Kategoria: Poczta elektroniczna na co dzien.

Lista tematów



Witam

żeby w zależności do kogo piszę, wiadomość umieszczana była w
odpowiednim folderze. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.

Witam

żeby w zależności do kogo piszę, wiadomość umieszczana była w
odpowiednim folderze. Z góry dziękuję za pomoc.......
Po awarii:
system instalowany od nowa, OE od nowa + jest _cala_ zawartosc archiwalnego
katalogu pocztowego ("grupowego") OE z poprzedniej instalacji.
W pytaniu chodzi mi o poczte (ale posty grupowe - to analogiczny problem).
A wiec: co-jak-gdzie wykonac, by po zainstalowaniu OE i po zalozeniu kont......
Jak w temacie - czy ktos mi moze wytlumaczyc jak skonfigurowac OE zeby
laczyl przez podane mi proxy?
Tomi

Jak w temacie - czy ktos mi moze wytlumaczyc jak skonfigurowac OE zeby
laczyl przez podane mi proxy?
Tomi



OE nie potrafi łączyć się przez......
Witam!
Znajomy w jakiś tajemniczy sposób skasował wszystkie wiadomośći z
Outlooka ze skrzynki odbiorczej. Zrobił to za pomocą kombinacji shift + del.
W koszu ich nie ma. Czy istnieje jakiś sposób odzyskania tych wiadomośći?
Rogaleskoo

Witam!
Znajomy w jakiś tajemniczy......
Wysyłając maila do pewnej domeny otrzymuję zwrotke:
" <domena #5.5.0 smtp;555 <wi2.internetdsl.tpnet.pl[tu ip mojego serwera]:
Client host rejected: Dynamic Address Use your ISPs Mail Relay "
Serwer stoi na neostradzie i stałym ip. o co chodzi.
Troche na ten temat znalazłem ale dalej...
Witam,
Dokładniej chodzi o okienko z Windowsa, które The Bat używa do np.
załączania plików. W wersji 3.5 nie jest zapamiętywany widok w jakim
widać pliki (lista/miniatury ani szerokość kolumn). Bardzo to
przeszkadza w pracy.
Ktoś rozwiązał powyższy......
Witam!!
Korzystam  z Outlook Exspressa
Mam jednego adresata do którego wysyłam kilka tysięcy
rocznie listów.
Czy można stworzyć regułę która przeniesie wyslane listy
do konkretnego odbiorcy do konkretnego folderu (nie wysłane!)?
Może trzeba jakiś dodatek do OE?
Z góry...
Witam!!
Korzystam  z Outlook Exspressa
Mam jednego adresata do którego wysyłam kilka tysięcy
rocznie listów.
Czy można stworzyć regułę która przeniesie wyslane listy
do konkretnego odbiorcy do konkretnego folderu (nie wysłane!)?
Może trzeba jakiś dodatek do OE?
Z góry......
Witam
Czy jest "spolszczenie" (okropny wyraz) dla Eudory?
Jeśli tak, to skąd to sassać?
Pozdrawiam
aQQ

Witam
Czy jest "spolszczenie" (okropny wyraz) dla Eudory?



AFAIK jest, ale tylko dla......
Witam
problem jest następujący : zainstalowałam sobie sliczny programik IncrediMail
Xe 934 ( z najnowszego Niezbędnika ) plus spolszczenie . Wszystko ładnie , ale

połączyć się z serwerem , i sugestia , żeby sprawdzić połączenie z internetem
(mam stałe łącze) i czy nazwy serwerów wprowadzone są prawidłowo...
Mam jedno pytanie : czy jest możliwe czytanie cudzych maili - jeżeli komputery
są w sieci w pewnej firmie,wszystkie z dostępem do Internetu.Czy jest możliwe
że szef wie co ktoś otrzymuje lub wysyła  ze swojego konta ,np.z adresu
poczta.onet.pl / krótko pisząc mogę czy nie mogę pisać o swojej firmie w
listach do......
Który z programów pocztowych potrafi wysyłać i odbierać pocztę z
załącznikami według parametrów podanych z wiersza poleceń?
W FAQ opisane są właściwie tylko programy windowsowe, a mailto: raczej do
wysyłania załączników się nie nadaje...

Który z programów pocztowych potrafi wysyłać i......
Jak zainstalować aktualną wersje dema, mając już nieaktualną ?

Jak zainstalować aktualną wersje dema, mając już nieaktualną ?




kierujesz jest tą właściwą! Myślenie nie boli!
......
Przy odbieraniu poczty z 2 kont wyskakuja mi nastepujace komunikaty
Wystąpił problem przy logowaniu się do Twojego serwera pocztowego. Twoje
hasło zostało odrzucone. Konto: 'mail.idea.net.pl', Serwer:
'mail.idea.net.pl', Protokół: POP3, Odpowiedź serwera: '-ERR User not
permitted', Port: 110,......
Przy odbieraniu poczty z 2 kont wyskakuja mi nastepujace komunikaty
Wystąpił problem przy logowaniu się do Twojego serwera pocztowego. Twoje
hasło zostało odrzucone. Konto: 'mail.idea.net.pl', Serwer:
'mail.idea.net.pl', Protokół: POP3, Odpowiedź serwera: '-ERR User not
permitted', Port: 110,.........
Witam,
mam do rozesalnia informacje o zmianach na stronie - do ponad 1000
odbiorcow.
Mozna zaimportowac ich z pliku do ksiazki a potem zrobic massmailing -
jednak wtedy TB! wysle list do kazdego osobno - czyli wygeneruje 1000
listow. Czy daloby sie zmusic bata do umieszczania tych adresow po np.
40...
Korzystam z grup od kilku minut i nie rozumiem tego!?
Czym się różną skróty przy odpowiedzi Re: od Odp:?
Czy mogę usunąć później moje ogłoszenie, lub coś w nim zmienić?.
Co to jest news.tpnet.pl i czym się różni od np.news.nask.org.pl?

Korzystam z grup od kilku minut i nie rozumiem......
Hi,

Pozdrawiam
-------------------------
Radek Wrocławski
Medical Academy of Lodz, Pharmacy Faculty

URL: http://radex.home.ml.org/
......
BARDZO PRZEPRASZAM ZA ZAMIESZNIE   :-((

ruchomy GIF Pameli, ktorego pozwalam sobie przeslac - jakby ktos chcial



zobaczyc. (180 K)
Ciesz się "synku", ze litościwy _Admin_ to wyciął ;|
......
Pomocy, gdzie znajdę właściwe ustawienie poczty /POP i SMTP/ dla o2, interia,
wp, onet, gazeta i oczywiście dla grup dyskusyjnych. Ustawiam - przestawiam i
zawsze coś jest nie tak,
googlałem i tyż nic z tego co proponują /nic nie działa do końca......
Witam wszystkich
Mam problem z wysyłaniem załączników exe. Wiem, że Gmail nie
lubi plików wykonywalnych jako załącznik i chciałem sę
spytać, czy jest jakaś możliwość ominięcia tego debilnego
zabezpieczenia :/ . Czytałem kilka poprzednich postów, ale
nie widziałem sposobu na ominięcie tego......
Witam!
Od pewnego czasu (może było wcześniej, ale nie zwróciłem uwagi) w różnych
miejscach na dysku C pojawia się plik o nazwie "~" (sama tylda, bez
apostrofów), bez rozszerzenia nazwy. W hexedytorze w tym pliku widać dane
e-mail'owe adresatów, do których wysyłałem pocztę. Co to za......
Zainstalowalam sobie najnowszego Nortona i teraz przy kazdym zajrzeniu na
poczte przez Outlooka mam komunikat,ze ....."Norton skonfigurowal Outlook
Express ..oraz..pracujesz  w trybie offline czy przelaczyc na online"..Zaczyna
mnie to denerwowac bo z powodow zawodowych zagladam na poczte nawet co...
witam
mam nast. problem z ww. programem pocztowym
system z definicji usunal dostep do zalacznikow...
pole: nie zezwalaj na zapisywanie lub otwieranie............, jest
odfajkowane, ale
zaszarzone - czyli nieaktywne, nie mozna go odznaczyc
z gory dzieki za sensowna......
Witam
Czy w OE da sie odbierać same nagłówki poczty z rozmiarem maila?
Ewentualnie jak to ustawić, albo inny program który to potrafi?
pozdrawiam
Marek

Witam
Czy w OE da sie odbierać same nagłówki poczty z rozmiarem maila?
Ewentualnie jak to ustawić, albo inny program......
Nie mogę pobrać z serwera news onetu nazw grup dyskusyjnych.
Outlook zatrzymuje się na etapie uwirzytelniania i w kółko
wyskakuje okienko z hasłem mimo to że jest poprawne (czyli
adres email i hasło). Ma ktoś pomysł jak rozwiązać problem?

 Dario25Net wykaligrafowal\a:
Nie mogę......
Jak ustawić Pegasusa, aby obsługiwał więcej niż jedną skrzynkę
(jednocześnie)

Jak ustawić Pegasusa, aby obsługiwał więcej niż jedną skrzynkę
(jednocześnie)



Użyć Identities. Albo MultiPOPa.
Pozdrawiam,
Grzesiek......
Cześć wiela prośba do wszystkich
wiem że dla wielu z was to banalne pytanie
jestem webmasterem i dopiero się uczę linuxa ponieważ wymaga tego moja praca
pytanie do was brzmi:
1.jak sprawdzić na serwerze czy działa poczta ( jest notorycznie spamowana )
2.Jak sprawdzić kto spamuje pocztę
3.w którym......
Czesc
Potrzebuje waszej pomocy. Chodzi mi o to, ze chcialabym aby na moj telefon
komorkowy przychodzilo powiadomienie o poczcie e-mail, ktora do mnie wlasnie
przyszla. Czy jest taka mozliwosc? Je?li tak, to jak sprawic by tak sie
dzialo?
Florence

P.S. Ostrzegam, ze nie interesuja mnie......
Witam serdecznie.

co dopisac na koncu, zeby w chwili cytowania nastepowala linia przerwy
miedzy w/w linijka a cytowanym tekstem ? Bylo cos takiego (\n\n ???) ale nie
pamietam dokladnie.
Pozdrawiam,
S.

Witam......
Cześć! Czy może mi ktoś powiedzieć, dlaczego co jakiś czas w
programiw
Outlook Express kasuje mi się hasło z konta e-mail ?



    Ponieważ zmieniasz profile w Win
Pozdrawiam, Hotman
<!-- start --

*       _Computer's can......
czesc...
macie tez cos takiego w ICQ, ze nieraz zamiast pojedynczego message'a poleci
wam cala historia? mi sie tak dzieje dosc czesto... co to moze byc?
......
priorytety:
- oczywiscie darmowosc
- dostepnosc zblizona do 24h/d
- prosty interfejs html
- dostep przez inne oprogranowanie pocztowe
- pojemnosc
- antyspamownosc
- dostep do shella

- oczywiscie darmowosc
- dostepnosc zblizona do 24h/d
-......
Witam,
    Proszę o opinie na temat tego serwisu pocztowego, a szczególnie na
temat powiadamiania na sms o nowej poczcie.
Pzdr. Hotman
---
http://zuzel.koti.com.pl - SpeedNet
--=Wszystko o czarnym sporcie=--
......
ZdechÂł na amen?

Zdechł na amen?



Wydaje Ci się hula aż miło.

| Zdechł na amen?
Wydaje Ci się hula aż miło.
--
Pozdrawiam - Nuta (Remove DA from my address. Usuń DA z mojego adresu)
--
Wirtualny serwer WWW?......
Mam potrzebę umieszczenia na serwerze książkiadresowej.
Chodzi o to aby udostępnić wszystkie adresy użytkowników
serwera
pocztowego każdemu użytkownikowi z osobna. Ksiązka
uaktualniana przez
administratora powinna być dostępna tylko do odczytu w
"Książce......
Potrzebuje klienta pocztowego, który przy starcie umożliwia logowanie się do
swojej skrzynki. Dane o serwerze POP i SMTP są trzymane w pliku
konfiguracyjnym programu. Ewentualnie moze byc jakis przykladowy skrypt lub
formularz pocztowy pozwalajacy na odbior i wysylanie poczty w stylu
komercyjnych portali......
Potrzebuje klienta pocztowego, który przy starcie umożliwia logowanie się do
swojej skrzynki. Dane o serwerze POP i SMTP są trzymane w pliku
konfiguracyjnym programu. Ewentualnie moze byc jakis przykladowy skrypt lub
formularz pocztowy pozwalajacy na odbior i wysylanie poczty w stylu
komercyjnych...
Witam !
Moj serwer pocztowy ma klopoty (od dzisiaj) z wysylaniem poczty.
Hosty docelowe twierdza ze: "unresolvable host name polcont.com.pl,check
your configuration."
Z tego co wiem to moj primary DNS  dziala, secondary DNS (w TePsie) tez
wydaje sie dzialac, czyzby...
Od 2 dni nie mogę wysyłać i czytać "e-maili". Outlook Express 5.0 wyświetla
komunikat np.:
"Łączenie z serwerem nie powiodło się. Konto: 'Polbox', Serwer: '127.0.0.1',
Protokół: POP3, Port: 110, Zabezpieczenie (SSL): Nie, Błąd łączy: 10061,
Numer błędu: 0x800CCC0E"
Dodam , iż...
Dlaczego jesli wysle na jakas grupe dyskusyjna wiadomosc z zalacznikiem, nie
ukazuje sie ona na grupie?
Nie znam tytulu jednej piosenki, zrobilem bardzo malego mida i chcialem go
wyslac, aby ktos podal mi tytul.
Nie moge podac slow, bo piosenka jest utworem instrumentalnym.
Co mam......
Nareszcie Microsoft przyslal do mnie nowa winde 98beta3  :)
ale co ztego jak plik win98_30.cab na plytce jest uszkodzony :(
Kochane Ludziska jak macie win98beta3 to przeslijcie mi na priv pliczek
win98_30.cab
Ladnie prosze i obiecuje dozgonna wdziecznosc.
Dariusz......
Zacząłem dzisiaj dostawać dziwne maile. Po prostu nie są do mnie. Z ich
treści widzę, że nie tylko ja mam takie problemy. Odpisywanie na nie
przeważnie kończy się kilkoma zwrotami z informacją, że nie ma
użytkownika, do którego _nie był_ zaadresowany list.
Czy ktoś może mi odpowiedzieć o co tu chodzi?
Może...
Czy ktos wie jak pozbyc sie cookies w Netscape 3.0.
Andrzej

Czy ktos wie jak pozbyc sie cookies w Netscape 3.0.



W windowsianej są w pliku cookies.txt - wystarczy go
wywalić z dysku. W innych - nie wiem.
Grzegorz Bodaszewski
......
... kurcze, nagle OE, przestal mi wysylac mejle, tak poprostu, odbierac
odbiera, wyslac za cholere. O2 , cos zmienialo ostatnio? Brak mi pomyslow ,
przepisalem wszystkie ustawienia zgodnie z danymi z O2 i dupa , wywala taki
komunikat:
Podczas komunikowania się z serwerem nastąpiło przekroczenie limitu......
Witam
  Mam taki problem. Pewien użytkownik LN uszkodzil lub zagubił swój plik ID.
Niestety nie została wykonana nigdzie żadna jego kopia. Mam uprawnienia
administratora i będę probować go odzyskać niestety nie wiem za bardzo jak sie
za to zabrać. Prosze o porade.
......
Paweł Kierski log:


| Odbiorcza bez  przenoszenia do folderu Elementy usunięte?
 Shift-Del?






| Odbiorcza bez przenoszenia do folderu Elementy usunięte?
|   Shift-Del?
Tak to dziala, ale......
Witam!

nadawcow zrzucic do jednego pliku TXT. Czy da sie cos takiego zrobic?
Dodatkowo czy kazdy adres moze byc opisany imieniem?
Z gory dziekuje za pomoc
Minon
......
Czy jest możliwe zmienienie domyślnego białego koloru tła w podglądzie

znaki, które w HTML są mało czytelne. Ewentualnie czy jest możliwe takie
przestawienie Nietoperza by w pierwszej kolejności była pokazywana treść
w czystym tekście a nie HTML??? Wersja programu to 1.62i.

Czy jest......
Cześć, sory za lamerowanie: od niedawna udało misie skonfigurować outlooka
do gazety.pl i moge ogladać zawartosc mojej skrzynki ale ciagle nie udaje mi

Konto: 'pop3.poczta.gazeta.pl', Serwer: 'smtp.poczta.gazeta.pl', Protokół:
SMTP, Odpowiedź serwera: '551 Command RCPT User not local and relaying......
Sprawa wygląda tak:
zainstalowałem IncrediMail i mimo właściwego kodowania
-w Qutloocku - wychodzą krzaczory
wkurzyłem się i dołączyłem jeszcze do testów TheBata..
i tak -wszystkie mają kodowanie ISO-8859-2
IncMail --The Bat :-)
Qutloo  --IncMail i The Bat;-)
The Bat...
Witam
Mam pytanie o foldery pocztowe Netszkapy 4.7 (4.78 konkretnie).  
Jak wspolpracuja ze soba obydwa pliki obslugujace folder pocztowy -
wszystkie maile folderu zebrane sa w jednym z nich w formacie
tekstowym (naglowki maili, tresc i zalaczniki) - co robi drugi plik (.snm)?
Jak np. sa zaznaczane......
Czy ktos wie, co sie dzieje z serwerem www.obywatel.pl

Czy ktos wie, co sie dzieje z serwerem www.obywatel.pl



monopol Onetu doprowadza go na skraj bankructwa ;/

monopol Onetu doprowadza go na skraj bankructwa......
Szukam dobrego konta komercyjnego, pomożecie?
Wymagania:
- w miarę szybkie
- dostęp przez www (ssl)
- dostęp prze pop3/smtp (kodowany!)

- powiadamianie na SMS (fajnie jakby mieli wyjście do
  serwera SMS-C)
-  mógłbyć shell (choć nie jest to warunek......
witajcie,
pytanie mocno lamerskie, ale nie mam pojecia o co chodzi.
otoz od jakiegos (dlugiego) czasu nie moge nawiazac polaczenia z zadnym
serwerem ftp. www, mail - z tych rzeczy korzystam bez zadnego problemu.
wiem ze pytanie jest bardzo ogolne, ale z czego moze to wynikac? jakies
ustawienia......
witam
czy the bat ma obsluge usenet'u?
zaczal mi sie podobac, ale nie widze nic o grupach dyskusyjnych.
moze jestem slepy???
pozdrawiam
feedel

czy the bat ma obsluge usenet'u?
zaczal mi sie podobac, ale nie widze nic o grupach dyskusyjnych.
moze jestem......
czesc
jestem uzytkowaniekiem eudory 5.0 ver. sponsorowana
natrafilem na problemy (lub tez niedopatrzenia), ktore mnie draznia
1) sortowanie, jesli klikam mu na date to oczekuje od niej ze uszereguje mi

marcem, czy kwiecien ze styczniem
lub tez ze gdy skonczy tworzyc nowa wiadomosc biore......
 Wczoraj  zainstalowałem  TKrat  2.0  rc  7  - prezentuje się zachęcająco:
 bogactwo   opcji   konfiguracyjnych,   polskie   kodowanie,  stabilność,
 klarowność  wielu  rozwiązań.  Ale  mam  śmieszne...
Witam,
Mam pytanie, moze glupie ;-)
W jaki sposob wlaczyc Identities w OE 5.0. W menu File nic takiego nie ma,
natomiast w Helpie jest wszystko opisane. Co z tym zrobic? Moze cos jest
gdzies wlaczone po drodze i trzeba to wylaczyc zeby zobaczyc Identities.
Pozdrawiam,
Marcin......
Dlaczego piszac newsy i dodajac podpis, Outlook automatycznie dodaje
separator ("-- "), a przy pisaniu maili go nie dodaje? Mozna to gdzies
ustawic, czy mam robic dwa takie same podpisy (jeden do maili z separatorem,
drugi do newsow bez separatora)?

Dlaczego piszac newsy i dodajac......
"Firma" kki (najgorsza firma w Polsce wg miesiecznika Internet) od tygodnia gubi
wszystkie przychodzace na ich konta listy (oczywiscie oprocz ich wlasnego spamu).
Czy ich platne uslugi sa na rownie wysokim poziomie? Z tego, co tu czytalem,
wnioskuje, ze tak. Cale szczescie, ze to juz wiem, bo wlasnie szukam......
Jak w Netscape otwierać wskazywany link w nowym oknie? W IE trzeba
bylo nacisnąc shift... I przypadek specjalny: jak otworzyć to samo,
ale będąc w OE? Czy tylko poprzez wklejanie skopiowanego adresu?
Pozdrawiam
------
Michał Kawecki


Jak w Netscape otwierać......
Szanowny Panie
Z tego co mi wadomo nie ma takiej mozliwosci, zeby
z O.E. korzystac w sposob nieskrepowany z kilku kont.
Polecalbym zaistalowanie dwuh niezaleznych programow e-mailowych.
np. Eudore Light.
z powazaniem
Ryszard Nowicki

Szanowny Panie
Z tego......
Czy jest jakis program ktory zleca
przeslanie pliku z WWW lub FTP na nasze
konto e-mail, zamiast od razu na dysk lokalny
Zlecic przeslanie i rozlaczyc sie :),
a potem odebrac z konta e-mail.
Wtedy gdy jest slaby transfer,
czy jakis inny problem.

Czy jest jakis program......

Strona 1 z 301 , 2, 3, 4, 5 ... 30



Podobne tematy:
Volatility Index, coraz blizej 20
Volatility Index, coraz blizej 20
Strona index
Uwaga na Interactive Index Polska
podanie index WK 67
datingwild index max.com wild
Strona index