MilleSMS - ocena z poleca.prnews.pl (5*)

Kategoria: Funkcjonowanie bankow w Polsce i za granica.

Wersja archiwalna tematu "MilleSMS - ocena z poleca.prnews.pl (5*)" z grupy pl.biznes.banki



Michał 'Amra' Macierzyński
20 Sty 2005, 09:10
Werdykt:
Usługa nie tylko polecana, ale wręcz zalecana dla wszystkich klientów
Banku. Duża możliwość samodzielnej konfiguracji ustawień znacząco zwiększa
bezpieczeństwo korzystania z kart płatniczych i bankowości internetowej.
Niewątpliwą zaletą jest on-linowość przy operacjach dokonywanych kartami
płatniczymi. Jak na razie MilleSMS działa idealnie, a jego cena nie jest
zaporowa (np. w ING jeden SMS kosztuje aż 50 groszy!). Z tego też względu
usługa dostaje komplet gwiazdek i naszą rekomendację. Jest to również
obecnie bardzo ciekawa alternatywa dla osób preferujących "marmurki", a
którym brakowało powiadomień znanych z Inteligo.

A caly opis, zalety i wady:
http://poleca.prnews.pl/index.php/display,8467

Kay
25 Sty 2005, 19:05
Naprawde baaardzo fajna usluga.

Prosto sie ja aktywuje - dziala super szybko. Mnie osobiscie najbardziej
podoba sie elastycznosc - zeby nie zwariowac od smsow po kazdej transakcji
mozna sobie wprowadzic limity operacji od ktorych bank wysyla smsy np.
transakcje karta od 100 zł a przelewy wychodzace 50 zł. Zeby jakis zlosliwiec
nie zapychal mi skrzynki smsami o jednogroszowych przelewach przychodzacych
tam mozna sobie dac limit duzo wiekszy.

Usluga bardzo OK!

Ciekawe czym millebankowcy zaskocza nas nastepnym razem...

Pozdro

K.

Bartol Partol
26 Sty 2005, 04:55
Użytkownik  Kay napisał:

Usluga bardzo OK!

Ciekawe czym millebankowcy zaskocza nas nastepnym razem...


Teraz czas na powiadomienia emailem.

Bartol

ruf10
26 Sty 2005, 04:59

Bartol Partol wrote:
Użytkownik  Kay napisał:

| Usluga bardzo OK!

| Ciekawe czym millebankowcy zaskocza nas nastepnym razem...

Teraz czas na powiadomienia emailem.

Bartol


z opcją 'treść w xml' :)

ZyLTan
28 Sty 2005, 21:03
Wczoraj sobie ukatywnilem te mielesemesy - moge sie podpisac pod
stwierdzeniami kolegi z prnews - zwlaszcza podoba mi sie duza swoboda z jaka
moge definiowac o jakich zdarzeniach mam byc powiadamiany... BTW: jakie inne
banki to oferuja z podobna elastycznoscia? Slyszalem ze podobne uslugi sa w:
- Inteligo - tam mozna miec albo o wszystkich transakcjach albo w ogole
- ING - ???
- BZWBK - tam mozna sie zapisywac na pakiety smsow (ale sie stanie jak sie
skonczy pakiet a mi ukradna karte? wtedy akurat nie dostane smsa ;-)) - ale
czy mozna definiowac je sobie tak elastycznie jak w Millenecie?
- BPH - ???

No wlasnie i czy taka usluga jest gdzies jeszcze?

Zyltan

Adam S.
29 Sty 2005, 07:03

- BPH - ???


W BPH podzielone na 4 kategorie:
1. systemowe
- o logowaniu do systemu,
2. dot rachunków bieżących
- o bieżącym saldzie rachunku,
- odrzuceniu przelewu,
- przekroczeniu dostępnego salda,
- przekroczeniu określonej kwoty salda (powyżej i poniżej wybranej
wartości),
- realizacji przelewu,
- wpływie na rachunek powyżej zdefiniowanej kwoty,
- zmianie salda rachunku
3 dot rachunków kredytowych
- bieżącym saldzie rachunku,
- powiadomienie o terminie spłaty raty na xxx dni wczesniej
- wpływie na rachunek powyżej zdefiniowanej kwoty
wypływie z rachunku powyżej zdefiniowanej kwoty
4 dot rachunków depozytowych /lokat/
- o odnowieniu lokaty na xxx dni wczesniej
- o wygaśnięciu lokaty na xxx dni wczesniej

Korzystam jedynie z informacji o zalogowaniu. Niestety ciągle jeszcze nie ma
100% /ani nawet 99%/ pewności że dojdzie niezwłocznie . Na ogół przychodzi
praktycznie równo z wejsciem do systemu  ale zdarzyły sie też dwukrotnie
dość znaczne opóźnienia. Nie wiem z czego wynikały, telefon w idei

pozd
as

Kay
30 Sty 2005, 06:17
To jeszcze jak ktos by napisal jak powiadomienia SMS wygladaja w ING BSK to
mielibysmy caly przeglad rynku...

Pozdrawiam

K.

MarekM
30 Sty 2005, 11:26
ZyLTan napisał(a):

No wlasnie i czy taka usluga jest gdzies jeszcze?


Integrum BGŻ. Zarówno maile, jak i SMSy. Ale nie ma opcji "po każdej
transakcji". Można dowiedzieć się np. o uznaniu lub obciążeniu powyzej
zdefiniowanego progu, o niewykonanej operacji itp. Z tym, że "alarm" (bo
tak się nazywa) jest uruchamiany co najwyżej 3 razy dziennie
(przeglądając "wstecz" historię rachunku z jednego dnia i generując
powiadomienie). Oczywiście brak informacji o powstaniu blokady po użyciu
karty.

SMSy są płatne (nie pamiętam jak dużo). Usługa raczej uboga i mało
przydatna. Ale jest ;-)

Kay
30 Sty 2005, 17:27

SMSy są płatne (nie pamiętam jak dużo). Usługa raczej uboga i mało
przydatna. Ale jest ;-)


Ale masz jeszcze konto w Millennium, ING czy Inteligo? Czy mozesz powiedziec
gdzie jest lepiej i fajniej wedlug ciebie?

Pozdro

K.



Podobne tematy:
II OGOLNOPOLSKI ZLOT POLSKAJAZDA.pl
Mojanagroda.pl
Sprzedam forum takeagift.vot.pl
[polecane] algorytmy.pl
[polecane] algorytmy.pl
[polecane] algorytmy.pl
[polecane] algorytmy.pl