Problem z ZX 2.0 16V

Kategoria: alt.pl.misc.samochody.citroen

Wersja archiwalna tematu "Problem z ZX 2.0 16V" z grupy alt.pl.misc.samochody.citroen



ukaszd
30 Lip 2006, 07:01
Witam
Parę dni temu kupiłem sprowadzanego citroen zx 2.0 16v z 93 roku. Samochód
ma 153 kkm przebiegu. Chciałem zapytać co może być przyczyną następujących
rzeczy i jak sobie z tym poradzić.

1. Silnik nie schodzi z obrotów (cały czas trzyma od 1000 - 1500) nawet jak
się zagrzeje.
2. Żeby go odpalić np po nocy trzeba go pokręcić ładnych kilka sekund. Jak
jest ciepły i przed chwilą był zgaszony to zakręci dwa razy i pali.

Z góry dziękuję i pozdrawiam
ukasz

---------------------------------
Citro Zx 2.0 16V '93

KRIS
30 Lip 2006, 13:08

1. Silnik nie schodzi z obrotów (cały czas trzyma od 1000 - 1500) nawet
jak
się zagrzeje.
2. Żeby go odpalić np po nocy trzeba go pokręcić ładnych kilka sekund. Jak
jest ciepły i przed chwilą był zgaszony to zakręci dwa razy i pali.


myślę, ze to może być przepływomierz lub komputer sterujący silnikiem.

ukaszd
30 Lip 2006, 13:39

myślę, ze to może być przepływomierz lub komputer sterujący silnikiem.


Tzn, że należałoby go podpiąć do komputera i wyregulować ? Bo takie opinie
słyszałem?
Chciałem dodać jeszcze ze auto przy 6000 obrotów tak jakby juz przestało
powoli ciągnąć.

Pozdrawiam
ukasz

---------------------------------
Citro Zx 2.0 16V '93

samedi
31 Lip 2006, 00:36
sprawdz komputer a przy okazji obejrzyj cala reszte, tj silniczek krokowy
itp...
Marcin Gala
31 Lip 2006, 05:14
ukaszd napisał(a):
Chciałem dodać jeszcze ze auto przy 6000 obrotów tak jakby juz przestało
powoli ciągnąć.


Wlacza sie sie blokada - odciecie paliwa. Po to zeby silnika za szybko
nie zajezdzic.
ukaszd
31 Lip 2006, 14:17

sprawdz komputer a przy okazji obejrzyj cala reszte, tj silniczek krokowy
itp...


Właśnie na komputer pojade w tym tygodniu. Jeśli miałbyś jakiś schemat
silnika lub mógłbyś mi wytłumaczyć gdzie szukać tego silniczka krokowego to
byłbym wdzięczny bo podobno możnaby go nasmarowa tzn prysnąć WD40.

Wlacza sie sie blokada - odciecie paliwa. Po to zeby silnika za szybko
nie zajezdzic.


Ale on ma dopiero przy 6500 obrotów 152 konie i tam wlasnie sie zaczyna
czerwone wiec nie powinien odcinać tam paliwa. Zresztą przy odcięciu paliwa
jest nagła strata mocy a tutaj po prostu jakby już mulił.

Pozdrawiam
ukasz

---------------------------------
Citro Zx 2.0 16V '93

zrafal
12 Sty 2007, 21:34
|| Właśnie na komputer pojade w tym tygodniu. Jeśli miałbyś jakiś
|| schemat silnika lub mógłbyś mi wytłumaczyć gdzie szukać tego
|| silniczka krokowego to byłbym wdzięczny bo podobno możnaby go
|| nasmarowa tzn prysnąć WD40.

Tylko nie WD40. Lepiej umyj go jesli juz ale w benzynie ekstrakcyjnej.



Podobne tematy:
Mam Problem
Problem z serwerem rozwizany
More FPS? No problem :)
Pierwszy poważny problem...
Problemy z zalogowaniem
IV semestr i problemy z nim związane
Problemy z programmami z neta !!!