Pytanie w spray'u

Kategoria: Warszawska Giełda Papierów Wartoœciowych, rynek kapitałowy w Polsce.

Wersja archiwalna tematu "Pytanie w spray'u" z grupy pl.biznes.wgpw



viator
30 Lis 2006, 09:48
WTF ??
abraxas
30 Lis 2006, 10:09

viator napisal(a):

WTF ??


kosztuje tyle za ile ktos jest sklonny zaplacic

+658,82 % robi wrazenie

viator
30 Lis 2006, 14:10
abraxas pretended :

+658,82 % robi wrazenie


Prawda? Calkiem przyzwoicie, nie?

A tak na serio: Przeciez to jakis pieprzony eufemizm.
To nie jest "wrazenie". To szok. To ciezki obled.
Ja naprawde to sobie sledzilem i jak doszlo do 250%
zastanawialem sie co tu sie dzieje i czy nie wskoczyc
dla zabawy za jakies 5k (tyle akurat mialem wolnej gotowki
czekajacej na trzydniowe zbawienie). Bo w koncu ile mozna
bylo stracic ...
No ale glupi nie jestem, to nie kupilem. Haha.
A tu widze na grupie cisza - kazdy woli miec racje niz
szybkie pieniadze ;-

viator
30 Lis 2006, 14:24
viator wrote :

P.S.

Nieladnie odpowiadac samemu sobie, ale zapomnialem
dodac, w razie gdyby ktos potraktowal moj post do konca
powaznie, ze z tymi procentami cos tu wedlug mnie nie tak.
I nie mam na mysli tych ktorymi uczcilem udana inwestycje
w suwary i interferie (dzieki, palm) ;-

Auguro
1 Gru 2006, 02:38

A tak na serio: Przeciez to jakis pieprzony eufemizm.
To nie jest "wrazenie". To szok. To ciezki obled.
Ja naprawde to sobie sledzilem i jak doszlo do 250%
zastanawialem sie co tu sie dzieje i czy nie wskoczyc
dla zabawy za jakies 5k (tyle akurat mialem wolnej gotowki
czekajacej na trzydniowe zbawienie). Bo w koncu ile mozna
bylo stracic ...
No ale glupi nie jestem, to nie kupilem. Haha.
A tu widze na grupie cisza - kazdy woli miec racje niz
szybkie pieniadze ;-


Nie wiem czy bys kupil. ZObacz jaki maly obrót byl. Próbowalem sie wbic przy
270 to mnie zredukowalo :) ale i tak swoje zarobilem

pl

SprayPP
1 Gru 2006, 14:12
Ostatni dzień notowań praw poboru Spray to 8 grudzień. Mam w związku z tym
pytania:
1.Aby zrealizować PP i otrzymać PDA należy skontaktować się z biurem
maklerskim najpózniej do 8 grudnia (włącznie)?
2.Ile PDA przyznawanych jest za jedno PP i po jakiej cenie.
Proszę o wyrozumiałość. Szukam tych informacji, ale nie mogę znaleźć.
Pozdrawiam.
Palm
1 Gru 2006, 14:39

Nieladnie odpowiadac samemu sobie, ale zapomnialem
dodac, w razie gdyby ktos potraktowal moj post do konca
powaznie, ze z tymi procentami cos tu wedlug mnie nie tak.
I nie mam na mysli tych ktorymi uczcilem udana inwestycje
w suwary i interferie (dzieki, palm) ;-


You welcome :)

Ja zastanawiam sie tylko co tam dobrego dzieje sie na tych Interferiach
(sprzedalem po domknieciu luki hossy polowe po 11,3 i druga polowe
trzymam) - moze skoro taki rasowy gracz jak Pan Moska interesuje sie branza
hotelarska to moze faktycznie ma ona przed soba dobre perspektywy rozwoju -
w koncu czlowiek nie glupi jest i wie jak robic biznesy. Jak po dzisiejszej
korekcie (?) zaczniemy znow rosnac to chyba sie wroce z powrotem

A Szuuuuwary (T-raperzy z nad Wisly) trzymamy trzymamy twardo i czekamy na
pierwsze newsy o restrukturyzacjach :)

abraxas
1 Gru 2006, 16:25

Palm napisał(a):

| Nieladnie odpowiadac samemu sobie, ale zapomnialem
| dodac, w razie gdyby ktos potraktowal moj post do konca
| powaznie, ze z tymi procentami cos tu wedlug mnie nie tak.
| I nie mam na mysli tych ktorymi uczcilem udana inwestycje
| w suwary i interferie (dzieki, palm) ;-

You welcome :)

Ja zastanawiam sie tylko co tam dobrego dzieje sie na tych Interferiach
(sprzedalem po domknieciu luki hossy polowe po 11,3 i druga polowe
trzymam) - moze skoro taki rasowy gracz jak Pan Moska interesuje sie branza
hotelarska to moze faktycznie ma ona przed soba dobre perspektywy rozwoju -
w koncu czlowiek nie glupi jest i wie jak robic biznesy. Jak po dzisiejszej
korekcie (?) zaczniemy znow rosnac to chyba sie wroce z powrotem

A Szuuuuwary (T-raperzy z nad Wisly) trzymamy trzymamy twardo i czekamy na
pierwsze newsy o restrukturyzacjach :)

Palm
1 Gru 2006, 16:32

Palm
A gdzie czytałeś o Mosce ?


Może o Nim konkretnie nie - lecz Lubawa miała plany wcześniej, że interesuje
się branżą hotelarską jako trzecim filarem działalności - a że lubie
komunikaty, newsy i takie tam - to skojarzyłem, pomyślałem i wydedukowałem
sobie.

abraxas
1 Gru 2006, 16:42

Palm napisał(a):

| Palm
| A gdzie czytałeś o Mosce ?

Może o Nim konkretnie nie - lecz Lubawa miała plany wcześniej, że interesuje
się branżą hotelarską jako trzecim filarem działalności - a że lubie
komunikaty, newsy i takie tam - to skojarzyłem, pomyślałem i wydedukowałem
sobie.

Ted
1 Gru 2006, 17:08
Palm napisał(a):

| Palm
| A gdzie czytałeś o Mosce ?

Może o Nim konkretnie nie - lecz Lubawa miała plany wcześniej, że
interesuje się branżą hotelarską jako trzecim filarem działalności - a
że lubie komunikaty, newsy i takie tam - to skojarzyłem, pomyślałem i
wydedukowałem sobie.


moze nie hotele ale linie lotnicze :)

Zarząd Domu Obrotu Wierzytelnościami CASH FLOW S.A. informuje, że w dniu
dzisiejszym (1 grudnia 2006) otrzymał informację o podpisaniu umowy
sprzedaży 15 procent z posiadanych przez CASH FLOW S.A. 71 procent
udziałów w Fischer Air Polska Sp. z o.o. Kupującym jest PPH Moska --
Krzysztof Moska.

Ted



Podobne tematy:
Najczęstrze pytania
Napisz pytanie do psychologa
mam pytanie do starszych kolegów i koleżanek ....
Pytanie o ustawienia serwera
Spray
Spray logo Cs
Wasze pytania, rozterki itd...???