Scenic 16V nie zapala. Cewki??

Kategoria: alt.pl.misc.samochody.renault

Wersja archiwalna tematu "Scenic 16V nie zapala. Cewki??" z grupy alt.pl.misc.samochody.renault



cures
17 Wrz 2005, 06:58
Silnik 1,6 przebieg 140tys. Rok 1999
Raz na jakiś czas (coraz częściej) samochód nie chce zapalić. Zazwyczaj po
nocy lub kilkugodzinnym (cały dzień) postoju. Włączam rozrusznik co 1-2min.
I nic. I tak mniej więcej po 10 min. zapala elegancko jakby nigdy nic. I
potem nie ma najmniejszych problemów z zapalaniem. Aż po paru dniach znowu
to samo.
Czy to typowy objaw cewek o których często się mówi?
Może coś innego, nie znam się i prosze o pomoc

Popzdrawiam
cures

Artek
17 Wrz 2005, 08:24
cures napisał(a):
Czy to typowy objaw cewek o których często się mówi?


Nie.
cures
19 Wrz 2005, 18:07

Stawiam na impulsator kola zamachowego :) koszt kolo 150 zl z wymiana w
ASO.
Pozdrawiam
Robert


dzięki za odpowiedzi

cures

Robert Mr.Freak
19 Wrz 2005, 09:13
Użytkownik cures napisał:
Silnik 1,6 przebieg 140tys. Rok 1999
Raz na jakiś czas (coraz częściej) samochód nie chce zapalić. Zazwyczaj po
nocy lub kilkugodzinnym (cały dzień) postoju. Włączam rozrusznik co 1-2min.
I nic. I tak mniej więcej po 10 min. zapala elegancko jakby nigdy nic. I
potem nie ma najmniejszych problemów z zapalaniem. Aż po paru dniach znowu
to samo.
Czy to typowy objaw cewek o których często się mówi?
Może coś innego, nie znam się i prosze o pomoc

Popzdrawiam
cures


Stawiam na impulsator kola zamachowego :) koszt kolo 150 zl z wymiana w ASO.
Pozdrawiam
Robert

Jacek
20 Wrz 2005, 08:39
Robert Mr.Freak <freak502usu@tlen.plnapisał(a):
Stawiam na impulsator kola zamachowego :) koszt kolo 150 zl z wymiana w


ASO.

Sam czujnik prawdopodobnie jest dobry i nie trzeba go wymieniać. Problemem
są styki, które z czasem śniedzieją. Stąd najpierw sporadyczne i coraz
częstsze problemy z zapalaniem. Niestety gdy się zaniedba to bywa, że kończy
się na lawecie. Metodą naprawy raz i na zawsze jest przylutowanie czujnika.

my
20 Wrz 2005, 09:01

Robert Mr.Freak <freak502usu@tlen.plnapisał(a):
| Stawiam na impulsator kola zamachowego :) koszt kolo 150 zl z wymiana w
ASO.

Sam czujnik prawdopodobnie jest dobry i nie trzeba go wymieniać. Problemem
są styki, które z czasem śniedzieją. Stąd najpierw sporadyczne i coraz
częstsze problemy z zapalaniem. Niestety gdy się zaniedba to bywa, że
kończy
się na lawecie. Metodą naprawy raz i na zawsze jest przylutowanie
czujnika.


a mogę to sam zrobić? Jest jakiś prosty dostęp do czujnika?
cures

Jacek
21 Wrz 2005, 06:13
my <twardy_nosp@wp.plnapisał(a):
a mogę to sam zrobić? Jest jakiś prosty dostęp do czujnika?
cures


Pewnie można. Tylko, że sam tego nie robiłem. Jedynie widziałem jak robił to
mechanik. :-)
Patrząc od przodu czujnik jest po prawej stronie pod rurą do filtra
powietrza. Trzeba ją zdjąć, aby uzyskać do niej dostęp. Może ten wątek
pomoże http://autokacik.pl/showflat.php?
Cat=&Number=274783602&page=7&view=collapsed&sb=5&o=&fpart=1
cures
21 Wrz 2005, 16:33

my <twardy_nosp@wp.plnapisał(a):
| a mogę to sam zrobić? Jest jakiś prosty dostęp do czujnika?
| cures
Pewnie można. Tylko, że sam tego nie robiłem. Jedynie widziałem jak robił
to
mechanik. :-)
Patrząc od przodu czujnik jest po prawej stronie pod rurą do filtra
powietrza. Trzeba ją zdjąć, aby uzyskać do niej dostęp. Może ten wątek
pomoże http://autokacik.pl/showflat.php?
Cat=&Number=274783602&page=7&view=collapsed&sb=5&o=&fpart=1


Dzieki
cures



Podobne tematy:
Opel Astra 1.6 16v
Peugeot Partner 1.9D, 1999r, problem z zapalaniem na mrozie.
Hipnoza Sceniczna - Ciekawe sugestie hipnotyczne
hipnoza sceniczna to jakiś żart i wielkie oszustwo!!!
Astra Cabrio 1,8 16v
Jak są regulowane zawory benzyna 1,6 16V???
Grande Punto | Emotion| 2007 | 1.4 16V