nowa skoda

Kategoria: alt.pl.misc.samochody.skoda

Wersja archiwalna tematu "nowa skoda" z grupy alt.pl.misc.samochody.skoda



Raf
17 Mar 2005, 08:02
nie wiem czy bylo ale polecam:

http://auto.gazeta.pl/wysokieobroty/1,49504,2603181.html

Rafalski

szwagier
18 Mar 2005, 02:48
nie wiem czy bylo ale polecam:

http://auto.gazeta.pl/wysokieobroty/1,49504,2603181.html


sympatyczne autko, jakby zrobili z napedem na cztery kola, to kupilbym
swojej kobiecie :)

szwagier
Octavia BlackMagic

Funaki
18 Mar 2005, 03:13

| nie wiem czy bylo ale polecam:

| http://auto.gazeta.pl/wysokieobroty/1,49504,2603181.html

sympatyczne autko, jakby zrobili z napedem na cztery kola, to kupilbym
swojej kobiecie :)


Troszkę jak spuchnięta panda ;-D

Dawid
18 Mar 2005, 03:38
Funaki napisał(a):
| nie wiem czy bylo ale polecam:

| http://auto.gazeta.pl/wysokieobroty/1,49504,2603181.html

| sympatyczne autko, jakby zrobili z napedem na cztery kola, to kupilbym
| swojej kobiecie :)

Troszkę jak spuchnięta panda ;-D


Fajna ta Skodzinka
Pozdrawiam
Dawid

Dana S
18 Mar 2005, 06:10

szwagier wrote:
sympatyczne autko, jakby zrobili z napedem na cztery kola, to kupilbym swojej kobiecie :)


Autko jest brzydkie jak to kaczatko (choc moze sympatyczne) ale podobno
bedzie wersja z napedem na czery kola.
Dana

szwagier
18 Mar 2005, 08:11

Autko jest brzydkie jak to kaczatko (choc moze sympatyczne) ale podobno
bedzie wersja z napedem na czery kola.


ano wlasnie nie wiem, bo w "Wysokich Obrotach" doczytalem sie, ze bedzie
tylko z napedem na przod :(

szwagier
Octavia BlackMagic

KMariusz
18 Mar 2005, 08:32
Raf napisał(a):

nie wiem czy bylo ale polecam:

http://auto.gazeta.pl/wysokieobroty/1,49504,2603181.html


Swoją drogą, co skłania ludzi do kupowania takich niby terenowych aut?
Oczywiście poza chęcią pokazania się. Czy zwykłe combi nie wystarczy?

szwagier
18 Mar 2005, 09:49

Swoją drogą, co skłania ludzi do kupowania takich niby terenowych aut?
Oczywiście poza chęcią pokazania się. Czy zwykłe combi nie wystarczy?


powiem po sobie:
wyzsze o 10-15 cm zawieszenie + naped 4x4 to bardzo duzo w miejscu, gdzie sa
polne drogi o zlej jakosci a w zimie drogi nie sa sypane i potrafi je
sniegiem zasypac.
kombiak nie da sobie rady (chocby dlatego ze moze "zawisnac" na wertepach z
uwagi na swoja dlugosc)
czyli taki "kompaktowy terenowek" jest niezlym kompromisem pomiedzy zwykla
osobowka a duzym samochodem terenowym.
Fusion bylby niezly, ale nie ma napedu na 4 kola. Panda 4x4 - ciutke za
mala. Suzuki Jimmy to taki samochodzik, ale brzydki jak noc..

KC

Dana S
18 Mar 2005, 17:23

szwagier wrote:
ano wlasnie nie wiem, bo w "Wysokich Obrotach" doczytalem sie, ze bedzie tylko z napedem na przod :(


Czytu, czytu:
http://autoswiat.redakcja.pl/nowosci/artykul.asp?Artykul=9665
Dana

18 Mar 2005, 17:27

|
| powiem po sobie:
| wyzsze o 10-15 cm zawieszenie + naped 4x4 to bardzo duzo w miejscu, gdzie
sa
| polne drogi o zlej jakosci a w zimie drogi nie sa sypane i potrafi je
| sniegiem zasypac.
| kombiak nie da sobie rady (chocby dlatego ze moze "zawisnac" na wertepach
z
| uwagi na swoja dlugosc)
| czyli taki "kompaktowy terenowek" jest niezlym kompromisem pomiedzy zwykla
| osobowka a duzym samochodem terenowym.
| Fusion bylby niezly, ale nie ma napedu na 4 kola. Panda 4x4 - ciutke za
| mala. Suzuki Jimmy to taki samochodzik, ale brzydki jak noc..
|

Troszkę mylisz pojęcia. Gdzie Panda z napędem na przódi dołączanym
wiskotycznie jakimś tyłem z podniesionym o 3 cm zawieszeniem do Jimmy
opartego na ramie ze sztywnym mostem jak rasowa terenówka. Co innego
dołączany 4x4 przez sprzęgło gdzie filtruje to elektronika (np Panda,
Octavia, RAV4, itp) a co innego tylnionapędowa terenówa (Land cruiser
starszy suzuki grand vitara itp) z dołączanym przodem ale za pomocą skrzyni.
Inna sprawa to z kolei napęd subaru gdzie masz stały napęd na 4 koła po 50%
na oś podobnie jak w innych samochodach terenowych. Co do reszty sie
zgadzam. Jest wiele dróg gdzie 4x4  większy prześwit (190 mm np w subaru
forester czy grand vitara) się przyda
Maciek

KMariusz
21 Mar 2005, 03:47
szwagier napisał(a):

powiem po sobie:
wyzsze o 10-15 cm zawieszenie + naped 4x4 to bardzo duzo w miejscu, gdzie sa
polne drogi o zlej jakosci a w zimie drogi nie sa sypane i potrafi je
sniegiem zasypac.
kombiak nie da sobie rady (chocby dlatego ze moze "zawisnac" na wertepach z
uwagi na swoja dlugosc)


Ok. Rzeczywiście wyższe zawieszenie to może być znaczący atut. Znam ten
ból, gdy swoją felkę musiałem zostawiać przy szosie, a resztę drogi
pokonać na butach. Niestety skoda yeti prawdopodobnie będzie posiadać
napęd wyłącznie na przednią oś, czyli auto nie całkiem terenowe.



Podobne tematy:
Nowa strona - www.kaplani.com.pl !
NOWA SIEDZIBA Egurrola Dance Studio TARCHOMIN Warszawa
NOWA SIEDZIBA Egurrola Dance Studio TARCHOMIN Warszawa
Oakley Elite - nowa topowa linia Oakley
Rusza nowa strona dla graczy WCS 2004.
Nowa Ranga :P
Nowa baza wojska + granica