felicja czy panda

Kategoria: alt.pl.misc.samochody.skoda

Wersja archiwalna tematu "felicja czy panda" z grupy alt.pl.misc.samochody.skoda



lukas
24 Maj 2004, 17:04
Witam
mam takie troszeczke trudne pytanie. Od dwoch lat posiadam favoritke '92r,
jestem bardzo zadowolony, ale postanowilem wymienic na cos nowszego. I tak
nie wiem, czy wybrac uzywana felicje, np. 2000-2001r kombi (~20000zl), czy
tez nowego fiata pande (~30000).

Z gory dzieki za wszelkie sugestie

Pawel 'Blachol'
24 Maj 2004, 17:13
jak cos kolo 30000 tys to moze fabia? :)

pozdr
PAWEL

lukas
24 Maj 2004, 17:25

'Blachol' napisał(a):

jak cos kolo 30000 tys to moze fabia? :)


taka kase tylko na nowy, niestety fabia w tej cenie to samochod uzywany
2001, a jak bede konczyl splacac kredyt, to juz bedzie mocny staruszek

Michal Przestrzelski
25 Maj 2004, 01:00

Witam
mam takie troszeczke trudne pytanie. Od dwoch lat posiadam favoritke '92r,
jestem bardzo zadowolony, ale postanowilem wymienic na cos nowszego. I tak
nie wiem, czy wybrac uzywana felicje, np. 2000-2001r kombi (~20000zl), czy
tez nowego fiata pande (~30000).


No coz, Skoda znasz a Fiata nie. Trzeba by sie przejechac raz a moze i drugi
a poztaym warto znelesc i poczyta forum Pandy. Niestety ale adresu nie
pamietam bo bylo na jakies stronce. Tam po zapoznaniu sie z czym ludzie maja
problemu troszke wymieklem.
Pozatym moze zastanów sie na czyms innym. Moze cos strszego a
lepszego....???

Piotr Jankisz
25 Maj 2004, 02:23
lukas napisał(a):

I tak
nie wiem, czy wybrac uzywana felicje, np. 2000-2001r kombi (~20000zl), czy
tez nowego fiata pande (~30000).


Los sprawił, że przesiadłem się z Corsy 1.2 na F1.3 combi z rocznika
j.w. Garść wrażeń:

1. F.combi ma bagażnik wielkości małej piwnicy, Corsa i Panda to wózek
na zakupy.
2. Felicja pali wiaderko na setkę w mieście :) Gaz w planach.
3. F. obdarowuje mnie drobnymi awariami, wliczonym w charakter auta
i/lub jego wiek ( wydech, termostat ).
4. F. w porównaniu do Corsy jest nieprzyzwoicie głośna; przy 90-100
nadwozie świata ( a może to Anioł Stróż się odzywa :)  ).

Hektor
25 Maj 2004, 08:06
"Michal Przestrzelski" <spinake@wp.plwrote in
news:c8ujug$otv$1@nemesis.news.tpi.pl:

No coz, Skoda znasz a Fiata nie. Trzeba by sie przejechac raz a moze i
drugi a poztaym warto znelesc i poczyta forum Pandy. Niestety ale
adresu nie pamietam bo bylo na jakies stronce. Tam po zapoznaniu sie z
czym ludzie maja problemu troszke wymieklem.
Pozatym moze zastanów sie na czyms innym. Moze cos strszego a
lepszego....???


np Octavie ?

nice guy
25 Maj 2004, 10:06

1. F.combi ma bagażnik wielkości małej piwnicy, Corsa i Panda to wózek
na zakupy.
2. Felicja pali wiaderko na setkę w mieście :) Gaz w planach.
3. F. obdarowuje mnie drobnymi awariami, wliczonym w charakter auta
i/lub jego wiek ( wydech, termostat ).
4. F. w porównaniu do Corsy jest nieprzyzwoicie głośna; przy 90-100
nadwozie świata ( a może to Anioł Stróż się odzywa :)  ).


Jesli moge cos dorzucic - zrob to co radzil kolega - kup lepiej kilkuletni
samochod a lepszy niz F. Ten samochod ma duze luki skretow, skrzynie
biegow o bardzo malym interwale (trzeba trzy razy machac jak ruszasz
spod swiatel) - kiepsko zwrotna i z malym przyspieszeniem a poza tym
rzeczywiscie dosyc glosna i czesto rdzewieje. Wyjatkowo pospolita
estetyka rodem jak z demoludow.

P|eszczoH
25 Maj 2004, 14:53

Ten samochod ma duze luki skretow, skrzynie
biegow o bardzo malym interwale (trzeba trzy razy machac jak ruszasz
spod swiatel) - kiepsko zwrotna i z malym przyspieszeniem a poza tym
rzeczywiscie dosyc glosna i czesto rdzewieje. Wyjatkowo pospolita
estetyka rodem jak z demoludow.


wszystko to potwierdzam,
te skody sa wyjatkowo podatne na rdze i to bez tzw. "walenia"
czesto gesto poprostu rdzewieja. jestem uzytkownikiem tego auta w firmie
niestety bo mam z nim wiecej problemow niz pozytku.
zagladam pod maske rdza na wszystkich krawedziach blach, to samo pod
swiatlami jak sie zarowke zmienia to widac,
ostatnio nawet na pace (pickup) na krawedziach rdza wybila... kurde co za
zlom.....
zaciski hamulcowe sie urywaly po 45tys km, zostaly wymienione z mocowaniem.
Nowsze skodzianki sa chyba lepsze.
pozdry
Adam Trenkler

news.tpi.pl
26 Maj 2004, 15:01
Daj spokój co chcesz porównywac felicja kombi ze dwa razy wieksza nie ma sie
co zastanawiac


Podobne tematy:
Sprzedam Skode Felicje
Sprzedam Skode Felicje