piosenka z tulipana

Kategoria: alt.pl.audiogalaxy

Wersja archiwalna tematu "piosenka z tulipana" z grupy alt.pl.audiogalaxy



Sanczes
15 Cze 2002, 15:06
poszukuje piosenki lub chociaż sam tytuł piosenki z filmu polskiego pt.
"Tulipan", to był chyba drugi odcinek, on zarywał jakieś dwie niemieckie
laski na jachcie i leciała piosenka fronczewskiego i Urszuli (tego nie
jestem pewien na 100%), a w słowach było cos  ...balanttines, ooo
balanttines....

z gory dzieki za info

Bucz
15 Cze 2002, 16:24
NTG
Konio
15 Cze 2002, 18:14

NTG


Dobrze ze chociaz takie posty trafiają ostatnio na TG.

Konio

..:: szadi ::..
16 Cze 2002, 04:54
"Bucz" <Bucz@NOSPA@go2.plnapisał(a):

NTG


stary, tu jest prawie zero ruchu, wiec nie czepiaj sie, grupa ma zwiazek z
musyka to sie chopak pyta!

Sanczes
16 Cze 2002, 14:23

NTG


Szanowny kolego Buczu. Jeśli nie wiesz co napisac to nie pisz nic, a wówczas
nikt nie pomyśli o Tobie jak o gburze i ponuraku.

S.

matys
16 Cze 2002, 16:29

news:3d0b9006_3@news.vogel.pl... co nastepuje:

poszukuje piosenki lub chociaż sam tytuł piosenki z filmu polskiego pt.
"Tulipan", to był chyba drugi odcinek, on zarywał jakieś dwie niemieckie
laski na jachcie i leciała piosenka fronczewskiego i Urszuli (tego nie
jestem pewien na 100%), a w słowach było cos  ...balanttines, ooo
balanttines....


proponuje w AG wpisac 'Tulpian'... teraz albo piosenka 'urszuli' ---
'tulipan'... albo 'polskie seriale' ---'tulipan'... no chyba ze to jeszcze
nie to... wiec mozesz poszukac po kolejnych linkach... napewno znajdzie sie
odpowiedni kawalek...

pozdro:
___________________________________________________________________
Mateusz
Zajakala ICQ#: 67145963 GG: 1400556
___________________________________________________________________