CC 700

Kategoria: alt.pl.misc.samochody.fiat

Wersja archiwalna tematu "CC 700" z grupy alt.pl.misc.samochody.fiat



Michał Konieczny
4 Lip 2005, 15:58
Witam

Brak mi już sił mój CC700 94 FOS pali 12l/100km, bierze olej.
Czy warto coś z tym zrobić czy szkoda kasy na inwestycję bo sam już nie
wiem. Przebieg 103,000km.
Jeśli tak to czego może być wina nowe filtry, kable WN, wyczyszczony
gaźnik, hamulce wymienione bo myślałem że to wina być może zapieczonych
cylinderków.
Macie jakieś pomysły co może być powodem jakaś usterka czy
wyeksploatowanie jednostki napędowej?

Maciek
4 Lip 2005, 17:10
Dnia 2005-07-04 21:58, Użytkownik Michał Konieczny napisał:
Brak mi już sił mój CC700 94 FOS pali 12l/100km, bierze olej.


Co to znaczy "bierze olej"? Widzisz jakieś wyraźne jego ubytki w krótkim
czasie? Może gdzieś kapie? Zostawiasz za sobą obłok dymu w czasie jazdy?
A może poszła Ci uszczelka pod głowicą i olej dostaje się do obiegu
cieczy chłodzącej? Sprawdź to szybko, bo skończy się rozerwaniem
zbiorniczka wyrównawczego.

Czy warto coś z tym zrobić czy szkoda kasy na inwestycję bo sam już nie
wiem. Przebieg 103,000km.


Tego to już Ci nie powiem. Wszystko zależy jak bardzo jest już zakatowany.

Jeśli tak to czego może być wina nowe filtry, kable WN, wyczyszczony
gaźnik,


A gaźnik po czyszczeniu dobrze wyregulowany? Obroty są w miarę równe?

hamulce wymienione bo myślałem że to wina być może zapieczonych
cylinderków.


Jeśli coś poważnego działoby się z hamulcami (mam na myśli jakieś ich
przyblokowanie) to miałbyś gorące (nie ciepłe, tylko naprawdę gorące)
felgi po każdej jeździe. Z tyłu to najczęściej blokują się rozpieraki.

Macie jakieś pomysły co może być powodem jakaś usterka czy
wyeksploatowanie jednostki napędowej?


Podaj więcej danych odnośnie tego "brania oleju".

Michał Konieczny
4 Lip 2005, 17:39
Maciek napisał(a):

Dnia 2005-07-04 21:58, Użytkownik Michał Konieczny napisał:

| Brak mi już sił mój CC700 94 FOS pali 12l/100km, bierze olej.

Co to znaczy "bierze olej"? Widzisz jakieś wyraźne jego ubytki w krótkim
czasie? Może gdzieś kapie? Zostawiasz za sobą obłok dymu w czasie jazdy?
A może poszła Ci uszczelka pod głowicą i olej dostaje się do obiegu
cieczy chłodzącej? Sprawdź to szybko, bo skończy się rozerwaniem
zbiorniczka wyrównawczego.


Nie dymi na biało uszczelka i nie ubywa, przybywa płynu w zbiorniku
wyrównawczym płynu do chłodnicy.
W oleju też nie widać śladów wody.
Nie ma zauważalnych wycieków oleju stąd moje przypuszczenie że pali olej.

| Czy warto coś z tym zrobić czy szkoda kasy na inwestycję bo sam już
| nie wiem. Przebieg 103,000km.

Tego to już Ci nie powiem. Wszystko zależy jak bardzo jest już zakatowany.

| Jeśli tak to czego może być wina nowe filtry, kable WN, wyczyszczony
| gaźnik,

A gaźnik po czyszczeniu dobrze wyregulowany? Obroty są w miarę równe?


Obroty są równe i nie za wysokie.

| hamulce wymienione bo myślałem że to wina być może zapieczonych
| cylinderków.

Jeśli coś poważnego działoby się z hamulcami (mam na myśli jakieś ich
przyblokowanie) to miałbyś gorące (nie ciepłe, tylko naprawdę gorące)
felgi po każdej jeździe. Z tyłu to najczęściej blokują się rozpieraki.

| Macie jakieś pomysły co może być powodem jakaś usterka czy
| wyeksploatowanie jednostki napędowej?

Podaj więcej danych odnośnie tego "brania oleju".


Jakiś litr na miesiąc półtora.

Maciek
5 Lip 2005, 05:28
Dnia 2005-07-04 22:39, Użytkownik Michał Konieczny napisał:
Nie dymi na biało uszczelka i nie ubywa, przybywa płynu w zbiorniku
wyrównawczym płynu do chłodnicy.
W oleju też nie widać śladów wody.
Nie ma zauważalnych wycieków oleju stąd moje przypuszczenie że pali olej.


No ale jak by palił, to by dymił.

| Podaj więcej danych odnośnie tego "brania oleju".
Jakiś litr na miesiąc półtora.


Sporo. No to niestety nie mam pomysłów.

vic
5 Lip 2005, 08:33

| Podaj więcej danych odnośnie tego "brania oleju".
| Jakiś litr na miesiąc półtora.
Sporo. No to niestety nie mam pomysłów.


Mialem cos podobnego, ale byla to wina wycieku w okolicach polosi.
Moze warto bys na noc wstawil pod silnik jakis karton - bedzie widac czy
gdzies nie kapie?

poz.

Vic

Michał Konieczny
5 Lip 2005, 12:24
vic napisał(a):

| | Podaj więcej danych odnośnie tego "brania oleju".

| Jakiś litr na miesiąc półtora.

| Sporo. No to niestety nie mam pomysłów.

Mialem cos podobnego, ale byla to wina wycieku w okolicach polosi.
Moze warto bys na noc wstawil pod silnik jakis karton - bedzie widac czy
gdzies nie kapie?


Mam nowe gumy i uszczelniacze na półosiach.

Maciek
6 Lip 2005, 04:26
Dnia 2005-07-05 14:33, Użytkownik vic napisał:
Mialem cos podobnego, ale byla to wina wycieku w okolicach polosi.
Moze warto bys na noc wstawil pod silnik jakis karton - bedzie widac czy
gdzies nie kapie?


W okolicach półosi to chyba może wyciekać tylko olej ze skrzyni, a tu
mówimy o oleju silnikowym.
vic
6 Lip 2005, 05:18

Dnia 2005-07-05 14:33, Użytkownik vic napisał:
| Mialem cos podobnego, ale byla to wina wycieku w okolicach polosi.
| Moze warto bys na noc wstawil pod silnik jakis karton - bedzie widac czy
| gdzies nie kapie?
W okolicach półosi to chyba może wyciekać tylko olej ze skrzyni, a tu
mówimy o oleju silnikowym.


Faktycznie :) - pomylilem sie.

Ale mimo wszystko warto sprawdzic, czy gdzies nie ma jakis wyciekow -
oczywiscie oleju silnikowego.

poz.

Vic

Justyna Iwańska
6 Lip 2005, 10:38
Maciek napisał(a):
Dnia 2005-07-04 22:39, Użytkownik Michał Konieczny napisał:

| Nie dymi na biało uszczelka i nie ubywa, przybywa płynu w zbiorniku
| wyrównawczym płynu do chłodnicy.
| W oleju też nie widać śladów wody.
| Nie ma zauważalnych wycieków oleju stąd moje przypuszczenie że pali olej.

No ale jak by palił, to by dymił.

| Podaj więcej danych odnośnie tego "brania oleju".

| Jakiś litr na miesiąc półtora.

Sporo. No to niestety nie mam pomysłów.


Tylko czemu aż tyle pali?



Podobne tematy:
FM 43
23 sierpień (niedziela) - Spot CC Łódzkie
05 wrzesień (sobota) - Spot CC Łódzkie
sprzedam FIAT CC SPORTING
FM 43
Palit Revolution 700 Deluxe: karta graficzna na trzy sloty!
23 sierpień (niedziela) - Spot CC Łódzkie