Kategoria: alt.pl.wirelesslan

Lista tematów



Komuś z bliskich znajomych (przyszła rodzinka) pewien usługodawca
zainstalował AccesPoint na strychu +Antena paraboliczna i za ok 39zł ma net
128kbps (śmieszne prawda?). Nie chodzi już o prędkość i cenę bo to może się
zmieni ale o jakość konfiguracji i wykonania wszystkiego..
W okolicy są lasy, sygnał słabiutki...
Niedawno dowiedzialem sie ze goscio z miasta 20km od mojego nie wystawia
faktury z vatem. Jak to mozliwe przeciez jest vat na neta i koniec kropka.
Czy moze czegos niewiem?
......
Witam
Od kilku dni jestem posiadaczem owego routera ktory dzieli mi internet z TV
kablowej ( z modemu kablowego) na 3 komputery w domu ( 2 stacjonarne +1
laptop). Slyszalem ze owy router jest bardzo dobrym routerem i dlatego tez
go kupilem. Slyszalem ze sa do niego rozne wersje firmware ( nie wydane
przez......
Mam ostatnio problemy z siecia radiowa o czym niedawno pisalem. Przy okazji
nauczylem sie jednego , ze: NIE WOLNO wierzyc pingom. Do tej pory myslalem
ze jesli sa odpowiedzi na ping to znaczy ze wszystko powinno byc w porzadku
z Internetem a to g.... prawda. W tym momencie pingujac czy to proxy firmowe
czy brame mam......
Witam wszystkch.
Czy Linksys WAP 54G z zewnętrzną anteną jako punkt dostępowy obsłuży klinntów na około 2 km.
Jaki jest zasięg takiego urządzenia. Wiem że dużo zależy od anteny, ale nie mogę znaleźć informacji na ten temat dla tego
urządzenia.
Czy jest do dobry wybór jako punkt dostępowy w tej klasie......
Hej. Pytanie odnosnie anten helikalnych. Ten i ów mówi ze antena
lewoskretna  dobrze pracuje jak widzi inna lewoskretna.. Lewo-lewo,
prawo - prawo.. Wg. teori jest chyba odwrotnie - przecie kręcące sie
wektory EM  muszą wchodzic w tym samym kierunku co nawinięta spirala -
więc Lewo- prawo, prawo-lewo...
Wlasnie skonczylem robic most na CA8-PRO na odleglosci 9km z slaba strefa f.
musze przyznac, ze zostalem bardzo milo  zaskoczony, na pierwszy rzut oka to
samo co CA8 i wla5000 czy tez AT8-4 jesli chodzi o soft,
ale maja jedna wielka zalete czego brakowalo mi w poprzednikach mianowice,
na slabym rssi bez wzgledu...
obawiam sie, ze o wiele gorszym wynalazkiem jest wysylanie
na grupe dyskusyjna zalacznikow !!! :)
Tomek

obawiam sie, ze o wiele gorszym wynalazkiem jest wysylanie
na grupe dyskusyjna zalacznikow !!! :)
Tomek

jak sie ma lacza do bani to pewnie tak :]

......
Witam.
Ilu maksymalnie użytkowników można podłączyć do łącza Polpak-T 1 Mb?
Przy założeniu, że dobrze skonfigurowałem serwer cache'owy oraz że
dobrze ustawie priorytetowanie...
Prędkości klientów to 64, 128 i 256 kb/s.
Mniej więcej taki rozkład procentowy: 64 - 60%, 128 - 35%, 256 - 5%.
Chyba...
Jakie antenki wybrac na odleglosc 500 m w pelnej widocznosci. Teren
podmiejski nie powinno byc zaklucen. Sprzet to 11 Mbit. No i dorze by bylo
jak by tele szlo.Dzieki za wszelkie odpowiedzi.
......
Witam,
Jakie dodatkowe usługi macie wprowadzone w sieci oprócz udostępniania
netu rzecz jasna ;)
picom

Witam,
Jakie dodatkowe usługi macie wprowadzone w sieci oprócz udostępniania
netu rzecz jasna ;)



towarzyskie ...
......
witam :)
jako, że się na tym kompletnie nie znam to nie odsyłajcie mnie do google, bo
nawet nie wiem czego szukać :)
a chodzi o to, że chciałabym kupić usługę distępu do netu 512 czy 1028 i
podzielić się tym z sąsiadami (w sumie 3 - 4 domki jednorodzinne) w
odległościach od 50 do 200 m ... i teraz pytanko jak to zrobić......
Witam wszystkich grupowiczów
Mam Sieć 12 sąsiadów na DSL 2Mbit wszyscy po radiu
AP jaki mam to OvisLink z anteną doogulną 10dBi
Najdalszy sąsiad 1km od bazy na Panelu 11dBi
Czy taką sieć musze gdzieś zgłaszać?? jak to jest w polskim Prawie

Witam wszystkich grupowiczów
Mam Sieć 12 sąsiadów...
Szukam dobrej (ale w miarę taniej - to sieć amatorska) anteny na bazę.
Potrzebuję uzyskać zasięg ok. 2,5 km.
Dość rozsądnie wygląda oferta z http://www.wlan.org.pl/. Konkretnie
biore pod uwagę dookolną 16 dBi (ze względu na szerszą wiązkę w pionie).
Czy ktoś ma jakies doświadczenie z tymi antenami?
Jak...
muszę połączyć 3 punkty:
A
......
Kolejny etap moich zmagan z Edimaxem.
Wgralem po tftp soft ktory dziala ladnie z ovislinkiem.
Niestety tutaj nie chce :(
Ma ktos koncepcje dlaczego ?
W srodku te same praktycznie 'bebechy'.
**TFTP Client Upload, File Name: rtkrom
|
**TFTP Client Upload File Size = 00119400 Bytes at......
Przestroga dla innych !
Uważajcie na zamówienia z Cyberbajt, do tej pory nie miałem z nimi
problemu, ale do dzisiaj.
Złozyłem spore zamówienie na sprzęt 5Ghz, międzyinnymi zamówiona była
antena MARS 17dBi/60 koszt ok 1300zł netto.
Wyobraźcie sobie rozpakowuje tę antene i jestem w szoku.
Oglądam...
Mamy mały chotelik przy drodze Warszawa-Wrocław
Czasem ktoś z gości ma Laptopa
Myślę że reklama u nas WiFi i Internet w cenie pokoju w dzisiejszych czasach
coś da.
No ale hotelik ma 3 ciągi kokoi po 12 pokoi w ciagu
Jak to owifi-ować
Przeciez nie postawimy AP-ka w każdym pokoju
Czy mozna np...
czy jest jakas mozliwosc połączenia radiowego na ok 20km (max) w pasmie 2,4
??? no tpsa mi odmowila lacza w malej miejscowosci a ich linia dzierzawiona
to porazka cenowa.
czekam na podopowiedz!
......
 wyglada na to ze zjaral mi sie w jednym IWE-1100 kontroler ethernetu.
objawy:
-wi-fi dziala ok (najwyzej jako repeater postawie gdzies)
-podlaczajac skretke na urzadzeniu nie zapala sie kontrolka lan, na
komputerze z winxp pojawia sie niby ze polaczenie jest ale za jakas sekunde
znika .. i pojawia...
Witam,
Jakich urządzeń użyć do bezprzewodowego połączenia dwóch biur
znajdujących się w odległości ok 5km?
Z góry dzięki za odpowiedź.
Pozdrawiam,
Adam
......
Witam
Czy ktoś z grupowiczów używa anten z Dukli, www.siecibezprzewodowe.com ?
W mam blisko do gościa i mogę podjechać samochodem dlatego pytam czy warto ?
Pozdrawiam
......
 Co się stanie, jeśli tłumienie kabla i konektora przewyższy zysk anteny?
Czy antena przestanie działać?
......
Witam,
Potrzebowalbym dobra antene sektorowa na 2,4 w polaryzacji pionowej. Do
pokrycia kolo o promieniu ok 1-2 km. Wiec kat poziomy zeby jak najwiekszy
byl.
Pozdrawiam
......
Witam kupiłem 3 sztuki nowych mydełek (tych o wiekszej mocy w "a" i o trzech
LANach. Wsadziłem w ramach testów za działający link na starych mydłach
CA8-4 na 6km i rezultat. taki że na tych samych kanałach z tym samym ACK
rssi jest wyrażnie niższe !!! było ~30 jest ~26. Chodzą podobnie, ale bez
jakiś...
Jakie macie doświadczenia z dynamicznym podziałem łącza jeśli chodzi o
kwestie pozatechniczne?
Czy sa takie sytuacje że ktoś dzwoni z pretensjami że net powoli mu chodzi a
sytuacjia jest taka że korzysta jednocześnie sporo osób i dzwoniący ma
akurat prędkość gwarantowana ale nic ponadto?
Krótko mówiąc...
yo all,
orientujecie sie ile kosztuja maszyny do produkcji anten dookolnych i
sektorow ?
typu laser, frezarki CNC itd.
powaznie prosze !!
......
znalazlem:
http://bazyl.webpark.pl/pliki/antena/biquad.html
Ma ktos inne polskie artykul, przetlumaczenia ?
http://bazyl.webpark.pl/pliki/antena/antenka-lut.jpg - to mnie
zastanawia, czyte kwadraty maja dotykac takze rurki miedzianej w miejscu
spiloiwania tuleji? czy nie moga? moim......
Witam
Mam jednego DSLa 1 MB i przymierzam się do zakupu drugiego łącza 1 MB, zdaje
się, że kiedyś na stronie TPSA była informacja o promocji, że jeżeli firma
posiada jedno łącze to drugie instalowane jest za darmo.
Teraz szukałem tej informacji i jej nie widzę, wiecie może coś na ten......
Witam wszystkich.
Mam do zrobienia niewielką sieć w ośrodku wypoczynkowym. Planuję
zastosowanie 3-5 AP, wszystkie typu outdoor.
Wpadły mi w oko dwa: Osbridge XLG/XLGi oraz SENAO EOC 3220/3220EXT.
Z Osbridge'a kiedyś już korzystałem (jak był jeszcze tylko w wersji 802.11b)
i działał jak trzeba, ma też......
Zabezpieczenie WiFi
Czy to wystarczy
Mam Router WL-500W a więc 802.11n
"Widać" go na całej mojej ulicy
Tak go zabezpieczam
Metoda autentyfikacji WPA2-PSK
WPA Encryption = AES
Hasło jest 20 znakowe
Załączone jest dopuszczanie adresów MAC tylko z listy a na liście...
Witam,
    system windows 98SE
    siec wi-fi
    struktura: ad hoc (stacjonarny + laptop)
    brak routera
    komputery widza się,
    mozna przesyłac pliki itp.
    prosze o instrukcję krok po......
Czesc,
W jednym duzym pomieszczeniu znajduja sie dwa AP (na przeciwleglych
koncach). Obszar zasiegu AP1 czesciowo nachodzi na obszar zasiegu AP2. Oba
APki obsluguja ta sama siec, tj. maja te same SSIDy, ten sam rodzaj
szyfrowania i pracuja na tym samym kanale (np. 10), w sieci znajduje sie
dodatkowy...
Witam mam sieć Wi-Fi w takiej konfiguracji:
WAP-4000 (jako AP) a po drugiej stronie WAP-4000 (jako AP klient) wszystko
działa ok. przy pomiarze sygnału ok 60% pingi przechodzą bez strat.
Problem w momencie jak przy takiej konfiguracji chcę na tym AP klient wpiąć
swith i do niego 3 userów.
Po wpięciu jednego......
Potrzebuje AP ktory chodzi na Linuxie i teraz wiekszosc tak ma.
Ale nie mam jak sprawdzic, ktory ma opcje telnetowania z terminala ,
czy wifi do AP
i zmiany konfiguracji + flash save (czyli wbudowany flash manager),
nie przez http.
Jeest APPRo dodatkowa aplikacja pod Linuxa, ale nie pisze czy......
Może ktoś już porównał oferty operatorów GSM? Gdzie najtaniej można wykupić
ok 50 godzin GPRS - wykorzystanie zarządzania ssh czy www. W której sieci i
z jakim sprzętem to stabilnie działa? Z Erą i N 6310 nie mam najlepszych
doświadczeń, częste zrywanie sesji, średnio co 10 minut.

Może ktoś już......
Witam,
Poszukuje dobrego AP, przede wszystkim bardzo stabilnego, do ktorego moglbym
podlaczyc około 30 klientow... czy mozecie cos polecic? Wybor jest duzy na
rynku ale czesc z tego pewnie nie jest warta uwagi. Bede wdzieczny za opinie
osob btore maja doswiadczenie w tym.
Z gory serdeczne......
Witam
Jestem uzytkownikiem sporej amatorskiej sieci osiedlowej opartej na
utp, poproszono mnie o wylapanie ludzi ktorzy maja niezabezpieczone
AP i udostepniaja net poza nasza siec.
Wszystkie punkty bez wap i z ustawieniami defautowymi juz wylapalem
i odlaczylem userow od sieci do czasu poprawienia u......
Witam
Przymierzam się do postawienia masztu na dachu domku - chcę go przymocować
na całej długości komina, tj. ok 60cm , w 3 punktach - każdy coanjmniej po 4
śruby.
Pytanie: jak wysoki mogę dac ten maszt zakłądając że nie będzie odciągów i
przymocowany będzie tylko do boku komina?(komin solidny :-)- o......
mam problem.
kupilem karte realteka 8180L z antenką yagi 19db i kabelm 15m.
chcialem sie podłaczyc do sieci ktora nie ma zabezpieczen w postaci
WEPu , ani WPA. Ip-ki w tej sieci sa przydzielane recznie.
Nie sa one tez zwiazane z Mac-ami kart sieciowych.
Jednakze co bym nie wpisał w ustawieniach to i......
Mam polaczone 2 punkty w odleglosci 300m mostem na ovislinkach 5460, anteny
to yagi16 cyberbajta z kablem h-1000 tak po 10m okolo. Niestety na drodze
sygnalu sa drzewa, jeszcze jak nie bylo lisci to z 1 punktu widac bylo 2,
teraz juz nie bardzo, wiadomo liscie. Ogolnie sygnal w zime oscylowal w -73
do -75 dBi, teraz jest...
Witam,
czy te urzadzenia mozna ze soba polaczyc w trybie point to point bridge lub
point to multipoint bridge?
pzdr.
......
Witam - niestety uklad jest taki, ze moge postawic na dachu antene a access
pointa schowac w garazu ze wzgledu na prad. odleglosc to okolo 30 m. Czy to
jest realne zeby dobrze chodzilo i co polecacie???
pozdrawiam
......
Witam
Na wstępie poproszę... nie zabijajcie mnie za pytanie :) Jeśli ktoś

wdzięczny, a jeszcze jak ktoś zechce udzielić jakiś wskazówek...  Otóż
miałem w sieci pracujące dwa mydełka na 5Ghz i dwa Tonze 2100r na
2,4 (jedna lokalizacja). Jedno mydełko pracowało w WDS z odległym o 500m
Tonze......
mam taka sytuacje - firma planuje zalozyc siec oparta o wimax, miejsce
instalacji to istnieejacy, zalegalizowany maszt 70m z antenami do
rozgłośni lokalnej, czy potrzebuje raport oddziaływania, uzyskania
decyzji uwarunkowań środowiskowych i zgode na budowe czy moge na tym
maszcie załozyc to tak od......
witam.
szukam alternatywnego firmware (APPro) do ovislink wl-1120ap.
pozdrawiam

witam.
szukam alternatywnego firmware (APPro) do ovislink wl-1120ap.



http://online.pl/pages/?q=taxonomy/term/8

witam.
......
ostatnio sobie przeszukiwałem okolice antenką mikropaskową 18dbi
allegrową trzymając ją za oknem w ręku. po zakończeniu 5 minutowej
zabawy czułem w rękach "kręcenie", z kolei kiedyś na balkonie
skierowałem ją na kilka chwil na dół, co się potem objawiło kręceniem i
nieopisanym swędzeniem stóp......
 Witam,
mam do postawienia krociutki link na 800-900m. z jednej strony mam cm9'tke z
2giej wstepnie bedzie mydlo lub ca8pro.. kabelki po 2m z kazdej strony.
z uwagi na mala odleglosc sadze ze cos malego by sie przydalo. w
interprojekcie sa tetraanty z circa 16dbi zysku?
czy ktos moglby sie rowniez......
noszę się z zamiarem zakupu magicboxa, ale nie wiem co o nim myśleć;
towar jest świeży, nie znalazłem nigdzie opinii nikogo, kto to już

tego urządzonka - jak się sprawuje, czy konfiguracja jest prosta... z
góry dziękuję
masol
......
Muszę kupić kartę sieciową WiFi. Mam do wyboru złącza PCI lub USB. Problemem
jest jednak trochę słaby sygnał Wifi w miejscu gdzie stoi komp - tak było na
dotychczasowej karcie USB (I-Tec). Czy karta WiFi na PCI ma lepszy odbiór od
tej na USB czy też nie ma różnic? Zakładam porównanie kart tego samego
producenta...
witam
czy karta http://www.cyberbajt.pl/cyber.php?i=produkt&id=308 w ofercie
cyberbajtu to wszystko co jest na rynku ?
szukam czegos co mozna montowac u klientow i z czym nie ma problemow
(jako tako). do firmy dlink jestem uprzedzony (wieszajace sie ap)
co polecacie ?
pozdro.
......
HI
Poszukuje czegosc co mzoe praowac jako klient do AP-4000 na 802.11a
slyszeliscie moze o czyms ? Mozecie cos polecic ?
Nie chodzi mi tu o karte sieciowa czy pcmsi do kompa,
najlepiej jakies pudelko co moge z niego lan wycoagnac odrazu.
M.

HI
Poszukuje czegosc co mzoe......
Takie ładne urządzenie Ovislink WL5460 i nie można w nim rozdawać adresów?
Po dopłacie 60% ceny urządzenia już tak, ale robi się drogo.
Potrzebuję dosłownie po domu dać net, od strony kabla mam jedno IP i chcę je
"rozmnożyć" na dwa komputery.
Powiedzcie który AP w trybie AP ma prawdziwe......
Witam
problem mnie zastanawia jak widac po temacie dziwny troche ale mam
pytanko czy ktos badal temat generwoanai si ejakis ladunkow na antenie
helicalnej ? ( poloaryzacja dookolna - interalinowe millenium albo inne
podobne  )
kilka razy przy inastalacjach AP mialem zdecydowane wrazenie :), ze......

Strona 1 z 1011 , 2, 3, 4, 5 ... 101



Podobne tematy:
Volatility Index, coraz blizej 20
Volatility Index, coraz blizej 20
Strona index
Uwaga na Interactive Index Polska
podanie index WK 67
datingwild index max.com wild
Strona index