Pomysły współpracy z agencją nieruchomości

Kategoria: Jak zarobic, jak nie stracic.

Wersja archiwalna tematu "Pomysły współpracy z agencją nieruchomości" z forum Jak zarobic, jak nie stracic.



Lukasz Mozdzen
19-10-2009, 02:29:33
Witam,

Na tej grupie dyskusyjnej jestem nowy z uwagi na start mojej firmy.
Pytanie brzmi:
Jaką formę współpracy można rozpocząć z agencją mieszkaniową posiadając 
firmę przeprowadzkową? Logiczne dla mnie jest, iż posiadając firmę w tym 
sektorze pierwsze gdzie możemy dotrzeć do klientów to właśnie takie agencje. 
Z naszej strony chcielibyśmy by w danych agencjach zostawić pokaźny plik 
ulotek czy wizytówek plus ewentualne polecenie naszej firmy przez 
pracowników. Pytanie tylko co my jako firma możemy zaproponować agencji?
Nie chciałbym by nasza firma była na grupie zaraz oznaczona etykietą typu 
"facet z vanem" itp. znaczącą chęć szybkiego zarobku jak najmniejszym 
kosztem i wysiłkiem. Mądre i przemyślane ruchy, odpowiedni sprzęt i 
pracownicy połączone z jakością i dbałością o klienta to to czym się możemy 
pochwalić.
Może jakąś część strony internetowej przeznaczyć na coś ala "Partnerzy"? 
Dodam, iż nie zależy nam jedynie na współpracy z bardzo konkretnymi 2-3 
agencjami (a może powinniśmy) lecz mieć większy rozmach.

Dziękuję bardzo za wszelkie konkretne porady dotyczące zapytania.

Lukasz Mozdzen
Qwerty
19-10-2009, 08:50:21
Lukasz Mozdzen pisze:
> Witam,
> 
> Na tej grupie dyskusyjnej jestem nowy z uwagi na start mojej firmy.
> Pytanie brzmi:
> Jaką formę współpracy można rozpocząć z agencją mieszkaniową posiadając 
> firmę przeprowadzkową? Logiczne dla mnie jest, iż posiadając firmę w tym 
> sektorze pierwsze gdzie możemy dotrzeć do klientów to właśnie takie agencje. 
> Z naszej strony chcielibyśmy by w danych agencjach zostawić pokaźny plik 
> ulotek czy wizytówek plus ewentualne polecenie naszej firmy przez 
> pracowników. Pytanie tylko co my jako firma możemy zaproponować agencji?
Np. umieszczenie ich reklamy na waszych samochodach.
Lech
19-10-2009, 11:12:58
Użytkownik "Lukasz Mozdzen" <luke5@o2.pl> napisał w wiadomości 
news:hbgbte$jqv$1@inews.gazeta.pl...
> Witam,
>
> Na tej grupie dyskusyjnej jestem nowy z uwagi na start mojej firmy.
> Pytanie brzmi:
> Jaką formę współpracy można rozpocząć z agencją mieszkaniową posiadając 
> firmę przeprowadzkową? Logiczne dla mnie jest, iż posiadając firmę w tym 
> sektorze pierwsze gdzie możemy dotrzeć do klientów to właśnie takie 
> agencje. Z naszej strony chcielibyśmy by w danych agencjach zostawić 
> pokaźny plik ulotek czy wizytówek plus ewentualne polecenie naszej firmy 
> przez pracowników. Pytanie tylko co my jako firma możemy zaproponować 
> agencji?
> Nie chciałbym by nasza firma była na grupie zaraz oznaczona etykietą typu 
> "facet z vanem" itp. znaczącą chęć szybkiego zarobku jak najmniejszym 
> kosztem i wysiłkiem. Mądre i przemyślane ruchy, odpowiedni sprzęt i 
> pracownicy połączone z jakością i dbałością o klienta to to czym się 
> możemy pochwalić.
> Może jakąś część strony internetowej przeznaczyć na coś ala "Partnerzy"? 
> Dodam, iż nie zależy nam jedynie na współpracy z bardzo konkretnymi 2-3 
> agencjami (a może powinniśmy) lecz mieć większy rozmach.
>
> Dziękuję bardzo za wszelkie konkretne porady dotyczące zapytania.
>
> Lukasz Mozdzen

Witaj,
prosisz o poradę marketingową, która warta jest pieniądze :)
Oczywiście ktoś z grupowiczów może wpaść na ten właściwy pomysł i wrzuci Ci 
go na grupę, ale zastanów się, czy to jest dobry sposób, skoro z owym 
pomysłem zaznajomi się konkretna liczba Twoich aktualnych i/lub 
potencjalnych konkurentów? To oczywiście Twój wybór, a rozwiązanie akurat 
Twojego problemu jest dość proste, tyle że tu chodzi mi raczej o zasadę. Ja 
bym Ci radził zwrócić się do jakiejść małej agencji marketingowej, lub 
marketera-freelancera, a z pocałowaniem rączki dostaniesz gotowe, rozpisane 
na detale rozwiązanie z pomysłem, sposobem realizacji i budżetem (pewnie 
jeszcze w dwóch, trzech wersjach kosztowych). Ewentualnie, jeżeli nie chcesz 
wydawać na to pieniędzy, to racjonalniej będzie zwrócić się z pytaniem do 
owych agencji mieszkaniowych/nieruchomości z sakramentalnym pytaniem: "czy 
mógłbym coś dla was zrobić?" :) Pozostaje trzecia opcja - samodzielne 
spędzenie kilkudzisięciu godzin na opracowywaniu i weryfikowaniu pomysłu i 
planu jego wdrożenia i budżetowania - jest równie godna polecenia jak 
zwrócenie się do specjalistów, gdyż uniezależnia cię od "outsourcingu", 
wzbogaca Cię o doświadczenie i nie dopuszcza konkurentów do Twoich 
rozwiązań.

powodzenia

Lech
skawet
19-10-2009, 18:35:53
Lukasz Mozdzen pisze:

> Jaką formę współpracy można rozpocząć z agencją mieszkaniową posiadając 
> firmę przeprowadzkową? Logiczne dla mnie jest, iż posiadając firmę w tym 
> sektorze pierwsze gdzie możemy dotrzeć do klientów to właśnie takie agencje. 
> Z naszej strony chcielibyśmy by w danych agencjach zostawić pokaźny plik 
> ulotek czy wizytówek plus ewentualne polecenie naszej firmy przez 
> pracowników. Pytanie tylko co my jako firma możemy zaproponować agencji?

Kasę za otrzymanie zlecenie - to zainteresuje każdą agencje. Chociaż to 
bym zostawił na koniec i spróbował najpierw tańszych metod.
Możesz zaproponować, że ich (agencji) klientom będziesz dawał rabat na 
podstawie kuponu otrzymanego z agenci, a agencja będzie mogła w swoich 
   materiałach marketingowych informować, że świadczy ona usługi 
"przeprowadzkowe". To pierwsze pomysły jakie przyszły mi do głowy.


> Nie chciałbym by nasza firma była na grupie zaraz oznaczona etykietą typu 
> "facet z vanem" itp. znaczącą chęć szybkiego zarobku jak najmniejszym 
> kosztem i wysiłkiem. Mądre i przemyślane ruchy, odpowiedni sprzęt i 
> pracownicy połączone z jakością i dbałością o klienta to to czym się możemy 
> pochwalić.
> Może jakąś część strony internetowej przeznaczyć na coś ala "Partnerzy"? 

to ich nie zainteresuje bo to już "musztarda po obiedzie" - najpierw 
szuka sie mieszkania o potem firmy do przeprowadzek a nie odwrotnie.

> Dodam, iż nie zależy nam jedynie na współpracy z bardzo konkretnymi 2-3 
> agencjami (a może powinniśmy) lecz mieć większy rozmach.

Gdybyś dogadał się z jedna agencja na wyłączność mógłbyś obkleić swoje 
samochody ich reklamami w zamian za co oni napędzali by Ci klientów. Ale 
  wyłączność ma więcej wad niż zalet i uzasadniło by ją jedynie pewność, 
że zleceń będzie dużo (czyli duża agencja).

> Dziękuję bardzo za wszelkie konkretne porady dotyczące zapytania.
> 
> Lukasz Mozdzen 
> 
>
Lukasz Mozdzen
20-10-2009, 00:19:24
Dziękuję wszystkim za szybki odzew. Zapomniałem dodać, że firma znajduje się 
za granicą i za granicą operuje, także zbytnio konkurencją jako taką w 
Polsce się nie przejmuję. Oklejenie samochodu byłoby dobre, ale tak jak 
skawet zauważył wiązałoby się to z wyłącznością a to na 95% nie wchodzi w 
rachubę. Mamy swoje zasady, dbamy o jakość i klienta ale jeszcze jako tako 
nie mamy jeszcze wysokiej pozycji. Bardzo podoba mi się pomysł z możliwością 
oferowania usług przeprowadzkowych (my) przez agencje. Tylko czy ewentualny 
rabat dla klientów i możliwość "świadczenia" takich usług będą 
wystarczającym zyskiem dla agencji by się zgodzili? Jak większość tutaj 
zauważyła wolelibyśmy ofertę współpracy niż reklamy (płacenie im za broszury 
itp.).
Nie mniej jednak przynajmniej zostałem przez Was naprowadzony na prawidłowy 
tor do współpracy z agencjami.

Dziękuję wszystkim i czekam na dalsze porady.

Lukasz Mozdzen
skawet
20-10-2009, 16:43:16
Właśnie wpadł mi nowy pomysł.
Możesz zaproponować agencją współudział w kosztach materiałów 
reklamowych. Czyli jeśli agencja drukuje swoją broszurę to na części tej 
broszury (na pewno wystarczy kawałek) będzie reklama twojej firmy + info 
  , że korzystając z usług agencji dostana dodatkowy rabat.
Wówczas agencja ma dwie korzyści ponieważ obniża koszty marketingu a 
jednocześnie oferuje dodatkowe usługi i to z rabatem.
Warto tu dodać, że nawet jeśli klient nie skożysta z usług tej agencji 
to mając ulotkę i tak może do Ciebie zadwonić.


Lukasz Mozdzen pisze:
> Dziękuję wszystkim za szybki odzew. Zapomniałem dodać, że firma znajduje się 
> za granicą i za granicą operuje, także zbytnio konkurencją jako taką w 
> Polsce się nie przejmuję. Oklejenie samochodu byłoby dobre, ale tak jak 
> skawet zauważył wiązałoby się to z wyłącznością a to na 95% nie wchodzi w 
> rachubę. Mamy swoje zasady, dbamy o jakość i klienta ale jeszcze jako tako 
> nie mamy jeszcze wysokiej pozycji. Bardzo podoba mi się pomysł z możliwością 
> oferowania usług przeprowadzkowych (my) przez agencje. Tylko czy ewentualny 
> rabat dla klientów i możliwość "świadczenia" takich usług będą 
> wystarczającym zyskiem dla agencji by się zgodzili? Jak większość tutaj 
> zauważyła wolelibyśmy ofertę współpracy niż reklamy (płacenie im za broszury 
> itp.).
> Nie mniej jednak przynajmniej zostałem przez Was naprowadzony na prawidłowy 
> tor do współpracy z agencjami.
> 
> Dziękuję wszystkim i czekam na dalsze porady.
> 
> Lukasz Mozdzen 
> 
>
Lukasz Mozdzen
21-10-2009, 12:08:24
Problem w tym, że nie zauważyłem zbytnich starań agencji w regionie by 
drukować jakikolwiek materiał reklamowy. Jak już to ogłoszenia w internecie 
na swojej stronie internetowej lub innych.


Użytkownik "skawet" <skawet@onet.eu> napisał w wiadomości 
news:hbkia9$8f3$1@news.onet.pl...
> Właśnie wpadł mi nowy pomysł.
> Możesz zaproponować agencją współudział w kosztach materiałów reklamowych. 
> Czyli jeśli agencja drukuje swoją broszurę to na części tej broszury (na 
> pewno wystarczy kawałek) będzie reklama twojej firmy + info , że 
> korzystając z usług agencji dostana dodatkowy rabat.
> Wówczas agencja ma dwie korzyści ponieważ obniża koszty marketingu a 
> jednocześnie oferuje dodatkowe usługi i to z rabatem.
> Warto tu dodać, że nawet jeśli klient nie skożysta z usług tej agencji to 
> mając ulotkę i tak może do Ciebie zadwonić.
>
>
> Lukasz Mozdzen pisze:
>> Dziękuję wszystkim za szybki odzew. Zapomniałem dodać, że firma znajduje 
>> się za granicą i za granicą operuje, także zbytnio konkurencją jako taką 
>> w Polsce się nie przejmuję. Oklejenie samochodu byłoby dobre, ale tak jak 
>> skawet zauważył wiązałoby się to z wyłącznością a to na 95% nie wchodzi w 
>> rachubę. Mamy swoje zasady, dbamy o jakość i klienta ale jeszcze jako 
>> tako nie mamy jeszcze wysokiej pozycji. Bardzo podoba mi się pomysł z 
>> możliwością oferowania usług przeprowadzkowych (my) przez agencje. Tylko 
>> czy ewentualny rabat dla klientów i możliwość "świadczenia" takich usług 
>> będą wystarczającym zyskiem dla agencji by się zgodzili? Jak większość 
>> tutaj zauważyła wolelibyśmy ofertę współpracy niż reklamy (płacenie im za 
>> broszury itp.).
>> Nie mniej jednak przynajmniej zostałem przez Was naprowadzony na 
>> prawidłowy tor do współpracy z agencjami.
>>
>> Dziękuję wszystkim i czekam na dalsze porady.
>>
>> Lukasz Mozdzen


Podobne tematy:
Pomysł na biznes
Pomysły
Współpraca/Sponsoring
Najfajniejszy pomysł :)
Pomysły na Konkurs !
Współpraca z Agencjami Eventowymi
Współpraca z Agencjami Eventowymi