Lukas w PKO =)

Kategoria: Funkcjonowanie bankow w Polsce i za granica.

Wersja archiwalna tematu "Lukas w PKO =)" z grupy pl.biznes.banki



minik
12 Lis 2002, 06:44
Dzisiaj wchodze do jednej z agencji PKO w Nowym Saczu, przede mna stoi
kobieta, ktora pyta sie o kredyty. Wszystko bylo by ok, gdyby nie cos co
mnie zdziwilo. Pracownica agencji zaczela jej opowiadac o kredytach PKO i...
Lukasia. Rzut oka na biurko utrwierdzil mine w przekonaniu, ze mam zdrowy
sluch: byly ulotki i formularze zwiazane z kredytami Lukasa. Na sam koniec,
pani w granatowym uniformie polecila Lukas i poprosila o zadzwonienie na
Lukaslinie.

Czy to normalne? Czy u was tez tak jest?

oVo
12 Lis 2002, 07:28

Dzisiaj wchodze do jednej z agencji PKO w Nowym Saczu, przede mna stoi
kobieta, ktora pyta sie o kredyty. Wszystko bylo by ok, gdyby nie cos co
mnie zdziwilo. Pracownica agencji zaczela jej opowiadac o kredytach PKO i...
Lukasia. Rzut oka na biurko utrwierdzil mine w przekonaniu, ze mam zdrowy
sluch: byly ulotki i formularze zwiazane z kredytami Lukasa.


Moze ta pani ma rodzine w Lukasie. Ja niedawno w Nowym Saczu
robilem przelew z PKO do Lukasa (zabieralem wszystkie pieniadze),
pani sie skrzywila i mowi "to jest bank? ja bym w takim banku
pieniedzy nie trzymala"

Pozdrawiam

oVo

minik
12 Lis 2002, 13:26
Moze ta pani ma rodzine w Lukasie.


Watpie. Bo mowila, ze jesi sie zdecyduje na kredyt z Lukasa, to zeby
powiedziala, wowczas sprowadza kogos od kredytow (kiedy "nawiedzalem" w
agencji byla 1 osoba) =)
Travis
12 Lis 2002, 14:14

Ja juz rodzine do Lukasa przenosze, co raz wiecej ludzi ucieka z PKO ( SA i
BP).
Jeszcze troche a ludzie ktorzy pracauja w tych bankach beda wytykani
palcami.
Czasami jak goscinnie wejede do PKO i widze jak Ci ludzie sa traktowani
robi mi sie nie dobrze...
Szacunek dla klienta bardzo ograniczony, czesto niekompetencja, wieczne
kolejki ... i to ma byc bank?

Pzd Travis

żVIRek
13 Lis 2002, 15:34
scenka z lukasa w w-wie ul. kinowa:
kolejka z piana na ustach , tylko jedna
panienka obsluguje.
-prosimy kierownika
-nie ma
-prosimy ksiazke skarg i wnioskow
-nie ma

TOTALNA OLEWKA .

| Moze ta pani ma rodzine w Lukasie.
Watpie. Bo mowila, ze jesi sie zdecyduje na kredyt z Lukasa, to zeby
powiedziala, wowczas sprowadza kogos od kredytow (kiedy "nawiedzalem" w
agencji byla 1 osoba) =)


:-=wojo=--:
13 Lis 2002, 16:12

Moze ta pani ma rodzine w Lukasie. Ja niedawno w Nowym Saczu
robilem przelew z PKO do Lukasa (zabieralem wszystkie pieniadze),
pani sie skrzywila i mowi "to jest bank? ja bym w takim banku
pieniedzy nie trzymala"

Pozdrawiam

oVo


A co miala powiedziec ? ;)
Patriotyzm firmowy a poza tym - jak masz kase w lukasie to jej chleb powszedni
odbierasz :)

maryś
13 Lis 2002, 16:34

scenka z lukasa w w-wie ul. kinowa:
kolejka z piana na ustach , tylko jedna
panienka obsluguje.
-prosimy kierownika
-nie ma
-prosimy ksiazke skarg i wnioskow
-nie ma

TOTALNA OLEWKA .

ogli się domagać kawy tak jak  reklama stanowi!


 /ja często pijam kawe w lukasie ale na zapleczu mam tam kolesia hihi


Travis
13 Lis 2002, 17:16
To prosisz o kartke, dlugopis piszesz o co chodzi.
Zostawiasz adres, mysle ze Lukas jest na tyle powazny ze odpowie.

Pzd Travis

Tomasz Staszewski
14 Lis 2002, 09:18
Travis wrote:

To prosisz o kartke, dlugopis piszesz o co chodzi.
Zostawiasz adres, mysle ze Lukas jest na tyle powazny ze odpowie.


LG olało...

pzdr

Tomek



Podobne tematy:
LUKAS e-Konto PLUS
: spór o dywidendę PKO BP
rozliczenia lukas
moje rozpiski Lukas
LUKAS e-Konto PLUS
: spór o dywidendę PKO BP
rozliczenia lukas