SEMISYNTETIC CZY MINERALNY ?

Kategoria: alt.pl.misc.samochody.fiat

Wersja archiwalna tematu "SEMISYNTETIC CZY MINERALNY ?" z grupy alt.pl.misc.samochody.fiat



rs
4 Lut 2008, 17:23
jaki olej lepiej lać do f126p 96 r.   LOTOS SEMISYNTETIC 10W-40 czy  LOTOS
MINERALNY 10W-40?
rv
4 Lut 2008, 17:26
zasadniczo taki jak poprzednio był wlany,
jesli mały przebieg to półsyntetyk by był ok.
rs
4 Lut 2008, 18:12

zasadniczo taki jak poprzednio był wlany,
jesli mały przebieg to półsyntetyk by był ok.


moze nie sprecyzowalem pytania
chodizlo mi ze jezde na lotos semi-syntetic  i chciale mteraz kupic lotos
mineralny i dolac
czy mzoe dolac minerlanego jezeli uprzedn wlewalem  semi ?

ici
5 Lut 2008, 13:37
moze nie sprecyzowalem pytania
chodizlo mi ze jezde na lotos semi-syntetic  i chciale mteraz kupic lotos
mineralny i dolac
czy mzoe dolac minerlanego jezeli uprzedn wlewalem  semi ?


Jak ci zabraknie gotówki to spróbuj słonecznikowy z pierwszego tłoczenia.
Maluch też i na tym pojedzie.

Po co mieszać oleje?

andy
11 Lut 2008, 14:32

jaki olej lepiej lać do f126p 96 r.   LOTOS SEMISYNTETIC 10W-40 czy  LOTOS
MINERALNY 10W-40?


Olej mineralny jest 15W/40 a jak jezdziłeś na Semi to i dolej to samo, jak
byś robił wymiane to mozesz zmienic na 15W/40 pytanie tylko "po co ?"
Odwrotnie nie radze tzn 15W/40 wymienić na 10W/40 możesz "rozszczelnić"
silnik. Oleje semi mają własciwosci płuczące i poprzez zlikwidowanie nagarów
silnik straci ciśnienie, tak można określić to najprostszymi słowami

bozoni
12 Lut 2008, 16:34

Odwrotnie nie radze tzn 15W/40 wymienić na 10W/40 możesz "rozszczelnić"
silnik. Oleje semi mają własciwosci płuczące i poprzez zlikwidowanie
nagarów silnik straci ciśnienie, tak można określić to najprostszymi
słowami


:D

Piszesz o własnych doświadczeniach czy może o radach z epoki S-21?
W kilku pojazdach, w tym takich o niezidentyfikowanej przeszłości (również
126p) stosowałem Lotos Semi po olejach mineralnych bez jakichkolwiek
zauważalnych negatywnych skutków.

bozoni

andy
14 Lut 2008, 11:57
To zależy od przebiegu silnika i ilości tych nagarów w silniku, ale kiedyś
załatwiłem tak silnik w Fordzie Sierra o przebiegu ok. 160 tys., po
przejechaniu ok 10 tys. cisnienie w cylindrach spadło silnik zaczął dymieć i
nadawał się do remontu.
Maciek
15 Lut 2008, 14:18
andy pisze:
To zależy od przebiegu silnika i ilości tych nagarów w silniku, ale kiedyś
załatwiłem tak silnik w Fordzie Sierra o przebiegu ok. 160 tys., po
przejechaniu ok 10 tys. cisnienie w cylindrach spadło silnik zaczął dymieć i
nadawał się do remontu.


To on chyba musiał mieć rzeczywistego przebiegu z 360 tys. i być
nafaszerowany przed sprzedażą jakimiś "uszczelniającymi" dodatkami do
olejów :-)


Podobne tematy:
Mineralne cienie do powiek
[15.06.2009] Składniki Mineralne
Mineralne cienie do powiek
Minerały
Minerały
Odznaka Minerału
[15.06.2009] Składniki Mineralne