tdi 110

Kategoria: alt.pl.misc.samochody.skoda

Wersja archiwalna tematu "tdi 110" z grupy alt.pl.misc.samochody.skoda



news.onet.pl
24 Lis 2003, 07:29
Czy miał ktoś podobny problem?
Po każdo razowym odpaleniu silnika po ruszeniu i wciśnięciu gazu do dechy
samochód ropędza się jak by miał z 40 km., dopiero po przekroczeniu około
2500 do 3000 obrotów wskakuje na swoją moc i aż do ponownego odpalenia
działa prawidłowo.
Podejrzewałem że to przepływomierz, ale po wymianie zachowuje sie tak samo.
Następne moje poderzenie to czujnik temperatury ale mogę się mylić...

Prosze o opis ewentualnych doświadczeń.

Przembo
24 Lis 2003, 08:10

Czy miał ktoś podobny problem?
Po każdo razowym odpaleniu silnika po ruszeniu i wciśnięciu gazu do dechy
samochód ropędza się jak by miał z 40 km., dopiero po przekroczeniu około
2500 do 3000 obrotów wskakuje na swoją moc i aż do ponownego odpalenia
działa prawidłowo.
Podejrzewałem że to przepływomierz, ale po wymianie zachowuje sie tak
samo.
Następne moje poderzenie to czujnik temperatury ale mogę się mylić...

Prosze o opis ewentualnych doświadczeń.


Prosze bardzo co prawda z Passata ale silnik ten sam. Po uruchomieniu w
siarczysty mroz nie dzialala turbina (brak cisnienia). Po ponownym
uruchomieniu dzialalo ok. Podejrzewam ze u mnie to byl jakis korek lodowy,
ew. zalodzenie zaworu upustowego na turbinie, chyba ze ma to jakis czujniki
temperatury:)
Moze to co napisze jest smieszne ale moze  uciebie tez cos sie tam "odtyka"
i dziala luz. Ja bym szukal przy turbinie i okolicy.

Pozdrawiam
Przembo

news.onet.pl
25 Lis 2003, 02:06

| Czy miał ktoś podobny problem?
| Po każdo razowym odpaleniu silnika po ruszeniu i wciśnięciu gazu do
dechy
| samochód ropędza się jak by miał z 40 km., dopiero po przekroczeniu
około
| 2500 do 3000 obrotów wskakuje na swoją moc i aż do ponownego odpalenia
| działa prawidłowo.
| Podejrzewałem że to przepływomierz, ale po wymianie zachowuje sie tak
samo.
| Następne moje poderzenie to czujnik temperatury ale mogę się mylić...

| Prosze o opis ewentualnych doświadczeń.

Prosze bardzo co prawda z Passata ale silnik ten sam. Po uruchomieniu w
siarczysty mroz nie dzialala turbina (brak cisnienia). Po ponownym
uruchomieniu dzialalo ok. Podejrzewam ze u mnie to byl jakis korek lodowy,
ew. zalodzenie zaworu upustowego na turbinie, chyba ze ma to jakis
czujniki
temperatury:)
Moze to co napisze jest smieszne ale moze  uciebie tez cos sie tam
"odtyka"
i dziala luz. Ja bym szukal przy turbinie i okolicy.

Pozdrawiam
Przembo

Dziękuję za odpowiedź, ale to nie to, ponieważ najwyraźniej to powiązane


jest z jakimś elementem podającym dane do ustawienia ilości paliwa przez
moduł.
Na komputerze w momencie blokady pokazuje mi chwilowe zużycie przy pełnym
wciśniętym gazie max 9 litrów, a po "odetkaniu" tak jak powinno czyli nawet
do 21 litrów.
Jak wymienie próbnie jeszcze czujnik temperatury to dam znać o sukcesach.

Pozdrawiam
Krzysztof

Przembo
25 Lis 2003, 03:03

| Prosze bardzo co prawda z Passata ale silnik ten sam. Po uruchomieniu w
| siarczysty mroz nie dzialala turbina (brak cisnienia). Po ponownym
| uruchomieniu dzialalo ok. Podejrzewam ze u mnie to byl jakis korek
lodowy,
| ew. zalodzenie zaworu upustowego na turbinie, chyba ze ma to jakis
czujniki
| temperatury:)
| Moze to co napisze jest smieszne ale moze  uciebie tez cos sie tam
"odtyka"
| i dziala luz. Ja bym szukal przy turbinie i okolicy.

| Pozdrawiam
| Przembo

| Dziękuję za odpowiedź, ale to nie to, ponieważ najwyraźniej to powiązane
jest z jakimś elementem podającym dane do ustawienia ilości paliwa przez
moduł.
Na komputerze w momencie blokady pokazuje mi chwilowe zużycie przy pełnym
wciśniętym gazie max 9 litrów, a po "odetkaniu" tak jak powinno czyli
nawet
do 21 litrów.
Jak wymienie próbnie jeszcze czujnik temperatury to dam znać o sukcesach.


21 to normalnie? ja jak ruszam mam kolo 50 literkow (pierwsze metry na
zimnym), troche to dziwne bo nawet po wcisnieciu gazu w podloge nigdy nie
przekracza okolic 20.
Co do wskazan komputera Carisma 1.8 GDI max 78 litrow, Opel Vectra 2.0 ponad
100 litrow, ale oczywiscie nie podczas normalnej eksploatacji :-))))))))

Pozdrawiam
Przembo

news.onet.pl
25 Lis 2003, 04:05

| Prosze bardzo co prawda z Passata ale silnik ten sam. Po uruchomieniu
w
| siarczysty mroz nie dzialala turbina (brak cisnienia). Po ponownym
| uruchomieniu dzialalo ok. Podejrzewam ze u mnie to byl jakis korek
lodowy,
| ew. zalodzenie zaworu upustowego na turbinie, chyba ze ma to jakis
| czujniki
| temperatury:)
| Moze to co napisze jest smieszne ale moze  uciebie tez cos sie tam
| "odtyka"
| i dziala luz. Ja bym szukal przy turbinie i okolicy.

| Pozdrawiam
| Przembo

| Dziękuję za odpowiedź, ale to nie to, ponieważ najwyraźniej to
powiązane
| jest z jakimś elementem podającym dane do ustawienia ilości paliwa przez
| moduł.
| Na komputerze w momencie blokady pokazuje mi chwilowe zużycie przy
pełnym
| wciśniętym gazie max 9 litrów, a po "odetkaniu" tak jak powinno czyli
nawet
| do 21 litrów.
| Jak wymienie próbnie jeszcze czujnik temperatury to dam znać o
sukcesach.

21 to normalnie? ja jak ruszam mam kolo 50 literkow (pierwsze metry na
zimnym), troche to dziwne bo nawet po wcisnieciu gazu w podloge nigdy nie
przekracza okolic 20.
Co do wskazan komputera Carisma 1.8 GDI max 78 litrow, Opel Vectra 2.0
ponad
100 litrow, ale oczywiscie nie podczas normalnej eksploatacji :-))))))))

Pozdrawiam
Przembo


Od nowości nie miałem więcej jak najwyżej 28 litrów max.
A w Omedze 2.5 litra benzyna też nie miałem więcej niż 50 litrów.
Teraz trochę zgupiałem, może  po prostu nigdy nie piłowałem na zimnym na
maxa. :)
Ale dziękuję

Pozdrawiam
Krzysztof

Przembo
25 Lis 2003, 09:44

| 21 to normalnie? ja jak ruszam mam kolo 50 literkow (pierwsze metry na
| zimnym), troche to dziwne bo nawet po wcisnieciu gazu w podloge nigdy
nie
| przekracza okolic 20.
| Co do wskazan komputera Carisma 1.8 GDI max 78 litrow, Opel Vectra 2.0
ponad
| 100 litrow, ale oczywiscie nie podczas normalnej eksploatacji :-))))))))

| Pozdrawiam
| Przembo

Od nowości nie miałem więcej jak najwyżej 28 litrów max.
A w Omedze 2.5 litra benzyna też nie miałem więcej niż 50 litrów.
Teraz trochę zgupiałem, może  po prostu nigdy nie piłowałem na zimnym na
maxa. :)
Ale dziękuję


Carisma rozgrzana pod gorke i ostro!! Vectra tylko raz i tak zimna nie byla,
a co do mojego prywatnego to cisne rzadko i TYLKO narozgrzanym turbinki mi
skoda. Przy wyprzedzaniu z predkosciami 100-120 przy  kick-down'ie (wiadomo
chyba co to?) skacze w okolice 20
Napisalem ze mam 50 litrow jak ruszam na zimnym zaraz po rozruchu (dodam
zeby bylo smieszniej ze ruszam bez gazu)

PS.Tym komputerkiem nie ma co sie zbytnio przejmowac to tylko chwilowe
:-)))))))

Pozdrawiam
Przembo

news.onet.pl
26 Lis 2003, 02:09
Ok, dziękuję za wszystkie rady
Pozdrawiam
Krzysztof

| 21 to normalnie? ja jak ruszam mam kolo 50 literkow (pierwsze metry na
| zimnym), troche to dziwne bo nawet po wcisnieciu gazu w podloge nigdy
nie
| przekracza okolic 20.
| Co do wskazan komputera Carisma 1.8 GDI max 78 litrow, Opel Vectra 2.0
| ponad
| 100 litrow, ale oczywiscie nie podczas normalnej eksploatacji
:-))))))))

| Pozdrawiam
| Przembo

| Od nowości nie miałem więcej jak najwyżej 28 litrów max.
| A w Omedze 2.5 litra benzyna też nie miałem więcej niż 50 litrów.
| Teraz trochę zgupiałem, może  po prostu nigdy nie piłowałem na zimnym na
| maxa. :)
| Ale dziękuję

Carisma rozgrzana pod gorke i ostro!! Vectra tylko raz i tak zimna nie
byla,
a co do mojego prywatnego to cisne rzadko i TYLKO narozgrzanym turbinki mi
skoda. Przy wyprzedzaniu z predkosciami 100-120 przy  kick-down'ie
(wiadomo
chyba co to?) skacze w okolice 20
Napisalem ze mam 50 litrow jak ruszam na zimnym zaraz po rozruchu (dodam
zeby bylo smieszniej ze ruszam bez gazu)

PS.Tym komputerkiem nie ma co sie zbytnio przejmowac to tylko chwilowe
:-)))))))

Pozdrawiam
Przembo


M
26 Lis 2003, 16:18
Z ta Vectra to mocno przesadziles. Ja jezdzilem Omega 2 litry, silnik ten
sam i nigdy ponad 50 nie zaobserwowalem, zebym  nie wiem co robi. Podobnie
sprawa miala sie w przypadku passata VR6 czy Audi 100 2,8 nigdy wiecej niz
70 litrow a silniki maja prawie po 3 litry pojemnisci. Chyba cos z
komputerem masz nie teges.
P.S. A nozke mam ciezka :)
Przembo
27 Lis 2003, 16:15

Z ta Vectra to mocno przesadziles. Ja jezdzilem Omega 2 litry, silnik ten
sam i nigdy ponad 50 nie zaobserwowalem, zebym  nie wiem co robi. Podobnie
sprawa miala sie w przypadku passata VR6 czy Audi 100 2,8 nigdy wiecej niz
70 litrow a silniki maja prawie po 3 litry pojemnisci. Chyba cos z
komputerem masz nie teges.
P.S. A nozke mam ciezka :)


Rzecz wzgledna. Na obcym samochodzie to i przyspieszenie lepsze i zuzycie
paliwa rowniez:) Przyznam sie w prawym bucie zdarza mi sie cegle nosic:)))

PS. 3 kompy by wariowaly?? Nie wydaje mi sie.

news.onet.pl
1 Gru 2003, 06:31
Odnośnie mojej usterki.
Wymieniłem na sprawdzony przepływomierz i jest wszystko Ok.
Pozdrawiam.

Z ta Vectra to mocno przesadziles. Ja jezdzilem Omega 2 litry, silnik ten
sam i nigdy ponad 50 nie zaobserwowalem, zebym  nie wiem co robi. Podobnie
sprawa miala sie w przypadku passata VR6 czy Audi 100 2,8 nigdy wiecej niz
70 litrow a silniki maja prawie po 3 litry pojemnisci. Chyba cos z
komputerem masz nie teges.
P.S. A nozke mam ciezka :)

MK
3 Gru 2003, 09:07

Wymieniłem na sprawdzony przepływomierz i jest wszystko Ok.


    To pięknie! Znaczy w Skodach też padają te przepływomierze jak we
wszystkich VW? Przygnębiające :-[

    pozdrawiam,
    MK.



Podobne tematy:
110 rocznica oddania Domu Zdrojowego
Bizon BS z 110 (czerwony)
Behringer V-Tone GMX 110
VW Golf IV TDI + (191Ps) vS. Audi S6 4.2 V8 c4 LPG (326PS??)
Audi Q7 4.2 TDI+ (373Ps) vS. BMW e39 540i (286Ps)
VW Golf IV TDI + (191Ps) vS. Audi A5 3.0 TDI Quattro (240Ps)
VW Golf IV TDI+ (191Ps) vS. Fiat Coupe 2.0T 16V (190Ps)