Clio2 1.4 - problemy z zapalaniem

Kategoria: alt.pl.misc.samochody.renault

Wersja archiwalna tematu "Clio2 1.4 - problemy z zapalaniem" z grupy alt.pl.misc.samochody.renault



Piter
19 Gru 2005, 07:40
witam,

czasami zdarzają mi sie takie przypadłości:
przychodzę rano do auta chce zapalic a one tylko kreci kreci i nic poza tym
słychać jakby chciał zaskoczyc ale nie może :)

do tej pory nie zauważyłem jakichś prawidłowości tzn.
raz Clio stoi tydzień nie jeżdżone przychodze i pali na styk, a innym razem
po jednym dniu są problemy jak wyżej... (nie zależy to tez od pogody czy
sucho czy mokro to samo)
Dzieje się tak tylko przy zimnym silniku.
Samochód stoi na dworze.

Renault Clio2 1.4 8v (nie ma gazu) 90kkm silnik E7J

Miał ktoś podobny problem, może się podzieli cóż to takiego mogło go
dopaść:) ???

Pozdrawiam i dzięki za wszelkie wskazówki :)

marky
19 Gru 2005, 08:41
Piter napisał(a):
witam,

czasami zdarzają mi sie takie przypadłości:
przychodzę rano do auta chce zapalic a one tylko kreci kreci i nic poza tym
słychać jakby chciał zaskoczyc ale nie może :)

do tej pory nie zauważyłem jakichś prawidłowości tzn.
raz Clio stoi tydzień nie jeżdżone przychodze i pali na styk, a innym razem
po jednym dniu są problemy jak wyżej... (nie zależy to tez od pogody czy
sucho czy mokro to samo)
Dzieje się tak tylko przy zimnym silniku.
Samochód stoi na dworze.

Renault Clio2 1.4 8v (nie ma gazu) 90kkm silnik E7J

Miał ktoś podobny problem, może się podzieli cóż to takiego mogło go
dopaść:) ???

Pozdrawiam i dzięki za wszelkie wskazówki :)


Sprawdz czy po zgaszeniu silnika silnik krokowy prezepustnicy cofa
przepustnice do pozycji rozruch.
Kiedy nie pali sprawdz czy kreci pompa paliwa i czy jest iskra.

LAB
19 Gru 2005, 14:28
"Piter " <pi0trek161.SKA@gazeta.plwrote in
news:do69o2$o0j$1@inews.gazeta.pl:

witam,

czasami zdarzają mi sie takie przypadłości:
przychodzę rano do auta chce zapalic a one tylko kreci kreci i nic
poza tym słychać jakby chciał zaskoczyc ale nie może :)


Witam zabardzo pracyzyjnie nie odpowiem bo joz nie pamietam co dokladnie mi
czyscil w ASO swego czasu ale moze sie przyda :) stwierdzil ze to wina
stykow ktore znajduja sie od spodniej czesci silnika, na podnosnik z autem
jakis spray i po problemie.

2 lata temu mialem problemy z odpalaniem auta, lato czy zima, cieply czy
zimny sielnik, nie chcial odpalic :) niekiedy fajny obciach byl jak po 5
minutowym postoju nie chcial joz odpalic, myslalem ze to blokada zaplonu
ale to nie to. Po wizycie w ASO joz ani razu nie bylo problemu.

Piotr
20 Gru 2005, 07:53
marky <ma@poczta.onet.plnapisał(a):

Piter napisał(a):
| witam,

| czasami zdarzają mi sie takie przypadłości:
| przychodzę rano do auta chce zapalic a one tylko kreci kreci i nic poza
tym
| słychać jakby chciał zaskoczyc ale nie może :)

| do tej pory nie zauważyłem jakichś prawidłowości tzn.
| raz Clio stoi tydzień nie jeżdżone przychodze i pali na styk, a innym
razem
| po jednym dniu są problemy jak wyżej... (nie zależy to tez od pogody czy
| sucho czy mokro to samo)
| Dzieje się tak tylko przy zimnym silniku.
| Samochód stoi na dworze.

| Renault Clio2 1.4 8v (nie ma gazu) 90kkm silnik E7J

| Miał ktoś podobny problem, może się podzieli cóż to takiego mogło go
| dopaść:) ???

| Pozdrawiam i dzięki za wszelkie wskazówki :)

Sprawdz czy po zgaszeniu silnika silnik krokowy prezepustnicy cofa
przepustnice do pozycji rozruch.
Kiedy nie pali sprawdz czy kreci pompa paliwa i czy jest iskra.


Co do pierwszego to można jaśniej (może nie jak dla laika,ale wiele się nie
urwie) :)
"czy silnik krokowy prezepustnicy cofa przepustnice do pozycji rozruch"
jak i gdzie to sprawdzić ?

a co do drugiego:
ostatnio pech czy nie pech ale działa bez problemów :)
pewnie jak zwykle w najmniej odpowiednim momencie nie odpali i trzeba bedzie
pokrecic trochę,az w koncu załapie :)

Póki co Dzięki za info

marky
20 Gru 2005, 08:27
Piotr napisał(a):

Co do pierwszego to można jaśniej (może nie jak dla laika,ale wiele się nie
urwie) :)
"czy silnik krokowy prezepustnicy cofa przepustnice do pozycji rozruch"
jak i gdzie to sprawdzić ?


Generalnie to jak nie chce palic to sprobuj lekko gaz naduscic. Jesli to
pomoze to moze byc wlasnie ten problem skoro mowisz ze probuje zalapac.

Piotrek
21 Gru 2005, 09:12
marky <ma@poczta.onet.plnapisał(a):

Generalnie to jak nie chce palic to sprobuj lekko gaz naduscic. Jesli to
pomoze to moze byc wlasnie ten problem skoro mowisz ze probuje zalapac.


raczej zawsze przed zapaleniem przynajmniej raz wcisne gaz, wiec to nie to :(

marky
22 Gru 2005, 04:51
Piotrek napisał(a):
marky <ma@poczta.onet.plnapisał(a):

| Generalnie to jak nie chce palic to sprobuj lekko gaz naduscic. Jesli to
| pomoze to moze byc wlasnie ten problem skoro mowisz ze probuje zalapac.

raczej zawsze przed zapaleniem przynajmniej raz wcisne gaz, wiec to nie to :(


Nie chodzi o wcisniecie i puszczenie gazu przed zapalaniem bo to nic nie
daje w samochodzie z wtryskiem. Chodzi o uchylenie przepustnicy w
momencie zapalania jesli krokowy tego nie zrobil.



Podobne tematy:
Mam Problem
Problem z serwerem rozwizany
More FPS? No problem :)
Pierwszy poważny problem...
Problemy z zalogowaniem
Peugeot Partner 1.9D, 1999r, problem z zapalaniem na mrozie.
Peugeot Partner 1.9D, 1999r, problem z zapalaniem na mrozie.