3,99 Euro do Niemiec

Kategoria: Funkcjonowanie bankow w Polsce i za granica.

Wersja archiwalna tematu "3,99 Euro do Niemiec" z grupy pl.biznes.banki



sov.
28 Sty 2008, 12:48
Witam. Taka kwote musze zaplacic za aukcje na eBayu. Nie bylo opcji PalPay
jedynie przelew plus. Szczerze mowiac, nie zauwazylem tego szczegolu... Jak
najtaniej wyslac te 3,99?
Dzieki za odpowiedz, jesli ktos zechce mi cos poradzic.
sov.
MarcinF
28 Sty 2008, 14:11

sov. wrote:
Witam. Taka kwote musze zaplacic za aukcje na eBayu. Nie bylo opcji PalPay
jedynie przelew plus. Szczerze mowiac, nie zauwazylem tego szczegolu... Jak
najtaniej wyslac te 3,99?
Dzieki za odpowiedz, jesli ktos zechce mi cos poradzic.


najlepiej chyba bedzie wyslac listem

Pete
28 Sty 2008, 14:22
sov. pisze:
Witam. Taka kwote musze zaplacic za aukcje na eBayu. Nie bylo opcji PalPay
jedynie przelew plus. Szczerze mowiac, nie zauwazylem tego szczegolu... Jak
najtaniej wyslac te 3,99?
Dzieki za odpowiedz, jesli ktos zechce mi cos poradzic.
sov.


Najmniej zachodu?
Koperta, znaczek i poczta z trąbką.

Więcej zachodu ale darmowy przelew - konto CitiDirect.

666
28 Sty 2008, 15:34
Lub płatny przelew z wielu banków za zryczałtowaną opłata, ale koniecznie z opcją "dzielenie kosztów pomiędzy nadawcę i
odbiorcę" (poniżej 10 PLN opłaty).
99% ze niemiecki bank nic odbiorcy nie naliczy.
JaC

-----

Więcej zachodu ale darmowy przelew


Arek
29 Sty 2008, 01:20
666 napisał(a) w wiadomości: ...

Lub płatny przelew z wielu banków za zryczałtowaną opłata, ale koniecznie
z opcją "dzielenie kosztów pomiędzy nadawcę i
odbiorcę" (poniżej 10 PLN opłaty).
99% ze niemiecki bank nic odbiorcy nie naliczy.


Chyba z połowa banków w Polsce też za przyjęcie przelewu z zagranicy nie
pobiera prowizji, ale dot. to kosztów własnych.
Ale są koszty ew. banków pośredników a te przy SHA kogo obciążają?

Arek

Ja_Nul^
2 Lut 2008, 16:44

Pete wrote:
Więcej zachodu ale darmowy przelew - konto CitiDirect.


Darmowy przelew za granicę za darmo?
Nic takiego nie widze, chodzi o konto CitiOne Direct?
Z góry dzięki za odp.

Pete
3 Lut 2008, 03:34
Ja_Nul^ pisze:

Pete wrote:

| Więcej zachodu ale darmowy przelew - konto CitiDirect.

Darmowy przelew za granicę za darmo?
Nic takiego nie widze, chodzi o konto CitiOne Direct?
Z góry dzięki za odp.


Tak

Ja_Nul^
3 Lut 2008, 08:45

Pete wrote:
| Darmowy przelew za granicę za darmo?
| Nic takiego nie widze, chodzi o konto CitiOne Direct?
| Z góry dzięki za odp.

Tak


Ale rozumiem, ze tylko do strefy Euro, czy jeszcze gdzieś?
Kurcze szkoda że płatne to konto przy małych wpływach, ale chyba i tak
się nad nim zastanowie, jeszcze trzeba zbadać przeliczniki.
Dzięki za odp.

Pete
4 Lut 2008, 12:51
Ja_Nul^ pisze:

Pete wrote:

| Darmowy przelew za granicę za darmo?
| Nic takiego nie widze, chodzi o konto CitiOne Direct?
| Z góry dzięki za odp.

| Tak

Ale rozumiem, ze tylko do strefy Euro, czy jeszcze gdzieś?


Zgodnie z TOiP - cały świat.



Podobne tematy:
Euro 2012
Lekcje języka niemieckiego
Euro Truck Simulator
UEFA Euro 2008
: Raport o stanie przygotowań do euro kwiecień 2009
Uczniowie szkoły podstawowej - język niemiecki.
Nowe grupy niemieckiego dla gimnazjum!