Kategoria: alt.pl.gps

Lista tematów



Kupilem sobie rostego GPSa do swojego Pocketa HP hx4700.
GPS to Navibe GB737.
No i co? Genereralnie to poket nie znajduje, w zaden sposob tego GPSa
przez bluetooth.
Tak jakby Windows Mobile na pocket PC byl jakis porabany i mial jakies
ograniczenia.
Co ciekawe moj PC tylko 1 raz znalazl to......
witam!
Mam pytanie czy mapy ktore sa przeznaczone do PDA i tym podobnych nawigacji
mozna wgrywac do laptopa.
Szukam map: Kanady, USA,
                       pozdrawiam
......
Witam !
Czy ktoś z grupowiczów ma ten program i może podzielić się ze mną wrażeniami
?
......
Witam
Czy jest możliwe odczytanie danych z gps mouse na usb na telefonie
komórkowym , zakładając że telefon obsługuje javę i ma wejście usb, nie
mówię o obsłudze map, ale o odczytaniu pozycji, prędkości, itd?
Mam na myśli takie telefony jak Motorola V3 czy L6
dzieki i......
Oto zmieniona propozycja (wczesniej pl.misc.gps)
Zapraszam do dyskusji na pl.news.nowe-grupy.
-----------------RFD--(Request for Discussion)------------------
Nazwa grupy: pl.rec.gps
Krotki opis: Satelitarny drogowskaz w sieci.
Moderowana: NIE
Opis: Miejsce, w ktorym dowiesz...
Witam,
czy istnieje moze jakas mapa do nawigacji GPS obejmujaca Ukraine (wliczajac
Kijow :)
szukalem w necie ale niczego nei znalazlem
Z gory dzieki za pomoc
pozdrawiam
Oli
......
mam navi Lark z automapa 5.0.5
jak to ustawic tak aby idac na grzyby doproawdzila mnie do celu i wskazala
polnoc;
no niby ma opcje w wyborze trasy-piesza, przelajowa, terenowa, itp.
ustawialem pierwsze 3 pozycje i dupa; predkosc obiektu z navi musi byc
powyzej 5km/h tak jak jadac autem pokazuje idelanie...
Witam
Poszukuje spisu pozycji geograficznych miejscowości w Niemczech.
DD
......
Witam,
Bardzo prosze o porade. Zastanawiam sie nad kupnem nawigacji Tomtom 910. Czy
ktos z grupowiczow tego uzywal i ma w tym temacie jakies uwagi? Zadowoleni,
niezadowoleni? Czy w zakresie cenowym ok. 2000 PLN to dobry wybor? Jak z mapa
Polski na to urzadenie, bo znalazlem rozbiezne informacje (np. ze......
Proponuje to dodać do FAQ
Po pytaniach na grupie ile GPS chodzi na bateriach i akumulatorach itp
postanowilem sprawdzac za kazdym razem ile chodzil mi gps, oczywiscie
wykorzystalem do tego tryb serwisowy i spisalem na poczatku i na koncu czas
dzialania GPSa i o to moje pierwsze pomiary
99% byla to nawigacja -...
Witam


kartografia? Jest sporo po angielsku - tylko.



"Słownik dla Geodetów angielsko-polski" J.Downarowicz H.Leśniok wyd.
Politechniki Warszawskiej. 13 tyś terminów. Do kupienia na Politechnice
Warszawskiej.
Dariusz......
Hymmm wypada sie ujawnic..... mam zaprenumerowana grupe od poczatku jej
istnienia, dotychczas czytalem ja tak raczej malo uwaznie. No ale od
przeszlo tygodnia jestem szczesliwym posiadaczem Garmina GPS 76:-)))) Jak na
razie poznaje jego mozliwosci, ladna zabawka:-))) I w zwiazku z tym mam
pytanie:
-...
Potrzebuję to zbyt wiele powiedziane, ale interesuje mnie **tani** odbiornik,
który podłączę do notebooka za pomocą USB (USB, WiFi czy innego bluetootha),
który mi pokaże po prostu :) moje aktualne współrzędne geograficzne.
Wstawię je później do nagłówka postu, dzięki czemu będę znaczył swoją mobilną ;)......
Kupiłem ten PDA. Ogólnie jestem zadowolony. Jednak drażnią mnie 2 sprawy-
1. Często dochodzi do rozkalibrowania ekranu, jest tutaj klawiatura ekranowa
i po kliknięciu jakieś literki, zaznaczona jest inna
2. Przełącznik HOLD który ma wyłączać klawisze- blokować przed przypadkowym
włączeniem, całkowicie......
chodzi mi zeby to naprawde dzialalo mialem acera n35 i kaszana jak chcial to
dzialal jak nie to nie.Musi tez miec wifi reszta nie wazna

chodzi mi zeby to naprawde dzialalo mialem acera n35 i kaszana jak chcial to
dzialal jak nie to nie.Musi tez miec wifi reszta nie......
Czy ktoś wie kiedy to się TO pojawi? Googlowałe i wszędzie pisało "już
wkrótce" ale to już wkrótce było tez w 2005 roku.
Wiesiek

Czy ktoś wie kiedy to się TO pojawi? Googlowałe i wszędzie pisało "już
wkrótce" ale to już wkrótce było tez w 2005......
Poszukuje mapy Polski - konkretnie obszar ograniczony terenem
Łowicz, Skierniewice, Mszczonów, Piaseczno, Błonie.
Interesuje mnie skala co najmniej 1:70 000.
Wielkie dzięki.
Fajnie jakby były podane jakieś punkty do kalibracji, albo skalibrowana po
oziego.

Dzięki. Acha na mapce......
jesli ktos to juz ma - mam prosbe: który plik obejmuje Żagań (woj Lubuskie
dawniej Zielonogórskie , niedaleko Żar [woodstock,wośp itp.])  i Iłowę (koło
Żagania)  ?
......
Kto wie, w jakim cylindrze ( o jakiej srednicy) strzalka nawigatora wysyla
nas do kolejnego punktu "drogi" ?
Przewalilem zawody, gdy GPS wskazal mi nowy kierunek lotu, a tymczasem do
osiagniecia wpt bylo jeszcze 221 metrow !!! O 21 metrow za duzo !!!
POZDRAWIAM
**************
Andrzej......
Od razu przepraszam za SPAM
Sprzedam Aparat Cyfrowy HP 612 z 2,3mln matryca CCD opis:
http://www.hp.pl/products/product_overview.xml?id=628
Jest nowy nie uzywany, rozpakowalem go i zrobilem nim pare zdjec, aby sie
przekonac jak to wychodzi na cyfrowce i trzeba przyznac, ze niezle. Moge
podeslac......
Hej.
Szukam map dla OZIego
Interesuje mnie Słowacja, a dokładnie okolice Besenovej
Przejrzałem rybnet, ale niestety nie znalazłem nic ciekawego, chyba, że
źle szukałem.
Z góry dzięki za pomoc
......
Jako, ze nikt sie ze mna nie podzielil swoimi przemysleniami, to wzialem
i poszedlem do realnego sklepu (sa takie) i sobie porownalem oba.
Cena taka sama
Mozliwosci niemal takie same
Wyglad
No wlasnie wyglad, niestety Acer ze swoim malutkim ekranikiem jakos nie
przekonal mnie o swojej...
Czesc, moze to nie zbyt łatwe, ale moze ktos wrzuci microsofski AutoRoute
[ moze nawet stary ], w formie .iso??

Czesc, moze to nie zbyt łatwe, ale moze ktos wrzuci microsofski AutoRoute
[ moze nawet stary ], w formie .iso??



A może byś się przeszedł do sklepu i go kupił?......
Siema
Wielkie dzieki dla czlowieka ktory umiescil atlas Comernicusa na ftp-ie.
Bylem ostatnio w Kozlowce i Zamosciu, jechalem do Kozlowki drogami lokalnymi
tylko na GPS-a (tak dla zabawy, mapa byla schowana), cel osiagniety w 100%
:-)))).
Byl w GPS-ie tylko track z Oziego, na 100m przed skretem...
Witam,
zamierzam kupić nawigację i ma na oku MIO,
jednak zastanawiam się nad wyborem urządzenia.
W grę wchodzi albo P560 albo C720.
No właśnie... PDA jest nowszym produktem, ale nie wiem czy jest mi potrzebny
palm,
którego doskonale zastępuje tak naprawdę laptop.
Czy nie jest też tak, że......
Jak zrobic zeby jeziora w Gpsmapie jak robie UMP były wypełione na niebiesko
tak jak np. Wisła?
......
Czesc!
Mam takie teoretyczne pytanie.
Dysponuje programem, w ktorym moge rozmiescic sobie satelity i badac
parametry GDoP, PDoP... Pytanie brzmi: dlaczego program ogranicza kat
widzenia satelitow do ok. 15 stopni nad horyzontem. Co by bylo, gdyby ten
kat byl mniejszy?
Moglby mi ktos......
Czy jest ktos z wroclawia kto zajmuje sie UMP ? Czy tworzy ktos UMP
Wroclawia lub okolic ?

Czy jest ktos z wroclawia kto zajmuje sie UMP ? Czy tworzy ktos UMP
Wroclawia lub okolic ?



Na razie mam sporo różnych map Wroclawia (Ozi) i sieć ważniejszych dróg
w......
Cześć !
Sprawa jest następująca.
Chciałbym z pomocą tej grupy stworzyć mapę polski.
Jeden z grupowiczów tworzy mape lotniczą. Są tam już dobrze zrobione granice
polski i większe rzeki (bez nazw niestety).
Najpóźniej za kilka dni będę miał gotowy plik (.wpt - czyli do importowania
do GPSmap) a......
mam zamiar kupic tego palmtopa z gps tylko chcial bym sie dowiedziec o
opiniach ludzi posiadajacych ta zabawke czy warto kupic  itd w szczegulnosci
chodzi mi o dzialanie gps bo mialem acer N35 i nie bylem zadowolony
strasznie wolno szukal satelit.

mam zamiar kupic tego palmtopa z gps tylko......
hej
poszukuje nawigacji gps do zastosowania na wodzie oraz w samochodzie.
oczywiscie kazde z tych zastosowan stawia pewne ograniczenia i wymagania.
na wode: wodoszczelnosc, bez zadnych rysikow (czyli pda raczej odpada)
do samochodu: glosnik i kierowanie po drogach.
dotarlem do informacji, ze jedna z......
witam serdecznie,
mam takie pytanko. czy istnieje jakas mapa polski i miast w polsce ktora
pokazuje korki i jak je omijac? obecnie uzywam pda mio p550 z auto mapa xl
ale niestety ona nie pokazuje mi jak ominac zastoje na drogach ( ostatnio
przez to stalem 2 godziny w korasach ;/)
bede bardzo wdzieczny za......
Witam po przerwie :-)))
Korzystając z chwili wolnego czsu zabrałem się za dalszą część UMP no i jak
to w życiu bywa zaczeły się schody, wykonanie instrukcji "cGPSmap pv
test.txt" konczy się komunikatem [abnormal program termination], zauważyłem
że ma to związek z pamięcią wirtualną która zapycha się w......
witam,
zamierzam kupić nawigację gps( Mio C710 z programem miomap v3.0)
czy ten program to to samo co Destinator? tak gdzies słyszałem....
poza tym jak z dokładnością mapy Polski?
korzystałem kiedyś z TomToma  w Niemczech i byłem zachwycony dokładnością,
niestety nie było w nim map......
Czolem!
No niestety okazalo sie ze z mojego Summita nic juz nie bedzie (poza np.
makieta do sklepu :-)), wiec pozostala mi opcja "Out-of-Warranty, 2002
Factory Flat Repair" jak to pisza na http://www.garmin.com....
Dla Summita wychodzi 69 USD, co wg obecnego kursu daje niecale 300......
Witam
Dokończ zdanie:
Najlepszy na rynku moduł GPS pod tel. komorkowy do 400zł to:
...............................  , ponieważ
....................................
Dziękuję z góry za info,
Łukasz
--  

Najlepszy na rynku moduł GPS pod tel. komorkowy...
Witam czy ktos ma skalibrowana mape Krakowa?
Skad pobrac OziExplorera?

Witam czy ktos ma skalibrowana mape Krakowa?
Skad pobrac OziExplorera?



www.oziexplorer.com
Pozdrowienia
Jurek
......
gotowa do pobrania...
http://gps.chrisb.org
......
Gdzie i za ile mozna kupic male urzadzenie podlaczane do eTrex'a,
zapisujace w swojej pamieci pozycje odczytywana np. co sekunde? No i
zeby tej pamieci starczylo na 12 godzin dzialania codziennie przez 2
tygodnie (okolo 600 tys. zapisanych pozycji z data i czasem) -
wewnetrznego tracklogu w eTrexie jest...
Czy jest to karalne w obecnym stanie prawnym w Polsce czy dopiero
będzie.Jaka jest podstawa prawna tej sprawy?
......
Wczoraj niestety uczylem mojego Summita plywac - wpadl do wody z
detergentami (mydlo, proszek, etc.) no i troche tego dostalo sie do
srodka ;-(
Z grubsza go wysuszylem, ale zaprotestowal i nie chce sie uruchomic
;-(((
Zanioslem go do krakowskiego "Horyzontu", obiecali zajrzec i zobaczyc......
 Po całym wieczorze siedzenia nad sklejka z pilot.pl poddaje sie
i uznaje dzielo za (czasowo) zakonczone.
kalibracja (w wersji '3') jest oparta na 7 punktach.
4 z nich znajduja sie w naroznikach mapy, trzy pozostale umieszczone sa
w Czestochowie, Ustroniu (kolo Wisly) i Żukowie (koło Gdańska)
Po......
Poniższy tekst to zachęta do wzięcia udziału w głosowaniu nad
powstaniem nowej grupy usenet news.  Więcej informacji na temat sposobu
powstawania grup w hierarchii pl.* można znaleźć pod......
Witam,
Po przeanalizowaniu dostępnych danych, przynajmniej tych które zdołałem
zdobyć w ciągu 2 dni, wiem już, że:
* chcę telefon do rozmów połączony z bardzo dobrym (w sensie
dokładności, nie dodatkowych funkcji) GPS opartym na automapie
(interesuje mnie głównie Polska)
Pytanie: co możecie......
W Carefoorze był tani (300zł) LarkBird, teraz w "idiotenMark"
pojawił się TomTom za 400zł.
Macie jakieś swoje oceny? Któa z tych 2 tanich nawigacji lepiej
sie sprawdza?
M
......
Czy ktoś ma ? Z zeskanowanymi mapami np.
GZ.
......
Witam!
Czy jest jakas mozliwość skorygowania bledu AutoRoute2002 polegajacegona
niedokladnym wyświetlaniu mojej pozycji (przesunięcie okolo 250m na północ).
......
http://www.idg.pl/news/175377/Do.wiezienia.za.korzystanie.z.GPS.html
To zmieniamy się powoli w państwo policyjne. Niedługo będę musiał mieć
też papiery na mojego iPhone, że nie wgrałem złamanego systemu
operacyjnego...
......
Jest program do ladowania map do Garminow
http://www.geocities.com/garminmaploader
nie uzywalem go bo kupilem worldmap z mapsourcem, Podobno jest skomplikowany
ale dziala.
Jurek

sobie img i wgrać do gps-a. Ostatni UMP jest z 24.04. Jak na razie nie
dzia3a serwer Jac-a a na ftepa...
Marzy mi się takowy GPSik, do którego wkłada się zu boku CompactFlasha (ah te
Megabajty - całą Polskę w rastrowej bym zmieścił !) z mapą, wektorową lub
rastrową, a na ekranie coś takiego, jak ma np. OziExplorer, no może w
miniaturce.... Czy już coś takowego jest ? Wtedy chyba bym zainwestował !
Grzegorz Zalot
......
trafiłem niedawno na złamaną automapę 4.1.2 pl wgrałem na palmtopa i o dziwo
chodzi,jeśli kogoś interesuje temat prześlę linka.

trafiłem niedawno na złamaną automapę 4.1.2 pl wgrałem na palmtopa i o dziwo
chodzi,jeśli kogoś interesuje temat prześlę......
Witam !
    Jak pisalem, niedawno udalo mi sie uszkodzic wyswietlacz w Venture.
Dzwonilem do Excela i tam dowiedzialem sie, ze za 79 $ + VAT dostane nowego
a po doplacie roznicy miedzy Venture a Legend moge otrzymac tego ostatniego.
I tutaj mam pytania, poniewaz zaczalem myslec o Etrexie Vista:
-...
Cześć,
Poszukuję GPS-a, który może być wykorzystywany
zarówno do latania, jak i w czasie jazdy samochodem.
Czy takie urządzenia są dostępne na rynku?
Pozdrawiam,
Tomek.
......
Witam,
mam zamiar kupić pierwszy GPS w życiu. Najlepiej do telefonu Nokia N73.Na
jakiej zasadzie to ma działać? Jestem laikiem jeśli chodzi o GPS. Czy
potrzebna jest do tego transmisja danych w sieci komórkowej? (mam Simplusa i
pakiety internetowe jakby co..).Poza tym chciałbym raczej używać GPSa...
zastanawiam sie nad kupnem tej reklamowanej przez Garmina Mapy Polski.
Chcialbym ja uzyc w Viscie. Niestety kosztuje 610 zlotych i nie udostapniaja
zadnej wersji demo.
Czy ktos ma juz jakies doswiadczenia z tym programem, a w szczegolnosci:
- dokladnosc
- obiekty
- dokladnosc planow miast...
Macie jakies ciekawe patenty? Jak wisi na tym standardowym sznurku na szyi,
skierowany ku ziemi to gubi satelity. Myślałem o jakiejś opasce na ramię.
Albo uchwycie do paska od plecaka (ale nie zawsze mam plecak).
Pozdrawiam
Andrzej
......
Witam grupowiczów
Mam pytanie dotyczące DataLoggerów do GPS.
Czy jest ktoś u nas w Polsce kto sprzedaje takie urzadzenia (jako moduły
dołączane do GPS - a nie niezależne rejestratory z wbudowaną lub dołączaną
anteną), które czytają co jakiś czas aktualną pozycją z GPS i rejestruja ją
jako TraceLog a...
Witam. Właśnie znalazłem tą grupę i mam pytanie. Jaki polecalibyście
odbiornik GPS, który głownie wykorzystywany byłby w samochodzie, ale nie
zawsze.  Nie jestem zbyd dobry w tym temacie. Dopiero zacząłem się
interesować więc nie wiem jak wygląda dogrywanie map, czy maja jakiś wspólny
standard, czy każdy......
Witajcie!
Potrzebuję współrzędne dla konkretnego punktu i nie mogę ich nigdzie w necie
znaleźć. Potrzebny mi punkt przed PZU w Zabrzu na ul. Wolności 325. Może mi
ktoś takie współrzędne podrzucić? Dane potrzebne do programu do pieszej
nawigacji bez map.

Witajcie!
Potrzebuję......
Hi!
        Jak wiecie neidawno odkrylem ze mapa wgrana z mapsource przykrywa
poprzednia (oryginalna). CZy istnieje jakakolwiek mozliwosc zeby
zmontowac mape na zasadzie UMP ale przejzysta? Czy mape a'la ump mozna
stworzyc znajac tylko wspolzedne punktow ograniczajacych pola ktore......
Można nie brać ABC. 11.00, w sobotę 13.07.
Będę zroweryzowany tym razem (srebrna rama bez napisów, niebieski widelec,
eMap przy kierownicy). CU.
......
Witam!
Przegladajac parametry techniczne widze ze:
Summit z funkcja GPS + kompas pracuje do 12 godzin na bateriach
Summit z funkcja GPS bez kompasu pracuje do 22 godzin (!)
Vista pracuje do 12 godzin
wnioskuje wiec ze:
poniewaz Vista takze ma kompas, a ta funkcja w Summicie "zzera" 10......
Witam,
Kupilem Mio350, automapę.
Niedawno jechalem Citroenem (kombi) i w zasadzie przez 90% nie mialem
sygnalu. W innych samochodach mi się to nie zdarzało. Nie wiem czy to
może być wina tego, że na samochodzie był umieszczony duży bagażnik na
narty, czy że szyba jest taka bardzo poziomo ustawiona w każdym......
 Witam.
 Poskladalem mape.pl 9600x9000 (juz dostepna na FTP) i teraz staram sie
ja w miare dokladnie skalibrowac. Zachodnia czesc Polski jest juz dosyc
dokladna.  Tracki_adnish z FTPa trafiaja na niej dokladnie w srodek
drogi. Niestety aby to uzyskac musialem nieco poprzestawiac......
1. czy mozna podlaczyc odbiornik gps z pda (np e-trex do i-paq) a jesli
tak,
to jakim kablem?



Tak
2. czy mozna zainstalowac dodatkowe jezyki do obslugi odbiornika (e-trex,
ma
to byc prezent dla kogos bez znajomosci......

Strona 4 z 41, 2, 3, 4



Podobne tematy:
Koncert 16 lutego
KONCERT SIMON VAN DOWNHAM 16.08.2009 (NIEDZIELA ) W KLUBIE R
Loty 16-18 Lipiec
Weekend 15-16 Sierpień
Weekend 15-16 Maj
Spotkanie otwarte 19 czerwca 2010 (sobota), godz. 16:00
Spotkanie otwarte 3 lipca 2010 (sobota), godz. 16:00