KK Raiffeisen cd.

Kategoria: Funkcjonowanie bankow w Polsce i za granica.

Wersja archiwalna tematu "KK Raiffeisen cd." z grupy pl.biznes.banki



$Szalony_Kapelusznik$
7 Lis 2003, 11:45
Hej,

a wyskoczyłem dzis sobie do odzialu w/w banku ponegocjowac warunki
przedluzenia korzystania z tego _wspanialego_ produktu bankowego. Zenada,
zenada i jeszcze raz wstyd... Jak ktos bral te KK pod uwage to stanowczo
odradzam !

(1) Jako, ze opcja kolejny rok za darmo jest wogole nie dostepna,
przeszedlem do

(2) rezugnuje z obecnych KK Visa Classic i biore dwie (glowna i dodatkowa)
KK Visa Nowa (po 25 PLN za sztuke - obleci)... i tu zaczynaja sie problemy:
- trzeba wypelnic 4 stronnicowy wniosek (niby po jakiego h... skoro
wszystkie moje dane maja ? )
- trzeba przyciagnac posiadacza karty dodatkowej do oddzialu podczas drugiej
wizyty (juz nawet nie wnikalem po co posiadacz i po co druga wizyta, bo
wszystko mi opadlo )
- nie da sie zrobic tak, ze do konca okresu waznosci uzywa sie obecnych
kart, a nowa Visa Nowa jest uzywana od 1 stycznia (bo taki jest cykl
produkcyjno - przyznawczy, ze sklada sie wniosek i ten wniosek jest
realizowany, nie moze sobie poczekac). Czyli w skrocie placi sie ok.
miesiaca podwojnie...

Ogolnie droga przez meke...

Oczywiscie bank o "wyjatkowej jakosci uslug" nie zwraca nawet fragmenciku
pobranej oplaty za okres niewykorzystany (bylbym w stanie zrozumiec takie
zachowanie przy rezygnacji z uslug banku w ogole, przy zmianie produktu na
bardzo zblizony zrozumiec nie moge).

Najzabawniejsze jest to, ze (nie)konsultantka podczas rozmowy zaproponowala
_trzy_ krotnie  zlozenie pisemnego rozwiazania umowy, mimo, ze twierdzilem,
ze musze sie jeszcze zastanowic (ciekawe po co bank wydaje spore w sumie
pieniadze na promocje i reklame - czyli lowienie jeleni :) ). Nie potrafila
takze okreslic, czy zlozenie dyspozycji o nieodnawianiu karty jest
ostateczne i nieodwolalne, czy tez mozna jednak poprosic o odnowienie jak
sie ewentualnie zmieni zdanie.

A juz szczegolnie o "wyjatkowej jakosci uslug" swiadczy fakt, ze nie znala
poprawnego okresu wypowiedzenia umowy w dniach....

Chyba trzeba bedzie sie przeprosic z mBankiem....

MAd Hat
ter           <------------ szukajacy niedrogiej i 'user frendly' kredytowki

Krab
7 Lis 2003, 12:57
Użytkownik "$Szalony_Kapelusznik$" <szalony_kapelusz@wp.plnapisał w
wiadomości news:bogi6s$lo3

- trzeba wypelnic 4 stronnicowy wniosek (niby po jakiego h... skoro


chuj pisze sie kurwa przez ch - jakis wredny jezdem na puncie tego
wyrafinowanego wyrazu i mam na niego uczulenie
a jak ktos sobie wybral tak zenujacy bank - to jego sprawa
ps
znam drozsze ! i bardziej zenujace
:-)
Krab

Fajas
7 Lis 2003, 13:51
Wiesz co nisko cenisz swoj czas!
A dotego smiecisz grupe jakimis bzdetami :(

Fajas

Jamesi
7 Lis 2003, 16:38

Użytkownik "$Szalony_Kapelusznik$" <szalony_kapelusz@wp.plnaskrobał co
takiego

a wyskoczyłem dzis sobie do odzialu w/w banku ponegocjowac warunki
przedluzenia korzystania z tego _wspanialego_ produktu bankowego. Zenada,
zenada i jeszcze raz wstyd... Jak ktos bral te KK pod uwage to stanowczo
odradzam !

(1) Jako, ze opcja kolejny rok za darmo jest wogole nie dostepna,
przeszedlem do


Człowieku - to że bank chce zapłaty za wydanie KK to nie ma w tym nic
dziwnego. Zasada jest nastepująca: jak sie podoba to bierzesz - a jak nie to
nie. Klient który nie płaci to marny klient - łaski im nie robisz. Jak cię
nie stać na te kilkadziesiąt zł rocznie to zamów sobie Visę Electron
debetową  i nie psuj krwi ludziom.

$Szalony_Kapelusznik$
7 Lis 2003, 17:00

| a wyskoczyłem dzis sobie do odzialu w/w banku ponegocjowac warunki
| przedluzenia korzystania z tego _wspanialego_ produktu bankowego.
Zenada,
| zenada i jeszcze raz wstyd... Jak ktos bral te KK pod uwage to stanowczo
| odradzam !

| (1) Jako, ze opcja kolejny rok za darmo jest wogole nie dostepna,
| przeszedlem do

Człowieku - to że bank chce zapłaty za wydanie KK to nie ma w tym nic
dziwnego.


Otoz dla mnie jest... przyzwyczailem sie do uzywania KK za darmo. Coz,
niektorzy nazywaja to psuciem rynku :)

Zasada jest nastepująca: jak sie podoba to bierzesz - a jak nie to
nie. Klient który nie płaci to marny klient - łaski im nie robisz.


Widzisz, widac, ze nie do konca czaisz baze na czym polega zysk banku z KK.
Otoz oplata za wydanie to czesto nie pokrywa kosztow plastiku i kuriera, a
juz na comiesieczne wyciagi to napewno nie starcza :).
Slyszales kiedys o programach typu "Cash Back" ? To takie cudo, w ktorym -
mowiac w skrocie - _bank_ placi klientowi, za to ze uzywa jego KK.

Pomijajac juz taki skromny fakt, ze jak sie wkurwi klienta, to moze
zrezygnowac takze z innych produktow oferowanych przez bank.

Jak cię
nie stać na te kilkadziesiąt zł rocznie to zamów sobie Visę Electron
debetową  i nie psuj krwi ludziom.


Tu nie chodzi o kwestje czy stac mnie czy nie. Po protu nie lubie placic za
cos co jest za darmo...
A w zasadzie chodzi o pokazanie mechanizmu traktowania zlapanego juz w siec
klienta, co moze komus zaoszczedzic 'psucia krwi' gdy Raiffeisen bedzie mu
chcial wcisnac ten shit za darmo....A zapewniam Cie, ze pewnym klientom nie
dosc, ze wciskaja za darmo to jeszcze potrafia sporo doplacic w pierwszym
roku uzytkowania !

MAd Hat
ter

$Szalony_Kapelusznik$
7 Lis 2003, 17:04

Użytkownik "$Szalony_Kapelusznik$" <szalony_kapelusz@wp.plnapisał w
wiadomości news:bogi6s$lo3
| - trzeba wypelnic 4 stronnicowy wniosek (niby po jakiego h... skoro

chuj pisze sie kurwa przez ch - jakis wredny jezdem na puncie tego
wyrafinowanego wyrazu i mam na niego uczulenie


kwestia dyskusyjna, i raczej nie na tym forum. Masz racje w slowniku jest
przez 'ch'

a jak ktos sobie wybral tak zenujacy bank - to jego sprawa


nie wybieralem,  bank mnie wybral :) I wlasnie dojrzewam do uwolnienia sie,
szkoda tylko, ze wzialem dodatkowa w polowie roku.... trzeba bylo juz wtedy
sie zastanowic...

ps
znam drozsze ! i bardziej zenujace
:-)


ze niby Your City never sleeps ? :)

MAd Hat
ter

Robert
7 Lis 2003, 17:09
boh4to$lq@atlantis.news.tpi.pl,
$Szalony_Kapelusznik$ <szalony_kapelusz@wp.pl:

| chuj pisze sie kurwa przez ch - jakis wredny jezdem na puncie tego
| wyrafinowanego wyrazu i mam na niego uczulenie

kwestia dyskusyjna, i raczej nie na tym forum. Masz racje w slowniku
jest przez 'ch'


Nie na tym forum, to fakt - ale nie poddawaj sie tak latwo. W dobrym
slowniku jest tez przez 'h'.

Fotech
8 Lis 2003, 02:40

nie wybieralem,  bank mnie wybral :) I wlasnie dojrzewam do uwolnienia
sie,
szkoda tylko, ze wzialem dodatkowa w polowie roku.... trzeba bylo juz
wtedy
sie zastanowic...


Jak chcesz, to Ci z pocałowaniem w dupe załatwie KK Citi za 30 zł, bo mnie
taki jeden meczy codziennie, i nie marudz juz :P
Wojtek

Paweł Nyczaj
8 Lis 2003, 06:15
Pamiętajcie, że Raiffeisen to bank nastawiony na lepiej sytuowanych klientów
(w odróżnieniu od np. mBanku). Ot choćby konto lokacyjne, jeśli masz poniżej
1000 zł, to masz 0%. Reasumując raczej nie spodziewam się tanich (a tym
bardziej darmowych) kart w Raiffeisenie i niestety czarno widzę cenę nowych
kart co branded z logo National Geographic (zwłaszcza, że Towarzystwo NG
zawsze ma drogie rzeczy w swoim katalogu).

Użytkownik "$Szalony_Kapelusznik$" <szalony_kapelusz@wp.plnapisał w
wiadomości

| a wyskoczyłem dzis sobie do odzialu w/w banku ponegocjowac warunki
| przedluzenia korzystania z tego _wspanialego_ produktu bankowego.
Zenada,
| zenada i jeszcze raz wstyd... Jak ktos bral te KK pod uwage to
stanowczo
| odradzam !

| (1) Jako, ze opcja kolejny rok za darmo jest wogole nie dostepna,
| przeszedlem do

| Człowieku - to że bank chce zapłaty za wydanie KK to nie ma w tym nic
| dziwnego.

Otoz dla mnie jest... przyzwyczailem sie do uzywania KK za darmo. Coz,
niektorzy nazywaja to psuciem rynku :)

| Zasada jest nastepująca: jak sie podoba to bierzesz - a jak nie to
| nie. Klient który nie płaci to marny klient - łaski im nie robisz.

Widzisz, widac, ze nie do konca czaisz baze na czym polega zysk banku z
KK.
Otoz oplata za wydanie to czesto nie pokrywa kosztow plastiku i kuriera, a
juz na comiesieczne wyciagi to napewno nie starcza :).
Slyszales kiedys o programach typu "Cash Back" ? To takie cudo, w ktorym -
mowiac w skrocie - _bank_ placi klientowi, za to ze uzywa jego KK.

Pomijajac juz taki skromny fakt, ze jak sie wkurwi klienta, to moze
zrezygnowac takze z innych produktow oferowanych przez bank.

| Jak cię
| nie stać na te kilkadziesiąt zł rocznie to zamów sobie Visę Electron
| debetową  i nie psuj krwi ludziom.

Tu nie chodzi o kwestje czy stac mnie czy nie. Po protu nie lubie placic
za
cos co jest za darmo...
A w zasadzie chodzi o pokazanie mechanizmu traktowania zlapanego juz w
siec
klienta, co moze komus zaoszczedzic 'psucia krwi' gdy Raiffeisen bedzie mu
chcial wcisnac ten shit za darmo....A zapewniam Cie, ze pewnym klientom
nie
dosc, ze wciskaja za darmo to jeszcze potrafia sporo doplacic w pierwszym
roku uzytkowania !

MAd Hat
ter


Paweł Nyczaj
8 Lis 2003, 06:20
Proponuję mBank (niektóży narzekają na obsługę, ale bank jest darmowy i
oferuje również karty kredytowe), a jak ktoś ma większe wymagania to polecam
iść do MultiBanku albo Lukasa. Tam oprocentowanie jest jednakowe,
niezależnie od wysokości środków (a jak wiadomo w Raifi się różni).

| Użytkownik "$Szalony_Kapelusznik$" <szalony_kapelusz@wp.plnapisał w
| wiadomości news:bogi6s$lo3
| - trzeba wypelnic 4 stronnicowy wniosek (niby po jakiego h... skoro

| chuj pisze sie kurwa przez ch - jakis wredny jezdem na puncie tego
| wyrafinowanego wyrazu i mam na niego uczulenie

kwestia dyskusyjna, i raczej nie na tym forum. Masz racje w slowniku jest
przez 'ch'

| a jak ktos sobie wybral tak zenujacy bank - to jego sprawa

nie wybieralem,  bank mnie wybral :) I wlasnie dojrzewam do uwolnienia
sie,
szkoda tylko, ze wzialem dodatkowa w polowie roku.... trzeba bylo juz
wtedy
sie zastanowic...

| ps
| znam drozsze ! i bardziej zenujace
| :-)

ze niby Your City never sleeps ? :)

MAd Hat
ter

Stasio Podróżnik
8 Lis 2003, 11:01

<CUT

chuj pisze sie kurwa przez ch - jakis wredny jezdem na puncie tego
wyrafinowanego wyrazu i mam na niego uczulenie
a jak ktos sobie wybral tak zenujacy bank - to jego sprawa


Hmmm ...

A nie pomyślałeś , że czasem zdarzają się gwary (wiem wiem .. to słowo
mówione) ... Ale i naleciałości reginalne ???

Ja H** zawsze przez "H" piszę i może mi każdy skoczyć ;)

Na potwierdzenie odsyłam na wykład do profesora Gruszczyńskiego - Taki
miodek , tylko , że warszawski ....

Bo sam miodek to pieprzony ślązak ... stąd jego nastawienie ... nie jest
jedynym  autorytetem w kategorii OJCZYZNY POLSZCZYZNY ;

Tak tak .. wiem, nie na temat ;)

SP

Robert
8 Lis 2003, 12:20
boj439$cu@nemesis.news.tpi.pl,
Stasio Podróżnik <daftp@nospam.gazeta.pl:

A nie pomyślałeś , że czasem zdarzają się gwary (wiem wiem .. to słowo
mówione) ... Ale i naleciałości reginalne ???


Gwara, dialekt czy regionalizm nie ma zwiazku z ortografia.

Ja H** zawsze przez "H" piszę i może mi każdy skoczyć ;)

Na potwierdzenie odsyłam na wykład do profesora Gruszczyńskiego - Taki
miodek , tylko , że warszawski ....


Mozesz sie podeprzec nowym Innym Slownikiem Jez. Polskiego - pierwszy oparty
na korpusie..

Bo sam miodek to pieprzony ślązak ... stąd jego nastawienie ... nie
jest jedynym  autorytetem w kategorii OJCZYZNY POLSZCZYZNY ;


Nie bede nic mowil w temacie wyzej wymienionego i jego autorytetu naukowego
...

Tak tak .. wiem, nie na temat ;)


Zdecydowanie, EOT.

P.S. Spokojnie pisz przez "h".

krzysiek@interia.pl
10 Lis 2003, 15:17

Użytkownik Paweł Nyczaj <pnyc@poczta.onet.plw wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:boijkd$me@nemesis.news.tpi.pl...

Proponuję mBank (niektóży narzekają na obsługę, ale bank jest darmowy i
oferuje również karty kredytowe), a jak ktoś ma większe wymagania to
polecam
iść do MultiBanku albo Lukasa. Tam oprocentowanie jest jednakowe,
niezależnie od wysokości środków (a jak wiadomo w Raifi się różni).


A ja chcę zrezygnowac z LUKASOWEJ bo roczna opłata 58 zeta....... Więc te 25
Raifaisena....
A ty odchodzisz, bo nie jest darmo....

Michal Zapalowski
13 Lis 2003, 06:49
Użytkownik "$Szalony_Kapelusznik$" <szalony_kapelusz@wp.plnapisał:

Chyba trzeba bedzie sie przeprosic z mBankiem....


To jest jakies wyjscie tym bardziej, ze  mbank daje podglad przez net
alisci ma gorsze ubezpieczenia dodawane do karty, ale jezeli
nie zalezy Ci na uslugach dodatkowych to czemu ni?

Pzdr,



Podobne tematy:
Raiffeisen Leaisng NORD CUP 2010
Artykuł o paintballu - taktyka cd.
Praca w Polsce . Lista zawodów (cd Ś ) .
Propozycje pracy w Polsce. Lista zawodów (cd M ) .
Praca w Polsce . Lista zawodów (cd R ) .
Propozycje pracy . Lista zawodów (cd G ) .
Propozycje pracy w Polsce. Lista zawodów (cd N ) .