punto

Kategoria: alt.pl.misc.samochody.taunus

Wersja archiwalna tematu "punto" z grupy alt.pl.misc.samochody.taunus



Elka
12 Maj 2001, 08:30
Sprzedam punto 1999 rok
Z salonu, pierwszy właściciel
Srebrny metalik, 40 000 km, centralny zamek, alarm

Elka

Maciej Szmit
12 Maj 2001, 19:18
Ludzie, czy Wy nie umiecie czytac nawet tematu grupy?? Taunus Punto???
Elka wrote:
Sprzedam punto 1999 rok
Z salonu, pierwszy właściciel
Srebrny metalik, 40 000 km, centralny zamek, alarm

Elka


MaCiEjA
13 Maj 2001, 12:06
moze dla tego ze tez na "F"
"fiat"
"ford"
(:
Użytkownik Maciej Szmit <sz@mail.iw.lodz.plw wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3AFDC46F.849DD@mail.iw.lodz.pl...
Ludzie, czy Wy nie umiecie czytac nawet tematu grupy?? Taunus Punto???

Elka wrote:

| Sprzedam punto 1999 rok
| Z salonu, pierwszy właściciel
| Srebrny metalik, 40 000 km, centralny zamek, alarm

| Elka


mandrzej@taunus.prv.pl
13 Maj 2001, 16:46
Odpowiedź na wiadomość <3AFDC46F.849DD@mail.iw.lodz.pl,
której autorem(ką) jest Maciej Szmit <sz@mail.iw.lodz.pl

Ludzie, czy Wy nie umiecie czytac nawet tematu grupy?? Taunus Punto???


Nie ma co się pienić, to i tak nic nie da. Śmieciarze nic sobie z tego nie
robią. Taki folklor.
Michał

Maciej Szmit
13 Maj 2001, 17:32
Jak tu sie nie pienic, kiedy przedwczoraj moj Taunus spotkal sie bardzo blisko
z Lublinem :-( A blotniki mozna dostac najblizej w Danii (mam nadzieje, ze
migacze tez, bo to rocznik 1978, a wiec nie z tych najnowszych), co trwa kolo
tygodnia. Swoja droga po raz ktorys z rzedu ciesze sie, ze mam duzy,
bezpieczny i w sumie dosc tani samochod.

Maciej

"mandr@taunus.prv.pl" wrote:
Odpowiedź na wiadomość <3AFDC46F.849DD@mail.iw.lodz.pl,
której autorem(ką) jest Maciej Szmit <sz@mail.iw.lodz.pl

| Ludzie, czy Wy nie umiecie czytac nawet tematu grupy?? Taunus Punto???

Nie ma co się pienić, to i tak nic nie da. Śmieciarze nic sobie z tego nie
robią. Taki folklor.
Michał

PiotrekB
16 Maj 2001, 07:00
Co jest?... zapomniałaś dodać, że kupisz w zamian Taunusa
Pozdrawiam
PiotrekB
MaCiEjA
16 Maj 2001, 08:26
hehe
Użytkownik PiotrekB <piotr.bok@rnjsa.com.plw wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3b025c2@news.vogel.pl...
Co jest?... zapomniałaś dodać, że kupisz w zamian Taunusa
Pozdrawiam
PiotrekB




Podobne tematy:
Grande Punto | Emotion| 2007 | 1.4 16V
[Sprzedam] Lampy tył fiat punto II 3d przed fl
Grande Punto | Emotion| 2007 | 1.4 16V
T34/76
[Sprzedam] Lampy tył fiat punto II 3d przed fl
Grande Punto | Emotion| 2007 | 1.4 16V
Plujak - Arcana Lord 76