w tym nowym fascynujacym i niesamowitym
zwiazku :)

Pilne sprawy na komore (numer maja tylko Ci ktorych lubie i Jasminek) lub
GG.


to ja juz wiem zkad ta dziwna wiadomosc na GG ;) a ja myslalem ze mnie
kofasz.....

Prezes
4 Cze 2002, 14:02

"Jaśmin" <jasmi@go2.plwrote in message

Nie schodz z tematu ! :-(


LOL!!!
Co jest w temacie? "Spotkanie za 20 dni" A co Ty napisales??? Cos o encji...
Dziekuje! Nie mam wiecej pytan. Swiadek jest do dyspozycji obrony.

Jaśmin
4 Cze 2002, 16:19
Użytkownik "Prezes" <niemadlamnielog@o2.plstwierdził(a) co następuje:

Co jest w temacie? "Spotkanie za 20 dni" A co Ty napisales??? Cos o
encji...
Dziekuje! Nie mam wiecej pytan. Swiadek jest do dyspozycji obrony.


Prokurator nie wie co to encja ?? Prokurator jest slabo wyksztalcony :/

PS Niech sie wiec lepiej prokurator do nauki zabiera [zlosnik]

PPS co nie zmienia faktu, ze troche mi smutno, ze ZBIOR Jasmin nie nalezy do
zbioru " Tych co lubie" :///

Prezes
4 Cze 2002, 16:30
"Ignorant" <Ignor@poczta.fmwrote in message




Cholera by was... Musicie odpisywac na moje posty??? Przez was nie moge sie
uczyc...

adresik Barylki jest zapodany na www.fidodrinks.prv.pl :) nie pamietam nr
ale na 100% knajpka znajduje sie na garbarskiej. na przeciwko jakiejs
fontanny...


Wszyscy slyszeli???!!!! Na przeciwko fontanny. No.

no tak.... w kazdym razie powodzenia w tym nowym fascynujacym i
niesamowitym
zwiazku :)


Alez o czym prawisz kolego??? Jakim zwiazku??? Na Boga... co to za
herezje....

to ja juz wiem zkad ta dziwna wiadomosc na GG ;) a ja myslalem ze mnie
kofasz.....


Wiadomosc o ktorej mowa byla odpowiedzia na komentarz w statusie. A tak dla
jasnosci. Nie!!! Nie kofam Cie nigdy Cie nie kofalem i nigdy kofac nie bede.
Wszystko jafne?

Ignorant
5 Cze 2002, 01:20

"Ignorant" <Ignor@poczta.fmwrote in message

Cholera by was... Musicie odpisywac na moje posty??? Przez was nie moge
sie
uczyc...


to twoj problem :)))

| no tak.... w kazdym razie powodzenia w tym nowym fascynujacym i
niesamowitym
| zwiazku :)
Alez o czym prawisz kolego??? Jakim zwiazku??? Na Boga... co to za
herezje....


no nic.. myslalem ze... a zreszta ja nic nie wiem

| to ja juz wiem zkad ta dziwna wiadomosc na GG ;) a ja myslalem ze mnie
| kofasz.....

Wiadomosc o ktorej mowa byla odpowiedzia na komentarz w statusie. A tak
dla
jasnosci. Nie!!! Nie kofam Cie nigdy Cie nie kofalem i nigdy kofac nie
bede.
Wszystko jafne?


czemu sie tak denerwisz??? ja tez jestem 100% hetero ;))



Podobne tematy:
20.04.2008 III spotkanie informacyjne
20.04.2008 III spotkanie informacyjne w Kolonii
spotkanie 20 czerwca
20.04.2008 III spotkanie informacyjne
20.04.2008 III spotkanie informacyjne w Kolonii
Dni kultury średniowiecznej w Rewie 20-22.06?
spotkanie 20 czerwca