Ford Focus RS w akcji ...

Kategoria: Samochod nie tylko zza kolka.

Wersja archiwalna tematu "Ford Focus RS w akcji ..." z forum Samochod nie tylko zza kolka.



Katanka
12-06-2010, 14:46:50
Ale ślicznie prowadzi się na asfalcie. Zastanawiam się tylko czy po kilku 
kółeczkach tego toru opony nie będą już do niczego ;) Zerknijcie, bo warto:

www.youtube.com/watch?v=GSP_MvxtoeU&feature=related


-- 
Kacper Potocki vel Katanka
PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!
www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl | www.KocieLakocie.pl
Olek
12-06-2010, 15:01:01
On 2010-06-12 14:46, Katanka wrote:
> Ale ślicznie prowadzi się na asfalcie. Zastanawiam się tylko czy po
> kilku kółeczkach tego toru opony nie będą już do niczego ;) Zerknijcie,
> bo warto:
>
> www.youtube.com/watch?v=GSP_MvxtoeU&feature=related
>
>

Fajnie to prowadzą je kierowcy :) Opony na jeden raz, a od tego pisku 
opon zachciało mi się do kibelka :)
megrims
12-06-2010, 15:42:18
W dniu 2010-06-12 14:46, Katanka pisze:
> Ale ślicznie prowadzi się na asfalcie. Zastanawiam się tylko czy po
> kilku kółeczkach tego toru opony nie będą już do niczego ;) Zerknijcie,
> bo warto:
>
> www.youtube.com/watch?v=GSP_MvxtoeU&feature=related
>
>
Ja się zastanawiam nad czymś innym: RS to ma chyba napęd na przód.
Czy oni sobie pomagają ręcznym, ze bokami latają, czy to coś innego?
Robert Rędziak
12-06-2010, 16:54:58
On Sat, 12 Jun 2010 15:42:18 +0200, megrims
<megrimsNOSPAM@interia.pl> wrote:

> Ja się zastanawiam nad czymś innym: RS to ma chyba napęd na przód.

 Nawet na pewno.

> Czy oni sobie pomagają ręcznym, ze bokami latają, czy to coś innego?

 Istnieje kilka sposobów na wrzucenie FWD w zakręt bokiem bez
 pomagania sobie rękawem.

 r.
-- 
_________________________________________________________________
robert rędziak     e36/5 323ti     giekao-at-gmail-dot-com

   I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.
Adam 'Chloru' Drzewososki
12-06-2010, 23:29:21
Dnia 12.06.2010 megrims <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał/a:
>>
> Ja się zastanawiam nad czymś innym: RS to ma chyba napęd na przód.
> Czy oni sobie pomagają ręcznym, ze bokami latają, czy to coś innego?

Prawie w ogole nie uzywaja (chyba jeden raz na filmie ktos podebral z
podlogi). Mozna ustawic przednionapedowke bokiem na rozne sposoby (na
trzy, lfb lub po prostu z ujecia).

Pzdr, 

-- 
___________________________________________
Chloru ** XU10J4RS  ** chloru at chloru net
Bugatti
12-06-2010, 16:45:01
Użytkownik "Katanka"  napisał w wiadomości:
> Ale ślicznie prowadzi się na asfalcie. Zastanawiam się tylko czy po kilku 
> kółeczkach tego toru opony nie będą już do niczego ;) Zerknijcie, bo 
> warto:
>
> www.youtube.com/watch?v=GSP_MvxtoeU&feature=related

Eee...parę dygnięć z rękawa niczemu nie dowodzi.
To pokazuje genialność Revoknuckla -
www.youtube.com/watch?v=tgJv_CrfEag

A to z zawiasem KW i klatką lecz nadal z seryjną mocą -
www.youtube.com/watch?v=fQi0y6pPR_M

I miota tyłki innym autkom kosztującym niekiedy tyle co trzy RSy.
www.fastestlaps.com/track2.html

Pozdr.

-- 
Bugatti
Robert Rędziak
12-06-2010, 17:01:52
On Sat, 12 Jun 2010 16:45:01 +0200, Bugatti
<spamerzy@maklerzy.pl> wrote:

>> www.youtube.com/watch?v=GSP_MvxtoeU&feature=related
>
> Eee...parę dygnięć z rękawa niczemu nie dowodzi.

 Gdzie tam widzisz rękaw?

 r.
-- 
_________________________________________________________________
robert rędziak     e36/5 323ti     giekao-at-gmail-dot-com

   I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.
Bugatti
12-06-2010, 17:21:17
Użytkownik "Robert Rędziak"  napisał w wiadomości:

> On Sat, 12 Jun 2010 16:45:01 +0200, Bugatti
>>
>> Eee...parę dygnięć z rękawa niczemu nie dowodzi.
>
> Gdzie tam widzisz rękaw?

A gdzie ty tam nie widzisz rękawa ? ;-)

> r.

Pozdr.

-- 
Bugatti
Robert Rędziak
12-06-2010, 17:25:55
On Sat, 12 Jun 2010 17:21:17 +0200, Bugatti
<spamerzy@maklerzy.pl> wrote:

>> Gdzie tam widzisz rękaw?
>
> A gdzie ty tam nie widzisz rękawa ? ;-)

 Prawie wszędzie. Na agrafce wyglądało jeden z nich się wspomógł,
 cała reszta to zabawy balansem auta (zresztą jakbyś podciął
 nakręcone auto rękawem, to zamiast pójść bokiem poszedłbyś
 tyłem). Nawet na pierwszym onboardzie widać, że auto jest
 ustawiane ,,na trzy''. Nie przyglądałem się światłom stopu,
 więc możliwe że gdzieś sobie pomagali lewą nogą.

 r.
-- 
_________________________________________________________________
robert rędziak     e36/5 323ti     giekao-at-gmail-dot-com

   I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.
Marcin "Kenickie" Mydlak
12-06-2010, 18:52:18
W dniu 2010-06-12 16:45, Bugatti pisze:
>
> I miota tyłki innym autkom kosztującym niekiedy tyle co trzy RSy.
> www.fastestlaps.com/track2.html

Co nie zmienia faktu, że Megane R26.R jest 32 oczka wyżej. :P
Podejrzewam, że wersja R26 (bardziej cywilna niż .R), byłaby gdzieś po 
środku między .R-ką a Foką. Więc cały ten RevoKnuckle to lipa. :P

-- 
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."
to
12-06-2010, 17:39:23
Marcin \"Kenickie\" Mydlak wrote:

> Co nie zmienia faktu, że Megane R26.R jest 32 oczka wyżej. :P
> Podejrzewam, że wersja R26 (bardziej cywilna niż .R), byłaby gdzieś po
> środku między .R-ką a Foką. Więc cały ten RevoKnuckle to lipa. :P

Ale ona je żaby...

-- 
www.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g
Bugatti
12-06-2010, 20:03:30
Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak"  napisał w wiadomości:

>W dniu 2010-06-12 16:45, Bugatti pisze:
>>
>> I miota tyłki innym autkom kosztującym niekiedy tyle co trzy RSy.
>> www.fastestlaps.com/track2.html
>
> Co nie zmienia faktu, że Megane R26.R jest 32 oczka wyżej. :P

Owszem...ale Meganka nie oferuje takiego wyposażenia jak RS za taką 
kasę...Focus był o ok 30 tys zł droższy...a warto dopłacić za takie auto 
które ma navi no i 5 miejsc w porównaniu do 2-óch w R26.R

> Podejrzewam, że wersja R26 (bardziej cywilna niż .R), byłaby gdzieś po 
> środku między .R-ką a Foką. Więc cały ten RevoKnuckle to lipa. :P

Lipa ? Skoro wychwalasz Meganke...to ona też wg ciebie jest lipa bo w niej 
także jest coś na kształt RevoKnuckla bo tutaj również oś skrętu koła 
przesunięto na zewnątrz względem osi pracy amortyzatora.

Pozdr.

-- 
Bugatti
Robert Rędziak
12-06-2010, 22:14:13
On Sat, 12 Jun 2010 20:03:30 +0200, Bugatti
<spamerzy@maklerzy.pl> wrote:

> kasę...Focus był o ok 30 tys zł droższy...a warto dopłacić za takie auto 
> które ma navi no i 5 miejsc w porównaniu do 2-óch w R26.R

 Ktoś, kto kupuje R26.R, ma w pompie tylną kanapę, navi i klimę.

 r.
-- 
_________________________________________________________________
robert rędziak     e36/5 323ti     giekao-at-gmail-dot-com

   I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.
to
12-06-2010, 21:35:18
Robert Rędziak wrote:

>> kasę...Focus był o ok 30 tys zł droższy...a warto dopłacić za takie
>> auto które ma navi no i 5 miejsc w porównaniu do 2-óch w R26.R
> 
>  Ktoś, kto kupuje R26.R, ma w pompie tylną kanapę, navi i klimę.

Potężną ma zatem pompę...

-- 
www.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g
Robert Rędziak
12-06-2010, 22:10:49
On Sat, 12 Jun 2010 18:52:18 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak
<eikcinek@34xob.lp> wrote:

> Podejrzewam, że wersja R26 (bardziej cywilna niż .R), byłaby gdzieś po 
> środku między .R-ką a Foką. 

 Nie, nie byłaby:
 fastestlaps.com/track1.html
 fastestlaps.com/track98.html

> Więc cały ten RevoKnuckle to lipa. :P

 Oczywiście, i wcale Megane nie ma podobnego rozwiązania
 oddzielającego zwrotnicę od kolumny.

 r.
-- 
_________________________________________________________________
robert rędziak     e36/5 323ti     giekao-at-gmail-dot-com

   I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.
Bugatti
13-06-2010, 00:12:53
Użytkownik "Robert Rędziak"  napisał w wiadomości:

> On Sat, 12 Jun 2010 18:52:18 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak
> wrote:
>
>> Podejrzewam, że wersja R26 (bardziej cywilna niż .R), byłaby gdzieś po
>> środku między .R-ką a Foką.
>
> Nie, nie byłaby:
> fastestlaps.com/track1.html
> fastestlaps.com/track98.html
>
>> Więc cały ten RevoKnuckle to lipa. :P
>
> Oczywiście, i wcale Megane nie ma podobnego rozwiązania
> oddzielającego zwrotnicę od kolumny.

Ano faktycznie...gafe strzeliłem...ma MacPhersona

Ale czemu twierdzisz że RevoKluckle to lipa ?
Jak na większą masę RSa w porównaniu do R26.R (choć fakt ten drugi ma 230 
hp) to i tak nieźle sobie radzi z wyrywaniem kiery na wyjściu w winkla. 
Gdyby RS ważył tylke co Meganka to wogóle byłaby przepaść.

-- 
Bugatti
Robert Rędziak
13-06-2010, 00:24:17
On Sun, 13 Jun 2010 00:12:53 +0200, Bugatti
<spamerzy@maklerzy.pl> wrote:

> Ale czemu twierdzisz że RevoKluckle to lipa ?

 Ja tak twierdzę? :>

> Jak na większą masę RSa w porównaniu do R26.R (choć fakt ten drugi ma 230 
> hp) to i tak nieźle sobie radzi z wyrywaniem kiery na wyjściu w winkla. 
> Gdyby RS ważył tylke co Meganka to wogóle byłaby przepaść.

 Wystarczyłoby, gdyby został poddany analogicznej kuracji jak
 R26.R, czyli wypasów zostaje w aucie rollbar, lekkie szyby i
 semi-slicki.

 r.
-- 
_________________________________________________________________
robert rędziak     e36/5 323ti     giekao-at-gmail-dot-com

   I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.
Marcin "Kenickie" Mydlak
13-06-2010, 17:56:21
W dniu 2010-06-12 22:10, Robert Rędziak pisze:
> On Sat, 12 Jun 2010 18:52:18 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak
> <eikcinek@34xob.lp>  wrote:
>
>> Podejrzewam, że wersja R26 (bardziej cywilna niż .R), byłaby gdzieś po
>> środku między .R-ką a Foką.
>
>   Nie, nie byłaby:
>   fastestlaps.com/track1.html
>   fastestlaps.com/track98.html
>
>> Więc cały ten RevoKnuckle to lipa. :P
>
>   Oczywiście, i wcale Megane nie ma podobnego rozwiązania
>   oddzielającego zwrotnicę od kolumny.

No tak, trochę podobne rozwiązanie to to jest. Ale wiesz, że tu nie 
chodzi tylko o zawieszenie przednie. Focus ma zdecydowanie więcej mocy 
niż Megane, a i tak przegrywa.
Popatrz np. tu: www.fastestlaps.com/track59.html
Focus RS Mk II zajmuje dość odległe miejsce, przegrywając m.in. z Foką 
ST czy Meganką R26 z edycji F1 (czyli normalnym, 5-miejscowym hot-hatchem).
Choć, z drugiej strony -  dziwi mnie tu pozycja Megane RS Mk III - parę 
pozycji za Focusem.

-- 
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."
Scypio
13-06-2010, 20:22:51
Dnia Sun, 13 Jun 2010 17:56:21 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak napisal(a):
> Popatrz np. tu: www.fastestlaps.com/track59.html
> Focus RS Mk II zajmuje dość odległe miejsce, przegrywając m.in. z Foką 
> ST czy Meganką R26 z edycji F1 (czyli normalnym, 5-miejscowym hot-hatchem).
> Choć, z drugiej strony -  dziwi mnie tu pozycja Megane RS Mk III - parę 
> pozycji za Focusem.

To jest "wet lap"... pytanie jak bardzo mokro było gdy jechała foka a jak 
mokro w przypadku megane III... jak dla mnie to tu leży pies pogrzebany ;)

pozdrawiam, 
-- 
scypio
Robert Rędziak
13-06-2010, 23:36:03
On Sun, 13 Jun 2010 18:22:51 +0000 (UTC), Scypio
<scypio.N0SP4M@poczta.fm> wrote:

> To jest "wet lap"... pytanie jak bardzo mokro było gdy jechała foka a jak 
> mokro w przypadku megane III... jak dla mnie to tu leży pies pogrzebany ;)

 www.autocar.co.uk/blogs/stillatthewheel/archive/2008/10/08/296.aspx

 ,,We don't list conditions for wet laps because it's so
 consistent. MIRA's very good wet handling circuit gets doused
 evenly, though it takes a while to get evenly damp:''

 r.
-- 
_________________________________________________________________
robert rędziak     e36/5 323ti     giekao-at-gmail-dot-com

   I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.
Robert Rędziak
13-06-2010, 23:27:22
On Sun, 13 Jun 2010 17:56:21 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak
<eikcinek@34xob.lp> wrote:

> No tak, trochę podobne rozwiązanie to to jest. Ale wiesz, że tu nie 
> chodzi tylko o zawieszenie przednie. Focus ma zdecydowanie więcej mocy 
> niż Megane, a i tak przegrywa.

 Focus jest o ponad 200kg cięższy i nie jeździ na semislickach.
 Ten sam RS na R888 zyskuje blisko sekundę na kilometrze:

 www.fastestlaps.com/track7.html

 co by się mogło teoretycznie przełożyć na ~8:09 na Ringu. I może
 ktoś zmierzy RS-a na R888 (i tyle mu wyjdzie), ale to nie będzie
 miało żadnego znaczenia, ponieważ nie będzie to auto seryjne.

> Focus RS Mk II zajmuje dość odległe miejsce, przegrywając m.in. z Foką 
> ST czy Meganką R26 z edycji F1 (czyli normalnym, 5-miejscowym hot-hatchem).
> Choć, z drugiej strony -  dziwi mnie tu pozycja Megane RS Mk III - parę 
> pozycji za Focusem.

 Specyfika próby, gdzie auto słabsze i lżejsze może zapewniać
 większy margines błędu? Ogumienie? Zobacz, gdzie wylądowało
 R26.R.

 r.
-- 
_________________________________________________________________
robert rędziak     e36/5 323ti     giekao-at-gmail-dot-com

   I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.
Scypio
12-06-2010, 23:09:13
Dnia Sat, 12 Jun 2010 18:52:18 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak napisal(a):
> Co nie zmienia faktu, że Megane R26.R jest 32 oczka wyżej. :P
> Podejrzewam, że wersja R26 (bardziej cywilna niż .R), byłaby gdzieś po 
> środku między .R-ką a Foką. Więc cały ten RevoKnuckle to lipa. :P

R26.R to stary model... teraz to jeździ się Renaultsport Megane 250... 
które to ma kanapę z tyłu, NAVi i jest szybsze od Focusa RS, przynajmniej
na torze :)

A tu teścik dla tych co znają angielski:
www.autocar.co.uk/CarReviews/FirstDrives/Renault-Megane-2.0T-Renaultsport-250/244208/

-- 
scypio
Olleo
15-06-2010, 15:19:03
> I miota tyłki innym autkom kosztującym niekiedy tyle co trzy RSy.www.fastestlaps.com/track2.html

Masz nieaktualne dane ;) Tommi Makinen najnowszym STI sedanem zszedl
do 7:55.
--
Olleo
Robert Rędziak
15-06-2010, 16:11:46
On Tue, 15 Jun 2010 06:19:03 -0700 (PDT), Olleo <olleo@tlen.pl>
wrote:

> Masz nieaktualne dane ;) Tommi Makinen najnowszym STI sedanem zszedl
> do 7:55.

 Seryjnym?

 r.
-- 
_________________________________________________________________
robert rędziak     e36/5 323ti     giekao-at-gmail-dot-com

   I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.
Olleo
15-06-2010, 16:49:06
> > Masz nieaktualne dane ;) Tommi Makinen najnowszym STI sedanem zszedl
> > do 7:55.
>
>  Seryjnym?

To zalezy jak patrzec. Nie byl to seryjny sprzedawany, bo zdaje sie
prototyp 2011, ale jako 2011, to to-be-seria ;) Moc kolo 320KM, wiec
wzrost 20KM wzgledem 2010 - mocniejsze heble, ciut wieksze turbo i
pare pomniejszych spraw. Zaden dlubany byc nie mogl, skoro to bylo
bicie rekordu. Znacznie wieksze mody ma pierwszy lepszy zdlubany STI z
polskiej ulicy. Aha.. najwazniejsze, to silnik - 2.0 JDM, a nie EU
2.5.

Tutaj wiecej o gratach i filmach:
forum.subaru.pl/viewtopic.php?f=1&t=134314


Ja sie zastanawiam ile jeszcze Tommi moglby zejsc z czasem, bo byl to
ponoc jego drugi wystep na tym torze, a jechal dosc nerwowo, choc w
k... szybko. Zreszta on zdaje sie torowym kierowca nie jest ;)
--
Olleo
Olleo
15-06-2010, 17:01:41
> Ja sie zastanawiam ile jeszcze Tommi moglby zejsc z czasem, bo byl to
> ponoc jego drugi wystep na tym torze, a jechal dosc nerwowo, choc w
> k... szybko. Zreszta on zdaje sie torowym kierowca nie jest ;)

A do tego tak sobie jeszcze mysle, czy Tommi dobrze ogarnia samochody
z kierownica nie po tej stronie ;)

p.s. czy przypadkiem nie padal na dodatek deszcz? Jeszcze troche i
wyjdzie, ze moznaby zejsc ponizej 7:30, a co dopiero tym?:

blog.caranddriver.com/subaru-unveils-cosworth-impreza-wrx-sti-cs400/
--
Olleo
Robert Rędziak
15-06-2010, 20:37:47
On Tue, 15 Jun 2010 08:01:41 -0700 (PDT), Olleo <olleo@tlen.pl>
wrote:

> p.s. czy przypadkiem nie padal na dodatek deszcz? Jeszcze troche i
> wyjdzie, ze moznaby zejsc ponizej 7:30,

 Tak, tak. A z odrobiną treningu to nawet wynik Stefana Bellofa
 zostanie odesłany na ,,emeryturę''.

 r.
-- 
_________________________________________________________________
robert rędziak     e36/5 323ti     giekao-at-gmail-dot-com

   I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.
Olleo
15-06-2010, 21:35:50
> > p.s. czy przypadkiem nie padal na dodatek deszcz? Jeszcze troche i
> > wyjdzie, ze moznaby zejsc ponizej 7:30,
>
>  Tak, tak. A z odrobiną treningu to nawet wynik Stefana Bellofa
>  zostanie odesłany na ,,emeryturę''.

Tam mial byc ;)
--
Olleo
Robert Rędziak
15-06-2010, 22:30:53
On Tue, 15 Jun 2010 12:35:50 -0700 (PDT), Olleo <olleo@tlen.pl>
wrote:

> Tam mial byc ;)

 To tak na wszelki wypadek sprawdź, w ile minut Bellof
 ,,machnął'' Ring. Podpowiem Ci tylko, że szybszego od niego nie
 było od ponad dwudziestu lat.

 r.
-- 
_________________________________________________________________
robert rędziak     e36/5 323ti     giekao-at-gmail-dot-com

   I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.
Scypio
15-06-2010, 18:05:08
Dnia Tue, 15 Jun 2010 07:49:06 -0700 (PDT), Olleo napisal(a):
> To zalezy jak patrzec. Nie byl to seryjny sprzedawany, bo zdaje sie
> prototyp 2011, ale jako 2011, to to-be-seria ;) Moc kolo 320KM, wiec
> wzrost 20KM wzgledem 2010 - mocniejsze heble, ciut wieksze turbo i
> pare pomniejszych spraw. 

Lista modów liczy parę punktów... spoiler, zderzaki, maska, opony, klatka, 
fotele, pasy. Łączny koszt takiego STI to pewnie ze dwa focusy RS, skoro 
dzisiaj nowy STI to jakieś 200k PLN a Focus RS ~130. 

A ja osobiście jestem ciekaw jak będzie sobie dawać radę na torze nowa 
Alfa Romeo Guilietta QV 1.75T 235KM :)

pozdrawiam, 
-- 
scypo
Olleo
15-06-2010, 21:32:52
> Lista modów liczy parę punktów... spoiler, zderzaki, maska, opony, klatka,
> fotele, pasy. Łączny koszt takiego STI to pewnie ze dwa focusy RS, skoro
> dzisiaj nowy STI to jakieś 200k PLN a Focus RS ~130.

Wydaje mi sie, ze to nie mody, a zmiany wzgledem modelu z 2010. Cos,
co teoretycznie ma wejsc do serii 2011. Inna sprawa ile te tzw. "mody"
kosztuja, a ile daja do wyniku. Klatka, ktora wazy? Fotele i pasy,
ktore trzymaja? Zderzaki i spojler teoretycznie moga ciutke pomoc
urwac ze sekunde na najdluzszych odcinkach.
--
Olleo
Robert Rędziak
15-06-2010, 22:29:36
On Tue, 15 Jun 2010 12:32:52 -0700 (PDT), Olleo <olleo@tlen.pl>
wrote:

> Wydaje mi sie, ze to nie mody, a zmiany wzgledem modelu z 2010. Cos,
> co teoretycznie ma wejsc do serii 2011. Inna sprawa ile te tzw. "mody"
> kosztuja, a ile daja do wyniku. Klatka, ktora wazy? Fotele i pasy,
> ktore trzymaja? Zderzaki i spojler teoretycznie moga ciutke pomoc
> urwac ze sekunde na najdluzszych odcinkach.

 Lekka maska i błotniki (fender to błotnik, a nie zderzak) oraz
 płyta pod silnikiem to tylko obniżenie środka ciężkości.
 Niewiele znaczący drobiazg.

 Lekkie, niższe fotele to znów parę kg i obniżenie środka
 ciężkości, znów niewiele znaczący drobiazg.

 Klatka czyli sztywniejsze nadwozie.

 Wystarczy że te niewiele znaczące drobiazgi dadzą pół sekundy na
 kilometrze.

 r.
-- 
_________________________________________________________________
robert rędziak     e36/5 323ti     giekao-at-gmail-dot-com

   I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.
Robert Rędziak
15-06-2010, 20:29:15
On Tue, 15 Jun 2010 07:49:06 -0700 (PDT), Olleo <olleo@tlen.pl>
wrote:

> To zalezy jak patrzec. Nie byl to seryjny sprzedawany, bo zdaje sie
> prototyp 2011, ale jako 2011, to to-be-seria ;) Moc kolo 320KM, wiec
> wzrost 20KM wzgledem 2010 - mocniejsze heble, ciut wieksze turbo i
> pare pomniejszych spraw. Zaden dlubany byc nie mogl, skoro to bylo
> bicie rekordu.

 Tak? To u którego dealera mogę kupić taką mieszankę Spec C, S205
 i lekkich paneli? Jak dla mnie to auto jest tak samo
 ,,seryjne'', jak rekordowy GT-R R35.

> Znacznie wieksze mody ma pierwszy lepszy zdlubany STI z
> polskiej ulicy. Aha.. najwazniejsze, to silnik - 2.0 JDM, a nie EU
> 2.5.

 A skąd wiesz, jak to auto było zmapowane?

 r.
-- 
_________________________________________________________________
robert rędziak     e36/5 323ti     giekao-at-gmail-dot-com

   I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.
Olleo
15-06-2010, 21:35:12
>  Tak? To u kt rego dealera mog kupi tak mieszank Spec C, S205
>  i lekkich paneli? Jak dla mnie to auto jest tak samo
>  ,,seryjne'', jak rekordowy GT-R R35.

A czytac umie? Przeczytal, ze to prototyp modelu rocznikowego 2011?

>  A sk d wiesz, jak to auto by o zmapowane?

I znow - czytac umie? 20KM ponad serie z roku 2009/10, czyli 320KM.

Jesli mamy rozmawiac o faktycznie zdlubanych imprezach, to poczekajmy,
az przegonia po Nurburgring wersje Cosworth (395KM, 400Nm).
--
Olleo
Olleo
15-06-2010, 23:30:57
>  Przeczytał, że to
>  a) mieszanka części ze Spec C i S205.
>  b) auto przedprodukcyjne.
>
>  Czyli nieseryjne. Jak do tej pory

I nigdy nie twierdzil, ze inaczej.

>  Uh-oh. WRC-e mają 300KM -- widzisz pewną analogię?

Niespecjalnie. Wurce ograniczone sa do 300KM. Model rocznikowy 2009
STI (tzw. lanos) tez ma 300KM, tyle ze nijak sie ma do Wurca. Nawet
N14-tka to juz nie jest wurc :(

>  I jakoś nie wierzę że auto, które mając jakieś 210-220KM/t,
>  prowadzone do tego przez Makinena, a nie jakiegoś specjalistę od
>  Ringu, łoi wózki które są również czteropędne, mają ponad
>  300KM/t i podobną masę. Cuda zdarzają się w bajkach Disneya.

Ale to juz twoj problem, ze nie wierzysz. Zdaje sie przy biciu
rekordow na Nurburgringu sprawdzaja samochod pod katem modow.

--
Olleo
Robert Rędziak
15-06-2010, 23:43:39
On Tue, 15 Jun 2010 14:30:57 -0700 (PDT), Olleo <olleo@tlen.pl>
wrote:

> I nigdy nie twierdzil, ze inaczej.

 A my porównujemy auta seryjne, a nie seryjne inaczej. Bo w takim
 przypadku każde można zmodyfikować tak, by poprawić konkretnie
 wynik.

> Niespecjalnie. Wurce ograniczone sa do 300KM. Model rocznikowy 2009
> STI (tzw. lanos) tez ma 300KM, tyle ze nijak sie ma do Wurca. Nawet
> N14-tka to juz nie jest wurc :(

 No co Ty? A widzisz pewną analogię? Około 300KM, a jeżdżą
 inaczej?

>>  I jakoś nie wierzę że auto, które mając jakieś 210-220KM/t,
>>  prowadzone do tego przez Makinena, a nie jakiegoś specjalistę od
>>  Ringu, łoi wózki które są również czteropędne, mają ponad
>>  300KM/t i podobną masę. Cuda zdarzają się w bajkach Disneya.
>
> Ale to juz twoj problem, ze nie wierzysz. Zdaje sie przy biciu
> rekordow na Nurburgringu sprawdzaja samochod pod katem modow.

 Kto sprawdza? (I dlaczego fastestlaps.com nie listuje tego
 auta?)

 Jeśli w przyszłym roku Horst von Saurma ze Sport Auto zejdzie
 Imprezą STI MY11 poniżej 8:00, to jestem gotów ufundować Ci
 kratkę Noteckiego Niepasteryzowanego. Ale jestem dziwnie
 spokojny, że nie pojedzie (notabene ostatni testowany prze von
 Saurmę STI MY04 zrobił Ring w 8:24). Ba, nie będę zdziwiony, jak
 w ogóle go nie przetestują.

 A póki co odkładam 7:55 między fanbojskie bajki.

 r.
-- 
_________________________________________________________________
robert rędziak     e36/5 323ti     giekao-at-gmail-dot-com

   I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.
Robert Rędziak
15-06-2010, 22:32:05
On Tue, 15 Jun 2010 12:35:12 -0700 (PDT), Olleo <olleo@tlen.pl>
wrote:

> A czytac umie? Przeczytal, ze to prototyp modelu rocznikowego 2011?

 Przeczytał, że to
 a) mieszanka części ze Spec C i S205.
 b) auto przedprodukcyjne.

 Czyli nieseryjne.

> I znow - czytac umie? 20KM ponad serie z roku 2009/10, czyli 320KM.

 Uh-oh. WRC-e mają 300KM -- widzisz pewną analogię? Poza tym w
 moim słowniku ,,claim'' znaczy twierdzić. To znaczy że ktoś
 twierdzi że to auto ma 320KM, ale Subaru tego nie potwierdza:

 subaru.eu/index.php/en/about-subaru/news/3-subaru/117-new-subaru-wrx-sti-proves-faster-than-ever-

 I jakoś nie wierzę że auto, które mając jakieś 210-220KM/t,
 prowadzone do tego przez Makinena, a nie jakiegoś specjalistę od
 Ringu, łoi wózki które są również czteropędne, mają ponad
 300KM/t i podobną masę. Cuda zdarzają się w bajkach Disneya.

> Jesli mamy rozmawiac o faktycznie zdlubanych imprezach, to poczekajmy,
> az przegonia po Nurburgring wersje Cosworth (395KM, 400Nm).

 Nono. Bellof już się przewraca w grobie na samą myśl o tym
 przejeździe.

 r.
-- 
_________________________________________________________________
robert rędziak     e36/5 323ti     giekao-at-gmail-dot-com

   I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.
Adam 'Chloru' Drzewososki
15-06-2010, 23:11:45
Dnia 15.06.2010 Olleo <olleo@tlen.pl> napisał/a:
>> > Masz nieaktualne dane ;) Tommi Makinen najnowszym STI sedanem zszedl
>> > do 7:55.
>>
>>  Seryjnym?
>
> To zalezy jak patrzec.

Nie zależy. To auto nie jest autem seryjnym. 

www.kmh24.pl/kmh24_newsWiecej_11273/Sedan_wraca_na_N%C3%BCrburgring.html

"Mógłby to być najszybszy seryjnie produkowany sedan. Mógłby, ale jednak
nie jest. Dlaczego? Subaru bowiem przyznaje, że niestety, nie była to do
końca fabryczna wersja WRX STI. Pod maskę trafiła na przykład większa
turbina, zamontowano mocniejsze hamulce, a błotniki i maska w
przeciwieństwie do produkcyjnej wersji były aluminiowe."


-- 
___________________________________________
Chloru ** XU10J4RS  ** chloru at chloru net
Olleo
16-06-2010, 06:20:05
> www.kmh24.pl/kmh24_newsWiecej_11273/Sedan_wraca_na_N%C3%BCrbur...
>
> "Mógłby to być najszybszy seryjnie produkowany sedan. Mógłby, ale jednak
> nie jest. Dlaczego? Subaru bowiem przyznaje, że niestety, nie była to do
> końca fabryczna wersja WRX STI. Pod maskę trafiła na przykład większa
> turbina, zamontowano mocniejsze hamulce, a błotniki i maska w
> przeciwieństwie do produkcyjnej wersji były aluminiowe."

Zobaczymy, co bedzie z tego w 2011. Subaru od ladnych paru lat montuje
aluminiowe maski, nie wiem jak blotniki. Sam sie ostatnio zdziwilem,
jak leciutka jest maska od Forka MY'04.
--
Olleo


Podobne tematy:
STREETLEGAL ZNOWU W AKCJI!!!!!
Problem z silnikiem: Ford Focus 1.8 Diesel 2000r.
Problem z silnikiem: Ford Focus 1.8 Diesel 2000r.
Speed and enthusiasm of Kuga,Focus RS,JAGUAR XF
Ford Focus Combi x100,krajowy // Rybnik
Speed and enthusiasm of Kuga,Focus RS,JAGUAR XF
Ford Focus Combi x100,krajowy // Rybnik