stuki w zawieszeniu Meg

Kategoria: alt.pl.misc.samochody.renault

Wersja archiwalna tematu "stuki w zawieszeniu Meg" z grupy alt.pl.misc.samochody.renault



Kosa
12 Lis 2006, 06:32
Witam
Prosze o pomoc co moze byc przyczyna stukania w zawieszeniu Megane 1997,
1,4 napewno nie tuleje w wachaczach.
pozdro
czorcia7
12 Lis 2006, 10:49
Poczytaj tutaj:
http://groups.google.pl/group/alt.pl.misc.samochody.renault/browse_th...

Wiem ze to o megane scenic ale to prawie to samo :-)

Pozdr

Crash
12 Lis 2006, 12:44
12 Nov 2006 07:49:37 -0800, na alt.pl.misc.samochody.renault,
 obywatel(ka) czorcia7 wypowiedział(a) takie oto słowa:

Poczytaj tutaj:
http://groups.google.pl/group/alt.pl.misc.samochody.renault/browse_th...

Wiem ze to o megane scenic ale to prawie to samo :-)


U mnie w Scenicu było właśnie to samo. Było słychać pukanie z prawej strony
przy wjechaniu w jakąś dziurę lub nierówność. 2 miesiące temu na
przeglądzie kumpel wziął samochód na szarpaki ale nic nie stwierdził.
Ostatnio przy wymianie oleju uwiesiłem się na stabilizatorze i się okazało
że guma jest strasznie wybita. Wymiana 2 gum zewnętrznych załatwiła sprawę
i jest spokój.

sevq
13 Lis 2006, 07:39
Jak mi stukało to wymieniłem wszystko amorki, drążki, koncówki, wahacze,
łączniki _ troche koszrowało ale efekt wogóle inne auto inaczej sie prowadzi
i wogóle polecam :)
squonk
13 Lis 2006, 09:57

Witam
Prosze o pomoc co moze byc przyczyna stukania w zawieszeniu Megane 1997,
1,4 napewno nie tuleje w wachaczach.
pozdro


ja z poprzednia meganka ('96) mialem taki pikus: stuk przy zawieszeniu
tylnym - amorki ok ine rzeczy tez, przesmarowane - nic. co sie okazalo,
jakas sruba trzymajaca karoserie - jak mi tlumaczyl n-ty juz mechanik, byla
zapieczona, ale miala luz. wymiana sruby (trzeba bylo ja "silowo" usunac) -
dokonala niemozliwego :)

usb
13 Lis 2006, 13:45
Do najczęstszych przyczyn stuków należą:

1. gumowe końcówki drążka stabilizatora
2. wspomniane już tuleje wahaczy
3. sworznie wahaczy
4. końcówki drążka kierowniczego

czorcia7
13 Lis 2006, 15:15
A jezeli wszystkie powyzsze rzeczy zostaly wymienione + amorki i nadal
slychac stukanie?
Na ile jest to prawdopodobne ze nowy amorek jest uszkodzony (kayaba -
gazowy)?
usb
14 Lis 2006, 14:10

A jezeli wszystkie powyzsze rzeczy zostaly wymienione + amorki i nadal
slychac stukanie?
Na ile jest to prawdopodobne ze nowy amorek jest uszkodzony (kayaba -
gazowy)?


Pozostaje sprawdzenie luzów na przegubach, amorki też pod lupę. Dobrz byłoby
również zdjagnozować jeśli nic nie pomaga, czy aby na pewno stuki biorą się
z zawieszenia...

Kosa
20 Lis 2006, 13:04
dziekowac
byly to gumowe koncowki drazka stabilatora, 15pln na gumki, godzina roboty i
stuki ustaly
pozdro

Do najczęstszych przyczyn stuków należą:

1. gumowe końcówki drążka stabilizatora
2. wspomniane już tuleje wahaczy
3. sworznie wahaczy
4. końcówki drążka kierowniczego




Podobne tematy:
Zawieszenie działalności SLT!
Zawieszenie pojazdu - amortyzatory, sprężyny, siłowniki
Zawieszenie działalności Clanu
Upomnienia! [Zawieszone do wyczyszczenia]
Zawieszanie sie GalaxyOgame.
PFL - przy włącznych 2 serwerach zawiesza serwer dawcy
Rozsiewacz zawieszany typu lej