kłopot z dmuchawą sc 900

Kategoria: alt.pl.misc.samochody.fiat

Wersja archiwalna tematu "kłopot z dmuchawą sc 900" z grupy alt.pl.misc.samochody.fiat



artim
4 Sty 2007, 05:20
Otóż nie działa mi I bieg dmuchawy. II i III są OK. Braciak w punto też
tak miał i ktoś mu podpowiedział żeby sprawdził sobie (no właśnie nie
wiem jak to się nazywa) taki element na którym ponawijany jest drut
oporowy i to odpowiada za prędkości dmuchawy. W punto znajduje się to po
stronie pasażera pod schowkiem. Gdzie ten element znajduje się w sc 900,
bo nie mogę go zlokalizować. Byłbym wdzięczny za pomoc.
xymax wytnij
5 Sty 2007, 01:00

Otóż nie działa mi I bieg dmuchawy. II i III są OK. Braciak w punto też
tak miał i ktoś mu podpowiedział żeby sprawdził sobie (no właśnie nie wiem
jak to się nazywa) taki element na którym ponawijany jest drut oporowy i
to odpowiada za prędkości dmuchawy. W punto znajduje się to po stronie
pasażera pod schowkiem. Gdzie ten element znajduje się w sc 900, bo nie
mogę go zlokalizować. Byłbym wdzięczny za pomoc.


No niestety tak będzie. Dlaczego niestety ? Otóżjest tam się ciężko dostać.
Miałem podobny problem ale zrezygnowałem za dużo rozbierania. Oddaj do
mechanika niech się pomęczy.

artim
5 Sty 2007, 06:04
xymax napisał(a):

... Otóżjest tam się ciężko dostać.


Tylko gdzie? czy w sc też jest to pod półką po strtonie pasażera? Nie
mogę wogóle tego zlokalizować. W punto braciak wyciągał to w 5 - 10 min.

xymax wytnij
5 Sty 2007, 06:22

xymax napisał(a):
| ... Otóżjest tam się ciężko dostać.

Tylko gdzie? czy w sc też jest to pod półką po strtonie pasażera? Nie mogę
wogóle tego zlokalizować. W punto braciak wyciągał to w 5 - 10 min.


Miałem a CC ale wydaje mi się że do SC włożyli to samo. Mniejszy koszt
podczas produkcji. Buda również ta sama tylko blachy inne.

Krzysiek
6 Sty 2007, 07:05

Gdzie ten element znajduje się w sc 900,
bo nie mogę go zlokalizować. Byłbym wdzięczny za pomoc.


Opornik lub jak kto woli rezystor dmuchawy,
w SC znajduje się on zaraz za silnikiem dmuchawy,
jest wkręcony w tunel którym zasysane przez
wirnik powietrze tłoczone jest na nagrzewnice,
dlaczego tam ? - ponieważ ten element podczas pracy
dosyć mocno się grzeje, i dzięki temu że znajduje
się w tym tunelu jest chłodzony powietrzem z dmuchawy,
dostęp do tego wcale nie jest taki trudny,
ja to rozkręcam w ~10 minut, instrukcja:
otwierasz maskę, patrzysz na podszybie, na całej długości
jest uszczelka, ściągasz ją, niżej masz akustyczno-termiczną
izolację silnika, taką czarną mate, odkręcasz wkręty którymi
to to jest przykręcone i wyciągasz, od prawej masz silnik wycieraczek
a następnie czarne duże pudełko, to właśnie dmuchawa,
z przodu do tego czarnego pudełka dwoma wkrętami wkręcony jest ten opornik
krórego szukasz - łatwo poznać, prostokąt, dwa wkręty i wychodzą z tego
przewody,
odkręcasz wkrety i masz opornik wyciągnięty :)
z tego co wiem taki sam jest właśnie w punto I wiec można podmienić i
zobaczyć czy hula,
powodzenia, i to naprawde nie jest trudne, śrubokręt gwiazdkowy, 30 minut i
naprawisz :)
pozdrawiam

artim
8 Sty 2007, 02:42
Dzięki wielkie. Cały czas szukałem tego wewnątrz samochodu.


Podobne tematy:
Bandy Dmuchane
SC
KŁOPOTY Z UBEZPIECZYCIELEM
Małe dziecko mały kłopot, duże dziecko duży kłopot
: YAMAHA XJ - 900
: YAMAHA XJ - 900
Bandy Dmuchane