Szybkosc powiadomienia SMS w Inteligo

Kategoria: Funkcjonowanie bankow w Polsce i za granica.

Wersja archiwalna tematu "Szybkosc powiadomienia SMS w Inteligo" z grupy pl.biznes.banki



Mario
3 Lip 2003, 04:56
Czesc !

Podziele sie z Wami zaskoczenim jakiego wczoraj doznalem, az mi na chwile
mowe odjelo ;-)
Od niedawna mam konto w Inteligo, wczoraj wybieralem pieniadze w bankomacie
PKO BP, nie zdazylem jeszcze odebrac wydruku z bankomatu, a juz dostalem
potwierdzenie transakcji przez SMS, to sie nazywa ONLINE !!!

PZDR
Mariusz

Bartol Partol
3 Lip 2003, 05:03
Użytkownik Mario napisał:

Czesc !

Podziele sie z Wami zaskoczenim jakiego wczoraj doznalem, az mi na chwile
mowe odjelo ;-)
Od niedawna mam konto w Inteligo, wczoraj wybieralem pieniadze w bankomacie
PKO BP, nie zdazylem jeszcze odebrac wydruku z bankomatu, a juz dostalem
potwierdzenie transakcji przez SMS, to sie nazywa ONLINE !!!


Jest jeszcze lepiej. Place w sklepie. POS lyknal karte, siedzi i czeka.
Dostaje SMSa o dokonanej transakcji, a po chwili POS mowi, ze transakcja
nie moze byc wykonana. Druga proba poszla OK. Drugi SMS tez przyszedl
zanim slip wyjechal. Pierwsza blokada szybko zniknela, ale nie
sprawdzalem jak szybko.

Co ciekawe wytlumaczenie jest bardzo proste. Autoryzacja transakcji
doszla do Inteligo i kasa zostala zablokowana, ale cos walnelo w drodze
powrotnej i POS dostal informacje o braku autoryzacji.

Bartol

Marcin Kasperski
3 Lip 2003, 05:36

Bartol Partol <bar@polbox.cwrites:
Użytkownik Mario napisał:
| Czesc !
| Podziele sie z Wami zaskoczenim jakiego wczoraj doznalem, az mi na
| chwile

| mowe odjelo ;-)
| Od niedawna mam konto w Inteligo, wczoraj wybieralem pieniadze w bankomacie
| PKO BP, nie zdazylem jeszcze odebrac wydruku z bankomatu, a juz dostalem
| potwierdzenie transakcji przez SMS, to sie nazywa ONLINE !!!

Jest jeszcze lepiej. Place w sklepie. POS lyknal karte, siedzi i
czeka. Dostaje SMSa o dokonanej transakcji, a po chwili POS mowi, ze
transakcja nie moze byc wykonana. Druga proba poszla OK. Drugi SMS tez
przyszedl zanim slip wyjechal. Pierwsza blokada szybko zniknela, ale
nie sprawdzalem jak szybko.


Paranoicy sprawdzają w tym SMSie kwotę przed podpisaniem slipa ;-)

Bartol Partol
3 Lip 2003, 05:48
Użytkownik Marcin Kasperski napisał:

| Od niedawna mam konto w Inteligo, wczoraj wybieralem pieniadze w bankomacie
| PKO BP, nie zdazylem jeszcze odebrac wydruku z bankomatu, a juz dostalem
| potwierdzenie transakcji przez SMS, to sie nazywa ONLINE !!!

| Jest jeszcze lepiej. Place w sklepie. POS lyknal karte, siedzi i
| czeka. Dostaje SMSa o dokonanej transakcji, a po chwili POS mowi, ze
| transakcja nie moze byc wykonana. Druga proba poszla OK. Drugi SMS tez
| przyszedl zanim slip wyjechal. Pierwsza blokada szybko zniknela, ale
| nie sprawdzalem jak szybko.

Paranoicy sprawdzają w tym SMSie kwotę przed podpisaniem slipa ;-)


No, paranoje sa rozne. ;-)) Ale do paranoika mi na szczescie daleko.
Placac lub wyplacajac kase z bankomatu czuje w kieszeni wibrujacy
telefon i stad wiem ze Inteligo tez juz wie (trzeba przyznac, ze sa
szybcy). ;-))) Poza tym z reguly posluguje sie karta millenium, a tam
takich ficzerow nie ma (niestety).

Bartol

alek
3 Lip 2003, 05:56

Użytkownik Marcin Kasperski napisał:

| | Od niedawna mam konto w Inteligo, wczoraj wybieralem pieniadze w
bankomacie
| | PKO BP, nie zdazylem jeszcze odebrac wydruku z bankomatu, a juz
dostalem
| | potwierdzenie transakcji przez SMS, to sie nazywa ONLINE !!!

| Jest jeszcze lepiej. Place w sklepie. POS lyknal karte, siedzi i
| czeka. Dostaje SMSa o dokonanej transakcji, a po chwili POS mowi, ze
| transakcja nie moze byc wykonana. Druga proba poszla OK. Drugi SMS tez
| przyszedl zanim slip wyjechal. Pierwsza blokada szybko zniknela, ale
| nie sprawdzalem jak szybko.

| Paranoicy sprawdzają w tym SMSie kwotę przed podpisaniem slipa ;-)

No, paranoje sa rozne. ;-)) Ale do paranoika mi na szczescie daleko.
Placac lub wyplacajac kase z bankomatu czuje w kieszeni wibrujacy
telefon i stad wiem ze Inteligo tez juz wie (trzeba przyznac, ze sa
szybcy). ;-))) Poza tym z reguly posluguje sie karta millenium, a tam
takich ficzerow nie ma (niestety).

Bartol


Ja bardziej bym się cieszył gdybym po wypłacie z ATM dostał sms że Inteligo
o tym nie wie :)

Apropos.
Otwarcie konta w Inteligo zawsze zajmuje tak długo?
Ja czekam już dobre kilka tygodni. Kolega również.
Wcześniej miałem firmowe, też długo czekałem
Na dodatek teraz zadzwoniłem i powiedzieli że nie wiedzą czemu tak jest, że
wyjaśnią.

Pzdr

Marek Madej
3 Lip 2003, 06:21
alek dnia 2003-07-03 11:54 napisał(a) co następuje:

Apropos.
Otwarcie konta w Inteligo zawsze zajmuje tak długo?
Ja czekam już dobre kilka tygodni. Kolega również.
Wcześniej miałem firmowe, też długo czekałem
Na dodatek teraz zadzwoniłem i powiedzieli że nie wiedzą czemu tak jest, że
wyjaśnią.


Ja konto otwierałem dwa tygodnie temu. Po 10 minutach od wypełnienia
formularza zadzwonił do mnie pracownik Inteligo, po 3 dniach roboczych
zgłosił się do mnie kurier, przesyłkę odebrałem w tym samym dniu
wieczorem, a następnego dnia aktywowałem konto.

W Waszym przypadku musieli coś zepsuć ;-)

Natomiast w MultiBanku czeka się ostatnio dwa tygodnie. Nie wiem, ile w
tym jest ich opieszałości, a ile poczty: przesyłkę z kodami
jednorazowymi dostałem po tygodniu od czasu wysłania przez MultiBank!
Pewnie PPUP Poczta Polska promuje w ten sposób przesyłki priorytetowe
;-) (Teraz to już totalny OT, ale kartka pocztowa niepriorytetowa
wysłana w Krakowie na adres krakowski dotarła do adresata po...
tygodniu! :-))

Krzysztof Zientara
3 Lip 2003, 06:51

Otwarcie konta w Inteligo zawsze zajmuje tak długo?


Dużo osób narzeka na firmę kurierską, której nazwę tutaj przemilczę. Ja
miałem również problemy. Kurier zadzwonił po tygodniu i umówił się na
następny dzień i niestety nie pojawił się. Dopiero po zgłoszeniu chęci
rezygnacji w Inteligo następnego dnia przyjechali z samego rana.

Bartol Partol
3 Lip 2003, 07:33
Użytkownik Krzysztof Zientara napisał:

Dużo osób narzeka na firmę kurierską, której nazwę tutaj przemilczę. Ja
miałem również problemy. Kurier zadzwonił po tygodniu i umówił się na
następny dzień i niestety nie pojawił się. Dopiero po zgłoszeniu chęci
rezygnacji w Inteligo następnego dnia przyjechali z samego rana.


Masterlink? Jak zakladalem swoje konto dawno temu, to przyjechal kurier
ze Stolicy lub Servisco, nie pamietam. Wszystko poszlo szybko i
sprawnie. Ostatnio znajoma zakladajac konto firmowege musiala dzwonic do
inteligo i postawic ultimatum, wtedy kurier zadzwonil sie umowic. Umowil
sie na wieczor, przyjechal nastepnego ranka. Szczytem bezczelnosci bylo
gdy powiedzial, ze albo zostanie wpisany poprzedni dzien jako data
odbioru, albo on zabiera przesylke. Gdyby to konto nie bylo bardzo
potrzebne, to kurier spadlby ze schodow. W sumie zrobila blad, ze nie
zadzwonila przy nim do jego firmy zapytac, co oni na to.

Bartol

marcintoja0
3 Lip 2003, 07:40

Natomiast w MultiBanku czeka się ostatnio dwa tygodnie. Nie wiem, ile w
tym jest ich opieszałości, a ile poczty.


Polecam zakładanie o ile jest jednak taka możliwość w oddziale,
np w oddziale multibanku w Bydgoszczy, od ręki podpisuje się umowę ,co jest
oczywiste, a kartę odbiera się po trzech dniach.

Pozdrawiam,
MK

marcintoja0
3 Lip 2003, 07:42

to sie nazywa ONLINE !!!


to prawda, ja biorę ich system jako wzór, choć czasami zdarza się czekać ok
2 minut na smsa, to w znakomitej większości przychodzą błyskawicznie.

Pozdrawiam,
MK

Krzysztof Zientara
3 Lip 2003, 07:52

Masterlink?


Taaa, taki zielony :-)

Marek Madej
3 Lip 2003, 09:13
marcintoja0 dnia 2003-07-03 13:39 napisał(a) co następuje:

| Natomiast w MultiBanku czeka się ostatnio dwa tygodnie. Nie wiem, ile w
| tym jest ich opieszałości, a ile poczty.
Polecam zakładanie o ile jest jednak taka możliwość w oddziale,
np w oddziale multibanku w Bydgoszczy, od ręki podpisuje się umowę ,co jest
oczywiste, a kartę odbiera się po trzech dniach.


Tak zrobiłem. W oddziale w Krakowie. Umowę podpisałem od razu, i to w
pokoju dla Aquariusów, bo inne stanowiska były zajęte ;-) Konsultant
zamówił dla mnie kartę kodów jednorazowych, na którą czekałem właśnie
dwa tygodnie. Poinformował mnie również, że - owszem, może zamówić dla
mnie kartę VE, ale lepiej będzie, jak zamówię ją przez Internet, bo
wtedy dostanę tzw. nową kartę, z możliwością ustalania limitów i PINu.
Tak więc aktywowałem po dwóch tygodniach kanał internetowy, gdzie
dowiedziałem się, że kartę jednak muszę zamówić przez telefon. Zrobiłem
to wczoraj. I wygląda na to, że poczekam na nią kolejne dwa tygodnie.

Tak więc mimo podpisania umowy w oddziale w pełni z konta będę mógł
korzystać po miesiącu. A ten konsultant mógłby nie dezinformować ludzi i
polecić zamawianie karty OD RAZU przez MultiLinię, a nie zmuszać ich do
czekania na kartę kodów.

Już na samym początku korzystania taki zgrzyt, mam nadzieję, że teraz
będzie tylko lepiej. Obym się nie mylił ;-)

Natomiast z Inteligo zero problemów. :-) Eh, gdyby tylko przelewy były
bezpłatne, to nie musiałbym korzystać z Multi.

Tomasz Waszczynski
3 Lip 2003, 09:29

| to sie nazywa ONLINE !!!

to prawda, ja biorę ich system jako wzór, choć czasami zdarza się czekać
ok
2 minut na smsa, to w znakomitej większości przychodzą błyskawicznie.


Szkoda, że Nordea nie potrafi w taki sposób wysyłać smsów :((
Informacja o wpływie z dobowym opóźnieniem jest kompletnie nieprzydatna.

Pozdrawiam,
Washko

Mentos
3 Lip 2003, 11:10

Apropos.
Otwarcie konta w Inteligo zawsze zajmuje tak długo?
Ja czekam już dobre kilka tygodni. Kolega również.
Wcześniej miałem firmowe, też długo czekałem
Na dodatek teraz zadzwoniłem i powiedzieli że nie wiedzą czemu tak jest,
że
wyjaśnią.


nie
wnisoek zlozylem w nocy z soboty na niedziele. zadzwonili w niedziele i w
piatek mialem wizyte kuriera i aktywne konto



Podobne tematy:
Powiadamianie przez gg
Inteligo - konto internetowe
Energy 2000 - SMS Party(2010)
SMS SHOP ZEPSUTY !!!
Sms na Server
SMS Gra
Sms na Server