Pomiar temperatury silnika SC900?

Kategoria: alt.pl.misc.samochody.fiat

Wersja archiwalna tematu "Pomiar temperatury silnika SC900?" z grupy alt.pl.misc.samochody.fiat



Rylen
29-01-2010, 12:41:31
Ostatnio mialem wyciek plynu chłodzącego w SC900. O mało
diabli nie wzieli silnika! W CC900 miałem zawsze kontrolę nad
temperaturą silnika. (np: zerwany pasek) .
Z  CC900 posiadam czujnik temperaury oraz "zegar" z tablicy.
Czy ktoś próbował to założyc/przełożyć  do SC900 ?
Czy ewentualnie w inny prosty sposób kontroli temperatury silnika ?
Szlag mnie trafia na ich oszczedność w tym wypadku !

Rylen
krzysiek82
29-01-2010, 15:12:12
Rylen pisze:
> Ostatnio mialem wyciek plynu chłodzącego w SC900. O mało
> diabli nie wzieli silnika! W CC900 miałem zawsze kontrolę nad
> temperaturą silnika. (np: zerwany pasek) .
> Z  CC900 posiadam czujnik temperaury oraz "zegar" z tablicy.
> Czy ktoś próbował to założyc/przełożyć  do SC900 ?
> Czy ewentualnie w inny prosty sposób kontroli temperatury silnika ?
> Szlag mnie trafia na ich oszczedność w tym wypadku !
> 
> Rylen

niestety także tych oszczędności nie rozumiem, ale możesz założyć osobno 
wskaźnik osobno np w słupku. Wymieniasz wtedy czujnik z 0/I na zwykły 
podpinasz pod wskaźnik i pod zasilanie stacyjki i po temacie.

-- 
krzysiek82
Rylen
29-01-2010, 16:36:16
Użytkownik "krzysiek82" <kupilem@punto.pl> napisał w wiadomości 
news:hjuqgt$sld$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Rylen pisze:
>> Ostatnio mialem wyciek plynu chłodzącego w SC900. O mało
>> diabli nie wzieli silnika! W CC900 miałem zawsze kontrolę nad
>> temperaturą silnika. (np: zerwany pasek) .
>> Z  CC900 posiadam czujnik temperaury oraz "zegar" z tablicy.
>> Czy ktoś próbował to założyc/przełożyć  do SC900 ?
>> Czy ewentualnie w inny prosty sposób kontroli temperatury silnika ?
>> Szlag mnie trafia na ich oszczedność w tym wypadku !
>>
>> Rylen
>
> niestety także tych oszczędności nie rozumiem, ale możesz założyć osobno 
> wskaźnik osobno np w słupku. Wymieniasz wtedy czujnik z 0/I na zwykły 
> podpinasz pod wskaźnik i pod zasilanie stacyjki i po temacie.

> krzysiek82

No tak ! Ale wtedy nie zapali mi się kontrolka temperatury.
Więc czy jak wskaźnik pokaże 110 C to jest to "odpowiednik" załączenia
się kontrolki (w orginalnej wersji) Albo inaczej : Przy jakiej temperaturze 
silnika
załącza się ta kontrolka ?
Rylen
>
> -- 
> krzysiek82
ATZ Rzeszow
29-01-2010, 19:08:30
> się kontrolki (w orginalnej wersji) Albo inaczej : Przy jakiej 
> temperaturze silnika
> załącza się ta kontrolka ?

fama głosi że jak ta kontrolka się zaświeci to juz jest po ptokach więc 
posiadając czujnik wskazówkowy będziesz bezpieczniejszy

GP
Rylen
29-01-2010, 16:38:08
Użytkownik "krzysiek82" <kupilem@punto.pl> napisał w wiadomości
news:hjuqgt$sld$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Rylen pisze:
>> Ostatnio mialem wyciek plynu chłodzącego w SC900. O mało
>> diabli nie wzieli silnika! W CC900 miałem zawsze kontrolę nad
>> temperaturą silnika. (np: zerwany pasek) .
>> Z  CC900 posiadam czujnik temperaury oraz "zegar" z tablicy.
>> Czy ktoś próbował to założyc/przełożyć  do SC900 ?
>> Czy ewentualnie w inny prosty sposób kontroli temperatury silnika ?
>> Szlag mnie trafia na ich oszczedność w tym wypadku !
>>
>> Rylen
>
> niestety także tych oszczędności nie rozumiem, ale możesz założyć osobno
> wskaźnik osobno np w słupku. Wymieniasz wtedy czujnik z 0/I na zwykły
> podpinasz pod wskaźnik i pod zasilanie stacyjki i po temacie.

> krzysiek82

No tak ! Ale wtedy nie zapali mi się kontrolka temperatury.
Więc czy jak wskaźnik pokaże 110 C to jest to "odpowiednik" załączenia
się kontrolki (w orginalnej wersji) Albo inaczej : Przy jakiej temperaturze
silnika
załącza się ta kontrolka ?
Rylen
>
> -- 
> krzysiek82


Podobne tematy:
pomiary
Opel Astra nie pali na zimnym silniku
Problem z silnikiem Ford Fiesta \'91
Wysokie obroty silnika po rozgrzaniu i czkawka
Problem z silnikiem: Ford Focus 1.8 Diesel 2000r.
Gasnący silnik
Nowa choinka i pomiary czas?w