SKT - co sie dzieje ?

Kategoria: Warszawska Giełda Papierów Wartoœciowych, rynek kapitałowy w Polsce.

Wersja archiwalna tematu "SKT - co sie dzieje ?" z grupy pl.biznes.wgpw



tomas
9 Lis 2006, 09:10
jw
kendy
9 Lis 2006, 09:14
ktos ma info teraz..my po 16.30
crazy
9 Lis 2006, 09:16
Jutro wyniki za III Q.Wiec zakupy mialem kupic skotanka, ale kase
wlozylem w LZPS, wszedlem po 3,06.

Pozdrawiam
AreQ

tomas
9 Lis 2006, 09:16

Użytkownik "kendy" <kendyNIELUBISP@garbomania.comTEZnapisał w
wiadomości

ktos ma info teraz..my po 16.30


heh... sytuacja podobna do kwiatka cos sie swieci ale ostatnio komunikat o
przesunieciu terminu wynikow teraz nagly up, zpobiegawczo zakupilem :)

Wind
9 Lis 2006, 09:23
Obywatel Towarzysz tomas napisał depeszę:
Użytkownik "kendy" <kendyNIELUBISP@garbomania.comTEZnapisał w
wiadomości | ktos ma info teraz..my po 16.30

heh... sytuacja podobna do kwiatka cos sie swieci ale ostatnio
komunikat o przesunieciu terminu wynikow teraz nagly up, zpobiegawczo
zakupilem :)


Czyli zmieniać pampersa i trzymać czy sprzedawać, bo może zlecieć tak szybko
jak wzrosło?

tomas
9 Lis 2006, 09:26

Obywatel Towarzysz tomas napisał depeszę:
| Użytkownik "kendy" <kendyNIELUBISP@garbomania.comTEZnapisał w
| wiadomości | ktos ma info teraz..my po 16.30

| heh... sytuacja podobna do kwiatka cos sie swieci ale ostatnio
| komunikat o przesunieciu terminu wynikow teraz nagly up, zpobiegawczo
| zakupilem :)
Czyli zmieniać pampersa i trzymać czy sprzedawać, bo może zlecieć tak
szybko jak wzrosło?


Moze i z tym tez sie licze...

Wind
9 Lis 2006, 09:31
Obywatel Towarzysz tomas napisał depeszę:
Moze i z tym tez sie licze...


Ja wysiadam. Ustawiłem sprzedaż wysoko, bo na 33,7, ale do końca dzisiejszej
sesji może uda mi się sprzedać. Życzę powodzenia wszystkim, którzy czekają i
liczą na świetne info jutro.
tomas
9 Lis 2006, 09:34

Obywatel Towarzysz tomas napisał depeszę:
| Moze i z tym tez sie licze...
Ja wysiadam. Ustawiłem sprzedaż wysoko, bo na 33,7, ale do końca
dzisiejszej sesji może uda mi się sprzedać. Życzę powodzenia wszystkim,
którzy czekają i liczą na świetne info jutro.


no to chyba juz sprzedales

Wind
9 Lis 2006, 09:47
Obywatel Towarzysz tomas napisał depeszę:
no to chyba juz sprzedales


Tak, zgadza się :). Widzę, że Ci co trzymają jeszcze moga uciągnąć kilka
procent.


Podobne tematy:
Co się dzieje gdy...
Jest miejsce, są potrzeby -nic się nie dzieje...
: Prosze o pomoc!!Cos sie dzieje nie tak z moim komputerem!
Średniowieczne dzieje miasta Mstowa
Co się dzieje ?
Nic się nie dzieje.
Co się mi dzieje z cs\'em