jeszcze raz do anali

Kategoria: Warszawska Giełda Papierów Wartoœciowych, rynek kapitałowy w Polsce.

Wersja archiwalna tematu "jeszcze raz do anali" z grupy pl.biznes.wgpw



ogi
4 Lip 2003, 04:46
"Później pojawił jednak wskaźnik ISM dla usług i pesymizm prysnął jak bańka
mydlana. Okazało się, ze wartość wskaźnika była znacznie większa od
wcześniejszych prognoz. Indeksy wróciły na poziom środowego zamknięcia.
Jakoś nikt już nie pamiętał, że ten sam wskaźnik dla przemysłu był znacznie
gorszy"

a moze tak cos wyjasnic czemu przemysl jest gorszy a uslugi lepsze a tu nic
kompletnie nic a to takie proste i pokazuje pewnie tendencje wystepujace w
gospodarce ale zeby wiedziec jakie to trzeba sie tym interesowac wiec
proponuje poczytac kellego albo rifkina :)) i pisac cos co da sie czytac bo
zawiera jakies informacje

typowy koment anala:  wzroslo bo podciagali spadlo bo dane byly tragiczne a
wogole to mamy marazm i moze wzrosnie choc pozbylem sie juz optymizmu i
raczej ... itd

jak czytam komenty na zachodzie (na szczescie jest ich duzo do wyboru)
zarówno pro szort i jak i pro long to sa duzo bardzej ciekawe no ale
jak sie nie ma co sie lubi to sie lubi co sie ma
i V hehe

THEgenerat
4 Lip 2003, 04:50
Ogi,

co ty tak z tymi analami???masz jakis problem czy co??
niby powazny z Ciebie inwestor a caly czas chcesz miec racje...
przejdzie chwila nieuwagi a bedzie i z ciebie niezly "anal";)

pozdr

p.s.:bez obrazy

lookout
4 Lip 2003, 05:00

p.s.:bez obrazy


albo no offence jak to miewa w zwyczaju mawiać część uczestnikow listy

ogi
4 Lip 2003, 05:06
nie chodzi o racje tylko o ich poziom
chlopaki caly czas pisza to samo i to samo
wydaje mi sie ze nie rozumieja o co chodzi na rynku obecnie  i
przedewszystkim w gospodarce i gadaja bedzie
gorzej
gorzej
gorzej
besso wroc a tu rosnie :))
ale luz kiedys spadnie al;e to bedzie tylko korekta hihi
tomiwe
4 Lip 2003, 05:16
dzis komenty jeszcze lepsze, ale za pozno ;-)

" Jestem jednak niemal pewien, że zakupy zaczęły się teraz na początku lipca.
Za późno ! "
MP Z Parkietu

baton
4 Lip 2003, 08:16

nie chodzi o racje tylko o ich poziom
chlopaki caly czas pisza to samo i to samo
wydaje mi sie ze nie rozumieja o co chodzi na rynku obecnie  i
przedewszystkim w gospodarce i gadaja bedzie
gorzej
gorzej
gorzej
besso wroc a tu rosnie :))
ale luz kiedys spadnie al;e to bedzie tylko korekta hihi


Nie wszyscy, PK w ktoryms komentarzu tygodniowym napisal ze wg Niego w usa
rynek niedzwiedzia nie wroci w tym roku (czy jakos tak) ... co oczywiscie
nie zmienia jego prognozy ze w usa bedzie recesja (czy jakos tak) ... ale
moze w przyszlym roku tez zmieni zdanie ;-)

Pozdrawiam

Baton

Bielawa
5 Lip 2003, 06:37
RZ:Wczoraj o przekroczeniu 5 proc. progu akcji w spółce poinformował fundusz
emerytalny Commercial Union.

Użytkownik tomiwe <tom@NOSPAM.gazeta.plw wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:be3gkv$3i@inews.gazeta.pl...

dzis komenty jeszcze lepsze, ale za pozno ;-)

" Jestem jednak niemal pewien, że zakupy zaczęły się teraz na początku
lipca.
Za późno ! "
MP Z Parkietu


Bielawa
5 Lip 2003, 06:45
chodzi o PKN
RZ:Wczoraj o przekroczeniu 5 proc. progu akcji w spółce poinformował fundusz
emerytalny Commercial Union.


bigban1
6 Lip 2003, 14:00

| dzis komenty jeszcze lepsze, ale za pozno ;-)

| " Jestem jednak niemal pewien, że zakupy zaczęły się teraz na początku
lipca.
| Za późno ! "
| MP Z Parkietu


Nie wiem czy za pozno czy tez nie. Na pewno nie trzeba bronic MP bo wiem ze
obroni sie doskonale sam ale ja ze swej strony potwierdzam ze z wykresu na
www.analizator.strefa.pl\ofe.htm wynika ze w połowie maja OFE zostaly
zaskoczone zachowaniem rynku (pokonanie linii trendu wzrostowego na RS) a na
poczatku lipca na wykresie RS utworzyl sie podwojny szczyt. Na razie naruszenie
linii szyi jest niewielkie ale jesli OFE przystapia do goraczkowych zakupow to
ruch sie zdynamizuje. Moze zaczna gonic kroliczka :)

pozdr
Benek



Podobne tematy:
No to w niedziele marszem raz
Raz, dwa, trzy...
ADVANCE BOX - sprzedaz. Po raz pierwszy w Polsce !!!!!
Wyjazd na Mazury pierwszy raz
Raz jest tak a raz tak
bdy, bdy i raz jeszcze bedy :]
Taleisin Orchestra raz jeszcze