Kategoria: alt.pl.piwo

Lista tematów



Piwo o nazwie Barley jest gicior ;) Naprawde super jak na 1.10zl
Pzdr,
HS(Nawalony).

Piwo o nazwie Barley jest gicior ;) Naprawde super jak na 1.10zl



gdzie można kupić?

| Piwo o nazwie Barley jest gicior ;) Naprawde super jak na......
siema
Dzisiaj tak sobie z kumplami obmyslalismy plan, co by tu robic w
przyszlosci. I postanowilismy:
ze mozna by zalozyc nowa religie, cos na ksztalt Zielonoswiatkowcow,
lub Kryszny. Wymyslilismy nazwe: Czciciele Warki Strong.
Nasza swiatynia, to bedzie jeden z ogrodkow piwnych nad...
Od niedzieli stalem sie starszy ojojjooj czlowiek sie starzeje mniej moze
mniej wytrzymaly :))))))
No ale moja pani mnie zaskoczyla na maxa i uraczyla mnie z tej okazji Faxem
+ Litrowy kufelek (niestety do fanow faxa nie naleze, ale kufelek bajer).
Wiec teraz jestem starszy dojrzalszy mam wiecej za soba ni i.........
...wlasnie sie pojawilo w Wawie i jest naprawde dobre.
Polecam nowe partie, dopoki trzymaja klase... :-|
......
http://www.jurand.e-strada.pl/enter/o-heban.ws4d
Pierwsze polskie czarne piwo stworzone specjalnie dla polskiego konsumenta o
ekstrakcie 12,1% i alkoholu 5,4%obj. Dostojne, szlachetne,
niespotykane...Długo można prawić mu komplementy, lecz tak naprawdę liczy
się jego pełny, dojrzały, aksamitny......
Witam,

na Litwie. Rok temu przywiozłem sobie sporo tamtejszych piw po których
zostały mi butelki. Niebawem wybieram się tam ponownie i chciałbym
wiedzieć czy jest sens wozic ze sobą te puste flaszki, które mam
zamiar wymienić na pełne.
Pozdrawiam,
Filip
Zostaw sobie na...
  Rok 2007 - czerwiec. Dokładnie to środa, 20-go. Nieco po 21-ej.
  Nagle zza rogu Telly Savalas wrzuca na alt.pl.piwo:
Kto wie... może po latach wpajania przez rządzących polskiemu
społeczeństwu, że to co nasze jest do d... w końcu na rynku zaczną
jeszcze prężniej działać prawdziwe polskie......
Spożywanie alkocholu szkodzi zdrowiu

Spożywanie alkocholu szkodzi zdrowiu



Niewątpliwie masz rację (czymkolwiek by alkoCHol nie był). Dlatego my
tutaj pijemy piwo. A teraz idź na forum bravo i daj upust swym frustracjom.

Spożywanie......
Witam
Dlaczego Carlsberg reklamuje sie jako "probebly the best beer in the
world" ? Jest to potwierdzone jakimis nagrodami ?

jestem najlepszym smakoszem piwa na swiecie, co oczywiscie nie jest
prawda ale ja tak moge uwazac...
Bo dla mnie to piwo to nic nadzwyczajnego, a nawet ponizej......
zgadzam sie z wami . piwo jest ok
......
Witam Was
Gdzie znajdę instrukcję krok po kroku jak zrobić piwo domowym sposobem ?
Czy jest jakiś grupowy serwer archiwum ?
Jakie butelki, ile leżakowanie itp.... takie podstawowe laickie informacje
i .... od jakiego piwa ( czytaj które się uda nowicjuszowi, żeby się nie
zrazić ) zacząć......
warka jasna w czerwonej puszce. data ważności 21.10.06 (serii nie pamiętam,
bo właśnie puszki odniosłem do sklepu - gdzie oczywiście kasy mi nie
zwrócili - dobrze, że tylko 2  kupiłem - pani kazała mi do sanepisu brać
puszki, ale kasy mi nie zwróci, bo by na tym straciła). otworzyłem 1na -
przelałem do kufla,......
Witam
Zaczelo sie prawdziwe lato, upaly a wiadomo ze nie ma nic gorszego niz
cieple piwo... W domu jest lodowka a na wakacjach w terenie trzeba sobie
radzic jakos inaczej. Znacie jakies ciekawe, szybkie i skuteczne sposoby
dbania o wlasciwa temperature piwa?
Ja czesto wkladam browara do zimej wody (rzeka,......
ZAJEBISCIE KOPIE??:):):)HEHEHE

ZAJEBISCIE KOPIE??:):):)HEHEHE



A CZEGO?

| ZAJEBISCIE KOPIE??:):):)HEHEHE
A CZEGO?



Ja pierdziu... !!uwaga elokwent!!
1. Tu nie czat i nie trzeba......
Witam
Czy ktos sie orientuje ile teraz na Slowacji kosztuje Kelt razem z butelka
(z patentowym zamykaniem) w jakims markecie??
Mam zamiar zapodac swoja warke i zastanawiam sie czy kupowac kapslownice czy
lepiej jechac i kupic z 50 Keltow ktore oczywiscie sam wypije......
Wczoraj postanowiłem wypróbować słynnego U-BOOTa w pubie. Zakupilem więc
wzmiankownego "drinka" i zabrałem się do konsumowania. Po jednym nie
odczulem żadnego efektu, więc zakupiłem drugiego. Kiedy podrugim miałem
lekką fazę stwierdziłem, że to jest nic nie warte... Wiecej nie kupowalem bo
nie......
musze powiedzieć że coś złego dzieje sie na grupie
jakoś niema nowych postów i wogóle
co sie dzieje!?
------------------------------
pozdrawiam
Paweł
......
Pojawilo (a moze nie, nie wiem) sie ostatnio takie cos - Tatra. Dzisiaj
pierwszy raz w telewizji (publiczna, chyba TVP1) zobaczylem reklame tego
piwa. Jak to Wam smakuje? (osobiscie jeszcze nie mialem tej przyjemnosci
albo nieprzyjemnosci)
Pozdrawiam serdecznie......
czesc
Musze kupic jakies piwo guezue (niby brukselskie). Dwa pytania. Czy te
guezue to marka czy gatunek? Jak sie wymawia ten wyraz? Nie chce sie w
sklepie skompromitowac za bardzo ;)
Konrad, znad szklaneczki portera......
piwo jest ok

piwo jest ok



No i ??
Duzo jeszcze takich sloganow sie pojawi ??
Przeciez wszyscy co tu siedza to wiedza ze piwo jest najlepsze...
logout FooToo
......
CARLSBERG the best
a jakie według was?????????

gg:3105321
......
Elou,
Ja przyznam, ze tez nie mialem ostatnio okazji niczego nowego sprobowac. Ale
moze ktos cos?
Pzdr,
Blazej
......
                        DONOS
Niniejszym donoszę, iż w Piotrze i Pawle w Poznań Plaza (co za _ujowa
nazwa...) jest regał wypełniony Fortuną, a wśród nich: Czarny Smok
(czarne niedosładzane), oraz Fortuna Czarne Miodowe (czy jakoś tak) -
piwo czarne......
Witam
Ostatnio jak mam smaka na cos dobrego to sobie kupuje zamiast Zywca
cudowne piwko jakim jest Pilsner Urquell. Oczywiscie dobrze schlodzone w
kufelku zeby docenic kolor i piane. Podobno sie popsul ostatnio, ja nie
wiem bo wczesniej nie pijalem ale jak dla mnie to super piwko. Uwielbiam
ta gorycz... Z...
ma ktos jakies pomysly na reanimacje ? bo ja nie :\......
Najlepszy porter. jakiego piłem w życiu.
Piłem go Czeskim Cieszynie i żałuję, że zapomniałem przywieźć skrzynki do
Wrocławia.
Ciekawe, gdzie też najbliżej mojego miasta można w/w rarytas kupić?

Najlepszy porter. jakiego piłem w życiu.
Piłem go Czeskim Cieszynie i żałuję, że......
    Mimo mojego regionalnego wrecz honorowego przywiazania do DM ostatnio
postanowilem sprobowac dawno odstawionego OM i ku mojemu zaskoczeniu okazal
sie calkiem przyzwoitym piwem o podobnej stonowanej barwie i wywarzeniu
smakow co DM, daleko w tle lekka slodycz, ktora przy mocnym piwie jest......
Użytkownik "Wittorio"...
Sorry, ale czy ciebie za przeproszeniem pojebalo??
......
Witam,
wejdz na: http://www.izi.com.pl/~tomekizi/ankieta/ankieta.php
i odpowiedz na kilka wyjatkowo waznych pytan o piwie :))
Tomek.
......
Znów mi wesoło, bo na kompie stoi sobie złocisty Okocimek
Light (to się teraz chyba po prostu Piwo Jasne nazywa) i
pieni się przyjaźnie do mnie! Stoi sobie na waflu do... kawy
MH :) - kawę też lubię, a to jest jedyny wafel na korku w
chałupie :)))......
Witam.
Gdzie krakowianie z rejonu Krowodrzy zaopatrują się w DOBRE piwo ?
Nie chodzi mi o Żywca czy Tyskie bo to jest w każdym spożywczym
Chciałbym trochę poeksperymentować no z niepasteryzowanymi etc. a trudno
zapuszczać się specjalnie do centrum albo do nowej Huty po butelkę piwa.
Troszkę jest w makro, ale...
Nie mylić z Młodzieżą Wszechpolską!  ;-)
Od niedawna testuję markę Wojak kieleckiego Browaru Belgia. Właśnie kupiłem
Wojaka Wszechmocnego - 9%. Piwo jest naprawdę dobre. Sądziłem, że tak mocne
piwo będzie albo takie sobie (tak jak Faxe 10%), albo zbyt słodkie (Warka
Strong), albo doprawiane z wyczuwalną...
Witam Szanownych Grupowiczow,
poniewaz grupa w szybkim tempie sie rozrasta oraz zyskuje szeregi nowych
zwolennikow  :))  wydaje mi sie, ze celowe byloby zorganizowanie jakiegos
spotkanka (w Wwie, prosze o propozycje pubow!), na ktorym oprocz suchej
dyskusji nt zalet roznych browarow,...
Jakis czas temu, nasz webmajster wspominal o mozliwosci zalozenia aliasy na
the.evil.name - aktualne? Ew. ile to by kosztowalo? (niekoniecznie ile piw
;-)

Jakis czas temu, nasz webmajster wspominal o mozliwosci zalozenia aliasy
na
the.evil.name - aktualne? Ew. ile to by kosztowalo?......
hmm.. ze tak powiem... udalo mi sie dzisiaj potestowac takie piwo co
sie EB nazywa, a ktorego od nie pamietnych czasow nie pilem :)
i powiem tak... gdy pilem to piwo pierwszy raz ( a bylo to kilka
dobrych lat temu) bardzo mi smakowalo... pozniej jego smak, ze tak
powiem, pogarszal sie, az zaprzestalem jego konsumpcji.......
cze
Ta ciekawostka pochodzi z czasopisma Wiedza i Życie nr 8/2003 str. 10:
Firma Vinprom z Bułgarii rozpoczęła produkcję wódki o nazwie Shock, która ma
być jakoby lekarstwem na kaca. Nowy trunek oprócz alkoholu zawiera
mieszaninę witamin C, B1 i B2, miodu, mleka i innych aktywnych...
Jaki jest najlepszy porter (marka producenta) z dostepnych u nas na rynku?
Kratylos
......
Szczyt lenistwa: http://www.beerlauncher.com/
Polecam zwłaszcza video: ttp://tinyurl.com/2mcdbc :)
Pozdrw,
Pedro

Szczyt lenistwa: http://www.beerlauncher.com/
Polecam zwłaszcza video: ttp://tinyurl.com/2mcdbc :)



rzeczywiście......
co tam slychac ?
pijecie co dzisiaj? :D

co tam slychac ?



psssssst
pijecie co dzisiaj? :D



w planach mam lecha i millera, taka polityczna mieszanka. ;)

co tam slychac......
Witam.
Szukam informacji o knajpach istniejących w Polsce w których piwo warzone
jest w lokalu (minibrowar).
Dotychczas znalazłem:
Brovaria - Poznań
Spiż - Wrocław
CK Browar - Kraków
Browar Bartek - Gołuchów (info nie sprawdzone)
Czy ktoś z Was zna inne.
Z góry...
    Pozdrówka browar-maniacy. Jestem nowy na tej grupce. Niedawno zaczęło
mnie nurtować takie pytanie, z którym borykam się przed każdym wyjazdem na
wakacje, a mianowicie chodzi mi o to: czy lepiej na wyjazd na 5 dniowe
wakacje kupić zgrzefke TYSKIEgo (24 puszeńki) czy lepiej za tą samą cenę
kupić 15......
Czy wiecie ile kosztuje piwo w kawiarence obok sejmu , słyszałem że około
9zł. to chyba przesada , zwykłe kosztuje około 2,90, bużka

Czy wiecie ile kosztuje piwo w kawiarence obok sejmu , słyszałem że
około
9zł. to chyba przesada , zwykłe kosztuje około 2,90,......
                        Witam.
Wyczesałem w sieci - info o piwie open-source.  :-)
Link banalny - www.dobreprogramy.pl
Teraz jest to news w pierwszej 10.
......
dzien bez bro dniem straconym...
jak ja moglem do tego dopuscic ????


jak ja moglem do tego dopuscic ????



Za duzo siedziales przed kompem?
3704

| dzien bez bro dniem straconym...
| jak ja moglem do tego dopuscic......
Żywiec jest najlepszy
......
Witam
Kupilem sobie w markecie Warke Strong puszkowa juz z nowa grafika...(reklama
z bursztynem), po skosztowaniu tego plynu malo go nie wyplulem !
Browar chyba wraz z zmiana grafiki swojego wyrobu najwyrazniej zmienil
recepture, teraz w smaku nie jest juz  slodka, ma posmak palony cos ala
Okocim......
Ja dziś spróbowałem po raz pierwszy i powiem, że zostałem mile zaskoczony.
Nowy oryginakny smak, nie za słodkie, nie za gorzkie, nie za wodniste, jak
dla mnie w sam raz....ale jak na razie pozostanę przy Żubrze - względy
oszczędnościowe :D
......
Ktore piwo jest lepsze? A moze znacie jeszcze lepsze marki?
......
ludzie ludzie qpilem dle mnie rzecz unikatowa :)
Pamietacie komiksy pana Tadeusza Baranowskiego ??  Antresolka profesorka
Nerwosolka i Skad sie bierze woda sodowa ?? Wlsnie udalo mi sie to dzis
zaqpic maja jeszcze smoka diplodoka i jakies jeszcze 2 ktorych nie znam ale
sie p[rawie totalnie z kasy splukalem...
Witam i sie przedstawiam
Mam na imie Bartosz mieszkam w Miescie Swietej Wiezy lubie piwo jasne nizbyt
mocne i ciemne pod kazda postacia :)
......
Co do modemow i innych diablow. Mam Dialog. Od jakiegos czasu nie moge
dostac sie na polskie serwery irc'a. Nie boleje nad tym poniewaz i tak
wchodze tam okazyjnie, raz na miesiac?, ale jednak czasami chce kogos
odnalezc, program mam i nie moge z niego korzystac. Ktos wie o co tu chodzi?
Sorry za off......
Dzisiaj kupiłem w Eleclerc na warszawskim Ursynowie, Warkę Strąg w
czteropaku.
To cud że się nie otrułem.
W puszce jest coś o smaku szamponu do włosów.
......
Witam
Tak tu cicho wiec robimy qwizzzz !!!
NAJTAŃSZE PIWKO W DETALU !
(dostepne w Polsce 0,5 l puszka lub butelka [liczy sie kaucja za butelke])
Harnas 0,5 l puszka 1,98
sklep monopolowy ul. Podgórna; Zielona Góra
pozdrawiam all i studentuff majacych sesyje :(
gribek - siedzi w domu i KPK,...
no gdzie ci piwosze , swieta za pasem , a tu cisza
nie słysze wlewu do kufelka !!, ani złocistego kolorku tez nie widze
Zupka  chmielowa nie smakuje, za zimno ??
Polecam grzane z miodem i cytrynką !!
pozdrówka dla wszystkich
Asia
......
gdzie  jest najlepsze pifko??

gdzie  jest najlepsze pifko??



W Białymstoku? Nie wiem - jestem z Bielska :)))
BP, PPNMSP!
PS. w barze? w sklepie? w Czechach?
sprecyzuj pytanie.

W Białymstoku? Nie wiem - jestem z......
Witam
Co o tym myslicie (od najlepszego do najgorszego pod wzgledem smaku) ?
1. Piwo z butelki
2. Piwo kuflowe
3. Piwo z puszki.
4. Piwo z platikowego kubka.
Sprzedaja jeszcze w czyms innym piwko ?
......
Wczoraj spróbowałem - i całkiem przyjemne
Niepasteryzowane, taniutkie (2.40) - polecam!
......
Moze juz bylo podawane na grupie, jesli tak to jak to mowi moj
wykladowca z angielskiego "sory stary"... no wiec...
http://kiosk.onet.pl/art.asp?DB=162&ITEM=1148343&KAT=241

Moze juz bylo podawane na grupie, jesli tak to jak to mowi moj
wykladowca z angielskiego "sory......
jak zajzec do archiwum grupy?
Himen
......
Witam
Czy istnieje może grupa alt.pl.wóda bo nie mogę się tutaj spełnić i zatracam
sens życia. Proszę! Pomóżcie!




Witam
Czy istnieje może grupa alt.pl.wóda bo nie mogę się tutaj spełnić i
zatracam
sens życia. Proszę!......
ajlepszy jest żywiec
......
Witam,
zatesknilem za smakiem bitterow... ale wlasnie sobie uswiadomilem, ze za
cholere nie pamietam, czy byly podawane schlodzone, czy w temperaturze
pokojowej... jakos kolacze mi sie po glowie ta druga opcja. Any help?
pozdrawiam

Witam,
zatesknilem za smakiem......
witam. z takim malym zapytaniem. czy ktos z grupowiczow juz smakowal piwa
'ZYWE' wyprodukowanego przez browar Amber?
piwo nie pasteryzowane (chyba jedyne takie piwo na rynku w Polsce) ma bardzo
krotki termin przydatnosci do spozycia (5 tygodni). zastanawiam sie czy
takie niepasteryzowane piwo ma szanse zdobyc......
nie lubie piwa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!





NTG.
......
Mam głupie pytanie :-)
Mienowicie chcieliśmy kupić na imprezę beczkę piwa, taką ze 30 litrów.
Problem, jak to piwo z niej wyjąć :-) Czy dają (za kaucją) jakieś kraniki w
hurtowniach ?
Czy jest może jakiś sposób żeby bezpiecznie to otworzyć ?
Wiem że w barach, to nawet kobiety barmanki zmieniają beczki, ale...

Strona 1 z 161 , 2, 3, 4, 5 ... 16



Podobne tematy:
Volatility Index, coraz blizej 20
Volatility Index, coraz blizej 20
Strona index
Uwaga na Interactive Index Polska
podanie index WK 67
datingwild index max.com wild
Strona index