VW Polo

Kategoria: Samochod nie tylko zza kolka.

Wersja archiwalna tematu "VW Polo" z grupy pl.misc.samochody



m1475
11 Kwi 2004, 03:49
jak zdemontowac tapicerke na drzwiach w Polo 2003 r.?
musze zamontowac glosniki, a nie chce czegos urwac.
prosze o pomoc

m1475

stasiu
11 Kwi 2004, 04:29

jak zdemontowac tapicerke na drzwiach w Polo 2003 r.?
musze zamontowac glosniki, a nie chce czegos urwac.
prosze o pomoc

m1475

Na dole pod tapicerką u drzwi są dwa wkręty na imbus trzeba je wykręcić


następnie zdjąć nakładki plastikowe z uchwytu wewnętrznego podważając je
delikatnie w górę pod nakładką SA śruby trzeba je wykręcić i nie wiem czy
masz elektryczne szyby czy na korbkę jak elektryczne to należy podważyć
delikatnie w górę te przyciski i odłączyć kostki następnie podważyć
tapicerkę odciągając od drzwi i powinna odejść następnie podnieść w górę i
to już koniec operacji chyba o niczym nie zapomniałem.
przyjemnej pracy
stasiu.

Leszek 'LECHU' Foss
11 Kwi 2004, 04:33
m1475 <m1@o2.plwystukał(a):

jak zdemontowac tapicerke na drzwiach w Polo 2003 r.?
musze zamontowac glosniki, a nie chce czegos urwac.
prosze o pomoc


AFAIR są tam takie małe zapinki. Delikatnie podważyć i wychodzą.
Samochód masz już po gwarancji?

m1475
11 Kwi 2004, 15:25

Samochód masz już po gwarancji?


... nie, ale zdjecie tapicerki z drzwi nie powoduje utraty gwarancji.

m1475

Krzys-iek
11 Kwi 2004, 18:56
m1475 <m1@o2.plnapisal nam:

| Samochód masz już po gwarancji?

... nie, ale zdjecie tapicerki z drzwi nie powoduje utraty gwarancji.

m1475


a wiesz czy wielkiiiii VW zamontowal kabelki? Kiedys ktos pisal ze jego golf
(?!) czy jakis inny, nie ma instalacji, wielka oszczednosc 4marki za 10m
kabelka...

RoMan Mandziejewicz
11 Kwi 2004, 18:57
Hello Krzys-iek,

Monday, April 12, 2004, 12:35:09 AM, you wrote:

[...]

a wiesz czy wielkiiiii VW zamontowal kabelki? Kiedys ktos pisal ze jego golf
(?!) czy jakis inny, nie ma instalacji, wielka oszczednosc 4marki za 10m
kabelka...


4 marki * 100000 samochodów to 400000 marek i księgowy dostanie z tego
10% za 'oszczędność'.

W Lanosie 'zaoszczędzono' na trzech kabelkach, dwóch tranzystorach
mocy w ECU i jednym czujniku. I zamiast rasowego wtrysku
synchronicznego ma wtrysk w zamknięty kolektor co drugi raz.

m1475
12 Kwi 2004, 01:38

Użytkownik "Krzys-iek" <admin.a.krionix.tennapisał w .

a wiesz czy wielkiiiii VW zamontowal kabelki? Kiedys ktos pisal ze jego
golf
(?!) czy jakis inny, nie ma instalacji, wielka oszczednosc 4marki za 10m
kabelka...


moje Polo tez nie ma kabelkow, to co oni oferuja to wielki badziew a nie
kabelki do glosnikow.

m1475

Leszek 'LECHU' Foss
12 Kwi 2004, 04:07
Krzys-iek <admin.a.krionix.tenwystukał(a):

a wiesz czy wielkiiiii VW zamontowal kabelki?


Napewno nie zamontowali :)

J.F.
12 Kwi 2004, 08:41

| a wiesz czy wielkiiiii VW zamontowal kabelki? Kiedys ktos pisal ze jego golf
| (?!) czy jakis inny, nie ma instalacji, wielka oszczednosc 4marki za 10m kabelka...

4 marki * 100000 samochodów to 400000 marek i księgowy dostanie z tego
10% za 'oszczędność'.

W Lanosie 'zaoszczędzono' na trzech kabelkach, dwóch tranzystorach
mocy w ECU i jednym czujniku. I zamiast rasowego wtrysku
synchronicznego ma wtrysk w zamknięty kolektor co drugi raz.


A kto robi ECU ? Bo moze Bosch czy Delphi, i ta sama oszczednosc
jest w kilku innych markach :-))) Poza tym dolicz do oszczednosci
jeden czujnik i zwiazana z nim mechanike, to juz moze byc z 50 euro
:-)

A moze po prostu to nie ma zadnego znaczenia ? A nawet lepiej,
bo paliwo ma dluzszy czas do odparowania ...

J.

RoMan
12 Kwi 2004, 08:45
Hello J,

Monday, April 12, 2004, 2:48:15 PM, you wrote:

[...]

| 4 marki * 100000 samochodów to 400000 marek i księgowy dostanie z tego
| 10% za 'oszczędność'.
| W Lanosie 'zaoszczędzono' na trzech kabelkach, dwóch tranzystorach
| mocy w ECU i jednym czujniku. I zamiast rasowego wtrysku
| synchronicznego ma wtrysk w zamknięty kolektor co drugi raz.
A kto robi ECU ? Bo moze Bosch czy Delphi, i ta sama oszczednosc
jest w kilku innych markach :-))) Poza tym dolicz do oszczednosci
jeden czujnik i zwiazana z nim mechanike, to juz moze byc z 50 euro
:-)
A moze po prostu to nie ma zadnego znaczenia ? A nawet lepiej,
bo paliwo ma dluzszy czas do odparowania ...


Albo na lanie się po ściankach kolektora...

Kroket
12 Kwi 2004, 10:44
Użytkownik "Leszek 'LECHU' Foss" <le@clubWYTNIJ.TOchip.plnapisał w
wiadomości

Napewno nie zamontowali :)


Pewnie nie. Inaczej nie byloby pozycji "przygotowanie do montazu radia" na
liscie wyposazenia dodatkowego.
:-)

J.F.
12 Kwi 2004, 11:10

[...]
| W Lanosie 'zaoszczędzono' na trzech kabelkach, dwóch tranzystorach
| mocy w ECU i jednym czujniku. I zamiast rasowego wtrysku
| synchronicznego ma wtrysk w zamknięty kolektor co drugi raz.
| A moze po prostu to nie ma zadnego znaczenia ? A nawet lepiej,
| bo paliwo ma dluzszy czas do odparowania ...

Albo na lanie się po ściankach kolektora...


No, jesli to jest przyczyna nieco wiekszego spalania lanosa to byc
moze :-P

J.

Krzys-iek
12 Kwi 2004, 18:09
Kroket <kroket@_BEZ_MIELONKI_op.plnapisal nam:

Użytkownik "Leszek 'LECHU' Foss" <le@clubWYTNIJ.TOchip.plnapisał
w wiadomości

| Napewno nie zamontowali :)

Pewnie nie. Inaczej nie byloby pozycji "przygotowanie do montazu
radia" na liscie wyposazenia dodatkowego.
:-)


z ciekawosci ile kroja za jak pisza badziewne kable? :)

Sam mam badziewne w aucie tez, tzn nie wygladaja "cool" to pewnie sa zwykle
ale cos takiego w koncernie ktory produkuje phaetona... :/

Bedzie sporo problemu by to poprzeciagac przez dziurki, gumki i zakamarki.

Leszek 'LECHU' Foss
13 Kwi 2004, 12:52
Krzys-iek <admin.a.krionix.tenwystukał(a):

z ciekawosci ile kroja za jak pisza badziewne kable? :)


AFAIR za "Zestaw montażowy radio" zapłaciłem 149zł :///

Kroket
13 Kwi 2004, 15:41

z ciekawosci ile kroja za jak pisza badziewne kable? :)


Pamietam, ze sporo. Moze dlatego, ze do kabli dorzucaja glosniki.
:-)