SC piszczy cd. 2

Kategoria: alt.pl.misc.samochody.fiat

Wersja archiwalna tematu "SC piszczy cd. 2" z grupy alt.pl.misc.samochody.fiat



Wojciech Łapiński
4 Lut 2005, 15:26
Hmm zauwazylem ze moj SC zaczal piszczec najlepsze jest to ze przestaje
piszczec gdy uzywam hamulca. Jakies pomysly.
Pasek klinowy naciagniety, zwiększylo to efekt piszczenia :(.
Zeus
4 Lut 2005, 15:37

<news:cu0lrl$nm$1@atlantis.news.tpi.plnapisał(a):

Hmm zauwazylem ze moj SC zaczal piszczec najlepsze jest to ze przestaje
piszczec gdy uzywam hamulca. Jakies pomysly.


sprawdz czy felgi sie grzeją w czasie jazdy - jesli tak to pewnie hamulce
są zapieczone, nie odskakują do końca, trą i piszczą

Robercik
4 Lut 2005, 16:32

Hmm zauwazylem ze moj SC zaczal piszczec najlepsze jest to ze przestaje
piszczec gdy uzywam hamulca. Jakies pomysly.
Pasek klinowy naciagniety, zwiększylo to efekt piszczenia :(.


to taka przypadlosc w sc. Musisz zdjac kolo wyjac klocki, obskrobac tak zeby
luzno weszly, zalozyc i powinno pomoc na jakis czas
pozdrawiam

Nick(i)
4 Lut 2005, 17:13

Wojciech Łapiński wrote:
Hmm zauwazylem ze moj SC zaczal piszczec najlepsze jest to ze przestaje
piszczec gdy uzywam hamulca. Jakies pomysly.
Pasek klinowy naciagniety, zwiększylo to efekt piszczenia :(.


moze za bardzo naciagniety?

albo zapieczone zaciski hamulcow...
standart w sc

Piotr
5 Lut 2005, 13:21

Wojciech Łapiński wrote:
| Hmm zauwazylem ze moj SC zaczal piszczec najlepsze jest to ze przestaje
| piszczec gdy uzywam hamulca. Jakies pomysly.
| Pasek klinowy naciagniety, zwiększylo to efekt piszczenia :(.

moze za bardzo naciagniety?

albo zapieczone zaciski hamulcow...
standart w sc

--
*****
We are shaped by our thoughts, we become what we think.
When the mind is pure, joy follows like a shadow that never leaves.
The Dhammapada
*****
http://klub.chip.pl/julia


Jest to za slabo naciagniety pasek klinowy. Juz niejednokrotnie to
przerabialem
i przerabiam. Trzeba zwracac uwage aby kupic firmowy pasek bo ja 2 tygodnie
 temu zlozylem jakis krajowy i dzis mi juz piszczy . Przestaje jak nacisne
sprzeglo
albo bieg zmieniam. Podobno te zabki nie sa takie jak trzeba ( w niektorych)

Szo
6 Lut 2005, 06:33

Jest to za slabo naciagniety pasek klinowy. Juz niejednokrotnie to
przerabialem
i przerabiam. Trzeba zwracac uwage aby kupic firmowy pasek bo ja 2
tygodnie
 temu zlozylem jakis krajowy i dzis mi juz piszczy . Przestaje jak nacisne
sprzeglo
albo bieg zmieniam. Podobno te zabki nie sa takie jak trzeba ( w


niektorych)

tez mialem z tym problem.. polecam z drozszych Gates'y lub ContiTech a z
tanszych Rotany daja rade - tylko zazwyczaj po jakims czasie trzeba je
ponownie dociagnac..

pozdr
Szo

ATZ Rzeszow
6 Lut 2005, 09:45
Szo napisał:

tez mialem z tym problem.. polecam z drozszych Gates'y lub ContiTech a z
tanszych Rotany daja rade - tylko zazwyczaj po jakims czasie trzeba je
ponownie dociagnac..


Po jakim przebiegu wymieniales??

Szo
6 Lut 2005, 10:46

Użytkownik "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow_SPAMIK@PRECZ_gazeta.plnapisał w
wiadomości

Po jakim przebiegu wymieniales??


fabryczny wymienilem po ~55k km.. z tym ze mial juz ponad 5 latek :)

pozdr
Szo

ATZ Rzeszow
6 Lut 2005, 14:11
Szo napisał:

| Po jakim przebiegu wymieniales??

fabryczny wymienilem po ~55k km.. z tym ze mial juz ponad 5 latek :)


Ok. Widze, ze tez sie trzeba zabrac. Jeszcze pytanie: jakie sa objawy
zuzytego paska klinowego? U mnie telepie zimnym silnikiem, ale nie wiem czy
to pasek (chodzi na 4 gary). Uno 899, 2000 r. 66 kkm.



Podobne tematy:
Artykuł o paintballu - taktyka cd.
SC
Praca w Polsce . Lista zawodów (cd Ś ) .
Propozycje pracy w Polsce. Lista zawodów (cd M ) .
Praca w Polsce . Lista zawodów (cd R ) .
Propozycje pracy . Lista zawodów (cd G ) .
Propozycje pracy w Polsce. Lista zawodów (cd N ) .