Kategoria: Warszawska Giełda Papierów Wartoœciowych, rynek kapitałowy w Polsce.

Lista tematów



przy wolnej niedzieli ułożyłem sobie taki scenariusz notowań akcji PKO
1. Debiutują po 22,50 zł. Podaż jest wysoka, lewarowczy z domów maklerskich, w
związku z b. niską redukcją chcą upłynnić gorącego kartofla, czyli
ponadnormatywny przydział. Działa tu czysta psychologia, kupili część na
kredyt, więc chcą......
... wspolautorstem artykulu o Forexie w ostatni wydaniu Businessmana? :)
pzdrw,
......
pzdr MuK
......
 .Jesli ktos stara
sie przekazac troche wiedzy to nalezy z tego korzystac a nie krytykowac i
to
jeszcze zupelnie bez sensu .Znam adihasa i to bardzo madra osoba ktora nie
jednego z Was (bez obrazy) potrafi wiele nauczyc



Jarku
Założmy, ze nie odnosi sie......
Witam wszystkich.
Jutro lub pojutrze tradycyjnie na stronach www.akcje.net w dziale "Analizy
OFE" przedstawie dzialania inwestycyjne, jakie we wrzesniu podjely OFE.
Wstepnie moge powiedziec, ze saldo kupno/sprzedaz akcji w minionym miesiacu
zamknelo sie kwota ujemna -103 miliona Zlotych. O...
...znow placze. Teraz ma szanse zarobic na L, a moze nie... Moze kiedys uda
mu sie zlapac kilka pipsow na longu w takim pieknym trendzie spadkowym. O
czym niezwlocznie nas poinformuje. Prawda? :) Moze niech zmieni okulary, bo
w tych ma jakies skrzywienia rzeczywistosci. Zycze powodzenia!!! Na prawde!
sie plywa,...
Hausner: Wiarygodność reformy emerytalnej odbudowana
(PAP, aj/22.06.2004, godz. 15:09)
Wiarygodność reformy emerytalnej została odbudowana. Potwierdzają to
inwestycje otwartych funduszy emerytalnych, które dają większy zysk niż
lokaty bankowe - poinformował wicepremier Jerzy......
Co sadzie o gazecie Puls Biznesu??
......
Pozdrawiam
Dominik
Cześć
Dlaczego aby załapać się na dywidendę trzeba posiadać akcje 3 dni
przed datą ustalania prawa do dywidendy?
Dlaczego nie jest to dokładnie dzień ustalenia prawa?
Przecież wiadomo kiedy były kupine akcje i niech nawet KDPW rozliczy
je po 10 dniach, co to zmienia?
Te 3 dni to też liczone są......
Witam grupowiczów :)
zaczynam zabawę z inwestowaniem w akcje i tak tylko chciałem się przedstawić
;)

Witam grupowiczów :)
zaczynam zabawę z inwestowaniem w akcje i tak tylko chciałem się przedstawić



------------------
Witaj,
i......
pozdr
Krzysztof Bajorek
......
jestem poczatkujacy na GPW i mam pytanie: czy jak nabylem akcje getinu wczoraj
to znaczy ze te prawa poboru zostana mi przyznane w poniedzialek i dzisiaj moge
juz te akcje sprzedac tylko czy jest sens je sprzedawac skoro maja sie otworzyc
okolo -50%? czy moze musze je trzymac az do 15 by miec PP?
z gory dziekuje za......
jak w temacie
mnie dzis wywalilo - ale moze to i lepiej
jak na swiece piatkowa, dzisiejsze notowania bardzo zle swiadcza o
trendzie na eurusd i generalnie wskazuja na sile dolara
moze marudze, ale ciezkie jakos te trendy na walutach sa,
zalamania/korekty sa po prostu niesamowite
......
Czy ktoś podpowie jakie obligacje kupić. Oczywiście najkorzystniej.
Kwota ok. 60k PL, czas 1 rok
Pozdrowienia
Ryszard
......
k
Witam
Czy ktos moglby sprawdzic w swoich danych jakie
wartosci mial DJ w dniu 16.04.1954 i 04.04.1969.
Korzystam z danych sciagnietych z Parkietu i wlasnie
tych dwoch sesji mi brakuje. Nie wiem czy nie bylo
wtedy notowan, czy tez sa braki w......
Panowie chcialbym zapytac co sadzicie o zapisach na akcje,ktore
rozpoczynaja sie 4 listopada.Chodzi mi oczywiscie o nasz przemysl
naftowy.Czy sadzicie ze jest sobie czym glowe zawracac?Na poczatku daja
6% rabatu.Jaki przewidujecie kurs na dzien dobry?
......
Mam pytanko, czy macie jakieś doświadczenia z gra na futach na tym rynku a
jeśli tak to przez jakie biuro działacie.Pozdrawiam
......
2.brygada 3.Dywizji Piechoty pokonała dystans 367 km po pustyni w ciągu
niespełna 40 godzin. Wynik byłby jeszcze lepszy, gdyby po drodze nie musieli
wystrzelać setki chłopców w plastikowych chełmach i sandałach na nogach.
Dowódca jednostki, pułkownik David Perkins powiedział, że celem operacji było
pkazanie......
PozdrowKKO
Loser
Witam
Czy u was też wykres historyczny pokazuje że wczoraj (04 03 2003) 01NFI było po
4,36 czy to tylko moja przypadłość. Sprawdzałem na wczorajszy max to 3,68. Skąd
więc taki wykres.
Czy moze jeszcze jakieś błedy dostrzegliście w nowym pluginie?
pozdr
woodu
......
"Pierwszymi, którzy zostali wpisani na listę licencjonowanych maklerów na
początku lat 90. byli Wojciech Jankowski, Grzegorz W. (przebywający obecnie w
areszcie były prezes PZU Życie), Jan Gidrewicz (związany z 4Media), Jarosław
Skorulski (wiceprezes Pekao PTE), Wojciech Smołka (dyrektor ds.......
Kto potrafi obliczyc w pamieci lub z pomoca kalkulatora,
ile jest :
100% +  10% -  10%              =  
100% -  10% +  10%              =
 20% + 100% - 100%            ......
Jak oceniam obecna sytuacje na rynkach finansowych w USA?
Ostatnio daje sie odczuc, ze "wszyscy" czekaja na woosh
w pazdzierniku, a pozniej rally trwajace do konca roku.
O ile sam spodziewam sie jakichs snappers od czasu do czasu,
to nie mysle abysmy mieli na Wall Street znaczace duze rally
w tym......
Witam
w zeszlym roku przeprowadzilisym ankiete nt. najlepszego analityka roku 2001. Padlo wtedy tez sporo propozycji.
Obecnie zblizamy sie ku koncowi 3 kwartalu i by odpowiedzi/wybor nie byl spontaniczny proponuje:
06.12.2002 podanie wynikow a na dwa tygodnie podaniem rozpoczecie oddawania glosow. Glosy jak w...
....przeczytalem kilka komentarzy i...i co no smiac mi sie chce...nic ludzie
nie madrzeja
tylko wciaz to samo przesciganie sie kto mial racje istna parada prorokow:-))))
czy kiedys wreszcie bedzie mozna przeczytac/posluchac czysty komentarz o rynku a
nie o swoich osobistych odczuciach co do rynku. Najpierw...
Jakby OFE tylko chcialy to w każdej chwili mogą zrobić odpal wgóre - na wielu
spółkach a przede wszystkim PEO brak podaży
ferdynand
......
IndyPoint ... Kruk zaczał latać, mało tego zaczął się wznosić ......
jeszcze może zarobisz juz jest blisko ceny po jakiej brałeś ....
zastanów sie po jakiej byś oddawał ......
powodzenia
pzdr
DARS
......
 musze zamienic serie ...
 dzisiaj nic nowego nie otwieram
 jestem out do jutra rano oczywiscie  :)
 1338 - 1296 = +42 pkt - 3 pkt prowizja = 39 pkt
 razem zysk od poczatku gdybania
 14 pkt + 39 pkt =  53 pkt ..
 hmm 50 % jak na taki marazm......
A tak wogóle - czy zus jeszcze istnieje ???   Mieli to już dawno temu
zlikwidować.   Kto się przyłączy do internetowej akcji anty-zusowej  ???
Serdecznie zapraszam.      Robin Hood

A tak wogóle - czy zus jeszcze istnieje ???   Mieli to już dawno......
FUTRA post startowy na 22-03-2002 piątek.
Powodzenia.
Dagmara
m3
......
witam
Czy ktoś z członków grupy wie lub wie gdzie sie doqwiedzidziec o słynnych
działaniach w AIB.
Chcialbym wiedziec co konkretnie ten dealer narobił i jak . Ale nie chodzi
mi o odpowiedź że handlował nielegalnymi transakcjami terminowymi ,
chciałbym poznać szczegóły tych działań.
Jeżeli...
Sorry ze nadal to wałkuje ale wpadłem na pomysł jak to sie wszystko stało:
sprzedajacy miał 400 tys akcji i położył je jako zlecenie ukryte po 16.45
chociaz wydawało mu sie ze kładzie po 15.45...czemu ukryte? ano dlatego ze
gdyby kładł jawne to kupujacy widziałby ze go tam nie ma i zaczekałby ze
zleceniem... chyba ze......
Konta za granicą. Od października będzie nam wolno zakładać za granicą konta
osobiste i firmowe, zaciągać kredyty, grać na giełdzie. To samo będą mogli u
nas robić cudzoziemcy
19-01-02,
http://wyborcza.gazeta.pl/info/home.jsp?dzial=0103
...juz widze tlumy cudzoziemcow bioracych u nas......
Ciao
Z Parkitu
qte
18:58 14.12.2001
Pekao pożyczył jednemu z klientów 630 mln zł
Bank Pekao udzielił jednemu ze swoich klientów pożyczki krótkoterminowej (do 31
maja 2002) w wysokości 630 mln zł.
unqte
jak "żabki" mysla kto to moglby byc??
No chybe ze...
czy ten klasyczny diament sugeruje wzrosty do conajmniej 1,1 zł
......
malej hossy na stx?
a co z tymi co dzis brali po 4,07 hihi
......
Zapraszam do wysyłania 5 najgorszych spółek w przyszłym tygodniu.
Powodzenia
......
http://info.onet.pl/155837,12,item.html
kontesaj
Ostatnie minimum ktore sie niezle broni to 985 pkt. na kontraktach oraz ok.
978 pkt. na WIG20. Ciekawe, bo 987 jest liczba Fibonacciego. Nastepna 610. A
patrzac w gore liczba Fibonacciego jest tez 2584 czyli okolice szczytu z
2000r
Pozdrawiam
Pawel...
Z najnowszych danych PBS dla TVN 24 wynika, że SLD i UP zabraknie co
najmniej 10 głosów do tego, by mieć większość w parlamencie.
http://info.onet.pl/150889,11,item.html
......
...hosso pozwol zyc ;)))))
Pozdrawiam
Baton
......



dziala
......
...na rynku zlota
Pozdrawiam
Pawel Rejczak
......
ktos pisał o opłatach za MyTrack..psg?
czy w końcu przysłali komornika?
na ich stronie nic nie ma w temacie...
jak zauważyłem yahoo wprowadził real za 9,95$...
nie zwróciłbym uwagi gdyby nie reklamy w stylu:
fear me nasdaq you cannot escape!
I love the market enaugh to crush it ! ;)
......
Witam,
Moglby ktos podac kody do mytracka (te najwazniejsze).
Nasdaq, dj, jezeli mozna futy na stany itd.
Pozdrawiam
ROBert

Witam,
Moglby ktos podac kody do mytracka (te najwazniejsze).
Nasdaq, dj, jezeli mozna futy na stany......
Ty glupi Kutasie!!!
Jestem uzytkownikiem tego systemu
i nie mialem problemow z jego uzytkowaniem.
Ty debilu bez pojecia.
Przestan juz straszyc, bo jestes smieszny
Ty i ten twoj postawiony kompel.
Nie lubie takich pierdolonych cwaniaczkow jak
ty, ty miernoto.
-----......
To cytat z dzisiejszego Pulsu Biznesu.
Czy maja racje?
Czy Opti nie zalapie juz tendencji wzrostowej?
Pare razy czytalem juz tu , ze jako inwestycja dlugoterminowa to dosyc
bezpieczna pozycja....
Jerzy Drabent
......
Miedzynarodowy fundusz walutowy udzielil ostrej reprymendy
Europejskiemu bankowi centralnemu ze powinien
obnizyc stopy procentowe i wesprzec dzialania banku rezerw federalnych
dla ratowania swiatowej gospodarki.
ECB Should Follow Federal Reserve's
           ......
DT nie kupi tepsy bo ma prognoze zyskow na rok 2000
zmnjiejszona o polowe.
Zatem pozostaje na rynku BT.
Latwo sie dogadac i z Europy.
Jacek
......
Wydaje mi sie, ze moze nie wyglada to interesujaco, ale na wykresie P&F
widac to wyraznie, ze pokonalismy przyspieszona wzrostowa linie trendu, a
ten krotkoterminowy horyzontowo-wznoszacy sie trendzik, ktory ostanio nam

widac po ruchach cen -nikt w to za bardzo nie wierzy ( i moze czeka na
odbicie w...
Złoto to jeden z podstawowych surowców, którymi obraca się na światowych
giełdach. Jednak niewielu inwestorów zdaje sobie sprawę z tego, że rynek
złota tak naprawdę istnieje dopiero od początku lat 70. XX wieku.
Wcześniej cena złota była odgórnie ustalana. Dziś rynkiem tego
szlachetnego metalu teoretycznie......
    Za trafne wytypowanie open = 6pkt, pomylka o +/- 1 = 4pkt, +/- 2 = 3pkt,
+/- 3 = 2pkt, +/- 4 = 1pkt.
Typujemy w watku FUTRA (FW20Z8) do godz. 7'59"59...!!!. Typ o tej godz
musi byc widoczny na grupie.
pozdr..ASz..
......
...wyszło z hameryki, rozlazło się po całym świecie,
nikt nie wie osochozi, ale szum jest. Na fundamentalne
pytania odpowiedzi nie ma, nikt nie zapyta i nikt nie odpowie.
Gdzie tak kasa jest? Myszy ją zjadły?
spawel

Gdzie tak kasa jest? Myszy ją......
"Prezydent Warszawy Hanna Gronkiewicz-Waltz wymyśliła sposób na
sfinansowanie niezbędnych w mieście inwestycji - podnosi mieszkańcom podatek
od wieczystego użytkowania gruntów nawet o 1500 procent. Wcześniej
podwyższyła ceny biletów komunikacji, opłaty za parkowanie i wodę. Ratusz...
Pogarszają się wyniki funduszy inwestycyjnych. W najbliższych
miesiącach roczna strata z funduszy akcji może sięgnąć 35 proc. -
uważają analitycy Open Finance. W ciągu ostatniego roku najmniej
stracili właściciele certyfikatów funduszy nieruchomości.

Darius
Mutimedia......
zaciekawilo mnie to, wiec cytuje:
"powiedzci mi, bo kolega nieobeznany mnie pyta, jakie obsuniecie
kapitalu uwaza sie za akceptowalne grajac powiedzmy 10sztukami kontraktow ?"
pozdrawiam

zaciekawilo mnie to, wiec cytuje:
"powiedzci mi, bo kolega nieobeznany mnie......

Strona 2 z 1521, 2 , 3, 4, 5 ... 152



Podobne tematy:
120 sposobów na umysłowego kopa
Średni format 120
120 lvl max
Oponę przednią sprzedam! 120/60 R17
120 sposobów na umysłowego kopa
Średni format 120
120 lvl max