Regulacja napięcia ładowania w fiacie 125

Kategoria: alt.pl.misc.samochody.fiat

Wersja archiwalna tematu "Regulacja napięcia ładowania w fiacie 125" z grupy alt.pl.misc.samochody.fiat



Przemek Kuchta
23 Lut 2004, 08:37
Po uruchomieniu silnika napięcie ładowanie wynosi 13,6V a z tego co się
orientuję powinno być 14,4V jak podnieść napięcie?
sirapacz
23 Lut 2004, 08:45

Po uruchomieniu silnika napięcie ładowanie wynosi 13,6V a z tego co się
orientuję powinno być 14,4V jak podnieść napięcie?


sprawdzic/wymienic regulator napiecia

Przemek Kuchta
23 Lut 2004, 08:57

napisał:

| Po uruchomieniu silnika napięcie ładowanie wynosi 13,6V a z tego co się
| orientuję powinno być 14,4V jak podnieść napięcie?

sprawdzic/wymienic regulator napiecia


A czy jest możliwość regulacji, czy wartość tego napięcia jest ustalona w
regulatorze i nie można jej zminić?

sirapacz
23 Lut 2004, 09:19

| Po uruchomieniu silnika napięcie ładowanie wynosi 13,6V a z tego co się
| orientuję powinno być 14,4V jak podnieść napięcie?

| sprawdzic/wymienic regulator napiecia

A czy jest możliwość regulacji, czy wartość tego napięcia jest ustalona w
regulatorze i nie można jej zminić?


nie mam pojecia

ale jeszcze jedno
asprawdz napiecie na srednich obrotach - na jalowych ma prawo byc nizsze

Krzysiek
23 Lut 2004, 13:38

Po uruchomieniu silnika napięcie ładowanie wynosi 13,6V a z tego co się
orientuję powinno być 14,4V jak podnieść napięcie?


Gdzie mierzyles to napiecie?
To ze zgasla kontrolka nie znaczy ze alternator laduje? Wkrec go na obroty
tak z 2500 i wtedy sprawdz.

A tak standardowo posprwadzac kabelki, poczyscic koncowki, sprawdzic
szczotki.

Krzysiek
http://klub.chip.pl/fiat126p/

Mieciu.AP Szuszczkiewicz
23 Lut 2004, 17:39
jaki regulator masz?
Przemek Kuchta
24 Lut 2004, 08:15

napisał:

| Po uruchomieniu silnika napięcie ładowanie wynosi 13,6V a z tego co się
| orientuję powinno być 14,4V jak podnieść napięcie?

Gdzie mierzyles to napiecie?


Na zaciskach akumulatora

To ze zgasla kontrolka nie znaczy ze alternator laduje? Wkrec go na
obroty
tak z 2500 i wtedy sprawdz.

A tak standardowo posprwadzac kabelki, poczyscic koncowki, sprawdzic
szczotki.


--
PZDR
Przemek Kuchta
GG: 1231994

Krzysiek
24 Lut 2004, 11:11

| Gdzie mierzyles to napiecie?

Na zaciskach akumulatora


Jesli tak to sprawdz zaraz na wyjsciu z alternatora. Jak tam bedzie 14-14,4
to wszystko ok jedynie polaczenia masz lipne. Przeczyscic polaczenia
alternator akumulator i bedzie dobrze ja w malym fiacie ostatnio jak robilem
to mialem 0,3V strat na przewodzie i to jest raczej malo.

Krzysiek
http://klub.chip.pl/fiat126p/



Podobne tematy:
Przepisy i Regulaminy
Regulamin
Regulamin Administratora Servera
Regulamin
Regulamin Klanu
Regulamin Klanu
Regulamin Forum