Zimowy klopot CC700

Kategoria: alt.pl.misc.samochody.fiat

Wersja archiwalna tematu "Zimowy klopot CC700" z grupy alt.pl.misc.samochody.fiat



>> Marcin <<
28 Gru 2005, 02:20
Ciekawy jestem czy ktoś ma podobnie nikomu nie życze ale może ktoś pomoże...

Samochód wyregulowany w serwisie gaznik aissan poprzedni wlasciciel wycial
katalizator...
Nie ma zadnych klopotow jadac gdzies nim gdy jest powyzej 5 stopni ciepla na
dworze
Ponizej tej temperatury po 10 - 15 km silnik sie zalewa staje i po 3
minutach odpalam i moge jechac dalej i pozniej sytuacja sie powtarza
W tym czasie robi sie jakby wyzszy pedal hamulca
Gdy jest powyzej 5 stopni mozna nim jezdzic i jezdzic nie gasnie rowno
chodzi zero klopotow
Nie są popekane przewody podcisnieniowe wymienione swiece przewody cewka
zaplonowa silniczek powietrza dodatkowego elektrozawor trojdrozny

Czy moze ktos chce pomoc i ma cos na mysli - mi juz brak sil...

VectoR
28 Gru 2005, 02:38

Czy moze ktos chce pomoc i ma cos na mysli - mi juz brak sil...


a objemka na cieple powietrze jest ?
+ denaturat do baku...

VectoR

>> Marcin <<
28 Gru 2005, 03:21

| Czy moze ktos chce pomoc i ma cos na mysli - mi juz brak sil...

a objemka na cieple powietrze jest ?
+ denaturat do baku...

VectoR


Objemke zdjal poprzedni wlasciciel pewnie mu dzwonila ale denatuat jest...
Wiem cieplego powietrza zima nigdy nie za duzo ale moja sytuacje to mogloby
wyraznie poprawic???
Sprobuje....

Dziękidzięki moze ktos cos jeszcze...

VectoR
28 Gru 2005, 05:01

Objemke zdjal poprzedni wlasciciel pewnie mu dzwonila ale denatuat
jest...
Wiem cieplego powietrza zima nigdy nie za duzo ale moja sytuacje to
mogloby wyraznie poprawic???


oh na 95% to przyczyna Twoich problemow, poczytaj forum centomaniak tam
kazdy zglaszający się z podobnym problemem przy drugiej odpowiedzi
przyznaje ze objemka albo niedawno mu odpadła albo ją zdjął bo wydawała
mu się zbędna.

Po prostu oszrania Ci gaznik w CC a denaturat nic nie da bo szron
powstaje z wilgoci powietrza z dolotu.

VectoR

>> Marcin <<
28 Gru 2005, 05:45

| Objemke zdjal poprzedni wlasciciel pewnie mu dzwonila ale denatuat
| jest...
| Wiem cieplego powietrza zima nigdy nie za duzo ale moja sytuacje to
| mogloby wyraznie poprawic???

oh na 95% to przyczyna Twoich problemow, poczytaj forum centomaniak tam
kazdy zglaszający się z podobnym problemem przy drugiej odpowiedzi
przyznaje ze objemka albo niedawno mu odpadła albo ją zdjął bo wydawała
mu się zbędna.

Po prostu oszrania Ci gaznik w CC a denaturat nic nie da bo szron
powstaje z wilgoci powietrza z dolotu.

VectoR


Powoli sie przekonuje a na pewno wiem ze to dzis kupie i zamontuje
podejrzewalem juz sam nie wiem co ale kto wie....
Jeśli ktoś cos jeszcze ma na mysli ..... - bardzo prosze.... - i z gory
dzieki!!!

M@rcin.



Podobne tematy:
Przecen gogli zimowych oakley
Jak dobrać szyby do gogli oakley zimowych
KŁOPOTY Z UBEZPIECZYCIELEM
Zakończenie ferii zimowych w Muzeum
Małe dziecko mały kłopot, duże dziecko duży kłopot
Haloooo, śpicie jeszcze snem zimowym czy u Was już wiosna ?
V Rycerski Zjazd Zimowy (5-6 luty 2010)