Gears of war na PC

Kategoria: Usenetowy pregierz publiczny.

Wersja archiwalna tematu "Gears of war na PC" z grupy pl.pregierz



Trapez
26 Lis 2007, 06:11

Oczywiście wazelina! Jakiś rok temu jak pokazywali tą grę na konsoli,
wszystko mi pasowało oprócz sterowania padem. Teraz jest na PC i można
celować myszką :) Dodatkowa wazelina, że na moim sprzęcie*, bez żadnego SLI
czy dwóch rdzeni, da się grać w najwyższych detalach i chodzi to płynnie.
Ciekawa odmiana do shooterów FPP, jest miodnie.

*GeForce 8600GT, Athlon 64 3500+, 2GB ramu.

Oiolosse
26 Lis 2007, 06:23
Trapez pisze:

*GeForce 8600GT, Athlon 64 3500+, 2GB ramu.


Faktycznie Low End ;P

U mnie na takim samym sprzecie i 8800GTS przycinalo podczas autosave'ow.

Oio

KraZ
26 Lis 2007, 06:33

Trapez napisał(a):

Oczywi cie wazelina! Jaki rok temu jak pokazywali t gr na konsoli,
wszystko mi pasowa o opr cz sterowania padem. Teraz jest na PC i mo na
celowa myszk :) Dodatkowa wazelina, e na moim sprz cie*, bez adnego SLI
czy dw ch rdzeni, da si gra w najwy szych detalach i chodzi to p ynnie.
Ciekawa odmiana do shooter w FPP, jest miodnie.

*GeForce 8600GT, Athlon 64 3500+, 2GB ramu.


Nawet w 1377 x 768, 60 fps i z najwyzszymi detalami to nadal nudna,
repetytywna strzelanka z nieinteraktywnym otoczeniem, w dodatku
banalnie prosta nawet na hardcore. Popierdolek z 360...

pzdr,
KraZ

Michał Gancarski
26 Lis 2007, 06:37


| Oczywiście wazelina! Jakiś rok temu jak pokazywali tą grę na konsoli,
| wszystko mi pasowało oprócz sterowania padem. Teraz jest na PC i można
| celować myszką :) Dodatkowa wazelina, że na moim sprzęcie*, bez żadnego SLI
| czy dwóch rdzeni, da się grać w najwyższych detalach i chodzi to płynnie.
| Ciekawa odmiana do shooterów FPP, jest miodnie.

Skończyłem GoW na 360 kilka razy i nigdy nie miałem problemów ze sterowaniem
padem (zresztą w żadnej grze nie mam).


Widziałem ostatnio Halo 3 i chyba CoD:MW na X360. To ma być FPP czy jakiś
przewijany shooter w stylu Virtua Cop? Jak w ogóle można grać w ten sposób?
Ułatwione celowanie, wszystko jakieś prostsze. A gdzie klimat? Zanim się
obrócę do przeciwnika za pomocą pada to mijają wieki. Pewnie, nie zostanę
zabity ale cała idea FPP idzie się paść. Przecież to ma wyglądać jak akcja
z oczu bohatera, więc jeśli ktoś do mnie z boku strzela, to nerwowo i
błyskawicznie się odwracam, a nie zachowuję jak Rambo, którego kule się nie
imają i zawsze ma czas by przeładować.

Trapez
26 Lis 2007, 06:30

Faktycznie Low End ;P


No cóż, gra oryginalnie wyszła na XBOX'a 360 więc zależy do czego się
porównuje :)

U mnie na takim samym sprzecie i 8800GTS przycinalo podczas autosave'ow.


No w sumie przycina trochę jak się doładowuje dalszy ciąg rozgrywki. W
walce nie przeszkadza, bo to się dzieje podczas przechodzenia pomiędzy
etapami.

Trapez
26 Lis 2007, 06:33

napisał(a):

Skończyłem GoW na 360 kilka razy i nigdy nie miałem problemów ze sterowaniem
padem (zresztą w żadnej grze nie mam).


A może miałeś autoaim włączony? :) Nic nie zastąpi moim zdaniem swobody
celowania jakie daje myszka. To zresztą widać w demonstracjach tych gier,
jak celownik przemieszcza się po ekranie z jednostajną prędkością.

KraZ
26 Lis 2007, 06:41
On 26 Lis, 12:37, Michał Gancarski <wysyisb...@-spamywasz-

przegrywasz-.tlen.plwrote:

Widziałem ostatnio Halo 3 i chyba CoD:MW na X360. To ma być FPP czy jakiś
przewijany shooter w stylu Virtua Cop? Jak w ogóle można grać w ten sposób?
Ułatwione celowanie, wszystko jakieś prostsze. A gdzie klimat? Zanim się
obrócę do przeciwnika za pomocą pada to mijają wieki. Pewnie, nie zostanę
zabity ale cała idea FPP idzie się paść. Przecież to ma wyglądać jak akcja
z oczu bohatera, więc jeśli ktoś do mnie z boku strzela, to nerwowo i
błyskawicznie się odwracam, a nie zachowuję jak Rambo, którego kule się nie
imają i zawsze ma czas by przeładować.


Ale dzieki temu ludzie bez refleksu tez moga grac w FPP. Coz poradzic,
prawa rynku, produkt robiony pod najnizszy mianownik itepe ;]

Pzdr,
KraZ

Michał Gancarski
26 Lis 2007, 06:44

On 26 Lis, 12:37, Michał Gancarski <wysyisb...@-spamywasz-
przegrywasz-.tlen.plwrote:

| Widziałem ostatnio Halo 3 i chyba CoD:MW na X360. To ma być FPP czy jakiś
| przewijany shooter w stylu Virtua Cop? Jak w ogóle można grać w ten sposób?
| Ułatwione celowanie, wszystko jakieś prostsze. A gdzie klimat? Zanim się
| obrócę do przeciwnika za pomocą pada to mijają wieki. Pewnie, nie zostanę
| zabity ale cała idea FPP idzie się paść. Przecież to ma wyglądać jak akcja
| z oczu bohatera, więc jeśli ktoś do mnie z boku strzela, to nerwowo i
| błyskawicznie się odwracam, a nie zachowuję jak Rambo, którego kule się nie
| imają i zawsze ma czas by przeładować.

Ale dzieki temu ludzie bez refleksu tez moga grac w FPP. Coz poradzic,
prawa rynku, produkt robiony pod najnizszy mianownik itepe ;]


E tam, problem jest w sterowaniu. Pad się po prostu nie nadaje tak dobrze
jak myszka. Pad jest dobry do platformówek, uproszczonych RPG (całe "Jade
Empire" dla PC przeszedłem na padzie i było miodnie), prostych
"symulatorów" typu kosmiczne nawalanki ("Freespace"). FPP wymaga czegoś
zupełnie innego, bo tylko mysz przeniesie w odpowiedni sposób gwałtowność
ruchów i precyzję. Ten sam człowiek będzie grał w FPP lepiej myszką niż
padem (gdy opanuje).

Bart Ogryczak
26 Lis 2007, 06:46
On Nov 26, 12:23 pm, Oiolosse <useGoo@luc.plwrote:

Trapez pisze:

| *GeForce 8600GT, Athlon 64 3500+, 2GB ramu.

Faktycznie Low End ;P


A nie? Czterokrotna róznica w cenie. 8600GT -- 80 euro, 8800GTS -- 320
euro.

Oiolosse
26 Lis 2007, 06:55
Bart Ogryczak pisze:

A nie? Czterokrotna róznica w cenie. 8600GT -- 80 euro, 8800GTS -- 320
euro.


6600GT - 60 euro :

Oio

Michał Gancarski
26 Lis 2007, 07:04


| zupełnie innego, bo tylko mysz przeniesie w odpowiedni sposób gwałtowność
| ruchów i precyzję. Ten sam człowiek będzie grał w FPP lepiej myszką niż
| padem (gdy opanuje).

Ale zrozum, że na konsolach nie ma aż takiej gwałtowności jak w przypadku
PC. FPP są tak projektowane, żebyś nie musiał dokonywać obrotów o 180 stopni
w 0.3 milisekundy.


No to mówię, że Virtua Cop, a nie FPP. A są tak projektowane, bo nie ma
myszek i trzeba dać żyć padziarzom. Przecież gracze konsolowi to też
najczęściej hardcorowcy, a nie jakieś lebiegi.

KraZ
26 Lis 2007, 07:23

No tak, ale chyba jednak więcej jest casuali. Po drugie - nie sądzisz, że
skoro myszka i klawiatura jest taka super to już dawno producenci
zaimplementowali by je w konsolach? Tylko trochę niewygodnie by się grało
siedząc w fotelu...


I dlatego Wii sie cieszy tak wielka popularnoscia ;)

pzdr,
KraZ

Michał Gancarski
26 Lis 2007, 07:34

[...]

| przewijany shooter w stylu Virtua Cop? Jak w ogóle można grać w ten sposób?

Nie zauważyłem podobieństw do VC.


Bo przywykłeś. Pierwsze co mi przyszło na myśl, to VC.

| Ułatwione celowanie, wszystko jakieś prostsze. A gdzie klimat? Zanim się
| obrócę do przeciwnika za pomocą pada to mijają wieki. Pewnie, nie zostanę

Ułatwienia możesz sobie wyłaczyć, ale pad to nie myszka.


No a o czym ja piszę?

| zabity ale cała idea FPP idzie się paść. Przecież to ma wyglądać jak akcja

A kto jest odpowiedzialny za definicję idei FPP?


Definicja FPP jako "czegoś podobnego do VC" jest jednak bez sensu.

| z oczu bohatera, więc jeśli ktoś do mnie z boku strzela, to nerwowo i
| błyskawicznie się odwracam, a nie zachowuję jak Rambo, którego kule się nie
| imają i zawsze ma czas by przeładować.

No nie wiem, chyba w jakieś inne gry graliśmy.


No chyba nie, skoro są ułatwienia.

Michał Gancarski
26 Lis 2007, 07:49


| No chyba nie, skoro są ułatwienia.

Ułatwienia są dla casuali. Nikt Ci nie każe z nich korzystać.


No gdybym miał grać w pecetowego Dooma 3 padem, to bym się powiesił.

Trapez
26 Lis 2007, 07:47

napisał(a):

O to Wii ma myszkę? Widocznie dostałem niepełny zestaw :-)


Ale swoboda ruchów wiiowym padem jest na podobnym poziomie co w myszce.

Taryk Abu-Hassan
26 Lis 2007, 08:01
On 2007-11-26 13:47:16 +0100, Trapez <trapezwpSPAMPR@poczta.wp.plsaid:

napisał(a):

| O to Wii ma myszkę? Widocznie dostałem niepełny zestaw :-)

Ale swoboda ruchów wiiowym padem jest na podobnym poziomie co w myszce.


Masz myszke dzialajaca w 3D?

Michał Gancarski
26 Lis 2007, 08:03

[...]

| No gdybym miał grać w pecetowego Dooma 3 padem, to bym się powiesił.

No ale jak widać nie musisz. Zrozum tylko, że nie każdy jest Tobą.


I to coś zmienia w kwestii kompromisów odnośnie desginu gier, których
wymaga granie na padzie?

Czlowiek z Nieba
26 Lis 2007, 08:07
Wyszlo to juz na PC w Polsce?

czlowiek_z_nieba

KraZ
26 Lis 2007, 08:08

| Ale swoboda ruchów wiiowym padem jest na podobnym poziomie co w myszce.

Masz myszke dzialajaca w 3D?


Jaki problem? Od dawna sa, np. ogitech robi przeciez, w kazdym empiku
do kupienia. Niemniej, jemu chodzilo o sterowanie kursorem/celownikiem
poprzez sledzenie punktow podczerwonych, a nie o funkcje oferowane
przez wbudowane akcelerometry - i tu ma racje. Jest to rozwiazanie
najblizsze sterowaniu myszka (potem jest panel dotykowy w NDS).

pzdr,
KraZ

Czlowiek z Nieba
26 Lis 2007, 08:09
Użytkownik Michał Gancarski napisał:


| Oczywiście wazelina! Jakiś rok temu jak pokazywali tą grę na konsoli,
| wszystko mi pasowało oprócz sterowania padem. Teraz jest na PC i można
| celować myszką :) Dodatkowa wazelina, że na moim sprzęcie*, bez żadnego SLI
| czy dwóch rdzeni, da się grać w najwyższych detalach i chodzi to płynnie.
| Ciekawa odmiana do shooterów FPP, jest miodnie.

| Skończyłem GoW na 360 kilka razy i nigdy nie miałem problemów ze sterowaniem
| padem (zresztą w żadnej grze nie mam).

Widziałem ostatnio Halo 3 i chyba CoD:MW na X360. To ma być FPP czy jakiś
przewijany shooter w stylu Virtua Cop? Jak w ogóle można grać w ten sposób?
Ułatwione celowanie, wszystko jakieś prostsze. A gdzie klimat?


No ale ty chcesz sie rozerwac, czy chcesz symulacje zolnierza? :)

Po zxa tym w CoD4 na PC gorzej z tym autocelowaniem. Trzeba
myszko-celowac celnie ;P

czlowiek_z_nieba

KraZ
26 Lis 2007, 08:08

| Ale swoboda ruchów wiiowym padem jest na podobnym poziomie co w myszce.

Nie zauważyłem, poza tym, że wiilot obsługuje więcej wymiarów ;)


Niedoprz, to znaczy, ze albo parkinson, albo slepota...

Pzdr,
KraZ

Rais
26 Lis 2007, 08:15
Czlowiek z Nieba pisze:

Wyszlo to juz na PC w Polsce?


Nie.

PS. (myszka mi się omskła... ;) )

KraZ
26 Lis 2007, 08:16

Bzdura. Celownik będzie się przemieszczał z taka prędkością z jaką wychylasz
gałkę (w zależności od szybkości i kąta wychylenia). To samo dotyczy
chodzenia - Pokaż mi jak na PC zrobić, żeby iść wolno, średnio, szybciej
albo jeszcze szybciej. Na PC da się albo stać, albo iść, albo biec. Trochę
mały wybór, no ale co zrobić z nieanalogową klawiaturą...


Jak czesto potrzebujesz isc szybkim/wolniejszym truchtem w grach? A
teraz porownaj; jak czesto przydaje sie mozliwosc gwaltownego obrotu
postaci?
Zamienil stryjek...

pzdr,
KraZ

Michał Gancarski
26 Lis 2007, 08:17

[...]

| Widziałem ostatnio Halo 3 i chyba CoD:MW na X360. To ma być FPP czy jakiś
| przewijany shooter w stylu Virtua Cop? Jak w ogóle można grać w ten sposób?
| Ułatwione celowanie, wszystko jakieś prostsze. A gdzie klimat?

No ale ty chcesz sie rozerwac, czy chcesz symulacje zolnierza? :)


Po prostu chcę mieć FPP, a nie Virtua Cop. Żadna symulacja, bylem nie
trafiał celując obok i żebym miał jakieś okazje do nerwowego rozglądania
się bo mi jakiś snajper próbuje zrobić kuku ale nie wiem skąd. O, prawdziwi
snajperzy to byli w "Chrome". Ciuk, ciuk, ciuk, ciuk, nawet nie wiesz skąd.

skx
26 Lis 2007, 08:18
KraZ napisał(a):

| Bzdura. Celownik będzie się przemieszczał z taka prędkością z jaką
| wychylasz gałkę (w zależności od szybkości i kąta wychylenia). To
| samo dotyczy chodzenia - Pokaż mi jak na PC zrobić, żeby iść wolno,
| średnio, szybciej albo jeszcze szybciej. Na PC da się albo stać,
| albo iść, albo biec. Trochę mały wybór, no ale co zrobić z
| nieanalogową klawiaturą...

Jak czesto potrzebujesz isc szybkim/wolniejszym truchtem w grach? A
teraz porownaj; jak czesto przydaje sie mozliwosc gwaltownego obrotu
postaci?
Zamienil stryjek...


Rózne tempa przemieszczania się -- print/normal/walk -- jest w grach na
pc dostępne od dawna.

Czlowiek z Nieba
26 Lis 2007, 08:18
Użytkownik Rais napisał:

Czlowiek z Nieba pisze:
| Wyszlo to juz na PC w Polsce?

Nie.


Ech, a chcialem sobie na mikolaja kupic :/

czlowiek_z_nieba

Trapez
26 Lis 2007, 08:11

napisał(a):

Masz myszke dzialajaca w 3D?


Chodziło mi o poziom swobody ruchów w takim wymiarze, na jaki pozwala dane
urządzenie.

KraZ
26 Lis 2007, 08:24
On 26 Lis, 14:18, "skx" <skx@gmail.comwrote:

KraZ napisał(a):

| Bzdura. Celownik będzie się przemieszczał z taka prędkością z jaką
| wychylasz gałkę (w zależności od szybkości i kąta wychylenia). To
| samo dotyczy chodzenia - Pokaż mi jak na PC zrobić, żeby iść wolno,
| średnio, szybciej albo jeszcze szybciej. Na PC da się albo stać,
| albo iść, albo biec. Trochę mały wybór, no ale co zrobić z
| nieanalogową klawiaturą...

| Jak czesto potrzebujesz isc szybkim/wolniejszym truchtem w grach? A
| teraz porownaj; jak czesto przydaje sie mozliwosc gwaltownego obrotu
| postaci?
| Zamienil stryjek...

Rózne tempa przemieszczania się -- print/normal/walk -- jest w grach na
pc dostępne od dawna.


Ale on nie chce isc, czy biec, on chce jeszcze predkosc "jogging" albo
"lekki trucht do sklepu po fajki".

Pzdr,
KraZ

Trapez
26 Lis 2007, 08:21

napisał(a):

Wyszlo to juz na PC w Polsce?


Niestety, tym razem pojechałem na piracie, przyznaję się bez bicia. Z
drugiej strony to wkurza mnie, że w zlokalizowanej grze nie ma wyboru
zainstalowania sobie oryginalnej wersji. Podczas gry chcę sobie też
utrwalać angielski, na co spolszczony oryginał nie pozwala.

Czlowiek z Nieba
26 Lis 2007, 08:32
Użytkownik Trapez napisał:

napisał(a):

| Wyszlo to juz na PC w Polsce?

Niestety, tym razem pojechałem na piracie, przyznaję się bez bicia. Z
drugiej strony to wkurza mnie, że w zlokalizowanej grze nie ma wyboru
zainstalowania sobie oryginalnej wersji. Podczas gry chcę sobie też
utrwalać angielski, na co spolszczony oryginał nie pozwala.


Kup wersje angielska. A skoro piszesz,z e nei mozna przywrocic w
lokaslizowanej polskiego... Znaczy co - dubbing zrobili?

To ja pierdole, to nie bede czekal na polska wersje, kupie se
zagraniczna. Jest na steamie?

czlowiek_z_nieba

Michał Gancarski
26 Lis 2007, 08:35

[...]

| teraz porownaj; jak czesto przydaje sie mozliwosc gwaltownego obrotu
| postaci?

Na 360? Nigdy


Virtua Cop jak ta lala.

Bart Ogryczak
26 Lis 2007, 08:36
On Nov 26, 12:55 pm, Oiolosse <useGoo@luc.plwrote:

Bart Ogryczak pisze:

| A nie? Czterokrotna róznica w cenie. 8600GT -- 80 euro, 8800GTS -- 320
| euro.

6600GT - 60 euro :


E tam, 6600GT -8600GT to +500-600% wydajnosci, 8600GT -8800GT to
+50%.

skx
26 Lis 2007, 08:36
KraZ napisał(a):

| Jak czesto potrzebujesz isc szybkim/wolniejszym truchtem w grach?
| A teraz porownaj; jak czesto przydaje sie mozliwosc gwaltownego
| obrotu postaci?
| Zamienil stryjek...

| Rózne tempa przemieszczania się -- print/normal/walk -- jest w
| grach na pc dostępne od dawna.

Ale on nie chce isc, czy biec, on chce jeszcze predkosc "jogging" albo
"lekki trucht do sklepu po fajki".


Tak było w GTA np. -- trucht był normalnym tempem.

Michał Gancarski
26 Lis 2007, 08:39

[...]

| Po prostu chcę mieć FPP, a nie Virtua Cop. Żadna symulacja, bylem nie
| trafiał celując obok i żebym miał jakieś okazje do nerwowego rozglądania
| się bo mi jakiś snajper próbuje zrobić kuku ale nie wiem skąd. O, prawdziwi
| snajperzy to byli w "Chrome". Ciuk, ciuk, ciuk, ciuk, nawet nie wiesz skąd.

To zupełnie jak w Battlefield2: Modern Combat na 360.


No tak, snajperzy strzelający za pomocą padów. Paradne.

KraZ
26 Lis 2007, 08:40
On 26 Lis, 14:35, Michał Gancarski <wysyisb...@-spamywasz-

przegrywasz-.tlen.plwrote:

[...]

| teraz porownaj; jak czesto przydaje sie mozliwosc gwaltownego obrotu
| postaci?

| Na 360? Nigdy

Virtua Cop jak ta lala.


W virtua copie nie bylo autoaima i trzeba bylo wykazac sie refleksem w
celowaniu do wroga. ;]]]

pzdr,
KraZ

KraZ
26 Lis 2007, 08:40
On 26 Lis, 14:31, Karol Makowski <space@BSDzine.orgwrote:

| teraz porownaj; jak czesto przydaje sie mozliwosc gwaltownego obrotu
| postaci?

Na 360? Nigdy


A dlaczego... ? :

Pzdr,
KraZ

Michał Gancarski
26 Lis 2007, 08:41

[...]

| Na 360? Nigdy

| Virtua Cop jak ta lala.

W virtua copie nie bylo autoaima i trzeba bylo wykazac sie refleksem w
celowaniu do wroga. ;]]]


Kojarzyło mi się jeszcze z Operation Wolf :-)

Czlowiek z Nieba
26 Lis 2007, 08:42
Użytkownik Michał Gancarski napisał:

[...]

| Widziałem ostatnio Halo 3 i chyba CoD:MW na X360. To ma być FPP czy jakiś
| przewijany shooter w stylu Virtua Cop? Jak w ogóle można grać w ten sposób?
| Ułatwione celowanie, wszystko jakieś prostsze. A gdzie klimat?

| No ale ty chcesz sie rozerwac, czy chcesz symulacje zolnierza? :)

Po prostu chcę mieć FPP, a nie Virtua Cop. Żadna symulacja, bylem nie
trafiał celując obok


No ale to Modern Warfare, to jest bron ze wspomaganiem celowania i
stabilizacją przy celowaniu ;)

Ty tylko oznaczasz target (a waliles juz  wczolgi - fajna zabawka,
namierzasz, ziuuu-bziiuuu i pizd :D

czlowiek_z_nieba

Czlowiek z Nieba
26 Lis 2007, 08:43
Użytkownik Michał Gancarski napisał:

[...]

| Po prostu chcę mieć FPP, a nie Virtua Cop. Żadna symulacja, bylem nie
| trafiał celując obok i żebym miał jakieś okazje do nerwowego rozglądania
| się bo mi jakiś snajper próbuje zrobić kuku ale nie wiem skąd. O, prawdziwi
| snajperzy to byli w "Chrome". Ciuk, ciuk, ciuk, ciuk, nawet nie wiesz skąd.

| To zupełnie jak w Battlefield2: Modern Combat na 360.

No tak, snajperzy strzelający za pomocą padów. Paradne.


Pad. Myszka.

Prawdziwy snajper strzela za pomoca karabinu ;)

czlowiek_z_nieba

Michał Gancarski
26 Lis 2007, 08:44

[...]

| No tak, snajperzy strzelający za pomocą padów. Paradne.

Grałeś?


Nie ale to chyba nie zmienia kwestii pada jako precyzyjnego przyrządu co
celowania, zwłaszcza że w FPP znajperowanie zazwyczaj jest trudniejsze niż
trafienie którymś pociskiem z serii. To jak, wystarczy wziąć przeciwnika w
takie duże kółko i nacisnąć spust, tak?

Michał Gancarski
26 Lis 2007, 08:46

[...]

| Po prostu chcę mieć FPP, a nie Virtua Cop. Żadna symulacja, bylem nie
| trafiał celując obok

No ale to Modern Warfare, to jest bron ze wspomaganiem celowania i
stabilizacją przy celowaniu ;)


I śledzeniem celu? To bym jeszcze autofire zostawił i przestał udawać, że
ta snajperka to nie jest automatyczna wieżyczka, którą wystarczy rozstawić
i włączyć :-)

Ty tylko oznaczasz target (a waliles juz  wczolgi - fajna zabawka,
namierzasz, ziuuu-bziiuuu i pizd :D


Nie zrozumiałem. Coś Ci się z klawiszami znów popsuło.

Michał Gancarski
26 Lis 2007, 08:47

[...]

| I to coś zmienia w kwestii kompromisów odnośnie desginu gier, których
| wymaga granie na padzie?

Zmienia, bo większości graczy konsolowych to nie przeszkadza, a wręcz
przeciwnie. Ja od lat nie gram na PC, bo wygodniej mi po prostu na konsoli.


No przecież nie twierdzę, że gry typu Virtua Cop nie są fajne. Ja VC bardzo
lubiłem.

Michał Gancarski
26 Lis 2007, 08:49

[...]

| Nie ale to chyba nie zmienia kwestii pada jako precyzyjnego przyrządu co
| celowania, zwłaszcza że w FPP znajperowanie zazwyczaj jest trudniejsze niż
| trafienie którymś pociskiem z serii. To jak, wystarczy wziąć przeciwnika w
| takie duże kółko i nacisnąć spust, tak?

Nie, kółko jest małe.
W BF:MC nie ma autocelowania ani innych wspomagaczy.


Nie, nie, jest tylko kółko.

W większości gier autoaim da się wyłączyć.


No to genialnie musi się celować padem po tym wyłączeniu gdy jakiś żołnierz
szybko zapiernicza pomiędzy budynkami albo gdy widać tylko jego głowę.

skx
26 Lis 2007, 08:49
Karol Makowski napisał(a):

| Nie ale to chyba nie zmienia kwestii pada jako precyzyjnego
| przyrządu co celowania, zwłaszcza że w FPP znajperowanie zazwyczaj
| jest trudniejsze niż trafienie którymś pociskiem z serii. To jak,
| wystarczy wziąć przeciwnika w takie duże kółko i nacisnąć spust,
| tak?

Nie, kółko jest małe. W BF:MC nie ma autocelowania ani innych
wspomagaczy.  W większości gier autoaim da się wyłączyć.


Chciałbym zobaczyć pecetowców i konsolowców na jednym serwerze w
jakiejś grze FPP.

Trapez
26 Lis 2007, 08:49

napisał(a):

Kup wersje angielska. A skoro piszesz,z e nei mozna przywrocic w
lokaslizowanej polskiego... Znaczy co - dubbing zrobili?

To ja pierdole, to nie bede czekal na polska wersje, kupie se
zagraniczna. Jest na steamie?


Gry, które posiadam to w większości wydane w Polsce oryginały, no i
niestety o ile dźwięk jest niezmieniony, to subtitlesy są po Polsku. Są
wyjątki ale nieliczne, np. UT2004. Mój poziom Angielskiego jest taki, że
mowy czasem nie rozumiem, natomiast napisy już tak, więc chciałbym je także
po Angielsku.
Chyba się przestawię na kupowanie za granicą zamiast w Empiku ale to trzeba
mieć jeszcze chęci, żeby czekać na paczkę zamiast pójśc sobie do sklepu i
mieć od razu :)

KraZ
26 Lis 2007, 08:56
On 26 Lis, 14:41, Michał Gancarski <wysyisb...@-spamywasz-

przegrywasz-.tlen.plwrote:

[...]

| | Na 360? Nigdy

| Virtua Cop jak ta lala.

| W virtua copie nie bylo autoaima i trzeba bylo wykazac sie refleksem w
| celowaniu do wroga. ;]]]

Kojarzyło mi się jeszcze z Operation Wolf :-)


O, to juz predzej, szczegolnie w wersjach na komputery domowe. ;]

Pzdr,
KraZ

Taryk Abu-Hassan
26 Lis 2007, 08:58
On 2007-11-26 14:11:22 +0100, Trapez <trapezwpSPAMPR@poczta.wp.plsaid:

napisał(a):

| Masz myszke dzialajaca w 3D?

Chodziło mi o poziom swobody ruchów w takim wymiarze, na jaki pozwala dane
urządzenie.


Ahaaa....

Rais
26 Lis 2007, 09:11
Czlowiek z Nieba pisze:

Użytkownik Rais napisał:
| Czlowiek z Nieba pisze:
| Wyszlo to juz na PC w Polsce?

| Nie.

Ech, a chcialem sobie na mikolaja kupic :/


Na mikołaja możesz.
W sam raz.

YamroZ
26 Lis 2007, 09:15


[...]

| Widziałem ostatnio Halo 3 i chyba CoD:MW na X360. To ma być FPP czy jakiś
| przewijany shooter w stylu Virtua Cop? Jak w ogóle można grać w ten sposób?
| Ułatwione celowanie, wszystko jakieś prostsze. A gdzie klimat?

| No ale ty chcesz sie rozerwac, czy chcesz symulacje zolnierza? :)

Po prostu chcę mieć FPP, a nie Virtua Cop. Żadna symulacja, bylem nie
trafiał celując obok i żebym miał jakieś okazje do nerwowego rozglądania
się bo mi jakiś snajper próbuje zrobić kuku ale nie wiem skąd. O, prawdziwi
snajperzy to byli w "Chrome". Ciuk, ciuk, ciuk, ciuk, nawet nie wiesz skąd.


IMHO walka najbliższa prawdziwej to jest w Operation Flashpoint (teraz
Armed Assault).
Tam nie było żadnego zmiłuj, jeden strzał i po sprawie.
No i na padzie to raczej sobie nie wyobrażam w to grać.

Pozdrawiam
YamroZ

Rais
26 Lis 2007, 09:18
Trapez pisze:

Oczywiście wazelina! Jakiś rok temu jak pokazywali tą grę na konsoli,
wszystko mi pasowało oprócz sterowania padem. Teraz jest na PC i można
celować myszką :)


A tak na marginesie to "nasi" ją robili.
:)

YamroZ
26 Lis 2007, 09:23

Karol Makowski napisał(a):

| Nie ale to chyba nie zmienia kwestii pada jako precyzyjnego
| przyrządu co celowania, zwłaszcza że w FPP znajperowanie zazwyczaj
| jest trudniejsze niż trafienie którymś pociskiem z serii. To jak,
| wystarczy wziąć przeciwnika w takie duże kółko i nacisnąć spust,
| tak?

| Nie, kółko jest małe. W BF:MC nie ma autocelowania ani innych
| wspomagaczy.  W większości gier autoaim da się wyłączyć.

Chciałbym zobaczyć pecetowców i konsolowców na jednym serwerze w
jakiejś grze FPP.


Coś mi się zdaje, że gry na konsole są projektowane pod pady. A nawet jak
jest jakiś porting to jednak się wersje dostosowuje. Stąd takie cuda jak
aimboty fabrycznie montowane w grach na konsolki.

Mam wrażenie, że konsolowcy będą dostawać lanie przy każdym spotkaniu z
"myszkowcami" w FPP. Chyba że wersja pod pada będzie mocno stjuningowana.

Pozdrawiam
YamroZ

Michał Gancarski
26 Lis 2007, 09:22

[...]

| Nie, kółko jest małe.
| W BF:MC nie ma autocelowania ani innych wspomagaczy.

| Nie, nie, jest tylko kółko.

A na PC krzyżyk. What's the difference?


No pewnie taki, że na PC musisz trafić centrum krzyżyka (stąd często jest
po prostu czerwona kropka, jak w AA), a nie jakaś strefa autocelowania.

| W większości gier autoaim da się wyłączyć.

| No to genialnie musi się celować padem po tym wyłączeniu gdy jakiś żołnierz
| szybko zapiernicza pomiędzy budynkami albo gdy widać tylko jego głowę.

Autoaim źle, brak - źle. Weź się zdecyduj. Albo nie.


Ale Tobie się chyba pomyliły tezy. Ja pisałem coś o padach.

W zasadzie to tylo Ty  masz z tym jakimś problem.


Ja z tym nie mam żadnego problemu, gram w FPPy, a nie w ekranowe
strzelanki.

Michał Gancarski
26 Lis 2007, 09:23

[...]

Mam wrażenie, że konsolowcy będą dostawać lanie przy każdym spotkaniu z
"myszkowcami" w FPP. Chyba że wersja pod pada będzie mocno stjuningowana.


Albo inaczej będą traktowane strzały jednych i drugich graczy. Pecetowcy
nie będą mieli pomocy, konsolowcy tak. Zresztą problem ujawniłby się z
pełną mocą dopiero przy nieco trudniejszych grach jak AA, gdzie liczą się
detale. Snajpowanie padem w AA? Łomatko.

Trapez
26 Lis 2007, 09:25

Nawet w 1377 x 768, 60 fps i z najwyzszymi detalami to nadal nudna,
repetytywna strzelanka z nieinteraktywnym otoczeniem, w dodatku
banalnie prosta nawet na hardcore. Popierdolek z 360...


Ja fram w 1024/768 i mi się podoba. Trochę inny system walki skupiony na
naparzaniu "zza węgła". Fajny wygląd głównych bohaterów no i dopracowane
otoczenie. Mi się podoba.

skx
26 Lis 2007, 09:32
Michał Gancarski napisał(a):

| Mam wrażenie, że konsolowcy będą dostawać lanie przy każdym
| spotkaniu z "myszkowcami" w FPP.


Tak mi się również wydaje.

| Chyba że wersja pod pada będzie mocno stjuningowana.

Albo inaczej będą traktowane strzały jednych i drugich graczy.
Pecetowcy nie będą mieli pomocy, konsolowcy tak. Zresztą problem
ujawniłby się z pełną mocą dopiero przy nieco trudniejszych grach jak
AA, gdzie liczą się detale. Snajpowanie padem w AA? Łomatko.


Counter-Strike jest chyba dostępny w jakiejś formie na konsole. Można
się spotkać na jednym serwerze?

Cezar Matkowski
26 Lis 2007, 13:45

Pokaż mi jak na PC zrobić, żeby iść wolno, średnio, szybciej
albo jeszcze szybciej.


Tak, jak w serii "Splinter Cell".

Pozdrawiam

Cezar Matkowski
26 Lis 2007, 13:58

Użytkownik "Trapez" <trapezwpSPAMPR@poczta.wp.plnapisał w
wiadomości

Gry, które posiadam to w większości wydane w Polsce oryginały, no i
niestety o ile dźwięk jest niezmieniony, to subtitlesy są po Polsku.


Zapoznaj się z pojęciem "import wtórny". Bardzo często polski wydawca
nie ma pozwolenia na wydawanie gier w niezmienionej postaci, czyli musi
coś zmienić na sztywno.

Chyba się przestawię na kupowanie za granicą zamiast w Empiku ale to
trzeba
mieć jeszcze chęci, żeby czekać na paczkę zamiast pójśc sobie do
sklepu i
mieć od razu :)


Ano trzeba. Ale siła woli jest przydatna wszędzie, więc warto ją
ćwiczyć.

Pozdrawiam

Michał Gancarski
26 Lis 2007, 14:15

| Pokaż mi jak na PC zrobić, żeby iść wolno, średnio, szybciej
| albo jeszcze szybciej.

Tak, jak w serii "Splinter Cell".


Kółeczko myszki rządzi.

Przemysław Ryk
26 Lis 2007, 17:33
Bart Ogryczak napisaÂł(a) w poÂście z dnia 2007-11-26 14:36:

| 6600GT - 60 euro :
(ciach...)
8600GT -8800GT to
+50%.


50% my ass...

KrĂŞcony fabrycznie 8600GT (rdzeĂą: 620 MHz / pamiĂŞci: 1,35 GHz) kontra
8800GTS 320MB z referencyjnymi taktowaniami. Platforma: Athlon 64 X2
3800+@2,7 GHz, 2 GB ram (DDR450); DFI LanParty NF4 Ultra-D (nForce 4
Ultra), Windows XP Professional SP2, drivery ForceWare 158.22:

3D Mark 06, 1280x1024, FSAAx4, anizo x16:
- 8600GT - 3411
- 8800GTS - 8346

3D Mark 06, 1600x1200, FSAAx4, anizo x16:
- 8600GT - 2755
- 8800GTS - 5433

Counter Strike: Source, 1280x1024, FSAAx4, anizo x16:
- 8600GT - 137 FPS
- 8800GTS - 192 FPS

Counter Strike: Source, 1600x1200, FSAAx4, anizo x16:
- 8600GT - 105 FPS
- 8800GTS - 182 FPS

Half-Life 2: Lost Coast, 1280x1024, FSAAx4, anizo x16, Full HDR:
- 8600GT - 41 FPS
- 8800GTS - 125 FPS

Half-Life 2: Lost Coast, 1600x1200, FSAAx4, anizo x16, Full HDR:
- 8600GT - 31 FPS
- 8800GTS - 90 FPS

Half-Life 2: Episode One, 1280x1024, FSAAx4, anizo x16, Full HDR:
- 8600GT - 57 FPS
- 8800GTS - 75 FPS

Half-Life 2: Episode One, 1600x1200, FSAAx4, anizo x16, Full HDR:
- 8600GT - 39 FPS
- 8800GTS - 64 FPS

Far Cry: demo Ubisoft Regulator, 1280x1024, Full HDR, anizo x16:
- 8600GT - 56 FPS
- 8800GTS - 91 FPS

Far Cry: demo Ubisoft Regulator, 1600x1200, Full HDR, anizo x16:
- 8600GT - 33 FPS
- 8800GTS - 84 FPS

Far Cry: demo Ubisoft Research, 1280x1024, Full HDR, anizo x16:
- 8600GT - 66 FPS
- 8800GTS - 141 FPS

Far Cry: demo Ubisoft Research, 1600x1200, Full HDR, anizo x16:
- 8600GT - 46 FPS
- 8800GTS - 103 FPS

Far Cry: demo Ubisoft Training, 1280x1024, Full HDR, anizo x16:
- 8600GT - 62 FPS
- 8800GTS - 98 FPS

Far Cry: demo Ubisoft Training, 1600x1200, Full HDR, anizo x16:
- 8600GT - 44 FPS
- 8800GTS - 84 FPS

Far Cry: demo Ubisoft Volcano, 1280x1024, Full HDR, anizo x16:
- 8600GT - 61 FPS
- 8800GTS - 125 FPS

Far Cry: demo Ubisoft Volcano, 1600x1200, Full HDR, anizo x16:
- 8600GT - 42 FPS
- 8800GTS - 92 FPS

F.E.A.R., 1280x1024, FSAAx4, anizo x16:
- 8600GT
    minimum: 13 FPS; average: 22 FPS; maximum: 47 FPS;
    below 25 FPS: 72%; between 25 and 40 FPS: 27 %; above 40 FPS: 1%
- 8800GTS
    minimum: 29 FPS; average: 49 FPS; maximum: 96 FPS
    below 25 FPS: 0%; between 25 and 40 FPS: 41%; above 40 FPS: 59%

F.E.A.R., 1600x1200, FSAAx4, anizo x16:
- 8600GT
    minimum: 9 FPS; average: 15 FPS; maximum: 30 FPS;
    below 25 FPS: 94%; between 25 and 40 FPS: 6 %; above 40 FPS: 0%
- 8800GTS
    minimum: 15 FPS; average: 31 FPS; maximum: 74 FPS
    below 25 FPS: 24%; between 25 and 40 FPS: 65%; above 40 FPS: 11%

Quake 4, 1280x1024, FSAAx4, anizo x16:
- 8600GT: 34 FPS
- 8800GTS: 66 FPS

Quake 4, 1600x1200, FSAAx4, anizo x16:
- 8600GT: 25 FPS
- 8800GTS: 52 FPS

Serious Sam II: demo Greendale, 1280x1024, FSAAx4, anizo x16:
- 8600GT: 80 FPS
- 8800GTS: 108 FPS

Serious Sam II: demo Greendale, 1600x1200, FSAAx4, anizo x16:
- 8600GT: 55 FPS
- 8800GTS: 109 FPS

S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl, 1280x1024, anizo x16, buildings
timedemo:
- 8600GT: 41 FPS
- 8800GTS: 54 FPS

S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl, 1600x1200, anizo x16, buildings
timedemo:
- 8600GT: 27 FPS
- 8800GTS: 53 FPS

Chcesz wiĂŞcej? IdÂź np. na
http://www.xbitlabs.com/articles/video/display/geforce8-roundup_9.htm....

Przemysław Ryk
26 Lis 2007, 17:37
Karol Makowski napisał(a) w poście z dnia 2007-11-26 14:55:

(ciach...)
| Chciałbym zobaczyć pecetowców i konsolowców na jednym serwerze w
| jakiejś grze FPP.
UT3 będzie crossplatformowe, TimeShift zdaje się też.


Sieciowo też?

Krzysiek Kielczewski
26 Lis 2007, 17:49
Sami popatrzcie co *Bart Ogryczak* napisał:

| A nie? Czterokrotna róznica w cenie. 8600GT -- 80 euro, 8800GTS -- 320
| euro.

| 6600GT - 60 euro :

E tam, 6600GT -8600GT to +500-600% wydajnosci, 8600GT -8800GT to
+50%.


Ale masz jakieś wsparcie?

Krzysiek Kiełczewski

Bart Ogryczak
27 Lis 2007, 03:48
On Nov 26, 11:33 pm, Przemysław Ryk <przemyslaw.@gmail.comwrote:

Bart Ogryczak napisaÂł(a) w poÂście z dnia 2007-11-26 14:36:

| 6600GT - 60 euro :
| (ciach...)
| 8600GT -8800GT to
| +50%.

50% my ass...

KrĂŞcony fabrycznie 8600GT (rdzeĂą: 620 MHz / pamiĂŞci: 1,35 GHz) kontra
8800GTS


A gdzie ty widzisz "S" w tym co napisalem? ;-P

S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl, 1280x1024, anizo x16, buildings
timedemo:
- 8600GT: 41 FPS
- 8800GTS: 54 FPS


O, no widzisz, ja w STALKERa sobie pogrywam[1] ;-) Ledwie 30% lepiej ;-
P

[1] akurat 1440x900, nie 1280x1024, ale raczej to podobnie wychodzi.

Trapez
27 Lis 2007, 03:48

napisał(a):

Zapoznaj się z pojęciem "import wtórny". Bardzo często polski wydawca
nie ma pozwolenia na wydawanie gier w niezmienionej postaci, czyli musi
coś zmienić na sztywno.


No tak, rzeczywiście, gdyby tego nie było to ceny musiały by być bardiej
ujednolicone, przez co chyba u nas drożej.

Bart Ogryczak
27 Lis 2007, 03:52
On Nov 26, 11:49 pm, Krzysiek Kielczewski

<krzysiek.kielczew@gmail.comwrote:
Sami popatrzcie co *Bart Ogryczak* napisał:

| | A nie? Czterokrotna róznica w cenie. 8600GT -- 80 euro, 8800GTS -- 320
| | euro.

| 6600GT - 60 euro :

| E tam, 6600GT -8600GT to +500-600% wydajnosci, 8600GT -8800GT to
| +50%.

Ale masz jakieś wsparcie?


S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl, 1280x1024, anizo x16, buildings
timedemo:
- 8600GT: 41 FPS
- 8800GTS: 54 FPS

S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl, 1600x1200, anizo x16, buildings
timedemo:
- 8600GT: 27 FPS
- 8800GTS: 53 FPS

;-P

Michał Gancarski
27 Lis 2007, 04:23

[...]

| Tak, jak w serii "Splinter Cell".

| Kółeczko myszki rządzi.

Pad rządzi.


Huh? Niby kiedy, w Splinter Cell? To byłaby jakaś porażka.

Krzysiek Kielczewski
27 Lis 2007, 05:48
Sami popatrzcie co *Bart Ogryczak* napisał:

| E tam, 6600GT -8600GT to +500-600% wydajnosci, 8600GT -8800GT to
| +50%.

| Ale masz jakieś wsparcie?

S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl, 1280x1024, anizo x16, buildings
timedemo:
- 8600GT: 41 FPS
- 8800GTS: 54 FPS

S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl, 1600x1200, anizo x16, buildings
timedemo:
- 8600GT: 27 FPS
- 8800GTS: 53 FPS


A pisałeś o 8600gt kontra 8800gt.

Krzysiek Kiełczewski

Michał Gancarski
27 Lis 2007, 05:49

[...]

| Huh? Niby kiedy, w Splinter Cell? To byłaby jakaś porażka.

No a jednak wszystkie splitery wyszły na konsole i nikt nie narzeka.


Wyszły też wersje innych gier, upodobnione do VC i też nikt nie narzeka.

[Jak się precyzjnie celuje padem w głowę w SC? A co z widokiem snajperskim?
Duże to kółeczko?]

Michał Gancarski
27 Lis 2007, 07:40

[...]

| No a jednak wszystkie splitery wyszły na konsole i nikt nie narzeka.

| Wyszły też wersje innych gier, upodobnione do VC i też nikt nie narzeka.

Jak narazie to tylko Ty tak twierdzisz i z niewiadomych wciąz dla mnie
przyczyn porównujesz to z grą, która ma z 10 lat.


No przecież wiadomych. Przeciwnicy nie mogą za ostro atakować z boku bo się
nie zdążysz obrócić. To jak w VC, w którym się już w ogóle nie obracało bo
akcja była odtwarzana.

| [Jak się precyzjnie celuje padem w głowę w SC? A co z widokiem snajperskim?

Dobrze


Wątpię. Zwłaszcza w grze, której jednym z atutów jest model balistyczny,
który nie powinien tolerwać pomyłek. Znaczy ja wiem, da się. Tak samo jak
"da się" w CoD czy Halo. Tylko po co marnować tak dobrą grę?

| Duże to kółeczko?]

Małe.


Znaczy trzeba precyzyjnie wycelować w głowę poruszającego się przeciwnika?
I to za pomocą pada...

KraZ
27 Lis 2007, 08:18
On 27 Lis, 13:53, Karol Makowski <space@BSDzine.orgwrote:

| Jak narazie to tylko Ty tak twierdzisz i z niewiadomych wciąz dla mnie
| przyczyn porównujesz to z grą, która ma z 10 lat.

| No przecież wiadomych. Przeciwnicy nie mogą za ostro atakować z boku bo się
| nie zdążysz obrócić. To jak w VC, w którym się już w ogóle nie obracało bo
| akcja była odtwarzana.

Zdążysz. Atakują z boku, z tyłu i z przodu.

| | [Jak się precyzjnie celuje padem w głowę w SC? A co z widokiem snajperskim?

| Dobrze

| Wątpię. Zwłaszcza w grze, której jednym z atutów jest model balistyczny,
| który nie powinien tolerwać pomyłek. Znaczy ja wiem, da się. Tak samo jak
| "da się" w CoD czy Halo. Tylko po co marnować tak dobrą grę?

No ale nie grałeś, a ja tak.

| Małe.

| Znaczy trzeba precyzyjnie wycelować w głowę poruszającego się przeciwnika?
| I to za pomocą pada...

No popatrz. I da się bez przeszkód.


Da sie, ale dluzej sie celuje. Ponadto Splinter to gra robiona od
podstaw na konsole i w dodatku jej mechanika nie kladzie duzego
nacisku na szybkosc reagowania podczas walki, a na skradanie sie.
Mowilismy o szybkich strzelankach, w ktorych rzeczywiscie celowanie
jest srednie, albo po prostu wspomagane. W Halo 2 snajperka miala
autoaima :D

pzdr,
KraZ

Bart Ogryczak
27 Lis 2007, 08:51
On Nov 27, 11:48 am, Krzysiek Kielczewski

<krzysiek.kielczew@gmail.comwrote:
Sami popatrzcie co *Bart Ogryczak* napisał:

| | E tam, 6600GT -8600GT to +500-600% wydajnosci, 8600GT -8800GT to
| | +50%.

| Ale masz jakieś wsparcie?

| S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl, 1280x1024, anizo x16, buildings
| timedemo:
| - 8600GT: 41 FPS
| - 8800GTS: 54 FPS

| S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl, 1600x1200, anizo x16, buildings
| timedemo:
| - 8600GT: 27 FPS
| - 8800GTS: 53 FPS

A pisałeś o 8600gt kontra 8800gt.


YPB? Znaczy chodzi ci o to, ze w przypadku o którym pisalem, róznica
jest jeszcze mniejsza?

KraZ
27 Lis 2007, 09:08

YPB? Znaczy chodzi ci o to, ze w przypadku o którym pisalem, róznica
jest jeszcze mniejsza?


A teraz wyszlo nowe 8800GT, na nowym rdzeniu, ktore jest tak szybkie
jak stare 8800GTS! :D

pzdr,
KraZ

Przemysław Ryk
27 Lis 2007, 09:14
KraZ napisał(a) w poście z dnia 2007-11-27 15:08:

| YPB? Znaczy chodzi ci o to, ze w przypadku o którym pisalem, róznica
| jest jeszcze mniejsza?
A teraz wyszlo nowe 8800GT, na nowym rdzeniu, ktore jest tak szybkie
jak stare 8800GTS! :D


Szybsze...

Przemysław Ryk
27 Lis 2007, 09:13
Bart Ogryczak napisał(a) w poście z dnia 2007-11-27 14:51:

(ciach...)
| A pisałeś o 8600gt kontra 8800gt.
YPB? Znaczy chodzi ci o to, ze w przypadku o którym pisalem, róznica
jest jeszcze mniejsza?


Nie. Chodzi mi o to, że 8800GTS jest w zdecydowanej większości wypadków
ponad dwukrotnie wydajniejszy, a różnice rosną wraz ze wzrostem
rozdzielczości. Zerknij na ten link do X-Bit labs - i popatrz po
wynikach. Ciekawe jestem, czy dalej będziesz twierdził, że różnica
wydajności 8600GT i 8800GTS to 50% wynosi...

Krzysiek Kielczewski
27 Lis 2007, 09:19
Sami popatrzcie co *Bart Ogryczak* napisał:

On Nov 27, 11:48 am, Krzysiek Kielczewski
<krzysiek.kielczew@gmail.comwrote:
| Sami popatrzcie co *Bart Ogryczak* napisał:

| | E tam, 6600GT -8600GT to +500-600% wydajnosci, 8600GT -8800GT to
| | +50%.

| Ale masz jakieś wsparcie?

| S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl, 1280x1024, anizo x16, buildings
| timedemo:
| - 8600GT: 41 FPS
| - 8800GTS: 54 FPS

| S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl, 1600x1200, anizo x16, buildings
| timedemo:
| - 8600GT: 27 FPS
| - 8800GTS: 53 FPS

| A pisałeś o 8600gt kontra 8800gt.

YPB? Znaczy chodzi ci o to, ze w przypadku o którym pisalem, róznica
jest jeszcze mniejsza?


Znaczy przykład zły podałeś. Już nie mówiąc o tym, że wzrost z 27 na 53
to dość daleko od 50% leży...

Krzysiek kiełczewski

Bart Ogryczak
27 Lis 2007, 09:26
On Nov 27, 3:19 pm, Krzysiek Kielczewski

<krzysiek.kielczew@gmail.comwrote:
Sami popatrzcie co *Bart Ogryczak* napisał:

| On Nov 27, 11:48 am, Krzysiek Kielczewski
| <krzysiek.kielczew@gmail.comwrote:
| Sami popatrzcie co *Bart Ogryczak* napisał:

| | | E tam, 6600GT -8600GT to +500-600% wydajnosci, 8600GT -8800GT to
| | | +50%.

| | Ale masz jakieś wsparcie?

| | S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl, 1280x1024, anizo x16, buildings
| | timedemo:
| | - 8600GT: 41 FPS
| | - 8800GTS: 54 FPS

| | S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl, 1600x1200, anizo x16, buildings
| | timedemo:
| | - 8600GT: 27 FPS
| | - 8800GTS: 53 FPS

| A pisałeś o 8600gt kontra 8800gt.

| YPB? Znaczy chodzi ci o to, ze w przypadku o którym pisalem, róznica
| jest jeszcze mniejsza?

Znaczy przykład zły podałeś. Już nie mówiąc o tym, że wzrost z 27 na 53
to dość daleko od 50% leży...


Srednia z tych dwóch wyników, to jakies 60%.

Bart Ogryczak
27 Lis 2007, 09:27
On Nov 27, 3:13 pm, Przemysław Ryk <przemyslaw.@gmail.comwrote:

Bart Ogryczak napisał(a) w poście z dnia 2007-11-27 14:51:

| (ciach...)
| A pisałeś o 8600gt kontra 8800gt.
| YPB? Znaczy chodzi ci o to, ze w przypadku o którym pisalem, róznica
| jest jeszcze mniejsza?

Nie. Chodzi mi o to, że 8800GTS jest w zdecydowanej większości wypadków
ponad dwukrotnie wydajniejszy, a różnice rosną wraz ze wzrostem
rozdzielczości.


No i fajnie, tylko po co sie podniecac jakas rozdzielczoscia, która
nie jest natywna rozdzielczoscia mojego ekranu?

Krzysiek Kielczewski
27 Lis 2007, 09:41
Sami popatrzcie co *Bart Ogryczak* napisał:

| A pisałeś o 8600gt kontra 8800gt.

| YPB? Znaczy chodzi ci o to, ze w przypadku o którym pisalem, róznica
| jest jeszcze mniejsza?

| Znaczy przykład zły podałeś. Już nie mówiąc o tym, że wzrost z 27 na 53
| to dość daleko od 50% leży...

Srednia z tych dwóch wyników, to jakies 60%.


Po pierwsze: z nie-tych wyników, po drugie kogo średnia obchodzi? Kup
sobie większy monitor i nie marudź.

Krzysiek Kiełczewski

Bart Ogryczak
27 Lis 2007, 10:40
On Nov 27, 3:41 pm, Krzysiek Kielczewski

<krzysiek.kielczew@gmail.comwrote:
Sami popatrzcie co *Bart Ogryczak* napisał:

| | A pisałeś o 8600gt kontra 8800gt.

| | YPB? Znaczy chodzi ci o to, ze w przypadku o którym pisalem, róznica
| | jest jeszcze mniejsza?

| Znaczy przykład zły podałeś. Już nie mówiąc o tym, że wzrost z 27 na 53
| to dość daleko od 50% leży...

| Srednia z tych dwóch wyników, to jakies 60%.

Po pierwsze: z nie-tych wyników, po drugie kogo średnia obchodzi? Kup
sobie większy monitor i nie marudź.


Wtedy sobie kupie bardziej wypasiona karte. Jakos smiem watpic, aby
wiekszosc osób onanizujacych sie liczba FPS-ów miala monitory 24".

Przemysław Ryk
27 Lis 2007, 11:01
Bart Ogryczak napisał(a) w poście z dnia 2007-11-27 15:27:

| Nie. Chodzi mi o to, że 8800GTS jest w zdecydowanej większości wypadków
| ponad dwukrotnie wydajniejszy, a różnice rosną wraz ze wzrostem
| rozdzielczości.
No i fajnie, tylko po co sie podniecac jakas rozdzielczoscia, która
nie jest natywna rozdzielczoscia mojego ekranu?


Innymi słowy - pojęcie o architekturze 8600GT i 8800GTS masz zerowe, o
metodyce testów również, ale się wypowiadasz o różnicach wydajności.
Widzisz - wbrew pozorom warto spojrzeć, jak się dany układ sprawuje w
wyższych rozdzielczościach. Daje to dość niezły pogląd na to, jak się
będzie sprawował w niedalekiej przyszłości przy trochę bardziej
wymagających tytułach.

Bart Ogryczak
27 Lis 2007, 11:30
On Nov 27, 5:01 pm, Przemysław Ryk <przemyslaw.@gmail.comwrote:

Bart Ogryczak napisał(a) w poście z dnia 2007-11-27 15:27:

| Nie. Chodzi mi o to, że 8800GTS jest w zdecydowanej większości wypadków
| ponad dwukrotnie wydajniejszy, a różnice rosną wraz ze wzrostem
| rozdzielczości.
| No i fajnie, tylko po co sie podniecac jakas rozdzielczoscia, która
| nie jest natywna rozdzielczoscia mojego ekranu?

Innymi słowy - pojęcie o architekturze 8600GT i 8800GTS masz zerowe, o
metodyce testów również, ale się wypowiadasz o różnicach wydajności.
Widzisz - wbrew pozorom warto spojrzeć, jak się dany układ sprawuje w
wyższych rozdzielczościach. Daje to dość niezły pogląd na to, jak się
będzie sprawował w niedalekiej przyszłości przy trochę bardziej
wymagających tytułach.


No wlasnie nie daje. To, ze w 1920x1080 jest N razy szybsze, to nie
znaczy, ze w 1280x1024 przy tez bedzie N razy szybsze. Prawo Amdahla.

Przemysław Ryk
27 Lis 2007, 16:27
Bart Ogryczak napisał(a) w poście z dnia 2007-11-27 17:30:

No wlasnie nie daje. To, ze w 1920x1080 jest N razy szybsze, to nie
znaczy, ze w 1280x1024 przy tez bedzie N razy szybsze. Prawo Amdahla.


Mhm... Odpal sobie takiego Crysis, World in Conflict czy Supreme
Commander na tym swoim 8600GT. Sprawdź wyniki w 1280x1024. Potem w jego
miejsce wstaw 8800GTS i sprawdź ponownie. Ciekaw jestem, do jakich
wniosków dojdziesz.

Bart Ogryczak
28 Lis 2007, 06:12
On Nov 27, 10:27 pm, Przemysław Ryk <przemyslaw.@gmail.comwrote:

Bart Ogryczak napisał(a) w poście z dnia 2007-11-27 17:30:

| No wlasnie nie daje. To, ze w 1920x1080 jest N razy szybsze, to nie
| znaczy, ze w 1280x1024 przy tez bedzie N razy szybsze. Prawo Amdahla.

Mhm... Odpal sobie takiego Crysis, World in Conflict czy Supreme
Commander na tym swoim 8600GT. Sprawdź wyniki w 1280x1024. Potem w jego
miejsce wstaw 8800GTS i sprawdź ponownie. Ciekaw jestem, do jakich
wniosków dojdziesz.


Zasponsorum mi Crysis, World in Conflict, Supreme Commander, monitor o
dziwacznych proporcjach
1280x1024, oraz 8800GTS ;-P
Ja doszedle do wniosku, ze pare FPS-ow wiecej nie jest warte placenia
ponad 4 razy wiecej.
CPU i GPU maja to do siebie, ze nie ma absolutnie zadnego sensu
kupowac "na wyrost".

Przemysław Ryk
28 Lis 2007, 06:28
Bart Ogryczak napisał(a) w poście z dnia 2007-11-28 12:12:

| Mhm... Odpal sobie takiego Crysis, World in Conflict czy Supreme
| Commander na tym swoim 8600GT. Sprawdź wyniki w 1280x1024. Potem w jego
| miejsce wstaw 8800GTS i sprawdź ponownie. Ciekaw jestem, do jakich
| wniosków dojdziesz.
Zasponsorum mi Crysis, World in Conflict, Supreme Commander,


Słyszałeś o wersjach demo?

monitor o dziwacznych proporcjach
1280x1024,


Rozjaśnisz o co Ci tu chodzi?

oraz 8800GTS ;-P


Mam do sprzedania. EVGA, fabrycznie podkręcany, jeszcze na gwarancji.
950 zł + koszty przesyłki i jest Twój.

Ja doszedle do wniosku, ze pare FPS-ow wiecej nie jest warte placenia
ponad 4 razy wiecej.


http://znak.pl/index.php?cid=143&scid=2835&prid=kgPCX8600GTEVG256+BOX -
EVGA GeForce 8600 GT - 430 zł
http://znak.pl/index.php?cid=143&scid=2513&prid=kgPCX8800GTSEVG320+E8...
- EVGA GeForce 8800 GTS 320MB - 1021 zł

Cztery razy więcej powiadasz?

CPU i GPU maja to do siebie, ze nie ma absolutnie zadnego sensu
kupowac "na wyrost".


Na wyrost to by było kupowanie 8800 GTX / Ultra, albo dwóch takich kart
do pracy w SLI.

Bart Ogryczak
28 Lis 2007, 08:38
On Nov 28, 12:28 pm, Przemysław Ryk <przemyslaw.@gmail.comwrote:

Bart Ogryczak napisał(a) w poście z dnia 2007-11-28 12:12:

| Mhm... Odpal sobie takiego Crysis, World in Conflict czy Supreme
| Commander na tym swoim 8600GT. Sprawdź wyniki w 1280x1024. Potem w jego
| miejsce wstaw 8800GTS i sprawdź ponownie. Ciekaw jestem, do jakich
| wniosków dojdziesz.
| Zasponsorum mi Crysis, World in Conflict, Supreme Commander,

Słyszałeś o wersjach demo?
| monitor o dziwacznych proporcjach
| 1280x1024,

Rozjaśnisz o co Ci tu chodzi?
| oraz 8800GTS ;-P

Mam do sprzedania. EVGA, fabrycznie podkręcany, jeszcze na gwarancji.
950 zł + koszty przesyłki i jest Twój.
| Ja doszedle do wniosku, ze pare FPS-ow wiecej nie jest warte placenia
| ponad 4 razy wiecej.

- EVGA GeForce 8800 GTS 320MB - 1021 zł

Cztery razy więcej powiadasz?


Sparkle SF-PX86GT256U2-HP EURO 84,-
Sparkle SF-PX88GTS EURO 324,-
Sparkle SF-PX88GTX EURO 469,-

http://www.alternate.es/html/shop/productListing4C.html?group=manufac...

Bart Ogryczak
28 Lis 2007, 08:49
On Nov 28, 12:28 pm, Przemysław Ryk <przemyslaw.@gmail.comwrote:

Bart Ogryczak napisał(a) w poście z dnia 2007-11-28 12:12:

| Mhm... Odpal sobie takiego Crysis, World in Conflict czy Supreme
| Commander na tym swoim 8600GT. Sprawdź wyniki w 1280x1024. Potem w jego
| miejsce wstaw 8800GTS i sprawdź ponownie. Ciekaw jestem, do jakich
| wniosków dojdziesz.
| Zasponsorum mi Crysis, World in Conflict, Supreme Commander,

Słyszałeś o wersjach demo?


E tam.

| monitor o dziwacznych proporcjach
| 1280x1024,

Rozjaśnisz o co Ci tu chodzi?


Nie wiem czy zauwazyles, ale obecnie zdecydowana wiekszosc monitorów
ma proporcje 16:10, nie 4:3.

| Ja doszedle do wniosku, ze pare FPS-ow wiecej nie jest warte placenia
| ponad 4 razy wiecej.

- EVGA GeForce 8800 GTS 320MB - 1021 zł

Cztery razy więcej powiadasz?


Masz jeszcze ceny z Polski
http://www.sirius.pl/
ASUS GeForce 8600GT 256MB DDR3 PCI-E TV/2xDVI 338 zł z VAT
ASUS GeForce 8800GT 512MB DDR3 256bit PCI-E TV/2xDVI 1249 zł z VAT

Michał Dwużnik
28 Lis 2007, 08:52
Bart Ogryczak wrote:
| monitor o dziwacznych proporcjach
| 1280x1024,
| Rozjaśnisz o co Ci tu chodzi?

Nie wiem czy zauwazyles, ale obecnie zdecydowana wiekszosc monitorów
ma proporcje 16:10, nie 4:3.


Bart, powiesz mi jakim cudem 1280x1024 ma proporcje 4:3 ?

Michał

Bart Ogryczak
28 Lis 2007, 08:59
On Nov 28, 2:52 pm, Michał Dwużnik

<Michal{dot}Dwuznik{at}cern{dot@think.before.replyingwrote:
Bart Ogryczak wrote:
| | monitor o dziwacznych proporcjach
| | 1280x1024,
| Rozjaśnisz o co Ci tu chodzi?

| Nie wiem czy zauwazyles, ale obecnie zdecydowana wiekszosc monitorów
| ma proporcje 16:10, nie 4:3.

Bart, powiesz mi jakim cudem 1280x1024 ma proporcje 4:3 ?


5:4, jeszcze gorzej.

skx
28 Lis 2007, 09:08
Bart Ogryczak napisał(a):

Zasponsorum mi Crysis, World in Conflict, Supreme Commander, monitor o
dziwacznych proporcjach 1280x1024, oraz 8800GTS ;-P


Wtrącę się, jaki monitor (wide, 16:10) będzie dobrze wyglądał koło 19"
5:4 z natywną 1280x1024? 22" 1680x1050?

Bart Ogryczak
28 Lis 2007, 09:14
On Nov 28, 3:08 pm, "skx" <skx@gmail.comwrote:

Bart Ogryczak napisał(a):

| Zasponsorum mi Crysis, World in Conflict, Supreme Commander, monitor o
| dziwacznych proporcjach 1280x1024, oraz 8800GTS ;-P

Wtrącę się, jaki monitor (wide, 16:10) będzie dobrze wyglądał koło 19"
5:4 z natywną 1280x1024? 22" 1680x1050?


Co znaczy dobrze wygladal?
19" 1440x900 bedzie mial taka sama powierzchnie, jak 19" 1280x1024.
Przy okazji ma proporcje znacznie bardziej naturalne dla ludzkiego
oka, co akurat przy grach i filmach jest duza zaleta.

skx
28 Lis 2007, 09:18
Bart Ogryczak napisał(a):

On Nov 28, 3:08 pm, "skx" <skx@gmail.comwrote:
| Bart Ogryczak napisał(a):

| Zasponsorum mi Crysis, World in Conflict, Supreme Commander,
| monitor o dziwacznych proporcjach 1280x1024, oraz 8800GTS ;-P

| Wtrącę się, jaki monitor (wide, 16:10) będzie dobrze wyglądał koło
| 19" 5:4 z natywną 1280x1024? 22" 1680x1050?

Co znaczy dobrze wygladal?


No, np będą podobnego "wzrostu" i będzie się wygodnie pracować na
dwóch. Teraz mam do tego 17" i chociaż jest o wiele wygodniej niż na
jednym, to różne rozmiary są czasem wadą.

[...]


--
skx.

Bart Ogryczak
28 Lis 2007, 09:40
On Nov 28, 3:18 pm, "skx" <skx@gmail.comwrote:

Bart Ogryczak napisał(a):

| On Nov 28, 3:08 pm, "skx" <skx@gmail.comwrote:
| Bart Ogryczak napisał(a):

| Zasponsorum mi Crysis, World in Conflict, Supreme Commander,
| monitor o dziwacznych proporcjach 1280x1024, oraz 8800GTS ;-P

| Wtrącę się, jaki monitor (wide, 16:10) będzie dobrze wyglądał koło
| 19" 5:4 z natywną 1280x1024? 22" 1680x1050?

| Co znaczy dobrze wygladal?

No, np będą podobnego "wzrostu" i będzie się wygodnie pracować na
dwóch. Teraz mam do tego 17" i chociaż jest o wiele wygodniej niż na
jednym, to różne rozmiary są czasem wadą.


Eh, o takim Greku, co sie Pitagoras nazywal, to nie slyszales? ;-)

w = wzrost, x = szukana przekatna
Rozwiaz sobie równania ;-)

x = sqrt((16/10*w)**2 + w**2
(5/4*w)**2 + w**2 = (19")**2

;-)

Mnie wyszlo, ze takiego samego wzrostu jak 19" 5:4, to bedzie 16:10 o
przekatnej 22,4".

skx
28 Lis 2007, 09:55
Bart Ogryczak napisał(a):

| | Zasponsorum mi Crysis, World in Conflict, Supreme Commander,
| | monitor o dziwacznych proporcjach 1280x1024, oraz 8800GTS ;-P

| Wtrącę się, jaki monitor (wide, 16:10) będzie dobrze wyglądał
| koło 19" 5:4 z natywną 1280x1024? 22" 1680x1050?

| Co znaczy dobrze wygladal?

| No, np będą podobnego "wzrostu" i będzie się wygodnie pracować na
| dwóch. Teraz mam do tego 17" i chociaż jest o wiele wygodniej niż na
| jednym, to różne rozmiary są czasem wadą.

Eh, o takim Greku, co sie Pitagoras nazywal, to nie slyszales? ;-)


Słyszałem, nie wiedziałem, że produkuje monitory.

w = wzrost, x = szukana przekatna
Rozwiaz sobie równania ;-)

x = sqrt((16/10*w)**2 + w**2
(5/4*w)**2 + w**2 = (19")**2

;-)


Zupełnie nieczytelne :)

Mnie wyszlo, ze takiego samego wzrostu jak 19" 5:4, to bedzie 16:10 o
przekatnej 22,4".


Pominąłeś rozdzielczość i kilka innych drobiazgów. Obawiam się rónież,
że monitora 22,4" z rozdzielczością 1638x1024 mógłbym nie znaleźć.

Życie jest takie skomplikowane.

Bart Ogryczak
28 Lis 2007, 10:18
On Nov 28, 3:55 pm, "skx" <skx@gmail.comwrote:

Bart Ogryczak napisał(a):

| | Zasponsorum mi Crysis, World in Conflict, Supreme Commander,
| | monitor o dziwacznych proporcjach 1280x1024, oraz 8800GTS ;-P

| | Wtrącę się, jaki monitor (wide, 16:10) będzie dobrze wyglądał
| | koło 19" 5:4 z natywną 1280x1024? 22" 1680x1050?

| Co znaczy dobrze wygladal?

| No, np będą podobnego "wzrostu" i będzie się wygodnie pracować na
| dwóch. Teraz mam do tego 17" i chociaż jest o wiele wygodniej niż na
| jednym, to różne rozmiary są czasem wadą.

| Eh, o takim Greku, co sie Pitagoras nazywal, to nie slyszales? ;-)

Słyszałem, nie wiedziałem, że produkuje monitory.


Produkuje przekatne do monitorów ;-)

| w = wzrost, x = szukana przekatna
| Rozwiaz sobie równania ;-)

| x = sqrt((16/10*w)**2 + w**2
| (5/4*w)**2 + w**2 = (19")**2

| ;-)

Zupełnie nieczytelne :)


Wolisz MathML? ;-)

| Mnie wyszlo, ze takiego samego wzrostu jak 19" 5:4, to bedzie 16:10 o
| przekatnej 22,4".

Pominąłeś rozdzielczość i kilka innych drobiazgów. Obawiam się rónież,
że monitora 22,4" z rozdzielczością 1638x1024 mógłbym nie znaleźć.


No, pewnie mialbys pewien problem. ;-)
http://en.wikipedia.org/wiki/Display_standard

Przemysław Ryk
28 Lis 2007, 19:33
Bart Ogryczak napisał(a) w poście z dnia 2007-11-28 14:59:

| Bart, powiesz mi jakim cudem 1280x1024 ma proporcje 4:3 ?
5:4, jeszcze gorzej.


Albowiem ponieważ? :)

Przemysław Ryk
28 Lis 2007, 19:36
Bart Ogryczak napisał(a) w poście z dnia 2007-11-28 15:40:

(ciach...)
Mnie wyszlo, ze takiego samego wzrostu jak 19" 5:4, to bedzie 16:10 o
przekatnej 22,4".


Wielkość piksela nie ma nic do rzeczy tak?

Przemysław Ryk
28 Lis 2007, 19:32
Bart Ogryczak napisał(a) w poście z dnia 2007-11-28 14:49:

| Słyszałeś o wersjach demo?
E tam.


Crysis Demo + oddzielny programik do odpalania benchmarku Ci nie wystarczy?

| Rozjaśnisz o co Ci tu chodzi?
Nie wiem czy zauwazyles, ale obecnie zdecydowana wiekszosc monitorów
ma proporcje 16:10, nie 4:3.


Dobra. Odpal sobie test w 1680x1050.

| | - EVGA GeForce 8800 GTS 320MB - 1021 zł
| Cztery razy więcej powiadasz?
Masz jeszcze ceny z Polski
http://www.sirius.pl/
ASUS GeForce 8600GT 256MB DDR3 PCI-E TV/2xDVI 338 zł z VAT
ASUS GeForce 8800GT 512MB DDR3 256bit PCI-E TV/2xDVI 1249 zł z VAT


Bart - wybacz, ale... Czy my mówimy o 8600GT i 8800GTS, czy o 8600GT i
8800GT, gdzie cena tego ostatniego idzie ostro w górę z racji tego, że
ich po prostu za cholerę nie idzie dostać?

Teoria Ci nie pasuje do faktów, to tym gorzej dla faktów? Jak się gubisz
w tych układach, to ja Ci chętnie wytłumaczę co i jak.

Przemysław Ryk
28 Lis 2007, 19:44
Bart Ogryczak napisał(a) w poście z dnia 2007-11-28 14:38:

(ciach...)
| | - EVGA GeForce 8800 GTS 320MB - 1021 zł
| Cztery razy więcej powiadasz?
Sparkle SF-PX86GT256U2-HP EURO 84,-
Sparkle SF-PX88GTS EURO 324,-


Odróżniasz 8800 GTS z 320 MB pamięci od wersji z 640 MB pamięci?

Sparkle SF-PX88GTX EURO 469,-


A to my o 8800 GTX też rozmawiamy? W tym wątku? Pewien jesteś czy Ci się
literki pozajączkowały?

(ciach...)

Bart Ogryczak
29 Lis 2007, 03:59
On Nov 29, 1:44 am, Przemysław Ryk <przemyslaw.@gmail.comwrote:

Bart Ogryczak napisał(a) w poście z dnia 2007-11-28 14:38:

| (ciach...)
| | | - EVGA GeForce 8800 GTS 320MB - 1021 zł
| Cztery razy więcej powiadasz?
| Sparkle SF-PX86GT256U2-HP EURO 84,-
| Sparkle SF-PX88GTS EURO 324,-

Odróżniasz 8800 GTS z 320 MB pamięci od wersji z 640 MB pamięci?


Pokaz mi w tym cenniku 8800GTS z 320MB pamieci. To jakas wersja na
Europe wschodnia?

Bart Ogryczak
29 Lis 2007, 04:00
On Nov 29, 1:33 am, Przemysław Ryk <przemyslaw.@gmail.comwrote:

Bart Ogryczak napisał(a) w poście z dnia 2007-11-28 14:59:

| Bart, powiesz mi jakim cudem 1280x1024 ma proporcje 4:3 ?
| 5:4, jeszcze gorzej.

Albowiem ponieważ? :)


Albowiem poniewaz nie nadaje sie do grania i ogladania filmów ;-P

Bart Ogryczak
29 Lis 2007, 04:02
On Nov 29, 1:36 am, Przemysław Ryk <przemyslaw.@gmail.comwrote:

Bart Ogryczak napisał(a) w poście z dnia 2007-11-28 15:40:

| (ciach...)
| Mnie wyszlo, ze takiego samego wzrostu jak 19" 5:4, to bedzie 16:10 o
| przekatnej 22,4".

Wielkość piksela nie ma nic do rzeczy tak?


Do przekatnej ekranu?

Krzysiek Kielczewski
29 Lis 2007, 04:08
Sami popatrzcie co *Bart Ogryczak* napisał:

On Nov 29, 1:44 am, Przemysław Ryk <przemyslaw.@gmail.comwrote:
| Bart Ogryczak napisał(a) w poście z dnia 2007-11-28 14:38:

| (ciach...)
| | | - EVGA GeForce 8800 GTS 320MB - 1021 zł
| Cztery razy więcej powiadasz?
| Sparkle SF-PX86GT256U2-HP EURO 84,-
| Sparkle SF-PX88GTS EURO 324,-

| Odróżniasz 8800 GTS z 320 MB pamięci od wersji z 640 MB pamięci?

Pokaz mi w tym cenniku 8800GTS z 320MB pamieci.


Pierwsza z brzegu:
http://znak.pl/index.php?cid=143&scid=2513&prid=kgPCX8800GTSAsu320+BOX

To jakas wersja na Europe wschodnia?


Może masz cennik w wersji dla opornych?

Krzysiek Kiełczewski

Bart Ogryczak
29 Lis 2007, 04:09
On Nov 29, 1:32 am, Przemysław Ryk <przemyslaw.@gmail.comwrote:

Bart Ogryczak napisał(a) w poście z dnia 2007-11-28 14:49:

| Słyszałeś o wersjach demo?
| E tam.

Crysis Demo + oddzielny programik do odpalania benchmarku Ci nie wystarczy?


A ch* mi to? Zeby sie onanizowac liczba klatek na sekunde w grze, w
która nie bede gral?

| Rozjaśnisz o co Ci tu chodzi?
| Nie wiem czy zauwazyles, ale obecnie zdecydowana wiekszosc monitorów
| ma proporcje 16:10, nie 4:3.

Dobra. Odpal sobie test w 1680x1050.


Toz pisalem, mam monitor 19" 1440x900.

| | | - EVGA GeForce 8800 GTS 320MB - 1021 zł
| Cztery razy więcej powiadasz?
| Masz jeszcze ceny z Polski
| http://www.sirius.pl/
| ASUS GeForce 8600GT 256MB DDR3 PCI-E TV/2xDVI 338 zł z VAT
| ASUS GeForce 8800GT 512MB DDR3 256bit PCI-E TV/2xDVI 1249 zł z VAT

Bart - wybacz, ale... Czy my mówimy o 8600GT i 8800GTS, czy o 8600GT i
8800GT, gdzie cena tego ostatniego idzie ostro w górę z racji tego, że
ich po prostu za cholerę nie idzie dostać?


ASUS EN8800GTS GeForce 8800GTS 640MB DDR3 PCI-E TV/2xDVI HDCP  1411 zł
z VAT

Teoria Ci nie pasuje do faktów, to tym gorzej dla faktów? Jak się gubisz
w tych układach, to ja Ci chętnie wytłumaczę co i jak.


Znaczy twierdzisz, ze nie jest tak, ze dla tego samego numerka jest GT
< GTS < GTX < Ultra?

Bart Ogryczak
29 Lis 2007, 04:30
On Nov 29, 10:08 am, Krzysiek Kielczewski

<krzysiek.kielczew@gmail.comwrote:
Sami popatrzcie co *Bart Ogryczak* napisał:

| On Nov 29, 1:44 am, Przemysław Ryk <przemyslaw.@gmail.comwrote:
| Bart Ogryczak napisał(a) w poście z dnia 2007-11-28 14:38:

| | (ciach...)
| | | | - EVGA GeForce 8800 GTS 320MB - 1021 zł
| | Cztery razy więcej powiadasz?
| | Sparkle SF-PX86GT256U2-HP EURO 84,-
| | Sparkle SF-PX88GTS EURO 324,-

| Odróżniasz 8800 GTS z 320 MB pamięci od wersji z 640 MB pamięci?

| Pokaz mi w tym cenniku 8800GTS z 320MB pamieci.

Pierwsza z brzegu:http://znak.pl/index.php?cid=143&scid=2513&prid=kgPCX8800GTSAsu320+BOX


Wez ty doczytaj o który cennik chodzi.

| To jakas wersja na Europe wschodnia?

Może masz cennik w wersji dla opornych?


Oh, jej, ale mi przygadales. A teraz szukaj albo szczekaj:
http://www.alternate.es/html/shop/productListing4C.html?group=manufac...

Krzysiek Kielczewski
29 Lis 2007, 05:06
Sami popatrzcie co *Bart Ogryczak* napisał:

| To jakas wersja na Europe wschodnia?

| Może masz cennik w wersji dla opornych?

Oh, jej, ale mi przygadales. A teraz szukaj albo szczekaj:
http://www.alternate.es/html/shop/productListing4C.html?group=manufac...


Jak tylko karty Ci się przestaną mylić.

Krzysiek Kiełczewski

Adam Płaszczyca
29 Lis 2007, 05:08

<przemyslaw.@gmail.comwrote:
Bart Ogryczak napisał(a) w poście z dnia 2007-11-28 14:59:
| Bart, powiesz mi jakim cudem 1280x1024 ma proporcje 4:3 ?
| 5:4, jeszcze gorzej.

Albowiem ponieważ? :)


bo zdjęcia mają 2:3 :P

Przemysław Ryk
29 Lis 2007, 05:22
Bart Ogryczak napisał(a) w poście z dnia 2007-11-29 10:09:

| Crysis Demo + oddzielny programik do odpalania benchmarku Ci nie wystarczy?
A ch* mi to? Zeby sie onanizowac liczba klatek na sekunde w grze, w
która nie bede gral?


Nie serdeńko. Żeby sprawdzić, czy jest sens kupować. Bo może się okazać,
że sprzęt Ci tego nie pociągnie. Sporo już widziałem postów takich
sierotek, którym się nie chciało sprawdzić wymagań, a potem płakali
rzewnymi łzami, że na ich GeForce'ach 4 MX dany tytuł nie działał i koniec.

| Dobra. Odpal sobie test w 1680x1050.
Toz pisalem, mam monitor 19" 1440x900.


Odpal sobie benchmark tego Crysisa w 1440x900 na 8600GT. Potem wstaw
8800GTS i sprawdź wyniki.

| Masz jeszcze ceny z Polski
| http://www.sirius.pl/
| ASUS GeForce 8600GT 256MB DDR3 PCI-E TV/2xDVI 338 zł z VAT
| ASUS GeForce 8800GT 512MB DDR3 256bit PCI-E TV/2xDVI 1249 zł z VAT
| Bart - wybacz, ale... Czy my mówimy o 8600GT i 8800GTS, czy o 8600GT i
| 8800GT, gdzie cena tego ostatniego idzie ostro w górę z racji tego, że
| ich po prostu za cholerę nie idzie dostać?
ASUS EN8800GTS GeForce 8800GTS 640MB DDR3 PCI-E TV/2xDVI HDCP  1411 zł
z VAT


Message-ID: <fifl4c.1mg.1@maverick.pl. Kolejny raz mam powtarzać, że
skoro porównuję wydajność wersji 320MB, to porównuję też ceny dotyczące
takowej wersji.

| Teoria Ci nie pasuje do faktów, to tym gorzej dla faktów? Jak się gubisz
| w tych układach, to ja Ci chętnie wytłumaczę co i jak.
Znaczy twierdzisz, ze nie jest tak, ze dla tego samego numerka jest GT
< GTS < GTX < Ultra?


Idź pooglądać wyniki testów (choćby http://pclab.pl/art29453-7.html).
Wydajnościowo rodzina 8800 ustawia się następująco: GTS 320 MB, GTS 640
MB, GT bardzo często na tym samym poziomie co GTX, Ultra.

Przemysław Ryk
29 Lis 2007, 05:23
Adam Płaszczyca napisał(a) w poście z dnia 2007-11-29 11:08:

| Bart, powiesz mi jakim cudem 1280x1024 ma proporcje 4:3 ?
| 5:4, jeszcze gorzej.
| Albowiem ponieważ? :)
bo zdjęcia mają 2:3 :P


No i?

Przemysław Ryk
29 Lis 2007, 05:12
Bart Ogryczak napisał(a) w poście z dnia 2007-11-29 10:00:

| 5:4, jeszcze gorzej.
| Albowiem ponieważ? :)
Albowiem poniewaz nie nadaje sie do grania i ogladania filmów ;-P


Odkąd tylko mogę, gram w 1280x1024. Cholera - jak to możliwe?

Przemysław Ryk
29 Lis 2007, 05:13
Bart Ogryczak napisał(a) w poście z dnia 2007-11-29 10:02:

| Wielkość piksela nie ma nic do rzeczy tak?
Do przekatnej ekranu?


Do wysokości.

Przemysław Ryk
29 Lis 2007, 05:12
Bart Ogryczak napisał(a) w poście z dnia 2007-11-29 09:59:

| Odróżniasz 8800 GTS z 320 MB pamięci od wersji z 640 MB pamięci?
Pokaz mi w tym cenniku 8800GTS z 320MB pamieci. To jakas wersja na
Europe wschodnia?


Bart - to, że Ty czegoś nie potrafisz znaleźć nie oznacza automatycznie,
że nie istnieje. Podawałem Ci wyniki testów takiej właśnie wersji, więc
chyba nic dziwnego, że odnoszę się również do cen takich kart. No ale
jeżeli Ty preferujesz porównanie wydajnościowe 8600GT do 8800GTS 320MB,
a jednocześnie piszesz o cenach 8600GT i 8800GTX, to ja przepraszam, nie
mam więcej pytań.

Bart Ogryczak
29 Lis 2007, 05:35
On Nov 29, 11:12 am, Przemysław Ryk <przemyslaw.@gmail.comwrote:

Bart Ogryczak napisał(a) w poście z dnia 2007-11-29 10:00:

| | 5:4, jeszcze gorzej.
| Albowiem ponieważ? :)
| Albowiem poniewaz nie nadaje sie do grania i ogladania filmów ;-P

Odkąd tylko mogę, gram w 1280x1024. Cholera - jak to możliwe?


Musi masz kwadratowe oczy. Albo jedno oko nad drugim ;-)

Przemysław Ryk
29 Lis 2007, 06:50
Bart Ogryczak napisał(a) w poście z dnia 2007-11-29 11:35:

| Odkąd tylko mogę, gram w 1280x1024. Cholera - jak to możliwe?
Musi masz kwadratowe oczy. Albo jedno oko nad drugim ;-)


Na pewno.

Bart Ogryczak
29 Lis 2007, 08:22
On Nov 29, 11:06 am, Krzysiek Kielczewski

<krzysiek.kielczew@gmail.comwrote:
Sami popatrzcie co *Bart Ogryczak* napisał:

| | To jakas wersja na Europe wschodnia?

| Może masz cennik w wersji dla opornych?

| Oh, jej, ale mi przygadales. A teraz szukaj albo szczekaj:
|

Jak tylko karty Ci się przestaną mylić.


Nie prosciej napisac, ze nie znalazes? Nie orlinizuj.

Krzysiek Kielczewski
29 Lis 2007, 08:30
Sami popatrzcie co *Bart Ogryczak* napisał:

| | To jakas wersja na Europe wschodnia?

| Może masz cennik w wersji dla opornych?

| Oh, jej, ale mi przygadales. A teraz szukaj albo szczekaj:
|

| Jak tylko karty Ci się przestaną mylić.

Nie prosciej napisac, ze nie znalazes? Nie orlinizuj.


Powiedział Bart mylący co chwila serie kart i podpierający się jakimś
hiszpańskim sklepikiem z okrojoną ofertą...

Krzysiek Kiełczewski

Adam Płaszczyca
29 Lis 2007, 08:35

<przemyslaw.@gmail.comwrote:
| | Bart, powiesz mi jakim cudem 1280x1024 ma proporcje 4:3 ?
| 5:4, jeszcze gorzej.
| Albowiem ponieważ? :)
| bo zdjęcia mają 2:3 :P
No i?


I się do d... ogląda :P

Bart Ogryczak
29 Lis 2007, 08:36
On Nov 29, 12:50 pm, Przemysław Ryk <przemyslaw.@gmail.comwrote:

Bart Ogryczak napisał(a) w poście z dnia 2007-11-29 11:35:

| Odkąd tylko mogę, gram w 1280x1024. Cholera - jak to możliwe?
| Musi masz kwadratowe oczy. Albo jedno oko nad drugim ;-)

Na pewno.


No chyba, bo u normalnego czlowieka pole widzenia jest duzo szersze.

Bart Ogryczak
29 Lis 2007, 08:49
On Nov 29, 2:30 pm, Krzysiek Kielczewski

<krzysiek.kielczew@gmail.comwrote:
Sami popatrzcie co *Bart Ogryczak* napisał:

| | | To jakas wersja na Europe wschodnia?

| | Może masz cennik w wersji dla opornych?

| | Oh, jej, ale mi przygadales. A teraz szukaj albo szczekaj:
| |

| Jak tylko karty Ci się przestaną mylić.

| Nie prosciej napisac, ze nie znalazes? Nie orlinizuj.

Powiedział Bart mylący co chwila serie kart i podpierający się jakimś
hiszpańskim sklepikiem z okrojoną ofertą...


No jasne, ja myle serie kart i nie mam racji, bo w jakims jednym
polskim sklepiku 8600GT jest 40% drozej niz powinien byc. Dziwne, ze w
innych nie.